Jump to content

Audi A4 B8 Facelift


Paparazzi
 Share

Postare recomandată

Pot sa zic ca sunt primul care deschide acest topic in vederea prezentarii facelift-ului la Audi A4 B8!ca prima parere zic ca este un restyling nu foarte pronuntat cum sa vazut la alte modele ,dar cateva diferente se noteaza,in primul rand farurile la care luminile de zi "dayline"sunt diferite de cele de pana acum cat si forma lor intrand asa in linia curenta cu toate modelele de la Audi!!!o alta schimbare sa zic asa este grila care are o forma hexagonala mai pronuntata,cat despre spate,ma refer la triple aici,se vede ca au o "taietura" in diagonala mai mare decat pana acum ,banuiesc ca si forma care o dau ledurile la aprindere reda un alt "desen" de iluminare!!!!la interior se observa o noua forma a ecarnului central,un nou volan si formele in jurul ceasurilor putin mai rotunjite,uitasem sa precizez ca a mai crescut in lungime atat berlina cat si avant ajungand la 4,70m iar allroad si S4 la 4,72m.

Daca cineva mai observa ceva schimbat e bine sa precizeze ca sa avem o descriere cat mai completa!

P.S:mi se pare ca au mai dat un plus de premium si de aspect luxos la acest facelift!foarte frumoasa

post-83335-0-18142200-1319748737_thumb.j

post-83335-0-68841300-1319748754_thumb.j

post-83335-0-35023900-1319748765_thumb.j

post-83335-0-63976600-1319748775_thumb.j

post-83335-0-10335000-1319748808_thumb.j

post-83335-0-15247300-1319748845_thumb.j

post-83335-0-57503600-1319748993_thumb.j

Modificat de Pararazi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 3.0 tdi mi se pare foarte foarte bun in comparatie cu ce ofera rivalii de la BMW spre ex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat despre motorizari se dau urmatoarele detalii:

Motorizările oferă acum un consum mai mic cu 11%, în ciuda creşterii puterilor şi a cuplului. Astfel, propulsorul TFSI de 1,8 litri furnizează 170 CP şi 320 Nm, la un consum mediu de doar 5,6 l/100 km. Emisiile de CO2 se cifrează la 134g/km.

TDI-ul de 2.0 litri este oferit în trei variante de putere, având 136, 163 sau 177 CP. Versiunea de bază oferă un consum mediu de 4,2l/100km, eliminând în atmosferă 134g de CO2/km. Cel mai puternic motor care va intra sub capota noilor versiuni de Audi A4 este TFSI-ul V6 de 272 CP.

Cea mai importantă utilizare a propulsorului V6 va fi aceea de a-l propulsa pe nărăvaşul S4, updatat şi el conform gamei. În această configuraţie, însă, motorul va oferi o putere de 333 CP, care se va traduce prin performanţele de 250 km/h, viteză maximă şi 5,0 secunde necesare demarajului 0-100 km/h.

Cutia de viteze manuală cu şase trepte este disponibilă standard pentru modelele sedan şi berlină, echipate cu tracţiune faţă, cu opţiunea unei transmisii Multitronic cu variaţie continuă. Versiunile Quattro vor fi echipate fie cu o transmisie manuală, fie cu transmisia S tronic, cu dublu ambreiaj şi şapte rapoarte.

Se pare ca si cheia va fi schimbata cu un nou design,si ca un punct de observatie erea normal ca Audi sa "riposteze"cu ceva avand in vedere ca rivalii de la BMW au lansat noul seria 3!!!!

Modificat de Pararazi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarile sunt subtile, linia masinii ramanand aceeasi. La partea frontala, a aparut grila de pe A6, iar farurile au acum acel design consacrat atat de A8 cat si de A6, in plus toata bara a fost redesenata. Partea spate este si mai putin schimbata la prima vedere, cu blocurile optice noi si bara ce prezinta o linie mai accentuata in locul in care se intalneste cu difuzorul spate.

La interior nu remarc decat un nou volan, in rest ca design (butoane acum argintii si cu o forma redesenata si temperatura afisata in alb in loc de rosu nu consider mare facelift) schimbarile sunt neimpresionante - nu-mi dau seama daca a crescut in dimensiuni ecranul MMI.Schimbatorul este cel standard de pe S-line A4 b8 actual. Oricum forma plansei de bord nici nu trebuia modificata, arata foarte bine. Nu-mi place ca incep sa isi cam piarda identitatea modele de la Audi, seamana foarte mult intre ele. Poza este de A4 b8 pre-facelift - versiunea allroad, dar plansa de bord este identica.

header3.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa trei ani de la lansare cam la ce modificari v-ati fi asteptat?

In opinia mea aceste modificari erau obligatorii(mai ales in cazul volanului), restul fiind un pas normal in alinierea la linia de design actuala a marcii.

Pana la urma un intreg este dat de "micile amanunte".

Este o masina reusita dpdv al designului, iar la capitolul fiabilitate se pare ca are cote bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar e absolut necesar sa transformam fiecare topic in ceva gen 4tuning? Am sters toate mizeriile, poate lasam frustrarile pentru alte parti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am recitit mai bine noutatile de motorizare si am dat peste ceva socant,

1.8TFSi consum de 5,6% mediu? Nici macar extraurban. :o O reducere cu 21% fata de vechiul motor.

http://www.audiworld...news/11/18tfsi/ . Asta da facelift :)).

Batranul 2.0TFSi ramane neschimbat :(

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Morul 2.0 TFSI e perfect asa cum e. Pacat sa-l modifice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In comparatie cu B7 ca facelift nu se compara in sensul ca in 2005 au facut modificari substantiale fata de B6 la exterior,dar aici este cu totul altceva pentru ca in 2007 cand au lansat noul model B8 a fost ceva extraordinar de vazut,care in comparatie cu rivalii sai nu exista concurenta,a fost clar peste Mercedes si Bmw la orice capitol,este si normal ca acum sa nu fie un facelift pronuntat,pentru ca au investit foarte mult in acest model de la inceput,cu un design futuristic si un interior mai mult decat premium!!!!acum au facut un mic update la linia de azi,care necesita doar atat si gata,chiar daca a aparut noul seria 3,model complet nou,Audi cu acest restyling ramane tot peste!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar e absolut necesar sa transformam fiecare topic in ceva gen 4tuning? Am sters toate mizeriile, poate lasam frustrarile pentru alte parti...

Ma bucur ca mai exista moderatori pe acest forum cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cum resetez atentionare din maxi dot "service due" ca am facut revizie completa la masina iar cei de la service nu au reusit , stie cineva cum se face ?

scz am gresit postanda aici

Modificat de razvanb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din meniul CAR din MMI

am incercat si din meniu car acolo unde e intervalul afisat , si cu tester la service si nu i-am dat de cap , dar am vb cu cineva care a avut aceeasi problema la b8 si a rezolvat-o f usor cu un baiat cu un laptop , o sa iau si eu legatura cu el si apoi o sa postez si aici . eu nu am gasit pe forum un topic unde sa punem fiecare intrebari despre masina , sugestii etc de care or fi ele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi reseteaza doar istoricul km adica aia 15 000 sau cele 365 de zile . as vrea sa imi cumpar pe spate difuzorul ala negru care vine pe bara in partea de jos de s line , ai idee cumva unde gasesc ?

post-50106-0-04207900-1321977242_thumb.j

Modificat de razvanb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa te uiti bine difuzorul de Sline nu se potriveste pe bara normala. Uita-te cu atentie si vei vedea ca si bara spate de Sline are marginea proeminenta si nu e dreapta ca la bara normala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da acum am vazut , mersi , o sa imi caut atunci bara completa , dar la bara fata difera ceva ? vorbesc de bara nu de grila ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg intrebarea... bara fata e dintr-o bucata, n-are spoiler...

P.S. Daca iei bara de S-Line, poti sa pui in ea spoiler de S4 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai vazut pe net anumite anunturi care sunau cam asa vand bara fata audi a4 s line b8 si din cate vad eu nu e diferenta intre cea standard si cea numita oarecum sline :)

de asta intrebam . ms oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este diferenta, uite-te la grilele unde vin proiectoarele, de asemenea e mai proemient spoilerul, iar partea centrala, cea de sub grila este gri inchis. Dar aici nu se vorbea de facelift? :scratch:

Compara:2360082001_d5feae8699_b.jpg

b8a423au1.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintre diferente, as nominaliza:

- proiectoare cu rama cromata

- aripioarele orizontale din grila proiectoarelor "musca" din bara

- niste nervuri verticale in stanga si-n dreapta grilei care continua nervurile din capota

- partea centrala din partea de jos a barii este neagra/granit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cred ca deja l-am vazut la Porsche in curte ... ceva preturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Unde pot sa gasesc un manual utilizare in romana? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

in targ la vitan este un baiat care vinde manuale de utilizare,reparatii si ce mai vrei de la Haynes este in jur la 80-100 ron in limba romana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!