Jump to content

Polo 1.6 TDI 90cp


Cyp88
 Share

Postare recomandată

Am citit cam tot ce s-a scris aici despre noul polo, si in aria lui golf 6 despre 1.6 tdi si in aria skoda.

Am gasit destul de multe informatii pareri despre motorul 1.6 tdi cr 105cp, insa pe skoda, cu multe probleme generate in special de soft, curios este faptul ca nu am gasit aceleasi reactii si din partea posesorilor de golf 6 cu acelasi motor.

Totusi, pe mine m-ar interesa motorul 1.6 tdi cr, de 90 cp, pentru ca vreau sa cumpar un polo cu acest motor, peste cateva luni.

Deci rog posesorii de polo cu 1.6 tdi 90cp sa va spuneti parerile, atat pozitive, cat si negative, sa vad daca merita acest 1.6 tdi 90cp.

( Off topic: Am avut inainte o bora, cu 1.9 tdi alh ( 90cp), de care am fost foarte multumit, atat de consum, cat si de fiabilitate, dar avand in vedere faptul ca a implinit 10 ani am zis ca ar fi cazul sa ma orientez spre altceva mai nou)

Modificat de Cyp88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt foarte multi posesori de asa ceva pe forum dupa cum se vede de la topicul cu recensamantul:

post-16418-0-24684200-1320431584_thumb.j

Fara sa vreau sa te conving ca motorina pe o masina mica folosita in regim urban e o idee proasta (in fond, fiecare procedeaza cum crede de cuviinta cu banii care ii stau la dispozitie), gandeste-te la urmatoarele aspecte:

Dezavantaje:

1) DPF-ul o sa creeze probleme, fiindca se imbacseste de la mersul subturat, motor insuficient incalzit si arderi incomplete;

2) in regim urban, diferentele dintre diesel si benzina dispar;

3) un diesel e mai scump, atat la achizitie, taxe&impozite, cat si la revizie (nu cu mult, dar mai scump).

Ca avantaje:

1) la drum lung, un Polo diesel consuma sensibil mai putin decat unul cu motor Otto;

2) valoarea de revanzare e superioara la un diesel, raportat la un benzinar cu echipare identica.

Desigur, daca niciunul dintre dezavantaje nu conteaza si o persoana e fan diesel (fara conotatii peiorative) atunci discutiile n-au rost.

O linie de OFF TOPIC: cunosc si eu pe cineva cu acces la o Bora ca a ta, am condus-o si e geniala, insa e alt motor pe alta masina ;)

Revenind: decat sa iei un Polo 1.6 TDI 63kW 5 usi Comfortline M5 cu 14.742 Euro, mai bine iei un 1.2 TSI Comfortline M6 la 13.609 Euro si fie ii pui optionale suplimentare in valoare de 1.224 Euro (1.133 diferenta + 91 Euro diferenta din TPI), fie ai benzina gratuita pentru 12.240 km. (excluzand orice alte costuri).

Daca vrei sa vezi cum se comporta un 1.2 TSI cu 105PS, hai la intalniri dupa data de 21.11, de cand imi iau inapoi carnetul si-ti arat cu mare placere :)

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motivele pentru care vreau Polo sunt ca merg singur majoritatea timpului si ca masina chiar arata bine. In oras nu folosesc masina aproape deloc, sa zicem 2 zile intr-o luna si nici nu sunt adeptul mersului subturat, deci nu cred ca DPF-ul o sa creeze probleme. Nu zic nu nici la motorul 1.2 TSI, am un coleg care si-a luat si e multumit de el si am citit si topicul tau din aria "masina mea" si cam ce ai scris pe aici. Cu siguranta voi face test drive cu ambele motorizari inainte sa iau o decizie. Multumesc pentru amabilitate si asteptam si alte pareri. Sunt curios cum se comporta motorele dupa 50.000-100.000 km

Modificat de Cyp88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca o sa vezi Polo-uri cu asemenea km...cel putin deocamdata sau nu la noi in tara :) Eu am motorul de 1.6 TDI Cr dar de 75 CP si sunt multumit de el. Am deja 40 000 km si nu am avut probleme cu el. Intr-adevar DPF-ul mi-a facut prima figura acum cateva zile din cauza traficului din Bucuresti si si din vina mea. Vazand ca isi face curatirea nu am lasat-o sa si-o termine din lipsa de timp, dar dupa o tura de 15 minute la mersul sugerat de cartea tehnica, a disparut eroarea si nu mai am nici o problema.

Sincer daca esti fan diesel merita. Eu sunt fan si de asta n-am luat in considerare benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo 1.2 TSI, sau 1.6 TDI 105 cp e o mica racheta. Eu zic sa te gandesti numai la motorizarile astea doua. De fiecare data cand o sa ii dai talpa, o sa ti se puna un zambet pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSI e motorizarea perfecta pentru polo : - greutate scazuta , agilitate sporita

- cutie cu 6 trepte

- distributie pe lant

- silentiozitate desavarsita

- economicitate sesizabila

- intretinere ieftina

- Originalitate (pana anul asta..)

- sunet oarecum sportiv

Sunt multe avantaje de enumerat in favoarea acestuia. Daca are si DSG, este desavarsita masina, eu nu am avut bugetul necesar cand l-am cumparat insa.

Evident, comparatia cu TDI de 90 nu poate avea loc decat in privinta consumului.

Modificat de polotsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Italia era o actiune service de schimbare a centralei electronice la motorizarile 1,6 TDI 90 cp pentru Polo fabricate in 2009/2010. Este un motor foarte cautat acolo, avand in vedere ca italienii prefera motoarele diesel (motorina este cu 20-30 de eurocenti mai ieftina decat benzina, nu ca la noi) iar 1,6 TDI de 105 cp nu exista la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am motorul de 1,6 TDI 90CP,aproape 25000 km facuti majoritatea pe traseul Romania Franta pe autostrada, nici cea mai mica problema pina acum.Cu masina incarcata full nu se simte nici o pierdere de putere,putine masini imi stateau in fata pe aubanda.Consumul e mic dar nu chiar ca cel din manual, oricum am facut traseul Lyon Suceava cu doar doua plinuri full de motorina si binenteles cu bagaje la greu .Dar tb. retinut de toti cei care isi contorizeaza consumul ca e foarte importanta calitatea motorinei cu care alimenteaza, bagi motorina de calitate, mai scumpa se va obtine o reducere drastica a consumuli si un plus de putere, bagi cea mai ieftina motorul tacane iar consumul urca in medie cu juma de litru la suta .Multi lauda motorul de 1,2 tdi dar tb sa se gindeasca inainte ca acest motor va merge in general mai fortat, mai turat decit unul de 1,6 ceea ce va produce in timp o uzura mai accentuata a lui deci va avea o viata mai scurta. Pina acum nu mi s-a aprins niciodata DPF-ul. Recomand aceasta motorizare tuturor deoarece este foarte echilibrata si suficienta pt orice pretentie, poate motorul de 105 sa il depaseasca, dar neaparat sa il achizitioneze si cu pachetul ce include computer de bord, pilot automat , senzor de presiune pneuri- toate astea mi-au fost de FOARTE MARE folos pina acum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Am un polo 6R 1.6 TDI, 66kw-90 CP, 140.000 km, am avut pana acum probleme cu EGR pe la 115.000, iar dupa rezolvarea problemei i-am adaugat si un plus de putere stage 1+ 142 CP, la mers frumos masina a ramas la fel la consum, iar plusul de putere se cunoaste si se tine cu 1.2 tsi 125 CP, daca vrei sa beneficiezi de un consum foarte bun si putere iti recomand acest model

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sotia are un Polo 6C cu motorul de 1.2TSI 90CP. Masina este sufficient de dinamica si fasneata.

Daca nu faci mai mult de 10-15000 km / an iti recomand aceasta motorizare.

O scoti mai ieftina ca TDI-ul si de diferenta de bani mai pui ceva optionale utile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ciprianconcept

On topic: Si eu am un Polo 6C 1.2 TSI 90 CP si subscriu. Fasneata, elastica, treapta 5 e foarte lunga si consumurile se pot vedea pe pagina dedicata.

Putin offtopic, in primul rand, dupa parerea mea nu conteaza cati km pe an faci, ci daca iti place mai mult o masina pe benzina sau pe motorina. Daca acest aspect iti este indiferent, mai apoi te gandesti la economie si asa mai departe. Intr-un an de zile, in Bucuresti, mai mult de 2l/100 pe motoarele de Polo nu cred ca faci economie. Spre exemplu, aglomeratie mare 9% in Bucuresti, la mine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut.. Aceasta motorizare 1.6 tdi 90 hp o am eu..am masina de la 80.000 km si acm are aproape 130.000. Luna trecuta in februarie a facut 2 ani de cand o detin.. Am schimbat la ea urmatoarele:distributie imediat cum am achizitionat masina,pe la 110.000 km am schimbat ambreiajul deoarece am un mers mai sportiv si s.a dus rulmentul de presiune si am ales sa schimb tot kitu pt ca asa este normal.. Pe langa toate astea schimbul de ulei facut la timp adica la 10.000 km. Intr.un final sunt multimit de masina pe deplin, are un cuplu si un sprint in ea de mama, mama.. Audi a4 1.9 tdi 131 hp plange in spatele meu cu acest polo.. 

P. S acm 2 zile pt prima data mi s.a aprins martorul de la filtru de particule deoarece in ultimul timp am mers cu ea pe distante scurte si subturat. Si cum mi s.a aprins am scos.o la drum intins in treapta a 4 a la 2400-2500 ture si in 10 min s.a stins?

Modificat de Radu Polo6r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu un zgomot la un 1.6tdi cayb 90cp pe o fabia 2 și nu-i dau de cap. Am schimbat distributia, transmisia curele role si nu e de acolo. 

Cei de la service mi-au spus ca au mai observat zgomotul asta  ca asa fac ele. Am inteles ca mai e o curea la pompa de ulei din baie dar nu ar fi de acolo. Zgomotul se aude doar in habitaclu, daca ridic capota si ascult motorul nu se aude

Nu știu de ce nu pot adauga fișierul audio

Am pus un link

Modificat de pokemonu76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Si eu am acelasi zgomot, polo 1.6 TDI, 90 cp, CAYB. N-am facut nicio investigatie. Nu stiu de la ce poate fi.

 

Modificat de laurtm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!