Jump to content

Facelift Passat CC


Diesel
 Share

Postare recomandată

O galerie interesanta...http://0-100.hotnews.ro/foto/volkswagen-passat-cc-facelift-2012/poza/14633/#WPshowroom

Personal - din poze, apreciez ca Passat CC phase1 arata mai bine in fata...spatele in schimb la facelift parca arata mai bine.

Disponibil din 2012.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant dar nimic exclusiv, conform zf.ro:

,,Noul Volkswagen Passat CC, model ce reprezintă versiunea "coupe în patru uşi" a limuzinei de clasă medie a constructorului german a fost lansat la aproape două luni de la închiderea Salonului Auto de la Frankfurt din acest an. Pe piaţa locală noul Passat CC facelift va fi lansat în primăvara anului viitor, cel mai probabil la un preţ similar cu cel al generaţiei actuale. În cei patru ani de existenşă prima generaţie a Passat CC s-a vândut în peste 270.000 de unităţi.

Odată cu versiunea restilizată Passat CC dispune de noi faruri bi-xenon, stopuri care preiau designul celor de la Jetta şi Passat dar şi faruri automate pentru viraje, toate fiind disponibiel în echiparea de bază.

Gama de motorizări va fi în continuare alcătuită din două motorizări diesel de 2,0 litri TDI de 140 respectiv 170 CP precum şi trei motorizări pe benzină de 160, 210 şi 300 CP.''.

Sursa: Zf.ro

Habitaclul isi pastreaza designul si proportiile, insa lista de dotari standard se imbogateste: lumini bi-xenon, senzor de detectare a oboselii, radio RCD 310, sisteme de siguranta ca Side Assist Plus, Lane Assist si Dynamic Light Assist.

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata excelent. Oricum sistemul de detectare a oboselii e o prostie din punctul meu de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a pierdut personalitatea. Passat CC mk1 arata diferit la partea din fata si spate fata de passat-ul simplu, pe cand facelift-ul le copiaza (inclusiv proiectoarele sunt aceleasi) adaptandu-le putin la formele masinii :( . Facelift de dragul facelift-ului :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place acest facelift. Arata f bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general, e greu sa imbunatatesti look-ul unei masini deja frumoase...e riscant si devine mai simplu sa obtii reversul...un exemplu de acest gen e C Class W204, impresia mea este ca faceliftul i-a alterat look-ul.

Din pacate, trendul in design la VW este in acest moment aplicarea stilului de design Polo 2009 (care e o reusita pe Polo) tuturor modelelor VW, pe mine cel putin ma lasa rece si ma face sa descopar modele ale concurentei ca fiind mult mai atractive ca design.Cum spune si The_Ego, CC Mk2 isi pierde personalitatea adoptand un stil al unei masini de clasa inferioara.

Dar sa asteptam sa vedem masina live...momentan la CC MK2 imi place doar spatele.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unul nu-mi place deloc. Cel putin grila fata si ramele acelea la proiectoarele de ceata o fac sa para chinezarie.

Au rotunjit si partea de jos de la bara fata, farurile alea au alta forma usor rotunjita, pe scurt au stricat-o!!

Pana acum CC`ul inspira sportivitate, acum e la fel ca si Passatul B7 anost.

Chiar am asteptat acest facelift gandindu-ma ca o sa-mi schimb farurile cu cele de facelift cu led, dar nici vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie personal imi place. Chiar imi place si bine ca au mai adaugat ceva dotari standard in plus.In schimb ce nu imi place mie e noua forma a oglinzilor laterale..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica vechea forma, pentru ca nu au schimbat oglinzile laterale. Faptul ca au pus atatea dotari standard e de laudat, intrebarea este de la ce pret va porni noul CC.Volkswagen_Passat_CC_2009_1.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Ego mie nu imi place forma oglinzilor de pe ultimele face-lifturi facute de Vw adica golf 6 ,touran ,passat , e.t.c , in completare la postul meu de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca design exterior e asa si asa .

Dar pentru simplul fapt ca in interior nu au modificat mare lucru la fel ca si generatia B7 de passat normal nu ma face sa schimb masina.

Parca in fata ar fi trebuit sa ramana la fel ca cel vechi.

In spate mai arta cum arata desi pentru un CC nu da bine capota aia.

Oricum nu au cum sa-i ajunga pe cei de la M. B cu al lor CLS pentru ca pe partea mecanica au acelesi motoare doar ca sint commonrail.

Ma asteptam la cele 2.0 tdi sa le urce putin puterea

Macar de la 140 cp - la 160 cp

Si cele de 170 cp - la 205 cp

Dar ei au ramas la fel ca acum 6 ani.

O seara buna.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,este aceeasi masina nu inteleg discursul ca mi placea mai mult mk1 cc!este un restyling si atat puteti face deosebiri cand se va lansa noua generatie peste 2 3 ani!!!!cam aceeasi chestie si cu Passat B6/B7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar "imbraca" cineva platforma CC-ului in haine de Logan, ti s-ar parea ca este aceeasi masina?

Pana la urma asta este rolul unui face-lift, schimba forma nu continutul.

Mie nu-mi place, grila este prea tipatoare si da intr-adevar impresia de "chinezarie". Stopurile sunt Ok, in trendul actual.

Poate in realitate sa arate altfel, mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the nameless one

Stopurile arata bine in rest ...parca e noul passat ..sters si trist Ma enerveaza ca fac toate modelele sa se asemene prea mult intre ele .

Modificat de the nameless one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata mai bine totusi ca B7, e mai ,,rotunjior'' are linii sobre dar totusi mai placute, eu zic ca e un Phaeton mai mic. :)

Daca vreti sa vedeti mai multe poze -> http://www.promotor....rie-foto/poza-4

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa-mi dau si eu cu parerea: nu l-au stricat as zice; e un facelift la ceva ce arata bine (deh, ne laudam copilul). E de vazut lista completa de dotari standard si ce e optional, precum si preturile. M-am asteptat la mai rau, sa fiu sincer. Insa intr-adevar sunt putin dezamagit de doua lucruri: interior (parca imi doream putin mai multa schimbare, insa ce-i drept doar de dragul schimbarii, ca eu ma simt ok in el) si motorizari (din nou e de asteptat de vazut lista completa de motorizari/transmisii). Astept cu interes 170CP/4M si cred ca incerc o automata insa doar cu padele...

Ca sa inchei: hai sa ne bucuram de ce avem, ca nu e deloc de lepadat, chiar si cu noua generatie pe piata! Drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2011-Volkswagen-Passat-Sedan-Front-Side-View.jpg2013MY-VW-CC-5.jpgEste un facelift, da, insa cu asta l-au banalizat.

Primul CC diferea mult de Passat b6, multi ma intrebau daca era cumva noul Passat :)), il remarcai nu doar dupa forma (CLS-like), dar si dupa bari fata/spate, faruri, grila, ce mai era altfel. Pe cand cel nou, mk1+ daca vreti pune elemente de pe B7 intr-o forma mai atractiva, cu ce mai vine in plus? Cu dotari standard mai bogate (probabil resimtite la pretul de pornire) si cam atat fata de Passat.

Arata asa de bine grila de la primul CC, mai sportiva, supla, deloc incarcata, comparativ cu cea de pe B6. Acum grila este mai incarcata fata de cea de pe b7 cu mult prea mult crom pentru o masina ce se vrea sportiva si eleganta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte era o difereanta vizibila din toate partile mai ales din fata iar acum numai faci diferenta intre ele doar din laterale si spate.

Fata este naspa rau in schimb spatele imi place (sper si imi doresc sa se potriveasca stopurile cele noi si la modelul vechi),au schimbat si climatronicul ,vad ca revin la modelul vechi putin modificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au cum sa se potriveasca stopurile, hai sa-l vedem si pe urma sa ne pronuntam daca e naspa sau nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am studiat mai bine pozele acum,se pare ca nu prea merg stopurile spate poate doar daca schimb si bara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zici ca e renault fluence....masini de lux ptr oamneni saraci..criza oameni buni ..asta ii face chiar si pe nemti sa mai puna cate un led, cate un far,etc...masina noua din bara in bara nu prea o sa mai apara curand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zici ca e renault fluence....masini de lux ptr oamneni saraci..criza oameni buni ..asta ii face chiar si pe nemti sa mai puna cate un led, cate un far,etc...masina noua din bara in bara nu prea o sa mai apara curand...

Pai ce masina noua din bara in bara cand asta este faceliftul primului model de CC!!!!!asta si au vrut si asa se procedeaza cand se face restyling,ca deaia se si numeste asa, este o etapa in durata productiei unui model de masina!!!"masina noua din bara in bara"o sa vezi peste 2 ani cand o sa iasa a 2-ua generatie!!!!

Modificat de Pararazi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In caz ca va pasioneaza subiectul, noul model e in configuratorul german de vreo saptamana. Previzibil, 4Motion doar cu V6 pentru moment, asa cum s-a intamplat si cu CC-ul "generatia veche".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru că era, se pare, prea ruptă din peisajul gamei Passat, Volkswagen va comercializa - din 2012 - versiunea Comfort Coupe - CC - ca pe un model de sine stătător.

  • VW_CC_a8012d406b.jpgSursa: VW
  • CC_01_aa94ca8782.jpg

1 /2.Volkswagen CC

Volkswagen ştie, probabil, mai bine.

După o scurtă carieră în gama Passat, CC-ul va fi comercializat, începând de anul viitor, ca un model de sine stătător pe pieţele europene.

Astfel, Comfort Coupe-ul va acoperi golul, destul de mare, existent, până acum, în portofoliul celui mai important producător auto european, între modelul de clasă medie Passat şi limuzina Phaeton - alternativa mai puţin strălucitoare la Audi A8.

Passatul - "regina" segmentului D în România - va rămâne, aşadar, fără perla coroanei.

Pe de altă parte, producătorul german va scăpa odată cu această mişcare de cârcotelile presei de specialitate - ce riscau să fie luate în serios de clienţi! - şi care evidenţiau o realitate vizibilă cu ochiul liber: CC-ul este sau, mai bine zis, era adevăratul Passat - versiunea frumoasă şi cu personalitate a acestei game.

Una încă şi mai deosebită, după faceliftul pe care Volkswagen l-a operat recent.

Citiţi mai mult: Volkswagen Passat rămâne fără perla coroanei - Auto > EVZ.ro http://www.evz.ro/de...l#ixzz1ebVmkorl

EVZ.ro

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O prezentare a noului VW CC (nu-i mai zice si "Passat") R-Line, ce se va comercializa de anul acesta si in Romania:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!