Jump to content

Passat High Line 1.9 TDI


Romm2008

Postare recomandată

4300K...pe lupa deja 5000K se vad spre albastru. Mergi pe mana lui victorash, el le-a incercat si e cel mai in masura sa-ti dea un sfat!

Link către comentariu

merci de sfaturi..as vrea niste exemple concrete..8000k dupa cum am spus se vad prost pe ploaie si pe uscat daca e soseaua inchisa.

 

Am vazut pe autovit acum ceva timp un scirocco ce avea poza cu farurile aprinse si pareau OEM, insa n-avea spalator, deci erau puse..

 

Era o imbinare de albastru cu alb..din cate stiu 4300k da lumina alb-galbuie si nu-mi place.

 

A incercat cineva 5000k sau 6000k si ce bec recomandati..sunt bune astea la 50 lei bucata ?

 

Eu pe ale mele le am de 2-3 ani, nu mai stiu exact si nu s-au ars, n-au fost probleme.Doar ca as vrea ceva mai bun..

 

Victoras probabil n-a apucat sa vada post-ul asta..

 

astept pareri ! Ms !

Link către comentariu

Taicameu are xenon OEM, 4300k,  pe B5.5-ul lui si lumina nu e deloc galbena sau galbuie. Becurile fiind noi anul acesta.

Lumina de 6000k e destul de albastra si vei avea aceeasi problema cand ploua.

In ultima vreme am vazut destul de multe MB si BMW noi care au 5000k iar lumina este alba. Nu galbena, nu albastra.

Link către comentariu

Buna, eu am xenon oem cum ti-am mai zis, la 4300l si 5000k, chiar si 6000k nu se vad bine cand "nu-i nici noapte,nici zi" . Din lipsa lumini "galbuie". In schimb vezi foarte bine pe drumuri inchise, cu dungi alb spre gri (vechi).  Pe fostul golf 4 am avut pe faruri cu lupa After market doua chituri si de 6000 K si de 8000K . Le tot schimbam pe garantie ca aveam prieten cu magazin de piese. Intr-un finala am ramas pe 6000K. Pe lupa puna un kit de 55W si pe lunga, fara lupa pune un kit de 35W de generatie noua, adica fara timp de incarcare.  Nu te sfatuiesc sa pui nu stiu ce kituri de firma sumpa. Am pus eu Simens si inca una scumpa si au tinut mai  putin ca cele Made in China originale :)) . Oricum acum se da garantie la magazine  2 ani. deci sa intrebi daca ti le schimba pe loc sau trebuie sa astepti. In general Balastru se duce.

 

Eu cu astal OEM nu sunt multumit, bine la mine partea dreapta are probleme, poate de aceea sunt dezamagit. Oricum cu astea oem daca nu iti merg spalatori de far, se simte orice musca mai mare.

 

Uitate pe youtube sa vezi video cu diferente, sunt multi eBay-eri care au postat.

Link către comentariu

Ninu, mai bine te abtineai...ai batut campii grav si limba romana si mai si...

Pentru colegul din topic: mergi pe 4300K sau 5000K. Nu sari mai sus de atat  ca nu-si are rostul. Cea mai multa lumina o da 4300K, undeva pe la 3200 lumeni(DA, in asta se masoara intensitatea luminii, NU in grade kelvin- alea se raporteaza la culoare- adica mai mare nu insemna mai bine ci din contra!!!) Si mergi pe balast de 35W. Si daca poti face un retrofit la ceva OEM nu ezita. Doar in franta, cazanele de acole troznite in toate directiile nu fac treaba cu Xenon OEM...

Scuze ca am fost asa acid, ins m-am saturat sa citesc toate ineptiile unor neaveniti care nu au habar de capul lor. Scuze inca odata pentru deranjul de pe topicul tau

Link către comentariu

Eu am avut de 5000K pe Audi timp de un an, pe faruri Xenon Oem. S-a ars un balast si a ars si becul, asa ca am cumparat doua becuri noi de 4300 si balastul. Diferenta de lumina dintre ele este incredibila, cele de 4300k luminand foarte bine. Sunt foarte multumit de farurile mele acum chiar daca nu sunt asa de smechere ca si cand aveam de 5000K. 

 

De 8000K n-am avut niciodata.

Link către comentariu

Stimate coleg @nervoss, daca pe cazanul tau de fiesta iti vad bine xenoanele OEM ma bucur, oricum toti care au avut passat stiu ca farurile sunt dezastru. Sunt probleme cu becurile, cu "matuitul" si asa mai departe. Eu mi-am spus parerea, ca am avut si am si acum... Pe  golful 4, cu tot felu de faruri, si pe B5 din 98 am pus xenon acus 7 ani cand se gaseau greu kiturile after market.  Si vad ca tu bati campi cu limbaj comercial, cu grade Kelvin si lumeni, vad ca nu sti cum sa iti vinzi produsele.  Intensitate se masoara in lx (Lux) asa ca info.  In fine, fiecare cumpara ce vrea. Colegul nostru o sa vada ce ii mai adecvat lui. Numai bine

Modificat de ninu
Link către comentariu

Imi dau seama ca nu e bine sa ma cobor la mintea(stiu, ma bati cu experienta!).... INSA: pe langa faptul ca omori Gramatica Limbii Romane, distrugi si Fizica! Cazanul meu, pe care am avut Xenon, nu este masina care o detin in momentul asta. Lux-ul poate fi privit ca alta forma de trai, dar nu ca intensitate a luminii, care se masoara in Candele

(Unitatea de măsură cel mai frecvent folosită pentru măsurarea intensității luminoase este candela (cd). Candela este unitatea fundamentală pentru intensitatea luminoasă din sistemul internațional de unități.

1 candela (cd) = 1000 milicandeli (mcd)

O altă unitate de masură mai frecvent folosită pentru surse de lumină este lumenul (lm).  Lumenul masoara cantitatea de lumina care cade pe o suprafata standard. Cu alte cuvinte, lumenul este o unitate de măsură a fluxului luminos, egală cu fluxul emis de o sursă punctiformă şi izotropă cu intensitatea de o candelă într-un unghi solid de 1 steradian.)

Cat despre Xenon OE(M) vs China, crede-ma sunt diferente majore. De la LEGAL vs ILEGAL, pana la ajutorul real care il ofera XE OE(M) vs deranjul care il provoaca XE AM! Si pentru informatia ta, pe G IV e cel mai deranjat XE AM pe oglinda, dupa Logan!!!

 

Daca vrei diferente:

lux este intensitatea luminoasa a unei suprafete de 1mp luminata de un flux luminos uniform de 1 lumen.
lumen este un flux luminos emis de catre un izvor punctiform intr-un unghi solid egal cu un sterradian, cu intensitatea de 1 candela...
candela este  intensitatea luminoasa, intr-o directie data, a unei surse de lumina monocroma a carei intensitate energetica in directia respectiva este egala cu 1/683 w/sr

Modificat de nervoss
Link către comentariu

Nu stiu ce vrei sa demonstrezi... dar eu zic sa nu mai ii poluam postul omului. Si ca sa fi fericit, da ai dreptate! Numai bine.

 

 

P.S Nici eu nu ma pot cobora si nu a vorbit nime de experienta si ce "cazane" ai sau ai avut.

Link către comentariu

...

 

Made. My. Day. :mop:

 

 

Deci in concluzie, cea mai buna alegere d.p.d.v. a calitatii luminii este Bi-xenonul OEM.

Link către comentariu

Clar.. Bi-Xenon OEM ar fi alegerea perfecta, insa avand in vedere ca nu am avut aceasta optiune pe masina din fabrica, discutiile pe aceasta tema nu mai au sens.

 

Exista becuri Xenon fara timp de incarcare ce se comporta ca si xenon-ul OEM ?

 

Pe lunga am inteles ca multora le pare rau ca le-au pus ca e inutil, ba chiar incurca avand in vedere ca pana se incarca te urci pe cel din fata :D

 

Numai bine !

Link către comentariu
  • 4 months later...

Salutare tuturor,

 

Avand in vedere ca n-am mai postat nimic de mult timp, revin cu noutati. Sambata trecuta am mers la mecanic si-am schimbat urmatoarele :

 

- Kit Distributie Contitech

- Pompa apa Airtex

- Filtre Mann

- Ulei Castrol

- Intinzator accesorii

- Furtunul care intra in Egr ( cel vechi avea contactul prost )

- Antigel Hepu

- Curele accesorii

 

Piesele au fost 1200 roni, iar manopera 250 Roni.

 

Toate bune !

Link către comentariu
  • 6 months later...

Salutare,

 

Ce sfaturi imi dati pentru farurile matuite ? Am un prieten care are un seria 3 din 2003 si a gasit geam de far nou, insa la passat nu am gasit asa ceva.

 

Daca stiti pe cineva prin Bucuresti sau Pitesti care m-ar putea ajuta mi-ar fi de mare folos.Cred ca multi ar fi interesati sa-si schimbe doar geamul.

 

As mai avea varianta sa merg pe faruri noi, insa pe Hella sunt cam 1000 lei, insa asta as vrea sa fie ultima optiune de luat in calcul.

 

Numai bine !

Link către comentariu

Cred ca voi ''polisha'' niste faruri noi pe TIC..500 ron si-am rezolvat problema :)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Se pare ca Mos Craciun a venit mai repede la mine anul asta, din fericire cadoul lui a venit la limita sa zic asa..

 

Sambata am primit cadoul de 810 roni, sau 405 in 48h dupa ce am fost surprins in localitate cu 98 km/h : la mustata sa zic asa.

 

Dupa intamplarea fericita, ma opreste alt echipaj sa-mi verifice nivelul de alcool si intrucat am iesit pe 0, m-au intrebat de ce n-am talonul luat deja.

 

Intrebarea era referitoare la xenon-ul pus pe masina acum vreo 3 ani sau chiar mai bine cu care nu am avut nici o problema pana in prezent.

 

Le-am zis ca am mai primit un cadou de 405 lei si m-au iertat, insa as cam vrea sa trec pe lumina standard ca sa nu le mai dau motive de amenda.

 

As vrea sa-mi spuneti, ( Florin si parerea ta conteaza ) pe ce sa merg dintre astea 2 :

 

http://www.emag.ro/set-2-becuri-auto-far-halogen-osram-h7-cool-blue-intense-up-to-20-12v-55w-64210cbi-duobox/pd/DS3RLBBBM/

 

http://www.emag.ro/set-2-becuri-auto-far-halogen-osram-h7-night-breaker-unlimited-up-to-110-12v-55w-64210nbu-duobox/pd/DY3RLBBBM/

 

Daca pretul ar fi criteriul alegerea e usoara, stiu in schimb ca osram cool blue a avut tata pe skoda si se vedeau foarte bine.

 

Presupun ca n-o sa am probleme indiferent pe ce varianta as merge, insa as vrea si parerea voastra.

 

Numai bine !

 

Romm.

Link către comentariu

multumesc....  :winter:  :soothe[1]:

 

oricare sunt ok... mai sunt si de la Philips - blue vision, etc...

Link către comentariu

Le-am comandat pe cele de 100 lei..Osram Night Breaker Unlimited..sper sa fie ok..

 

Intrebare, daca as gasi instalatie si becuri xenon OEM, cum se rezolva problema cu autorizarea ?

 

Stiu ca  la masinile cu xenon OEM exista functia Auto, iar eu la masina am reglaj manual. Ma gandesc ca desi le-as pune, n-ar fi autorizate pe masina mea.

 

Trebuie sa ma duc la RAR sau nu exista nici o posibilitate sa fiu cu ''acte in regula'' ?

 

Multumesc anticipat !


multumesc....  :winter:  :soothe[1]:

 

oricare sunt ok... mai sunt si de la Philips - blue vision, etc...

 

Florin, tu ai idee cum sta treaba ? Sa stiu daca mai vanez sau nu xenon OEM :))

Link către comentariu

nu stiu ce au avut cu tine ... dar de mine nu s-au legat niciodata ... ba chiar la ITP .. mi-a spus "bine ca ai lupe, ca altfel te opreau astia"

Modificat de Cera
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!