Jump to content

Probleme la Fabia


fradu
 Share

Postare recomandată

e imposibil, toate scrumierele se scot ca sa poata fi golite, prinde de ea si trage in sus, curaj ;)

Voi v-ati pus problema ca e foarte posibil ca cineva sa-i fi subtilizat partea mobila de la scrumiera? si a ramas doar cu partea fixa. Daca se vad capurile a 2 suruburi in partea de sus a scrumierei dupa ce ridici capacul, atunci asa e.

OT: si la SIAB, la PGT 1007 era necajita fatuca aia care prezenta acolo caci tocmai descoperise ca masinii i se subtilizase bricheta din bord... uitase sa o incuie cu alte maruntisuri in torpedou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BogMW

    11

  • flopem

    9

  • adrianciocalau

    8

  • saboteur

    7

Skoda Fabia Junior NU ARE in standard scrumiera, Este ca la Solenza Europa. Nu puneti omul sa rupa bordul. Ce are el acolo este doar forma in plastic, acolo unde ar fi fost monata scrumiera. Pare greu de crezut dar scrumiera fata este optionala la Fabia Junior si costa 6 euro DDP. Oricum cu toate astea eu as prefera-o unui Logan "Full", macar pentru garantia de 10 ani anticoroziune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta chiar ca nu o inteleg. Cu 6 E nu se face reducere de pret. Cu ce scoti scrumul de acolo, cu aspiratoru? De fapt, nu mai fumezi, sau scuturi tigara in poala. :banghead:

Modificat de pacostiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti fuma si chiar scutura scrumul in acel locas pt ca este prevazut cu acel colt striat sau dungat nush cum sa-i zic, unde sa stingi mucurile dar de scos ansamblul ala de acolo eu nu am cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asha e, imi cer scuze ca am pus omul sa smulga bordul, nu mi'ash fi inchipuit asha ceva de la Skoda, pana si prapadenia de skoda 120 din 78 pe care o mai am are scrumiere in fatza si in ushile laterale spate. Rushinicaaaaaa!!!! Sau ai luat varianta pt. nefumatori? :offtopic:

Lista dotari pt juniorache: http://www.skoda.ro/files/docs/price/39.pdf

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati doua poze de la Fabia, cu si fara scrumiera in locasul respectiv: img14634oq.th.jpg]cu scrumiera si img14658ao.th.jpg]fara scrumiera

Modificat de Rodeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu am cumparat in Mai 2005 o Fabia Classic Avantaj (atunci era un model cu echipare superioara modelului Fabia Junior) si m-am uitat pe site-urile de la dealeri si mare mi-a fost mirarea ca Fabia Junior are acum echiparea Fabiei pe care am cumparat-o eu.

@saboteur check this: http://www.skoda.ro/ausstattung_sa.php?B_ID=138 si s-a schimbat ceea ce stiam despre dotarile Fabia Junior

si totusi la acest link http://www.skoda.ro/files/docs/price/39.pdf pe care tot tu l-ai dat apare poza cu vechiul model Junior.

NU MAI INTELEG NIMIC! :D :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca Fabia Junior poate avea aceleasi dotari ca si Fabia Avantaj (care este construita pornind de la echiparea Classic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor am comis si eu o prostie. Am pornit masina si asteptam pe cineva, si pacatoasa aia de alarma imi incuie usile la punerea contactului. La 2-3 secunde dupa ce am pornit, vrand sa descui usa pentru persoana pe care o asteptam nu am fost atent si am luat piciorul de pe ambreiaj, masina fiind intr-a I-a. Evident motorul s-a oprit ca am luat piciorul destul de brusc, dar s-a aprins pacatosul de martor pentru presiunea la ulei, s-a aprins rosu, nu galben.

Am luat contactul si l-am pus din nou, martorul s-a stins si am pornit fara probleme.

As vrea sa va intreb daca are cineva explicatie pentru ce s-ar fi putut aprinde martorul si daca ar putea aparea vreo eroare stocata sa afecteze functionarea motorului.

A, si inca ceva, ce tip de ulei pot folosi sa completez la motorul din profil?

Modificat de pacostiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am patit un lucru destul de ciudat, eram cu masina in trafic si am dorit sa deschid geamul din dreapta-fata cand...surprise !!! nimic!! nu mergea nici de o culoare, nici de la butonul de pe portiera mea de la sofer, nici de pe portiera din dreapta. Imi vad de drum, ajung acasa, opresc masina, pun iar contactul, nimic..scot cheia, pornesc din nou, degeaba!! What the F$%&* ?!? Caut telefonu', sun dealerul, fac programare la service pe a doua zi si ce sa vezi, a doua zi dimineata merge ca si cum nimic nu se intamplase...mentionez ca masina nu era prospat spalata sa zici ca a inghetat ceva .. intrebarea este.."asa face toate?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema la masina din descriere,si anume ca uneori,dupa oprirea motorului si scoaterea cheii din contact,in momentul in care deschid usa soferului pt.a cobora,mi se blocheaza celelalte usi,inclusiv portbagajul.

Nu se intampla de fiecare data,ci cu o frecventa de aprox.1 data/10-20 deschideri.

Banuiesc ca este de la inchiderea centralizata (din fabrica).

Am fost la Avia Pantelimon si au zis ca nu stiu de la ce este,si este destul de greu de studiat problema atata timp cat nu se intampla mereu ca sa le pot arata.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu geamul dreapta fata am patit si eu...uita-te la tabloul de sigurante..care pe lateral stanga la bord.scoate capacul si apasa mai bine pe siguranta 15...aia e de la geam electric dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fi fost de la siguranta..dupa cum am spus a doua zi dimineata mergea perfect, si de atunci nici nu am mai avut probleme...merci de sfat oricum, mi-am downloadat si eu planul cutiei de sigurante la fabia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Nu am gasit aceasta problema cu search si m-am gandid sa nu mai deschid un topic nou. Deci... Azi de dimineata la minus 18 grade celsius becul din bord aferent airbagurilor nu s-a mai stins. Sa fie oare o problema de frig, sau altceva mai grav?

Am rezolvat problema prin stergerea erorii din calculatorul de bord. Am asteptat atata pana sa postez gandindu-ma ca eroarea ar putea sa reapara. Am avut noroc si nu a mai aparut. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probleme cu sonda de temperatura de la lichidul de racire G62 (part number 06A919501). Ma poate ajuta cineva cu o masuratoare la rece a rezistentzei sondei, sa imi spuna la cate grade ce valoare a inregistrat, eventual si o masuratoare la cald? Sonda mea da valori ciudate, cand da 200Ohm la rece/80 la cald, cand da ~2000 la rece / ~500la cald, drept pt care nici nu functioneaza indicatorul calumea, ba e la minim, ba la maxim, ba pe mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident motorul s-a oprit ca am luat piciorul destul de brusc, dar s-a aprins pacatosul de martor pentru presiunea la ulei, s-a aprins rosu, nu galben.

Am luat contactul si l-am pus din nou, martorul s-a stins si am pornit fara probleme.

As vrea sa va intreb daca are cineva explicatie pentru ce s-ar fi putut aprinde martorul si daca ar putea aparea vreo eroare stocata sa afecteze functionarea motorului.

Pai acelasi lucru s-ar fi intamplat si la o dacie 1300...

Cheia ti-a ramas in pozitia demaror si motorul s-a oprit...deci e firesc sa ti se aprinda ledurile de la ulei si eventual baterie...

Un astfel de eveniment nu iti poate afecta functionarea motorului chiar daca o eroare ar fi putut fii inregistrata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare ciudatenie.....

Iata ce s-a intimplat. Masinutza pierdea antigel prin dreapta fatza. Am completat lichidul si evident a inceput sa picure...Dupa vreo 2 zile, nu mai era pata proaspata pe jos (masina nu a fost pornita). Ridic capota si....surpriza! Nivelul antigelului era crescut fata de cum era dupa completare!

Sa am un "generator" de antigel? :)

Poate cineva sa explice? Oricum am programat-o la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi explicatia ca la caldura antigelul se dilata... Acum depinde si ce diferenta de temperatura a fost intre cele 2 zile.

:) Daca ai "izvor" de antigel, fa bani din el! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. cred ca in stanga radiatorului pierzi lichid - cum stai in masina - e cunoscut si se remediaza - pierderea e pe la termocupla si pe la senzorul de temp

2. G12 e foarte sensibil la temperaturi in sensul ca se contracta puternic la frig si se dilata la caldura. Atat timp cat antigelul tau nu are culoare maronie si nu ai ulei in el, poati sa stai linistit, esti vicitma acestui fenomen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru lamuriri. Nu ma asteptam sa aiba asa un coecifient de dilatare...Intr-adevar diferenta de temperatura intre cele 2 zile a fost destul de mare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fii fost de la siguranta..dupa cum am spus a doua zi dimineata mergea perfect, si de atunci nici nu am mai avut probleme...merci de sfat oricum, mi-am downloadat si eu planul cutiei de sigurante la fabia.

chestia asta o au mai toate skode,eu inainte am scos borna si apoi totu ok.

mai face din cand in candasa dar acum doar scot siguranta ,cei de la skoda au zis ca asa face ea uneori,ciudata explicatie.

acum verific mereu daca se inchid geamurile automat ca am inchidere din telecomanda

cel mai bine cand face asa scoate siguranta 2 secunde si apoi o sa mearga.

Modificat de Spankyro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Salut,

De la o vreme, daca accelerez in curbe, in care intru cu viteze >40-50 kmph toata masina incepe sa vibreze ca si cum rotile ar fi aproape patrate... :hainoroc:

Am observat acest lucru initial cind reveneam pe banda mea, mai din scurt, dupa o depasire.

Stie cineva ce poate fi? Planetare cumva? Pls...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, poti fi mai exact? Zgomote, etc...

Tipic la Fabia este sa cedeze rulmentii din fatza si atunci ai parte de zgomote care variaza cu viteza si cu sarcina stg/dr. Ar putea sa fie un rulment....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!