Jump to content

Senzor temperatura exterioara


aas
 Share

Postare recomandată

buna asta ..:)) deci va invit la mine in masina la vara ca e numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    14

  • ssnyper

    11

  • Al Bundy

    9

  • Carmina

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa nu ai mufa oxidata. Te-ai uitat bine, ai dat cu un sprei de contacte? Daca zici ca a stat atarnata mufa mult timp, sunt mai sanse sa fie asta problema. Cat ai dat pe senzor si ce cod are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi mufa oxidata nu intreruprea semnalul si nu mai afisa nimic zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca are mufa oxidata sau firele pe undeva se traduce in resistenta mai mare si implicit temperatuta afisata mai mica.

EX passat b6, mufa oxidata sub far stanga, temp afara 18 grade, afisata -35 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificarea cea mai simpla ar fi daca ai putea face un schimb de sensor cu cineva, sa vezi daca ai alte valori. Daca valorile se pastreaza, cauti oxidarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand nu am o mufa am doar doi pauci care intra direct in senzor, iar papucii respectivi nu au oxid pe ei. preventiv i-am curatat si aplicat spray contact - rezultatul zero. Lipsa unei mufe sa fie problema? Un cod prentru mufa respetiva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am rezolvat problema ... am gasit firul netaiat dar facut regulamentar colacel intro pozitie lipit cu banda de izoler pe lonjeron. Bineinteles ca am aflat asta dupa ce am demontat bateria cu suportul si toate ale. Am comandat senzorul... l-am montat si m-a dat pe spate ... la 20 grade imi arata 6,5 grade. M-a linistit cred ca la vara nu o sa dau drumul la aer niciodata :))

Am un coleg cu Fabia 1 si avea o problema asemanatoare,lui ii indica eronat temperatura si la un moment dat a disparut indicatia cu totul. A mutat senzorul in bord si s-a rezolvat cu afisarea. Dupa asta,nu i sa-a mai stins becul rosu de ulei,si trebuia sa faca si ITP-ul. a inlocuit senzorul de presiune din carcasa filtrului de ulei dar degeba Am desfacut bateria,stergatoarele si multe altele si surpriza: tot manunchiul de cabluri ce merg in habitaclu era praf, izolatii umflate,cabluri oxidate,intrerupte...Doi oameni,o zi intreaga,am muncit sa inlocuim fir cu fir.Evident,s-au rezolvat ambele problemele,senzorul de temperatura s-a montat in bara. Asa mi s-a confirmat banuiala ca fusese lovita serios masina,oricum toata fata e nealiniata,reparata la misto,in Germanica,inainte sa o cumpere el.

Deci poti astepta cu senzorul montat cateva zile sa vezi daca se rezolva,sau daca zici ca senzorul e universal, ar trebui sa-l schimbi cu unul original pt, ca el contine un simplu termistor si el poate avea valoare diferita de ala original,asa se traduce prin temperaturi eronate la afisare.Sper sa nu ai probleme cu cablurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Ma asa mai facea si la mine, dar de la contact imperfect. Uneori nu-mi arata, alteori arata cu 5-10 grade mai mult sau mai putin si alte ori o lua razna complet. Pana am inceput sa trag mai bine de firele alea unde legasem eu si am vazut ca de-acolo e problema...deci, eu zic sa mai tragi de firele alea si daca vezi ca se imbunatateste treaba insista pe ele, daca nu inseamna ca chiar ai luat teapa cu sonda. Si eu am tot una d-asta universala si n-am treaba cu ea, indica destul de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda e buna ca am verificat cu una originala si arata exact aceiasi temperatura de parca s-au vorbit. Ma gandesc si eu la fire ... dar parca nu as desface tot pentru asta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Nu te apuci si desfaci, tragi de ele si vezi daca revine temperatura la normal. Daca face asta si n-ai chef sa umbli sa vezi unde e problema, tragi de ele si incerci sa le legi de ceva in pozitia in care iti indica normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai bine te uiti la culorile celor 2 cabluri si apoi la cauti in spatele Instrument Clusterului. Apoi pui un scurt la capatul dinspre senzor si masori in mufa IC si vezi ce gasesti. Daca e rezistenta mica,de ordinul Ohm-ilor e ok, daca e mare,misti de cabluri si cauti problema.Din cate stiu,un fir al senzorului e legat la masa,poate fi si acolo contactul prost,trebuie sa masori,la fel, cat mai aproape de 0 Ohm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Unul e masa, celalalt merge in cluster, mufa albastra - pin 26.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e masa masinii , e o masa de semnal trimisa de ceasurile de bord.

si nu pe 26 ci pe 31 daca vb de fabie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Merge si cu masa luata de pe masina......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca am mai avut disctii de astea, lasa ca merge si asa ... Vorbim de cum e pe original, nu? Daca mergea si asa, nu faceau inginerii separatie intre masa de semnal si masa masinii ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, nu e vb de lasa ca merge si asa...ci de faptul Fabia, Golf4, Passat b5... nu sunt asa de pretentioase pe electronica - cum sunt ultimele serii de la Mercedes - de au multe mase separate.

Pana la urma, ca tragi un fir sau doua, pana la senzor, nu e mare efort... dar daca doar vrei sa faci ceva verificari, iti poti lua masa de la caroserie, linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de acord cu Florin,merge dar numai pentru masuratori,e mult mai simplu,legi la masa in compartimentul motor si masori in bord intre caroserie si firul de la senzor.

De acord cu Al Bundy,la fel ca la audio,exista si la masini masa de semnal si masa de forta,uneori pot fi separate prin rezistori de cativa zeci de ohmi,pentru a elimina bucle de masa si zgomotele provenite din partea de forta. Nu neg ca poate merge si cu ele legate impreuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Imi poate spune si mie careva cum se schimba senzorul de temperatura exterioara la masina mea, de fapt nici nu stiu care este si unde este amplasat, stiu ca e undeva in fata in partea dreapta, dar daca poate cineva sa imi spuna mai exact, poate si niste poze...am cautat mai peste tot si nu imi dau seama pe unde e exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este in spatele capacului de la proiectorul stang ( partea soferului). Dai capacul jos si o sa vezi senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc la amandoi, ideea este ca am fost la o scanare VAG COM si, printre altele, mi-a dat si eroarea: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent , deci o sa incerc sa schimb senzorul si sa vad ce mai urmeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

06012013270.jpg

ce reprezinta acel palmier/wireless de sub fulgul de nea?

dau si eu o bere! va multumesc

L.E

eu stiam ca fulgul este pericol de polei! da palmierul?

Modificat de t.dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fulgul de nea ne avertizeaza in legatura cu poleiul, celalalt cine stie ... Este prezent si la mine dar nu s-a aprins niciodata. Am citit mai demult ce insemna dar nu imi mai amintesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

palmierul....hihihih... reprezinta antena - pentru actualizarea automata a ceasului - din cate imi aduc aminte, acest serviciu nu functioneaza in Romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!