Jump to content

Se aprinde becul la ulei


danix
 Share

Postare recomandată

Buna,

Revin cu o alta problema la masina mea: Am pornit intr-o excursie cu uleiul aproape de minim (700 ml pana la maxim), cu gandul ca fac schimbul asap deoarece se apropia de 10 000 de km cu uleiul vechi(Mobil 1, 10W-40). Pe drum intr-o depasire s-a aprins becul de la ulei, moment in care am tras pe dreapta. Am completat cu ulei, tot 10W-40 dar alta marca pana la maxim. Problema a ramas si dupa completare; cand este turata peste 2000-2200 se aprinde becul si piuie. Am dus masina la mecanic, a masurat presiunea si este perfecta. Am schimbat senzorii de la ulei, am facut schimbul de ulei/filtru, problema persista. Stie cinveva, ati experimentat asa ceva?

Multumesc, astept raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica firul de la bulbul de ulei (ce ii montat deasupra filtrului de ulei) pana la tabloul de sigurante (insista la mufe) de aceea iti piuie la turatii mai mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doi senzori de presiune pentru ulei, unul pentru presiune mica de 0.3 bar si unul pentru presiune mare de 1,8 bar. Cel de presiune mica este la capatul instalatiei pe chiulasa si masoara presiunea la rampa arborelui cu came. Cel de presiune mare este montat imediat dupa pompa de ulei. In cesurile de bord este un sistem electronic de supraveghere presiune ulei. Este o conditie,la turatia de 2000 rot/min uleiul trebuie sa aibe peste 1,8 bar. Daca nu are aceasta presiune se aprinde ledul si piuie. Trebuie verificata presiunea de ulei la turatia de 2000. Daca este buna verificat si senzorul. Daca si senzorul e bun trebuie verificat circuitul electronic din ceasuri daca nu cumva sunt lipituri imperfecte (in special la mufe).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu am schimbat 2 senzori, si anume unul de pe chiulasa si unul pe langa filtru de ulei. Mecanicul a pus manometrul in locul senzorului de pe chiulasa si presiunea era perfecta la diferite turatii, inclusiv peste 2000(3000). Trebuia masurat si la celalalt senzor???

Modificat de danix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. Trebuie masurat la senzorul de pe suportul filtrului de ulei. In bord e un comparator care la turatia de peste 2000 de ture trebuie sa aibe peste 1,8 bari. Sub 2000 nu face nimic nu piuie daca presiunea e mai mare de 0,3 bari. Poate sa fie si pompa de ulei care nu mai face presiune cum ar trebui la turatii mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare la tester se vede clar care ar fi problema??

Modificat de danix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

filtrul de ulei e problema.am patit-o si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!