Jump to content

Ulei pentru TDI 1Z


Markos
 Share

Recommended Posts

Salutare tuturor,

Trebuie sa schimb uleiul si vreau sa renunt la Castrol Magnatec 10W40 utilizat pana acum, pentru ca la prima cheie motorul tacane cateva secunde, pana urca uleiul. Am inteles ca Respol, marca recomandata de catre Seat nu ar fi chiar ok. In plus, nici nu stiu ce sa aleg din gama lor, dar mai mult, uleiurile Repsol sunt mai greu de gasit pe piata.

Daca cineva are acest motor, astept pareri despre uleiul utilizat dar si recomandari.

Multumesc frumos.

Link to comment
Share on other sites

@ Dolfin:

Tu folosesti Repsol si care tip de ulei? Ai mai utilizat si altceva, cum este Repsol prin comparatie cu ce ai mai pus?

@ golf3ale:

Da dimineta, cam vreo 5 secunde pana urca uleiul. Ma gandesc in primul rand la ulei. Ori nu-i bun Castrol, ori este prea gros 10W40... Tu ce ai pus in motor?

Link to comment
Share on other sites

Markos vezi tu,masina nu mai este noua.Plus ca la golfurile astea 3 tacane injectoarele de felu lor.

Eu am folosit Castrol 10w40.Iar acum ca tot veni iarna as vrea sa pun ceva de la Valvoline 5w40.Durablend parca se numeste.

ps: eu am 48 k!

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

Trebuie sa schimb uleiul si vreau sa renunt la Castrol Magnatec 10W40 utilizat pana acum, pentru ca la prima cheie motorul tacane cateva secunde, pana urca uleiul. Am inteles ca Respol, marca recomandata de catre Seat nu ar fi chiar ok. In plus, nici nu stiu ce sa aleg din gama lor, dar mai mult, uleiurile Repsol sunt mai greu de gasit pe piata.

Daca cineva are acest motor, astept pareri despre uleiul utilizat dar si recomandari.

Multumesc frumos.

Pentru motorul tau e recomandat Castrol 5W-40 sau 5W-30 in nici un caz 10W. Din cauza aceasta se si aude tacanitul (asta daca nu sunt alte probleme). 10W e prea vascos iarna. 5W e mai subtire .

Link to comment
Share on other sites

Repsol Elite Evolution 5W40 indeplineste standardul meu - VW 50500. O sa caut la mine in oras, poate il gasesc.

De la Liqui Molly ce anume ai folosit? Care dintre cele doua crezi ca este mai ok? Ai observat diferente intre cele doua marci de uleiuri vizavi de zgomot, consum sau fum?

Link to comment
Share on other sites

Lqui Moly Top Tec 4100.

Sincer, acum imi place mai mult LM, pentru ca-l gasesc oarecum mai usor, dar tehnic motorul suna la fel de frumos cu ambele.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine este sa folosesti 5w40 iarna si 10w40 vara.Asa nu vei mai avea parte de nici un tacanit(acuma depinde si de starea injectoarelor)!

Link to comment
Share on other sites

Dar de uleiurile Q8 ce stiti, ati utilizat. Oare este indicat pentru TDI? Preturile pentru Q8 sunt destul de bune.

Cred ca o sa verific si injectoarele. Poate reusesc sa vad parametrii la care lucreaza cu VAG COM. Dar trebuie sa intreb ca nu stiu sa il folosesc prea bine, chiar daca il am de un an de zile... :icon_redface:

Link to comment
Share on other sites

Markos daca vrei sa te "zgarcesti" macar cumpara ceva de la Lm/Valvoline/Castrol.

Iar in cazul in care 5w40 ul ti se pare scump pune 10w40.Cu 10w40 cand o sa fie frig (grade cu minus) o sa iti tacaneasca injectoarele cateva secunde (si o sa porneasca doar in 3 .ASta doar iarna.Punand 5w40 reusesti sa elimini o mare parte din problemele mentionate mai sus,iar motorul nu va fi fortat sa "dizolve" uleiul (10w40 fiind cam "beton" la -24 grade).

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
undertacher2001

Markos vezi tu,masina nu mai este noua.Plus ca la golfurile astea 3 tacane injectoarele de felu lor.

Eu am folosit Castrol 10w40.Iar acum ca tot veni iarna as vrea sa pun ceva de la Valvoline 5w40.Durablend parca se numeste.

ps: eu am 48 k!

Ma bufneste rasul mai baieti,voi macar stiti cum functioneaza un motor si care este rolul unui injector(cum sa tacane???),eventual tachetii sa tacane.

NU am nimic cu tine golf 3 ale ai fost bine intentionat,insa documenteaza-te mai bine inainte de a dezinforma si pe altii.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Similar Content

    • croacker
      By croacker
      Audi A4 allroad 2.0 Tdi 2013
      Masina are la bord 222000km și de 20.000incoace a input sa consume ulei, 1 litru la 2000km, dupå la 1500 și în nici o luna, 1 litru la 900km.Daca o țin tot asa bag ulei cât diesel. 
      Problema este... Intrebarea e ce se poate face? 
    • D@vid 46
      By D@vid 46
      Va salut posesori de VAG!
      Recent am achiziționat un Seat Ibiza din 2002 și am observat că nu îmi merge vitezometrul și nu îmi indica rulajul pe care îl parcurg. 
      Întrebările sunt a mai întâlnit cineva aceasta problema ? Eu deduc că problema vine de la senzorul de viteza/odometru ,orice ajutor este bine primit . Mulțumesc ! 
    • Baddboy
      By Baddboy
      Buna ziua, este vorba de un touareg 3.0 tdi cod motor bks, an 2005, 169.000 km reali. La ultima revizie am observat ca intre cutia de viteze si motor este murdar de ulei ( doar transpirat, nu balta). Unul dintre mecanici a spus ca este posibil sa fie de la simeringul de palier, un simering de 50 de lei, dar pentru a fi schimbat trebuie data cutia jos. A mai intalnit cineva problema asta? Multumesc
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept