Jump to content

Probleme la Fabia


fradu
 Share

Postare recomandată

OK! La capitolul finisari Fabia nu se compara cu Clio, si in nici un caz la tinuta de drum, lucruri de care recunosc sunt foarte multumit.

Ce ma deranjeaza cel mai mult este vibratia motorului la relanti (care in nici un caz nu depinde clar de benzina, ci de faptul ca s-a incercat Euro 2 pe motor OHV si apar abateri de 70-80 tur/min - si se pare ca nici comanda aprinderii nu este una prea reusita). Tot la capitolul neplaceri intra si faptul ca vibreaza portierele fata mai ales pe piatra, caci se pare ca nu calca prea bine pe chedere.

Lucru care se intimpla si la portierele spate, pe unde intra apa daca speli masina....se uda tapiteria usii.

La Octavia am vazut ca au suplimentar o fishie de cauciuc in partea inferioara a usii care probabil izoleaza mai bine...

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BogMW

    11

  • flopem

    9

  • adrianciocalau

    8

  • saboteur

    7

fradu - am mutat postul tau intr-un topic nou, ca deveneam offtopic

Da, relanti-ul este suparator, eu m-am obisnuit deja.

La mine nu intra apa in masina pe la usi - dar stiu ca pana-n 2001 au avut probleme cu izolarea interna a usii. Adica in usa este o placa metalica cu rolul de a izola usa spre interor.

Astfel apa care intra pe langa chederul geamurilor se scurge pe exteriorul acelei placi si iese prin aerisirile de jos din usa, interiorul ramanand uscat. In cazul in care garnitura acelei placi nu etanseaza, va patrunde apa spre interior. Totul se poate rezolva cu silicon.

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu a intrat niciodata apa in masina la spalare. Nici portierele nu mi se pare ca ar vibra. Iar relantiul mi s-a parut ca se mai stabilizaza cind am alimentat Tempo + de la MOL. Vreau sa incerc, de curiozitate, OMV-ul (e cea mai scumpa, dar cine stie...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Iar relantiul mi s-a parut ca se mai stabilizaza cind am alimentat Tempo + de la MOL. Vreau sa incerc, de curiozitate, OMV-ul (e cea mai scumpa, dar cine stie...)

Eu de 2.000km am bagat doar imotion 98 de la OMV si merge bine, foarte putine trepidatii, dar nu cred ca renteaza sa bagi benzina de 29.000/l :12: e doar un moft la care cred ca renunt curand.... :D

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am linistit cu benzina de la OMV - e prea scumpa ! si nici diferenta eu nu am vazut-o... sincer.

Euro 3 de la Petrom merge foarte bine, si e mult mai ieftina.

De fapt, eu alternez Petrom - MOL - OMV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia stai putin...pai cat dai pe benzina Euro 3 de la Petrom? ... cu euro 2 ce are ? ... merge masina in zig-zag ?

Eu mi-am pus Shell V-Power pe Toyota Corolla ... sau cum ii spune...aia de 35-36 mii ...cat naiba mai e... si nu mi s-a parut ca merge mai bine...

Ba chiar ma gandeam sa-mi pun benzina V-Power inainte sa ma "trag" cu prietenii ... dar nu castig nimic...

-----------------------

Pot sa fac plinul [55 l benzina] cu euro 2 - testez....las rezervorul aproape gol...bag V-Power sau Euro 3 - asa ...maxim 5 litri - si testez ... oare pleaca masina mai rpd cu rezervorul gol ? :study:

Acum fara caterinca.... care-i faza cu euro 3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca tot avem topic-ul asta, sa adaugam la probleme Fabia:

- se poate strica stropitoarea spate luneta, asta probabil daca solutia de parbriz ingheata, sau poate si de la socuri repetate, se desprinde un furtun care baga apa in hayon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fradu - am mutat postul tau intr-un topic nou, ca deveneam offtopic

Da, relanti-ul este suparator, eu m-am obisnuit deja.

La mine nu intra apa in masina pe la usi - dar stiu ca pana-n 2001 au avut probleme cu izolarea interna a usii. Adica in usa este o placa metalica cu rolul de a izola usa spre interor.

Astfel apa care intra pe langa chederul geamurilor se scurge pe exteriorul acelei placi si iese prin aerisirile de jos din usa, interiorul ramanand uscat. In cazul in care garnitura acelei placi nu etanseaza, va patrunde apa spre interior. Totul se poate rezolva cu silicon.

Bog

Bog, ai idee daca la motorul 1.2 HTP mai exista problema cu relanti-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bog, ai idee daca la motorul 1.2 HTP mai exista problema cu relanti-ul?

Salut, din cate stiu eu, 1.2-ul n-are problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, treaba asta cu realantiul nu poate fi bagata la capitolul "probleme" ... La urma urmei este aproape insesizabil si nu afecteaza cu nimic comportamentul motorului, corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu credeam ca am drek probleme la Fabia - la faza cu relantiul :12:

Totusi nu poti sa spun ca ma dreranjaza.... daca ma supar imi pun niste aditiv de benzina si benzina euro 3 ca sa vad diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai chiar ar fi indicat sa pui numai Euro3 :salut: Totusi, cum am mai spus, sesizabil este doar daca te uiti la turometru, altfel, motor foarte silentios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am bani de Euro 3 :)

Azi mi-am curatat injectoarele si mi-am schimbat filtrul de benzina [31.000 km] si merge iara perfect ... 700k lei -curatat injectoare - 1 bulion filtru de benzina

Nu ma deranjeaza sa curat injectoarele mai des... dar sa bun benzina euro 2 mai proasta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am bani de Euro 3 :)

Azi mi-am curatat injectoarele si mi-am schimbat filtrul de benzina [31.000 km]si merge iara perfect ... 700k lei -curatat injectoare - 1 bulion filtru de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BradyTrade

An fabricatie 2002

Pai la AF2002 ai euro4 si nu-i doar problema de injectoare ci si de catalizator care nu suporta sulf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai singura problema este doar la injectoare ? Parca mai sunt si alte chestii care pot sa se strice de la Euro2 ... nu ? Catalizator, sonda lambda, etc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu mi-am schimbat filtrul de benzina, ulei, aer ...[dar injectoarele au fost de vina...restul le-am schimbat asa de siguranta...ca oricum trebuiau schimbate la maxim 40.000 km si erau aproape duse]

Pe capacul de benzina scrie ron/roz 91/95 deci masina merge cu benzina 91/95 nu cu 98 [adica euro3] deci asta e.

In Toyota Corolla 1.6 VVTI 110hp [fabric. 2003] pun tot euro2 si masina aia e euro4 clar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

:12:

:(

Ca inaugurare de 1,5 ani vechime si iesirea din garantie (15.11.03), Frabia mea s-a gandit sa-mi faca o surpriza placuta saptana asta marcand parcarea cu balti de antigel :salut: . BEEEETON... dar nu ajunge doar atat: cand ma bag sub masina sa vad care-i treaba, surpriza, pe langa pata de antigel pe scut descopar si cutia de viteze manjita de ulei :( :( :rr: INCREDIBIL, se desfacuse senzorul de marsarier si scuipa din cand in cand ulei :ok: .

Sonda am strans-o (UN SFERT DE TURA!!!!), cu antigelul am rezolvat-o la AVIA (pica pe langa sonda de temperatura) si tot acolo au constatat ca nivelul uleiului in cutie e OK. :( :( . Se pare ca la masina mea au uitat sa stranga suruburile :D , oricum e ciudat ca abia dupa 28000km se manifesta toate astea.....

PS: Ca masura de precautie (nu stiu cu ce jeguri pt europa de est a venit din fabrica) am schimbat tot antigelul cu Aral G12.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce coincidenta ... la 30.000 km am avut aceeasi problema....antigelul se cam ducea de rapa .... putin cate putin...iar suruburile erau prinse fara garnituri ...astfel incat a trebuit sa-mi puna garnituri...

N-am avut probleme cu uleiul...sau altceva...dar datorita unei garnituri lipsa ...se ducea de rapa tot antigelul..

Aaaa....in acelasi timp in service mai era o fabia cu aceeasi problema.

Oricum , m-am razbunat pe asigurare.... mi-am reparat tot ce se putea p-acolo sub spoileru' fata.....mi-am schimbat bara fata, spoiler fata, scuturile motor- fata [3 la numar] , vopsit bara fata si spate - nu stiu cate zeci de milioane a fost ca asigurarea a platit ... si asta doar de la o zgarietura cauzata de mine in bara fata...jos....

Din pacate mi s-a stricat sistemul de deschidere de la busonul de alimentare benzina ...pt ca un cretin a incercat sa-mi fure benzina.... si pt asta am platit eu .. 250.000 :)

Ma rog... una peste alta...mi-am facut masina nou-noutza pe asigurare si m-am mai calmat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

De vreo cateva zile am o mica problema, usor enervanta.

Dupa pornire (deci motorul este rece) apare o aburire a parbrizului (in partea inferioara a acestuia). Remediul aplicat - AC in treapta 1 directionat pe parbriz. Problema apare atat la pornirea de dimineata cat si la o pornire dupa-amiaza (cand nu este racoare afara).

Am verificat nivelul de antigel (banuind fisura la calorifer) si acesta este in limite normale.

Ce ar putea fi? Ce ar trebui sa verific? 10X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
De vreo cateva zile am o mica problema, usor enervanta.

Dupa pornire (deci motorul este rece) apare o aburire a parbrizului (in partea inferioara a acestuia). Remediul aplicat - AC in treapta 1 directionat pe parbriz. Problema apare atat la pornirea de dimineata cat si la o pornire dupa-amiaza (cand nu este racoare afara).

Am verificat nivelul de antigel (banuind fisura la calorifer) si acesta este in limite normale.

Ce ar putea fi? Ce ar trebui sa verific? 10X

<{POST_SNAPBACK}>

:)Verifica filtrul de polen,s-ar putea sa fie ff. imbacsit! :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!