Jump to content

Audi A6 Allroad


dr_dumi

Postare recomandată

Acum vreo 6-7 ani era sa ma fac si eu cu o masina din asta. Era vorba tot de un Allroad, foarte misto, credca avea cam toate optiunile pe el. Avea si km foarte putini, daca bine imi aduc aminte avea in jur de 60 mii km. Insa motorul a fost distrus, o biela a spart blocul motor. Cum pe vremea aia nu se prea gaseau motoare pe toate gardurile, si care se gaseau aveau un pret mare, am fost nevoit sa ma retrag. Si mi-am luat un bmw e39.

Din cate stiu masina sa dezmembrat iar restul a ajuns la fier vechi. Dar daca o sa prind candva una in stare buna si la bani buni o sa-mi iau.

O masina trainica oricum. Sa o stapanesti sanatos!

Modificat de Calin78
Link către comentariu
  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dr_dumi

    28

  • F l o r i n

    16

  • Razvan_SPD

    9

  • bbogdanmircea

    7

Salut

Cutia de pe Allroad-ul tau este Tiptonic... clasica la Audi. Iti poti da seama ca e Tiptronic dupa ce aspect si dupa faptul ca la Allroad C5(modelul tau) cutia are doar 5 viteze, iti poti da seama de asta cand o pui in modul semi-automatic... + si -.

Spuneam treaba cu vitezele pentru ca pe A6 C5 normal, adica fara quattro s-a mai montat o cutie automata numita Multitronic care are 6 viteze in modul semiautomatic si care este foarte foarte putin fiabila, din fericire nu este compatibila cu quattro, asa ca nu s-a instalat pe Allroad. Multitronic nu are pozitia S. :tomato:

Cutia de viteze tiptronic este foarte rezistenta, fiind capabila sa duca cupluri foarte mari... exemple: A8 4.0TDI si 4.2TDI, S6 C5, RS6 C5 si VW Phaeton toate motorizarile.

Atasez poze cu diferenta vizuala dintre cele 2 cutii.

Prima este Tiptronic

rs6plus10.jpg

By [url=http://profile.imageshack.us

Si Multitronic

a6990033.jpg

By [url=http://profile.imageshack.us

PS Inainte sa imi iau Passat-ul am vrut sa-mi iau un Allroad ca al tau, dar erau foarte scumpe si rare cele cu cutie manuala, asa ca am renuntat la Audi(am avut un A6 2.5 TDI 179cp Tiptronic inainte de Passat) si mi-am luat una mai ieftina si cu motor mai mic. Oricum Allroad-ul ramane masina mea de vis... :icon_thumleft: .

Link către comentariu

Merci de info m-am mai lamurit si eu putin, deci este o automata normala cat de cat ... nimic extraordinar adica.

M-am uitat si eu pe wikipedia si am vazut ca nu o sa se mai faca in viitor AllRoad ptr ca nu a avut succes la vanzari si ptr ca acum exista Q3 Q5 care s-ar canibaliza cu AllRoad...

Din ce am citit eu pe acolo scris ca AllRoad a fost facut in special ptr America dar cel m mult s-a vandut totusi in Germania

Link către comentariu

Mare pacat. E o masina extraordinara si destul de discreta.....comparat cu SUV-urile

Link către comentariu

Da.... dar cu un pret de achizitie (noua vb) mare. Cel mai scump A6 Allroad e peste variantele de intrare Q7....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

Cine isi ia Q7 nu il baga pe hartoape nici allroadul nu prea cred. Deci diferenta e doar de garda la sol si imagine. Oricum eu optez pt allroad la orice ora!

Link către comentariu

Fiecare cu gusturile lui.....era vb doar de o compatie de pret. Oricum, sunt SUV-uri.....nu offroad. Cine vrea off road .... http://www.nissan4x4.ro/

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

Felicitari. Superba masina.

Dintre problemele specifice modelului imi vine in minte axul cu came, calcaiul lui Ahile la motirizarea 2.5TDI si care in jurul a 200k ar fi bine sa fie verificat. Ultimele versiuni ale motorizarii 2.5 (cod Bxx) au axul din titan, insa din ce stiu nu se potriveste pe motoarele cu cod Axx. Bine ar fi sa-l verifici si daca dispui de banuti sa-l schimbi preventiv. In jur de 1000Euro e axul.

Bafta.

Link către comentariu

Frumoasa masina. O vad de la geam... :)

Dar unde stai tu de o vezi de la geam ? :D

In primavara as vrea sa ii fac o verificare mai amanuntita la capitolul asta. Ultima data a verificat-o Razvan si mi-a spus ca ar fi in parametrii. Singura problema care ma cam pune pe ganduri ar fi pernele pe fata. Sunt schimbate oarecum recent insa cu toate acestea masina se lasa daca sta mai mult nemiscata in parcare. Bineinteles ca se ridica la nivelul 2 dupa ce pornesc cu ea la drum.

Link către comentariu

Problema cu axele cu came nu e o regula la motoarele astea. Am vorbit cu un tip care avea un Passat 2.5 (cod motor tot A**) si a zis ca el nu are probleme cu axele cu came pentru ca schimba uleiul la 10.000km. Inainte sa puna masina la vanzare a dus-o la mecanic sa se uite la axa cu came iar acestea nu prezentau uzura.

Link către comentariu

Desigur ca nu e o regula, altfel ar fi jale. Insa e bine de luat in seama si verificat cat de des cu putinta. Ca si in cazul pernelor, doar cei ce nu au mila de masina ajung sa aiba pbme grave. Dar, precum am mai spus, e o chestie recunoscuta chiar de producator, nu degeaba la reviziile ulterioare a motorului a revizuit complet axul cu came si l-a inlocuit cu unul din titan (lucru foarte costisitor din pacate). Probabil asta e si motivul pentru care in modelul urmator al masinii nu au mai pus motoarele de 2.5 si le-au inlocuit cu 2.7.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Trebuie sa gasesc un mecanic care se pricepe la pernele astea, presupun ca si tuaregul are asemenea probleme cand si cand, sau na, nu stiu.. Ideea e ca pe tester imi apare intr-adevar o eroare la nu stiu ce valva pe undeva pe traseul compresor --> perne. Mai mult de atat nu stiu sa zic. Mi-a mai spus cineva ca acel compresor se mai poate defecta si inlocuirea lui este cam la fel de costisitoare precum a unei perne, in jur de 2000 lei. Altii mai spun ca se poate curata/remedia compresorul.

Acum ma gandesc ca masina cand stationeaza cu motorul oprit, compresorul ala mai mult decat sa desumfle nu stie, oare el pastreaza presiunea din perne pe timpul stationarii sau pernele in sine?

Link către comentariu

Ca idee, nu e normal sa se lase, dupa cateva ore...peste noapte... Trebuie verificat unde pierde presiunea. Verifica ambele perne fata, dupa ce s-a lasat. Sunt amandoua moi ?

Link către comentariu

Compresorul ar trebui sa functioneze doar cand vrei sa ridici masina.

Asa imi zice logica mea cel putin...

In rest daca nu pierzi presiune nu ar trebui sa intervina prea mult.

Link către comentariu

Nu o umfla...ci ii da drumul si celeilalte, ca sa o tina echilibrata....

Link către comentariu

pai si daca una se tot lasa, unde se ajunge? o tot dezumfla si pe cealalta? Pana cand?

Link către comentariu

frumos allroad-ul!!

tot il vedeam in fata la Connect dar nu stiam ca e de pe forum pana cand nu ai prezentat-o aici

si azi mi-a atras cateva priviri

cat mai multi km :icon_thumleft:

Link către comentariu

pai si daca una se tot lasa, unde se ajunge? o tot dezumfla si pe cealalta? Pana cand?

Pana ajunge pe burta fata....spre exemplu.

Link către comentariu

Pai treaba e ca se lasa uniform de fata ambele perne stg/dreapta. Culmea e ca pernele sunt recent schimbate pe fata..

Da o parchez pe langa Connect pe acolo ca e foarte greu cu parcarea in zona aia. 4 lei ora, laso-n pana mea...

Link către comentariu

Se lasa uniform, ca sa ina fata echilibrata.....sa nu strea intr-o rana, sa te apuce plansul cand o vezi. O echilibreaza automat. Daca amandoua sunt sigur noi, nu ramane decat ca ceva nu a fost montat cum trebuie....sau ai alte probleme pe traseu. Oricum, nu strica sa o duci la o consultatie.....

Link către comentariu

Salutare

Daca aveti timp sa lecturati, accesati:

http://www.volkspage.../index3_eng.php

E aur site-ul.

Ssp-urile 242, 243 sunt despre suspensia pneumatica la A6.

In josul paginii sunt si despre suspensiile pneumatice la Phaeton si A8.

Lecturare placuta.

Rog un moderator sa puna link-ul pentru aceste Self Study Program si in locul potrivit, pentru a putea fi accesate de cei interesati.

Multumesc

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Foarte interesante articolele, acum mai ramane sa gasesc un mecanic priceput care sa puna un diagnostic corect la ce se intampla mai exact..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!