Jump to content

Polo 6R 1.2 TSI - Red Heat


Ad.

Postare recomandată

Bun găsit tuturor! După îndelungi documentări aici pe forum și pe alte forumuri similare, m-am ales cu un Polo 1.2 TSI CL achiziționat acum o lună de la dealerul VW din Craiova. A fost o mașină luată de pe stoc, și pe lângă dotările de serie a avut și câteva dotări opționale binevenite.

Dotări serie

3 tetiere spate

4 incinte acustice

4 usi cu geamuri electrice

Aer conditionat manual,inclusiv torpedou cu sistem de racire interior.

Aer conditionat manual cu reglare semi-automata

Airbag sofer si pasager

Airbaguri laterale fata pentru cap si torace

Antena

Anvelope 185/60 R15

Asistent urcare panta

Bancheta spate rabatabila asimetric

Bare de protectie in culoarea caroseriei

Bricheta si scrumiera in consola centrala

Buzunare pe spatarele scaunelor din fata

Caroserie in 4 usi

Centuri de siguranta pentru toate locurile,in fata cu reglaj pe verticala

Cheie de contact cu imobilizator electronic

Claxon bitonal

Faruri cu functie de lumini de drum permanente.

Filtru de praf / polen

folie partiala protectoare pt. transport

Geamuri fata /spate actionate electric

Geamuri laterale si spate termoizolante in tenta verde

Inchidere centralizata cu telecomanda

Jante otel 6Jx15

Lampa ceata spate

Literatura de bord in limba romana

Lumini pentru citit fata(2)/spate(1)

Oglinda retrovizoare interioara cu sistem manual antiorbire

Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite

Oglinzi exterioare si manere usi in culoarea caroseriei

Oglinzi make-up iluminate situate in parasolare

Pachet crom

Prindere ISOFIX pt.2 scaune copil

Radio "RCD 210"

roata de rezerva normala si trusa de scule

Scaune fata cu reglare pe verticala

Servodirectie electro-hidraulica reglabila in functie de viteza

Sistem electronic de mentinere a stabilitatii masinii inclusiv asistent urcare panta

Stergatoare parbriz/luneta cu temporizator

Tapiterie scaune "Fonzie" din stofa

Torpedou cu sistem de racire interioara

Triunghi reflectorizant

Volan in 3 spite cu reglaj axial si vertical

Dotări opționale

Computer de bord inclusiv indicator presiune pneuri (pret redus impreuna cu pachetul W44).

Confort I:Cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare,scaune fata incalzite, instalatie spalare faruri, indicator nivel lichid de spalare, duze spalare faruri incalzite,computer de bord,faruri de ceata,indicator presiune pneuri

Cotiera centrala fata inclusiv spatiu de depozitare (pret redus impreuna cu pachetul W44)

Faruri de ceata cu lumina statica la viraj inclusa .

Pachet iarna-scaune fata incalzite,indicator pentru nivelul lichidului de spalare,instalatie spalare faruri,duze instalatie spalare parbriz incalzite .

Radio CD RCD 310 cu functie mp3,6 incinte acustice,antena Diversity si interfata AUX-IN

Cred că o dotare puțin diferită față de modelele anterioare este RCD 310 cu background negru, care mie personal îmi place mult. Tot vorbind de radio, sunt foarte mulțumit de performanțele lui atât pe FM cât și pe AM.

Prețul total a fost de aproximativ 14.000 €, dar cu TVA dedus a ajuns pe la 11.000 €. Singura îmbunătățire făcută până acum a fost un set de covorașe de cauciuc, cărora o să le fac niște poze în curând. În plan nu sunt multe, aștept acum anvelopele de iarnă - Michelin Alpin A4 - iar până la primăvară sper să găsesc niște jante pe 15" care să-mi placă. Probabil se va mai adăuga și o terminație cromată a țevii de eșapament pentru Audi A3 (p/n 8P0 071 771), lumină în torpedou și lumină pentru picioare la locurile din față. Alte idei acum nu mai am, dar toate modificările or să fie discrete, și sper sa arate cat mai aproape de original.

Și câteva poze mai dintr-o bucată.

post-97292-0-17989300-1320168290_thumb.j

post-97292-0-35532000-1320168296_thumb.j

post-97292-0-94281100-1320168302_thumb.j

post-97292-0-79138500-1320168309_thumb.j

post-97292-0-97737200-1320168426_thumb.j

post-97292-0-86115600-1320168427_thumb.j

post-97292-0-76990200-1320168428_thumb.j

post-97292-0-81300000-1320168429_thumb.j

post-97292-0-67146600-1320168521_thumb.j

post-97292-0-41671700-1320168621_thumb.j

Modificat de Ad.
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! La cat mai multi km fara probleme.

TSI-ul pe Polo este un motor perfect. E prima poza pe care o vad cu noul RCD310 langa ceasurile de bord, it fits!

Link către comentariu

Felicitari-felicitari si s-o folosesti sanatos :) Welcome to the 1.2 TSI club. Ma bucur sa vad ca mai apare cate un Polo in marea de Golfuri :D

Ii sta foarte bine in rosu si cred ca un set de jante noi, de Alu, pentru gumele de vara i-ar schimba total look-ul.

Daca reusesti sa-ti pui tips de A3 sa-mi spui si mie de unde ti l-ai luat, codul de produs si cati bani ai dat pe el. Eu voiam la un moment dat sa-mi pun asa ceva, insa pe moment am alte planuri cu banii, asa ca iarna asta, masina o va trece exact asa cum a iesit pe poarte fabricii din Pamplona.

La fel, o sa vreau mai multe detalii dupa ce reusesti (DACA reusesti) sa montezi lumina in torpedou. Ce modificari am eu in plan mai includ si priza de 12V in portbagaj, optiune scoasa de la jumatatea lui 2011, de cand cu (ma rog, e impropriu spus) facelift-ul din saptamana 23.

Link către comentariu

Mulțumesc tuturor pentru urări.

Între timp am facut câteva poze la covorașe, pe care le atașez mai jos. Și am dat comanda la o bucată de Philips SpotOn Ultra negru, pentru fixat în torpedou. Nu este OEM, dar mă consolez cu gândul că se va monta foarte ușor și oricum nu este la vedere.

Am pus ochii și pe câteva modele de jante, dar încă nu am ales un model:

- MSW 22

TwDHo.jpg

- Enzo H

JUmEe.jpg

- AEZ Wave

OkcFA.jpg

- Dotz Freeride

MS84g.jpg

post-97292-0-61965500-1320351124_thumb.j

post-97292-0-04105000-1320353586_thumb.j

post-97292-0-92752000-1320353609_thumb.j

post-97292-0-27353800-1320353631_thumb.j

Modificat de Ad.
Link către comentariu

Frumoase covorasele!

Mie imi plac MSW si AEZ

:icon_thumleft:

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu

covorasele arata foarte bine si sunt o alegere buna pt a proteja masina ,mai ales ca este noua. si ca vine anotimpul umed si ar fi pacat sa strici covorasele textile.

lumina in torpedou nu aveai deloc initial? ma gandesc,ca se poate face ceva sa arate cat de cat OEM, un mic switch pe usa torpedoului si niste LED-uri montate in torpedou.

dar implica mai mult de munca/de desfacut pt a trage alimentare.

spotul cu senzor lumina/miscare se poate aprinde cu torpedoul inchis,cand obiectele dinauntru se misca la curbe,franari,etc?

Link către comentariu

AEZ Wave seamănă puțin cu Boavista, dar e un model destul de vechi, am văzut că există încă din 2007. Prețul pentru cele pe 15" este între 540-600 lei/buc. Boavista replica am vazut numai pe 16", dar nu am gasit producător/model/preț, decât poze:

BuFE4.jpgYREYY.jpgLDLS7.jpg

Lumină în torpedou nu am, iar soluția asta cu lampa cu senzor de mișcare am văzut că este destul de populară printre posesorii de mașini cu această particularitate. Am înțeles că senzorul o să fie obturat de suportul de ochelari, așa că atunci când torpedoul va fi închis nu ar trebui să sesizeze mișcările obiectelor aflate înăuntru. Prinderea se face ușor, are niște piciorușe cu adeziv, și nu ar trebui să existe probleme de stabilitate. Oricum, cred că e cea mai simplă metodă pentru a permite declanșarea automată, altfel era ceva de lucru pentru a monta un alt senzor sau un întrerupător corelat cu deschiderea torpedoului.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

A trecut ceva timp, și au apărut cateva noutăți legate de mașină. După o așteptare de vreo 2 săptămâni au sosit anvelopele, Michelin Alpin A4 185/60/15 care le-am montat pe jantele de tablă cu care a venit mașina. A venit și o comandă de pe Amazon, cu soluția de iluminat torpedoul, care până acum funcționează cu brio, și chiar azi au venit două accesorii de la dealer, și anume tips de A3, cu codul 8P0 071 771 și pedale de aluminiu, cu codul 8N1 064 200. Au fost montate toate, și am făcut câteva poze. De anvelope am uitat, o să o pozez cu încălțările de iarnă la următoarea spălare.

post-97292-0-11531100-1321456472_thumb.j

post-97292-0-46156400-1321456476_thumb.j

post-97292-0-71022200-1321456481_thumb.j

post-97292-0-49324700-1321456499_thumb.j

post-97292-0-04626700-1321456640_thumb.j

post-97292-0-38895500-1321456644_thumb.j

post-97292-0-81135300-1321456663_thumb.j

post-97292-0-62739600-1321456666_thumb.j

Modificat de Ad.
Link către comentariu

lumineaza bine spot-ul; ai gasit mai avantajos pe Amazon? in romania vazusem pe la 80 lei.

cat au fost capacele de pedale?

Link către comentariu

170 doar? cred ca se potrivesc si la g 4...

footrest-ul parca vad ca e tot cam atat ca intra mult material :P

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Sa stapanesti masinuta sanatos Ad. ;)

Poate o sa ti se para ca ma bag aiurea dar am citit ce ai cumparat si ce ai de gand sa cumperi la masina si vreau sa te fac atent in ceea ce priveste footrestul, din gama cu pedalele. Nu cred sa existe unul special pentru Polo 6R. Pentru Polo 9N nu a existat sigur si uita-te bine inainte sa comanzi asa ceva daca nu este cod oem de 6R pentru ca nu ti se va potrivi. Stiu ca s-au fabricat doar pt caroserii mai mari decat Polo (Golf, Bora, Passat etc). Am vazut la cineva pe un 9N pus un footrest dinasta de Golf si venea iesit undeva in partea de jos-dreapta peste covoras, se vedea nasol si "nu era de acolo". Deci, chiar daca pedalele care le-ai luat si tu se potrivesc pe majoritatea modelelor Vag, footrestul este diferit in functie de caroserii.

Daca totusi gasesti asa ceva dedicat oem pt 6R si nu ti-e greu, da-mi si mie un anunt ca am tot cochetat cu ideea asta.

Bafta si spor la modificari oem!! ;)

Link către comentariu

Mulțumesc raducu pentru urări și sfaturi. Până la urmă am abandonat ideea footrest-ului, după ce am văzut că nu se potrivește și pe Polo fără ajustări. Probabil următoarea achiziție va fi un tempomat, căruia îi simt lipsa la orice drum în afara orașului.

Link către comentariu

Tempomatul e super la drum lung desi din ce am testat la masina mea, dupa montare lui....ca ar consuma un pic mai mult pe distantele lungi cat timp este in functiune :D oricum, merita toti banii ;)

Link către comentariu
  • 5 months later...

Mașina s-a apropiat de cei 15.000 km așa că ieri am fost la revizie, unde s-a schimbat uleiul și filtrul de ulei și a avut loc ”operațiunea distanțierul”. Totalul a fost de 280 lei. Odată cu venirea verii am schimbat și jantele cu modelul VW Sima.

post-97292-0-53202800-1336029594_thumb.j

post-97292-0-71303000-1336029595_thumb.j

post-97292-0-16738800-1336029597_thumb.j

post-97292-0-16840600-1336029598_thumb.j

Link către comentariu

Arata foarte bine jantele alea pe masina si-i fain ca-s si putin atipice, in sensul ca io unul, n-am mai vazut Sima pe Polo. Stiam ca se pun doar pe Caddy, parca...

Oricum, sa le folosesti sanatos :icon_thumleft:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!