Jump to content

Facelift Passat CC


Diesel
 Share

Postare recomandată

Aia alba de mai sus este vechiul model de CC cu kit R--line si in America nu se numeste Passat CC ci VW CC asta de cand a aparut in America.Si cu privire la noul model as spune ca e frumusel insa va trebui sa-l vede pe strazi apoi ne putem da seama mai bine care este treaba cu acest facelift.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu va avea cum sa arate rau, au "gresit-o" cum trebuie din 2008.

Totusi, sunt cateva elemente pe care regret ca nu au fost gandite altfel:

- design-ul barii fata: renuntarea la "decupajul" din continuarea calandrului; Daca in cazul Tiguanului este chiar inspirata decizia, introducand mai multa coerenta si unitate in design, coform destinatiei pe care mini SUV-ul o are, la CC, cred ca banalizeaza. Tocmai unul dintre principalele elementele ale caroseriei, unde te poti "juca" mai indraznet si creativ, la singurul model "asiprational" pe care il ai in clasa medie, este direct grafat de pe popularul "nou" Passat; De ce sa optezi pentru identitate aproape "pana la virgula" acolo unde poti face, cu adevarat, diferenta?

- farurile de ceata sunt supradimensionate. Chiar daca nu este un model 100% sportiv, totusi tinde sa fie, asa nu ai nevoie de introducerea unui caracter predominant utilitar pe repere rar utilizare, asa cum noul designul ar sugera-o; Baghetele din crom lat ce le inconjoara le amplifica dimensiunea, facandu-le sa para cat jumatate din faruri, tot ansamblul parand un aragaz scump cu patru ochiuri;

- Calandrul - il poti defini print-un cuvant: crom. Nu ma lasa sa vad prea mult din elementele de design ale acestuia. Ceea ce nu e, neaparat, negativ: gila in sine oricum arata... neinspirat.

- Blocuri optice spate: stiam ca introducerea ledurilor stimuleaza creativitatea - poti da o forma generala corpului stopului, in linie cu modele din gama, iar in interior, sa "modelezi" cum vrei, cu crearea un efect general dramatic pentru spatele masinii. Nicidecum, nu vream arabescuri sau desene animate, insa poate mai mult aribut dinamic. Daca la actualul CC, stopurile sunt funky, chiar daca au becurile alea la vedere, la face-lift sunt mai "cuminti" decat la noul Passat. De ce oare?

Concluzie: Noul nume este de acum CC si nu Passat CC, insa diferentele de design exterior tind catre insignifiant intre cele doua "noi" modele. Diferenta de identitate dintre "vechile" modele, e adevarat, lansate la un interval de 3 ani, era/este mult mai mare. Era/este facuta ca unul dintre modele sa merite in plus, in medie, 3.000-4.000 euro la dotari similare, fata de celalalt. Succesul avut confima cartea pe care s-a mizat.

Din imaginile si filmuletele de laborator, CC-ul parca a devenit mai putin aspirational, intr-o clasa de nisa in care "cumintenia" si "devreme acasa" nu sunt calitati intotdeauna apreciate. Evolutia designului pare avea ca fundament mentinerea indelungata pe o piata saturata care cere, tot mai acut, revizuirea modeleloe la intervale tot mai scurte.

E o enigma noua croiala a CC-ului atat de... time proof.

Personal, as fi asteptat eva mai jucaus si, in acelasi timp, mai badass. Poate peste 4 ani. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dear paparazzi,

nu ai inteles ce am spus eu..am zis doar ca-i urata foc cu acest facelift...si ca saracia/criza ii obliga chiar si pe nemti sa nu mai scoata masini noi...vezi si 'noul' passat...think about..

Modificat de aec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,in privinta Passatului B7 ai mare dreptate !probabil si la CC vroiau sa procedeze la fel dar au fost aspru criticati datorita faptului ca induc lumea in eroare numind aceste facelift-uri "noua generatie "asa au procedat de la golf 6 apoi cu "noul B7"oprinduse la CC!aici a trebuit sa spuna lucrurilor pe fata si anume WW CC Facelift!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ati gasit cumva pe undeva cand va aparea un nou CC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut-o acum 3 zile la Midocar Vitan. Trebuie sa te uiti foarte atent ca sa vezi vreo schimbare la ea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mmm....eu zic ca vezi destul de repede cateva schimbari, cam din orice unghi.

btw, a aparut de o saptamana pe site-ul romanesc, asa ca succes la configurare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca este actualizat corespunzator configuratorul de pe vw.ro, ca altfel nu inteleg de ce nu este disponibila nicio motorizare cu 4mottion. De fapt, asa au facut si cand a aparut in 2008, apoi la cateva luni a fost disponibil 4mottion aproape pe toate motorizarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Midocar Vitan este expus 170cp. 4mottion. Deci se poate.

Modificat de chetyw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma mai interesez si eu, ca mi-a mai spus cineva ca s-a descarcat la Porsche Vest (sper, ca am retinut bine) un CC 4Motion, insa nu a fost lasat sa faca poze. Insa 4M nu e in nici un configurator (nu e nici in cel german), si intr-adevar aparea la ceva timp de la lansare. Ciudat e ca CC-ul a aparut in alte configuratoare, in afara de cel german, la destule luni distanta. La fel de ciudat e ca V6 nu apare in Romania, insa oricum nu era deloc de volum dar era de aratat prin showroom...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ca a ramas ca in tren... Nu e nici un 4Motion in tara ca nu este disponibil inca. Probabil e la distanta de 2-3 luni maxim pana la ofertare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta face-lift a aparut deja si pe site-urile cu anunturi sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe DN1 .. :icon_redface: .. pare mai reusit in realitate decat in poze.

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat informatii false, se pare. La Midocar Odai in showroom e un frumos CC 170CP, DSG, 4Motion, ce-i drept la un pret nu tocmai de neglijat: 43kEUR (insa in configuratia expusa, cu diverse optionale). Ramane taina cu Configuratorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut azi un CC facelift. Pare mai reusit in poze, e mult mai sobru decat generatia anterioara (ceea ce nu e tocmai un lucru rau mai ales ca nu e mai sobru ca un B7) dar nu sare calul. Culoarea aia cenusie de pe el nu-l evidentiaza..daca nu avea nr rosii si ledurile (clasice de acum dar totusi specifice marcii intr-un fel) nu cred ca-l zaream. Spatele in schimb e foarte frumos.. sa mai zic o data .. foarte frumos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru cine e interesat, au aparut cele 3 4Motion-uri in configuratorul romanesc: V6-le de 3.6, 2.0 TDI de 140 si de 170cp, cu 140 manuala si 170 DSG (din nefericire nu apare 170cp manuala...). Enjoy!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mda...parca "aduce" cu spoilerul fata de la Ford Mondeo Titanium X (sau ceva de genul...)

Oricum CC facelift nu cred ca o sa aiba succesul predecesorului cu sau fara pachet R line.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R-line arata ceva mai bine

volkswagen-passat-cc-r-line-2012.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!