Jump to content

Audi A6 Allroad


dr_dumi

Postare recomandată

E prea tare situl fa te rog un topic sticky undeva, nu am timp acuma dar cred ca ma apuc de citit in timpul liber :D

Link către comentariu
  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dr_dumi

    28

  • F l o r i n

    16

  • Razvan_SPD

    9

  • bbogdanmircea

    7

Am facut eu un topic cu linkuri-le catre toate ssp-urile.

http://vwforum.ro/topic/84872-self-study-program-vag/

Daca nu e ok unde l-am facut, rog un moderator sa-l mute in locul potrivit.

Personal am dorit sa-l creez in sectiunea Performance & Technical, insa imi apare ca e read only si nu pot crea un nou topic

Stima

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare si Sarbatori Fericite tuturor!

Am patit-o si eu cu masina, de ce imi era frica mai mult s-a intamplat. Am fost pana la Brasov de sarbatori si duminica dimineata cand m-am urcat in masina, am observat cu stupoare cum becul acela care palpaie initial in bord care anunta ca masina se ridica, mi-a ramas aprins. Este becul acela galben care arata un autoturism cu niste sageti sub el.

Am mers cu el asa aprins ieri inapoi la Bucuresti, insa azi dimineata masina nu am mai putut s-o mai folosesc fiind lasata de tot de fata, mai ca ai spune ca sta pe cauciucuri. Imposibil sa merg cu ea, la cel mai mic hop, atinge undeva, nu imi dau seama unde ar atinge cert e ca atinge undeva sub ea, cel putin asa se simte.

Spatele este ok, este la nivel insa fata este lasata de tot.

Sfaturi cum ar trebui sa procedez? Pernele pe fata sunt mai noi decat cele pe spate, au fost inlocuite acum 30000 km, se vede si pe ele ca sunt mai putin uzate decat cele pe spate.

Chiar nu stiu ce sa fac, ma batea gandul sa renunt la suspensia asta pneumatica si sa trec la una fixa eventual un pic mai ridicata si asta basta. Se poate asa ceva?

Ma gandeam la varianta asta din cauza costurilor foarte mari a acestor perne. Voi ce ma sfatuiti sa fac, care ar fi urmatorul pas de urmat? La Audi nu merg, pt ca nu renteaza, e totusi o masina din 2002..

Link către comentariu

in primul rand sa o duci undeva/la cineva priceput sa o "consulte".

daca pernele sunt duse iti poti face o idee de costuri. dar daca spui ca au fost schimbate recent,poate nu au fost montate de cineva bine pregatit si se pot remedia ieftin...

Link către comentariu

Eu o duc de dus, insa cred ca v-a trebui dusa pe platforma sau ceva ca e imposibil sa merg cu ea asa, am incercat de dimineata, am zis ca daca o pornesc poate creste presiunea mai bine in compresorul ala sau ceva dar tot pe burta a ramas. M-ati ajuta foarte mult daca imi puteti recomanda un service cat de cat ok sau na, macar o persoana care s-ar pricepe la asta. Asa mai toate service-urile au test din ala dar asta nu prea ma ajuta foarte mult...

Stiu ca am eroarea aia G291 care se refera la o anumita valva, si de aici gandul ca poate nu ar fi atat de rau pe cat pare, evident eu trebuie sa magandesc la ce e mai rau pt o mai buna estimare a unor eventuale costuri.

Acum ma uit dupa o suspensie normala, eventual mai ridicata si am scapat de griji macar pt o vreme..insa nu stiu ce ar presupune asta si daca in primul rand se poate. Erau niste golf 2 sau 3 inainte cu suspensie dintr-asta mai inalta si stiu ca aratau ca niste mini Monster truck-uri :D

Link către comentariu

Aoleuu, imi pare rau, sigurantele sunt ok? Cred ca s-a stricat compresorul care vine pe podea..

Link către comentariu

Am un amic care s-a dus sa se uite la masina, eu nu amputut sta din cauza munci, insa el a reusit sa o ridice, aparent nu v-a mai trebui sa o duc diseara pe platforma, insa de dus tot o sa o duc sa o puna aia pe elevator sa vada ce si cum, sa vedem cum gasim valva aia G291 ca aia ar fi problema..

Ar mai fi si varianta asta:

http://www.strutmasters.com/Audi-Allroad-Air-Suspension-Conversion-Kit-p/audi-4.htm

Link către comentariu

M-am gandit sa apelez la tine prima oara dar stiam ca tu esti mai respectuos cu traditiile si nu am vrut sa te deranjez, oricum o sa iti povestesc ce si cum aflu de la ei..

Link către comentariu

Neata, am remediat oarecum problema, Este bine de stiut si pt altii care ar mai putea avea problema asta in viitor. Presupun ca tine de o eroare pe undeva.. Eu am procedat astfel:

  1. pornit motorul
  2. apasat cele 2 butoane (sus/jos) pt cateva secunde pana cand am blocat suspensia - asta se foloseste mai mult cand se merge cu masina la vulcanizare pt a bloca suspensia pe un anumit nivel
  3. oprit motor
  4. pornit motor
  5. deblocare suspensie, iarasi am tinut apasat cele 2 butoane pt cateva secunde
  6. de acum merge sa pui masina pe ce nivel doresti

Ca sa nu se mai repete problema am observat ca seara e bine sa o las pe nivelul cel mai inalt astfel ca pana dimineata sa nu apuce sa se lase pana jos de tot.

La primavara trebuie sa merg clar cu ea undeva sa vedem ce-i cu treaba asta..

Link către comentariu

Pai nu mi-a trecut prin cap sa-ti spun, am crezut ca te-ai jucat cu suspensia si nu functioneaza.. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu

pai de ce ar fi compresorul? daca seara o las pe niv 4 si dimineata o gasesc pe 2 inseamna ca pierde pe undeva.. ma gandesc la niste valve ceva, nu stiam ca aerul iese prin compresor.. dar nici compresorul nu il exclud oricum ar fi.

Link către comentariu

din moment ce suspensia lucreaza,poate sa o ridice...de ce ar fi compresorul? nu poate sa fie de la traseul compresor-perna sau de la perna? sa scape presiune (seara e sus si pana dimineata se lasa...?)

Link către comentariu

pai de ce ar fi compresorul? daca seara o las pe niv 4 si dimineata o gasesc pe 2 inseamna ca pierde pe undeva.. ma gandesc la niste valve ceva, nu stiam ca aerul iese prin compresor.. dar nici compresorul nu il exclud oricum ar fi.

Asta inseamna ca pierzi aer, ori pe la furtune, pe la perne ori ai agatat ceva pe la roti, de compresor ziceam daca sunt probleme in ridicarea masinii.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare, long time no see :)

Am si eu o mica problema sa zic asa si as avea nevoie de parerile voastre, poate cineva dintre voi a mai intampinat aceasta chestiune.

Mai nou de vreo 3 zile incoace, dimineata cand pornesc masina, imi iese un fum negru sub ea, iese mai exact pe unde iese caldura degajata de la Webasto in general. Fumul asta este foarte dens, are un miros tare inecator (initial imi intra in masina pana am realizat ca trebuie sa dau drumul la recirculare) si dureaza pana cand se incalzeste masina.

Cineva de aici de pe forum mi-a sugerat ca ar putea fi de la Webasto in sine si ca ar trebui schimbat/curat un injector de la Webasto asta. Ma gandeam pana una alta daca exista vreo posibilitate sa anulez acest webasto, pt o perioada. Ideea e ca el porneste si fara sa il programez eu, cred ca are o functie de preincalzire a motorului or something.. Are cumva vreo siguranta care merge inlaturata?

Acuma na, asta daca o fi de la Webasto. Mai pot adauga ca co o zi inainte sa se intample toate astea am schimbat uleiul si filtrele, desi nu prea vad cu ce ar putea impacta treaba asta.

Astept orice fel de pareri in legatura cu problema asta..

Modificat de dr_dumi
Link către comentariu

ceva de genu am si eu o problema cu fumul, la mine am descoperit...e flexibilul de la galeria de evacuare...uita-te poate fi si la tine tot asta, sa fie rupt si sa scoate fum/gaze pe acolo, cand se incalzeste si la mine nu mai iese nimic...merge direct spre toba...numai bine, si cum se prezinta allroad-ul pe zapezile astea? rupe aderenta?:D

Link către comentariu

O sa incerc sa ajung azi cu ea la un service, sa vedem cu zapezile astea cine o sa aibe deschis... Zapada chiar nu imi face probleme, problemele vin de la soferii care nu sunt echipati corespunzator de iarna, aia obstructioneaza traficul rau de tot.

Link către comentariu

Revenim cu detalii. Problema se pare a fi de la Webasto. L-am lasat ieri la un service la niste baieti de aici de pe forum care se ocupa cu curatarea lui. Maine dimineata il vor monta la loc si sper sa se rezolve treaba.

Pana una alta o poza de prin zapada :)

post-27731-0-45828100-1329248818_thumb.j

Link către comentariu

ce loc de parcare ai.... nu prea ai nevoie sa te plimbi cu lopata dupa tine... :emthup:

Dr.... nu ai zis ce a avut suspensia si cum ai rezolvat-o.....

Link către comentariu

Nu am facut nimic cu suspensia, astept sa se mai incalzeasca un pic afara. Cert e ca merge resetata din contact ca sa se poata ridica in caz ca n-ar face-o.

Sent from my LT18i

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!