Jump to content

Revizie 25.000 in loc de 20.000


shkoda
 Share

Postare recomandată

Initial am zis ca o sa le fac numai la interval de 10.000km, dar luna asta e cam costisitoare si nu stiu daca o sa am bani... 300 de euro rata la Casco, 200-250 euro anvelopele de iarna, toate asa dintr-o data, nu stiu daca imi mai raman 200eur si pt. revizie...asa ca as vrea sa-i fac a doua revizie la 25.000km.. Prima a fost facuta la 10.000km iar pt. a doua, mi-au trecut in cartea de service 20.000km...

Credeti ca-i va dauna motorului daca fac treaba asta?

In motor am acum ulei Valvoline 505.01 / 5W-40, filtru de ulei schimbat la 10.000km, iar filtrul de aer "suflat", tot la revizia de 10.00km

Dar cu service-ul credeti ca voi avea vreo problema legata de garantie? O sa intreb si la ei, normal, dar raspunsul cred ca-l stiu de acum.. "domne', io zic sa veniti acum ca e mai bine si ca bla bla bla.." pt. ca e normal, vor sa ia bani...

astept sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorului nu dauneaza absolut deloc insa suflatul asta cu aer la filtru sigur nu ii face bine. Nu stiu ce e in capul acestor mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vorba doar de capul mecanicilor... mi s-a spus de exemplu la brady trade ca e o regula clara care o aplica... curata cel de aer si cel de A/C cu compresoru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial am zis ca o sa le fac numai la interval de 10.000km, dar luna asta e cam costisitoare si nu stiu daca o sa am bani... 300 de euro rata la Casco, 200-250 euro anvelopele de iarna, toate asa dintr-o data, nu stiu daca imi mai raman 200eur si pt. revizie...asa ca as vrea sa-i fac a doua revizie la 25.000km.. Prima a fost facuta la 10.000km iar pt. a doua, mi-au trecut in cartea de service 20.000km...

<{POST_SNAPBACK}>

Deci sa faci revizia la 25.000 sau dupa 25.000? Cred ca e o abureala ce iti spun cei din service... La inceput si mie imi scriau in cartea tehnica la 10.000 km. am intrebat de ce nu fac la 15.000 cum se face in alte parti si mi-au raspuns ca altii au alta motorina. Mi-au dat o lista cu benzinariile acceptate (asta acum 2-3 ani) si de atunci fac la 15.000 fara probleme.

Modificat de Leusor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca vrei sa faci revizia a 2-a la 15.000 km de la prima revizie.

Daca VW recomanda 15.000km intre aceste revizii de ce nu s-ar face acelasi lucru si la un motor identic la Skoda ?

Cred ca poti sa faci ceea ce ti-ai propus fara probleme pentru motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vorba doar de capul mecanicilor... mi s-a spus de exemplu la brady trade ca e o regula clara care o aplica... curata cel de aer si cel de A/C cu compresoru...

<{POST_SNAPBACK}>

Da Thheo, dar garnitura aia din jurul filtrului de aer se deformeaza la prima inchidere intr-un fel si ramane asa, iar cand scoti filtrul si il sufli si il bagi la loc garnitura aia nu mai etanseaza. Iar hartia filtrului nu cred ca se bucura sa o sufli. E posibil sa ii maresti gaurile. Si nici o gaura nu e bine sa fie larga. Cel putin nu prea larga :angry: :blink: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mie trebuie sa imi explici.. eu sunt convins de asta, doar ca iti spuneam ca astia au transformat-o intr-o regula de firma, in halul asta au ajuns..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ! Mai bine un filtru care tinde spre imbacsire totala ca atunci filtreaza super ultra fin. Desi fluxul prin el se reduce mult dar macar nu lasa sa treaca impuritati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nemernicii... si eu m-am luat dupa ei ca "Domne'... asa se face la prima revizie, n-are rost sa-l inlocuim, dai banii degeaba pe unul nou.."

Eh, dar lasa ca renunt eu si la Valvoline.. trec pe Castrol (am gasit la Ami cu 57RON/litru) si fac eu reviziile la 15.000km, cum zice fabrica, nu cum vor service-urile din Ro, ca sa ia bani mai multi...

Si daca ma enervez si mai tare, imi aduc de acasa toate filtrele si ei sa ia bani doar pe manopera, na! :P

Modificat de shkoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu te gandi la faze de tipul, "vai motorul meu va mai tine numai 50.000 km in conditiile astea". Eu condamn ce fac mecanicii acestia dar tu nu trebuie sa te sperii. TDI-urile, cel putin, au filtrare lunga ca sa zic asa. Adica ce scapa de filtrul de aer se lipeste de tubulatura post CCV pana la turbina, apoi de la turbina si pana la admisia in motor e un film de ulei in care se opreste praful fin. Apoi uleiul e filtrat samd.

Deci nu moare motorul tau dar daca nu e necesar nu sufla filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nemernicii...  si eu m-am luat dupa ei ca "Domne'... asa se face la prima revizie, n-are rost sa-l inlocuim, dai banii degeaba pe unul nou.."

Eh, dar lasa ca renunt eu si la Valvoline.. trec pe Castrol (am gasit la Ami cu 57RON/litru) si fac eu reviziile la 15.000km, cum zice fabrica, nu cum vor service-urile din Ro, ca sa ia bani mai multi...

Si daca ma enervez si mai tare, imi aduc de acasa toate filtrele si ei sa ia bani doar pe manopera, na! :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

Eu am peste 120.000 km cu Octavia si de la 30.000 am facut revizii numai la 15.000 km. E in stare perfecta. E normal sa faca presiuni pentru revizii la 10.000 km, ca doar o fac pe bani buni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la service si am intrebat... nu e nici o problema daca fac revizia la 25.000km... ceea ce nu poate decat sa ma bucure pt. ca astfel voi avea bani de Dunlop Wintersport.. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo! Le-ai tras clapa la faza la care incercau sa te mulga de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la service si am intrebat... nu e nici o problema daca fac revizia la 25.000km... :)

<{POST_SNAPBACK}>

Bravo spun si eu. Deci cei din service au recunoscut implicit :) ca ceea ce recomanda VW este valabil si pt. Skoda la acelasi motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yup... Treaba e ca la Brady am fost... si ei imi spusesera inca de cand am luat masina ca reviziile se fac la 15.000, dar ei ar recomanda 10.000 datorita conditiilor de trafic din Ro.. Si au zis inca de atunci ca pot veni la 15.000km fara problema, dar ma gandeam ca daca am fost la 10.000 prima data, voi fi obligat sa fac din 10k in 10k..

Oricum, mi-a placut la ei ca sunt sinceri si foarte amabili.. mi-a mai zis cel cu care am vorbit ieri ca in mod normal, sunt niste norme care trebuie respectate, dar daca tin mortis sa stau langa masina cand se face revizia, se rezolva, nu e nici un fel de problema... Avia au sustinut sus si tare sa vin la 20, max. 21k km pt. revizie iar cand i-am intrebat de faza cu statul langa masina la revizie, n-au vrut sub nici o forma sa accepte. Au zis ca tot ce pot sa faca e sa ma lase sa vorbesc cu mecanicul despre cum se prezinta masina, dar mai mult, nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!