Jump to content

Audi A6 Allroad


dr_dumi

Postare recomandată

14% In oras nu e mult, a mea i-a 10% in oras daca merg la consum :), daca bagi motorina de la camioane ajungi la aceeasi cheltuiala la combustibil ca si mine, iar tu ai multe alte avantaje:)

Link către comentariu
  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dr_dumi

    28

  • F l o r i n

    16

  • Razvan_SPD

    9

  • bbogdanmircea

    7

foarta faina masina....sa o stapanesti sanatos!

grija sa nu o gasesti in statia urmatoare de tramvai :P

Link către comentariu

Multumesc pt vorbele de bine. Ieri am schimbat placutele la ea fata spate, iar frana de mana tine bine, nici o sansa sa mi-o fure tramvaiul. Ce ma irita in prezent este exfolierea butoanelor, trebuie sa ma uit pe la dezmembrari dupa replacements...

Link către comentariu

super masina

si sa sti ca parerea mea e ca e un mare upgrade!

nu anul, motorizarea sau nr de km conteaza ci sentimentul care ti-l inspira masina!

cat despre fiabilitate, stai linistit ca pt un diesel de 2.5 facut in 2003 poti spune ca abia acum "s-a lasat"

eu cu 2.0 al meu am 250k si cand ajung pe la itp-uri am rezultate mai bune decat generatiile mai noi de masini, asa ca...

sa o conduci sanatos si fara evenimente!!!

Link către comentariu

Arata super.Frumos interioul.

Acum am inteles de ce Allroad....locul de parcare spune totul :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

Asta cu ITP-ul, cel putin pt la anul cand v-a trebui sa il fac, as avea o problema. Cred ca este dusa valva EGR, ca e cam afumat in jurul ei, oarecum ma gandesc sa o schimb de pe acum ca din ce am inteles nu e doar de dorul lelii acolo, ajuta si aia la ceva... Ceva cu temperatura / noxe, vom vedea.

LE: asta cu parcarea acolo mergea si cu G6-le, insa sunt tare curios cum va fi la iarna cand nimeni nu da zapada de acolo :P Sigur cu masina asta nu vor mai fi parking issues :)

Modificat de dr_dumi
Link către comentariu

Salutare, cine ma poate ajuta si pe mine cu un cod al acelor evazari ale aripilor? Multumesc si scuzati daca am postat gresit.

Link către comentariu

Esti un boier in conditii vitrege.Fain si interiorul!Este masina preferata a sotiei.Pana la urma am linistit-o cu o Octavia tour :))

Modificat de micutu6666
Link către comentariu

prescurtarea de la Electronic Gas Recirculation sau ceva de genul asta din cate ma inteles. un sfat, nu incerca sa o cureti. Chiar daca o cureti nu faci mare lucru pentru ca garniturile sunt uzate si tot o sa arunce ulei un scurt timp. de masina pot spune ca ai facut o alegere foarte buna. nimic nu se compara cu o masina buna plina ochi de dotari. bafta

Link către comentariu

Asta cu ITP-ul, cel putin pt la anul cand v-a trebui sa il fac, as avea o problema. Cred ca este dusa valva EGR, ca e cam afumat in jurul ei, oarecum ma gandesc sa o schimb de pe acum ca din ce am inteles nu e doar de dorul lelii acolo, ajuta si aia la ceva... Ceva cu temperatura / noxe, vom vedea.

LE: asta cu parcarea acolo mergea si cu G6-le, insa sunt tare curios cum va fi la iarna cand nimeni nu da zapada de acolo :P Sigur cu masina asta nu vor mai fi parking issues :)

Eu mi-am facut ITP sapt asta. Nu mi-a verificat gazele. Eu am observat asta si dupa ce m-am vazut cu actele in mana l-am intrebat de ce. Mi-a raspuns ca nu are rost sa imi tureze motorul in 4500 rpm ca se vede pe masina ca e ok. Mentionez ca angajatul respectiv nu a primit nici o atentie, ba mai mult l-am si mustrat pt ca am asteptat vreo 15 minute dupa el (aveam programare).

Eu zic ca nu are rost sa te stresezi pt ITP

Link către comentariu

Cel mai bine faci o diagnoza sa vezi daca sunt probleme. De obicei daca sunt probleme la egr (exhaust gas recirculation) se aprinde robinetul ala galben.

Link către comentariu

Asta e masina de cumparat cu sufletul nu cu creierul...arata foarte bine.

Fa si tu o poza ziua cu bordul si cu partea aia de casetofon climatronic si toate butoanele pe care le mai ai acolo...

Am observat ca ai 2 ceasuri analogice mici in plus pe bord...de la ce sunt?

Link către comentariu

Astazi am fost la RAR cu ea sa ii fac identificarea si apoi la militie in Pipera. Asigurarea pe 6 luni m-a costat 340 lei, la Carpatica mi se pare. In rest numai de bine, ma tot uit pe la alte masini poate gasesc sa ii schimb din butoanele alea sterse ca dau foarte urat..

Link către comentariu

Da, pe la dezmembrari....dar rar le gasesti in stare buna. E boala Audi-urilor din perioada aia...

Link către comentariu

Exista si varianta pe original.....dar nu cred ca da nimeni zeci de milioane ca sa schimbe unitatea de clima si alte butoane care sunt jupuite......

Link către comentariu

Felicitari pentru masina, arata exceptional. S-o stapanesti sanatos. :icon_thumleft:

Am condus si eu una, acum vreo 3 ani, era verdele ala kaki. Motorul suna absolut genial! Imi place mult mai mult decat modelul actual.

@sudberlin: colegu', ce te freaca pe tine unde-si face omu' RCA sau de unde-si ia piese, ti-a cerut tie bani pentru asta? Vezi-ti sanatos de Golfu' si problemele tale.

Link către comentariu

Rca-ul puteti sa-l faceti cel mai ieftin iar casco la o firma buna, unde nu vei avea nici o problema in caz de accident din vina ta. Dar sa stiti ca asiguratorul invinuitului nu va accepta asa usor sa-l despagubeasca pe asiguratorul tau, ba ca vor estima dauna mult mai mica, ba ca ii lasa sa astepte si bineinteles numai tu ca pagubit vei avea de suferit.

Cu ce ma incanta daca la o asa masina imi fac un super RCA si nu am asigurare casco?

Haideti ca nu suntem la gradinita...

Link către comentariu

Am sters comentariile nepotrivite desi o parte dintre ele sunt pareri care puteau fi exprimate intr-un topic de "Masina mea". Fiindca insa pe langa ele erau si comentarii ne-lal-locul-lor, am sters tot.

Sanctiuni n-or sa fie deocamdata. Sper ca nu gresesc.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu

Povesteste-ne un pic cum e cutia de viteze, din ce am vazut este automata, dar ce fel de automata?

Ce optiuni are cum se controleaza si cum se simte fata de o manuala?

Link către comentariu

Nu stiu sa spun exact ce fel de automata este. Este clasica. Sincer vorbind cea mai marfa cutie automata a fost cea de pe Passat b6 DSG. Fata de manuala e mai ok pt traficul din Bucuresti, pacat ca nu am autohold, in rest imi place mult mai mult cu automata decat manuala. La ce trafic avem noi in Bucales, sa stai sa freci cutia aia in orele de varf nu e tocmai placut.

Am +/- pe volan (padele) si le mai folosesc din cand in cand. In D(rive) practic as putea sa mut cutia in modul +/- insa chiar nu am reusit sa ma acomodez cu schimbarea vitezelor din cutie +/- prefer sa o fac de pe volan daca e.

Cutia manuala cel mai mult mi-a placut la E46 320i pe care l-am avut, era o adevarata placere sa plec primul de la semafor cu scartz de roti (eram mai tanar pe-atunci). Cei drept la automata nu prea scartaie rotile.

In general merg pe D, mai schimb pe S atunci cand mai vad pe cate unul cum se ia la intrecere ;)

Ultima data a fost pe la Universitate unul cu Octavia 3 ii arata prietenei lui ce "dotat" e, chiar nu m-am putut abtine :)) Shame on me :P

Una peste alta, cutia automata este solutia perfecta pt traficul din Bucuresti. Cred ca singurul minus ar fi ala cand iti pica ca presupun ca scoti mai multi bani din buzunar decat ai scoate la una manuala.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!