Jump to content

Passat High Line 1.9 TDI


Romm2008

Postare recomandată

Salutare colegu de HighLine, si AVF-ul meu ii exact ca si al tau, poate putin mai dotat (glumeam, nu am Navi, dar am alte nebuni)... Am citit aproape toate 8 pagini si apreciez mult ce ii oferi masinei tale. Arata excelent exteriorul dar interiorul ii beton.

Aceiasi piele o am si eu cu alcantara si asa arata si la mine, pana ce am neglijato. Ca si sfat iti spun sa o intreti bine, ca o data ce incepe sa crape sau sa apara urmele acele galbui trebuie frecat mult sa iasa. Poate tu esti informat, eu nu stiam, pe seria 5 aveam piele neagra si nu era asa "jingasa" nu l-am intrtinut/curatat numai o data in 2 ani si nu avea nimic.

Am si cateva intrebari,

Cum se compoarta cu bujiile noi? Se schimba greu?

Scutul la viteza mare nu face zgomote sau la frana etc?

Ai schimbat displayul/afisajul maxidotului?

Sa ne spui cum se schimba uleiul din cutie si cat a intrat.

P.S O sa imi permit sa postez si eu o poza aici cu avf-ul meu sa vezi ca sunt identice, pana ce o sa am timp sa imi deschid si eu topic in aria "masina mea" sa o prezint.

Have a good time

post-39904-0-63131100-1353537895_thumb.j

post-39904-0-46717200-1353537972_thumb.j

Modificat de ninu
Link către comentariu

Salutare colegu de HighLine, si AVF-ul meu ii exact ca si al tau, poate putin mai dotat (glumeam, nu am Navi, dar am alte nebuni)... Am citit aproape toate 8 pagini si apreciez mult ce ii oferi masinei tale. Arata excelent exteriorul dar interiorul ii beton.

Aceiasi piele o am si eu cu alcantara si asa arata si la mine, pana ce am neglijato. Ca si sfat iti spun sa o intreti bine, ca o data ce incepe sa crape sau sa apara urmele acele galbui trebuie frecat mult sa iasa. Poate tu esti informat, eu nu stiam, pe seria 5 aveam piele neagra si nu era asa "jingasa" nu l-am intrtinut/curatat numai o data in 2 ani si nu avea nimic.

Am si cateva intrebari,

Cum se compoarta cu bujiile noi? Se schimba greu?

Scutul la viteza mare nu face zgomote sau la frana etc?

Ai schimbat displayul/afisajul maxidotului?

Sa ne spui cum se schimba uleiul din cutie si cat a intrat.

P.S O sa imi permit sa postez si eu o poza aici cu avf-ul meu sa vezi ca sunt identice, pana ce o sa am timp sa imi deschid si eu topic in aria "masina mea" sa o prezint.

Have a good time

Salut,

Sincer sa-ti spun pielea am curatat-o in vara la o spalatorie, a stat tipul ala vreo 2 ore s-o faca pe toata si a iesit bine.

Referitor la intrebari, lucrurile stau cam asa :

1. cu bujiile vechi avea niste intreruperi mai ales iarna pe ger..dupa pornire pana se incalzea. Dupa schimb s-a dus problema asta. De schimbat se schimba relativ usor, tre sa fie atent mecanicul sa le scoata bine, in sensul sa nu ai una rupta si sa scoata decat varful si sa ramana acolo restul. Sfatul meu e sa nu le schimbi tu. Am luat Bosch, ca asta a avut masina pe original, pretul a fost pe la 50 roni pe bucata, 200 roni toate 4.

2. scutul la viteze mari nu face probleme, insa din cauza faptului ca e adaptat pentru masina asta, mie cel putin dupa ce l-am pus mi-a aparut un sunet la plecari de pe loc sau la franari / opriri. Toata treaba e sa fie prins bine. Vara asta sunetul ala m-a enervat, am dat scutul jos si l-am pus sambata din nou. Momentan nu se aude nimic, dar nu se stie.Oricum si daca se va auzi, ma voi obisnui cu gandul ca practic nu e o defectiune a masinii si ca isi face treaba pe zapada. Chiar n-ai nici un stres iarna cu el..

3.display-ul maxidotului nu l-am schimbat pentru ca nu am de ce..daca te referi la un upgrade, sincer imi place asa cum e. Daca te referi la stare / afisaj, la mine nu sunt probleme, in sensul ca imi afiseaza bine.

4. sambata asta am facut revizia normala ( ulei motor si filtre ) si am schimbat si uleiul in cutie si lichidul in servo.

In cutie au intrat cam 2.4 L si s-au bagat cu pompa. Ala al ei avea o culoare rosiatica..chiar a fost foarte bine ca l-am schimbat.

Pentru lichidul in servo am avut nevoie de 2 L : am luat 1L ulei Febi si 1L ulei original VW..cu Febi a curatat, practic l-am luat doar pentru asta. Si al 2-lea a ramas in masina. Ca si cantitate mi se pare ca 0.6-0.7 L maxim au intrat.

Manopera m-a costat 120 roni.

Intre timp am pus si gumele de iarna, 50 de roni montat si echilibrat.

Cam atat pentru anul asta :)

Modificat de Romm2008
Link către comentariu

Salutare,

Multumesc de informatii.

La punctul 2 cu scutul metalic. -> Am citit pe aici pe forum si cam toti au aceasi problema dar un coleg a pus o guma sau un O-ring de cauciuc si nu mai misca in fata/spate la accelerari si frane. Oricum cum ziceai ii un lucru bun, mai ales iarna. Cand ajung in romania si eu imi comand unul. Acum am vazut ca sunt 2 firme nu stiu care ii mai buna. Sa nu rugineasca sau sa am probleme cu fixarea/prinderea.

La punctu 3 cu maxidotul, ma refeream si ziceam ca a fost schimbat, nu ii cel original. Silueta nu este aceiasi ca si una cu display OEM. Iti spun ca stiu ca si eu l-am schimbat. Din poze asa mi sa parut. Dupa culoare (iluminozitate si silueta).

La punctul 4 ... Superbe informati, am sa schimb si eu uleiul din cutie care din carnetul masini nu a fost schimbat niciodata. Si cel de Servo directie am sa il schimb desi nu am intales faza cu Febi si curatatul, la ce trebuie curatat?Si ce?

Ce ulei motor ii pui? Eu i-am pus de la castrol cel DPF parca sau ceva de genu in 5W-40 care dupa cate am intales ii o prostie. Cand ma duc in Romania am sa il schimb ca asa o sa am 5 500 km de cand il am.O sa dau o fuga pana la reprezentanta aici in Fr sa imi iau ulei cutie si lichid servo. O sa intreb cat ii ulei motor VAG desi cred ca ma rupe Dar iarna merita orice la ce temperaturi o sa fie.

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu

Ulei castrol 5w40 am pus mereu, vezi in poza pusa de mine mai sus..lichid in servo intra cat am zis, insa trebuie luat 1L in plus pentru clatit / curatat.

Asa mi-a zis mecanicul ca e bine. Am curatat cu Febi ca era mai ieftin si oricum il pierdeam, adica nu ramanea in masina. Dupa curatare a pus uleiul original.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Buna,

Am luat si eu ulei de cutie si lichid servo din reprezentanta in schimb uleiul meu de cutie nu ii acelias. Adica bidonul meu ii alb. Atasez o poza sa vezi.

Faza ii ca nu aveau numai 2 litri (46€) in stoc si cel 0,4L nu stiu cum sa fac. Sa las din cel vechi sau sa pun alta marca,nu OEM?

Have a good time

post-39904-0-14506500-1355072909_thumb.j

post-39904-0-19642100-1355072945_thumb.j

Link către comentariu

Eu as pune acelasi ulei..tu faci cum consideri, dar mai bine mai astepti pana gasesti inca 1L.

Referitor la culoarea sticlelor nu stiu ce sa zic..la mine dupa cum ai vz culoarea e aceeasi, forma difera..oricum la ce calitate avem in Romania, nici nu mai stii daca vreun ulei mai este original sau nu..

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

La Multi Ani tuturor si un 2013 mai bun ! Vine ninsoarea sau asteptam primavara ? :D

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

La multi ani! Eu cred ca mai e mult pana la primavara... Nu scapam cu una cu doua de zapada. Toate cele bune!

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salutare tuturor !

 

In sfarsit primavara si-a facut simtita prezenta..aseara am scos pe A1 5.3 % cu pilotul setat pe 125 km / h.

 

Mi-am facut si RCA-ul pe 6 luni, 322 roni si la inceputul lui aprilie urmeaza sa pun gumele de vara.

 

in rest, toate bune..

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Salutare,

 

As vrea un sfat referitor la urmatoarea problema : nu imi mai functioneaza electroventilatorul pentru clima..am inteles ca exista posibilitatea de schimbare a carbunilor daca la atingere electroventilatorul pleaca..la mine pleca, dar nestiind lucrul asta, l-am lasat asa pana n-a mai plecat. Ce sa zic, am avut un amic care probabil din dorinta de a-mi vinde unul nou, ''a uitat'' acest amanunt.

 

Acum am o mica dilema : mi s-a spus ca mai bine iau unul sh, dar original, decat sa cumpar nou. Am auzit si varianta ca cel sh, tine cateva luni si pica..Preturile sunt pentru Sh intre 100-200 roni, iar nou pe producator l-am gasit la 350 roni. Nu vreau sa cumpar Sh doar de dragul de a scuti 200 de roni si sa-mi pice in 6 luni.

 

Pe de alta parte cel nou am inteles ca pica mult mai repede..Daca iau nou, cam cat va tine aproximativ ?

 

Imi puteti da o parere ? Cum sa procedez ? Presupun ca ati intampinat experiente similare..

 

Multumesc !

Modificat de Romm2008
Link către comentariu

Salut.Electroventilatorul daca ii schimbi periile la un electrician bun va merge, cel putin la mine a mers.Vezi ca este un DIY cu schimbatul periilor(carbunilor).Pret aproximativ 50-70 de lei te va costa cu tot cu manopera.Dupa ce vei schimba periile o sa fie ca nou si nu o sa mai ai probleme cu clima cand vei stationa.Ciao

Link către comentariu

Salut.Electroventilatorul daca ii schimbi periile la un electrician bun va merge, cel putin la mine a mers.Vezi ca este un DIY cu schimbatul periilor(carbunilor).Pret aproximativ 50-70 de lei te va costa cu tot cu manopera.Dupa ce vei schimba periile o sa fie ca nou si nu o sa mai ai probleme cu clima cand vei stationa.Ciao

 

 

Salut,

 

Nu inteleg ce vrei sa spui prin DIY..Do it yourself  ?

 

Apropo..la mine nu mai merge electroventilatorul, nici dupa ce-l ating cu ceva..sunt sanse sa mearga dupa ce-i schimb carbunii ?

 

Am inteles ca e posibil sa se fi topit suportii de prindere ai carbunilor daca n-au fost carbunii schimbati..asa mi s-a spus..

 

Precizez ca electroventilatorul nu mai merge de prin septembrie cand clima oricum nu prea am mai folosit-o, racindu-se timpul..

 

Pentru demontarea lui, trebuie data jos bara, sau se scoate prin demondarea grilajului din fata ?

 

merci !

Link către comentariu

Salut.Este pe forum un DIY : http://vwforum.ro/topic/57702-diy-reconditionare-electroventilator-clima-passat-b5b55/ . Nici la mine nu mai mergea  cand il atingeam si atunci am decis sa-i schimb carbunii.Nu cred ca s-ar fi topit suportii carbunilor.Pentru demontarea lui NU trebuie data jos bara nici grilajul, doar scutul motor.In principiu nu-i greu, eventual iti trebuie elevator sau o groapa.Firul de la electroventilator merge pana la bidonul de servodirectia in dreapta motorului cum te uiti.Acolo ai un capac ce acopera bidonul de servo si acolo vine mufata.Un electrician auto care a mai facut chestia asta intr-o ora ti-l face.Numai bine.

Modificat de andreisss
Link către comentariu

intrebam informativ..ca oricum ma duc cu masina la mecanic..:D daca tie nu-ti mai mergea deloc si dupa carbuni ti-a mers e bine..cat timp ai de cand ai schimbat carbunii ?

Link către comentariu

Aproximativ 10 luni si nu am mai avut probleme, prin mai anul trecut i-am schimbat si de atunci brici merge.Carbunii nu au fost originali au fost `reconstruiti` ca sa zic asa si nu am nici cea mai mica problema.

Link către comentariu

cel mai indicat ar fi sa gasesc un mecanic care a mai facut operatiunea asta..altfel..cred ca la un mecanic ce n-a mai facut sunt sanse sa nu iasa ca la carte..

 

chiar acum am dat drumul la clima, merge perferct, baga aer rece fara pb..in schimb electroventilatorul e mort..chiar m-as mira sa plece dupa un schimb de carbuni..

 

Daca as cunoaste in bucuresti sau pitesti pe cineva, m-as duce fara sa stau pe ganduri..

Modificat de Romm2008
Link către comentariu

Iti zic eu 99 la suta ca problema e de la carbuni, schimba-i si vei vedea.Baga aer rece un timp sau cand circuli cu ea, la semafor sau stopuri mai ales vara nu iti va mai baga aer rece din cauza compresorului care se opreste din cauza ventilatorului care nu raceste radiatorul de clima.

Link către comentariu

M-am interesat si e complicat cu schimbatul carbunilor..daca nu sunt schimbati bine poate face scurt electroventilatorul si nu mai merge..nu ma complic aiurea..

 

Am dat deja comanda de unul nou 250 roni si sambata ma duc sa-l schimb..

Modificat de Romm2008
Link către comentariu

am schimbat sambata trecuta electroventilatorul si clima merge perfect acum..parca e alta masina :)

Link către comentariu
  • 1 month later...

Saptamana asta mi-am cumparat un set de capete de bara si bielete antiruliu,Lemforder si maine ma duc sa le schimb..

 

De capetele de bara mi-a zis mecanicul ca ar fi indicat sa le schimb anul asta, iar in ceea ce priveste bieletele antiruliu, de vreo luna,doua aud un cloncanit in stanga si se pare ca asta ar fi cauza..i-am luat si un set de bucse bara stabilizatoare..

 

Cred ca dupa schimbarea capetelor de bara trebuie sa-i fac directia..cu directie ajung pe la 580 roni, fara directie 500..sa vedem..

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Buna,

In legatura cu directia, daca iti faci geometria sa precizezi ca a schimbat bucsele pe spate si sa iti regleze si caderea etc... Asa mi-a spus mecanicul un prieten si foarte putini o fac... zic mai toti ca nui bmw sa se fac si pe spate. Si eu am schimbat bratele de jos si bucsele alea mari pe spate Lemforder . Pe fata am pus mai slabute dar sunt ok, tot mai am bataie mica dar pe alta parte acum ceva rotula sau brat poate fi ca parca 2sau 3 lucruri nu au fost schimbate. Eu nu i-am facut geometria ca nu am gasit un meseriasi si cand gaseam erau ocupati dupa care am revenit in franta si aici ii 115€ si ti-o fac de tot circu numai probleme am avut de fiecare data si cu vreo 4 masini. Deci atata timp cat nu se uzeaza visibil cauciucurile, nu trage nu joaca ii ok.

Ce ma deranjeaza ca cand plec de pe loc in forta imi sare trenu de rulare in sus si pusca ceva . nu stiu ce sa fac. Sa fie suporti motor? Nu curg nu misca visibil etc. Tu nu ai problema asta?

Link către comentariu
  • 2 months later...

salut,

 

Nu am intalnit problema pe care o descrii tu. Eu am schimbat suportii de motor anul trecut. I-am luat originali ca asa mi-a recomandat mecanicul.

 

Sincer sa spun, avand in vedere ca masina mi-am luat-o pentru mine, tot ce am schimbat a fost pe original. Stii vorba aia : cat dai atata face. Dai putin, te tine mai putin.

 

As vrea sa stiu daca stie cineva unde as putea gasi geamuri de far noi ca sa le schimb pe astea ale mele.

 

S-au cam matuit si as vrea sa-mi pun unele noi pentru ca la polish ar iesi mai bine, dar dupa un an se matuiesc din nou.

 

Poate maestrul Florin cunoaste pe cineva ? Si-a luat un prieten de-al meu pe un seria 3 si arata ca noua acum masina :).

 

Toate bune, 

Romm.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Buna,

Merci de sfaturi,

In legatura cu farurile, da ai dreptate, acum ma uitam la tine la poze sa vad ce faruri ai, al crezut ca le ai ca si ale mele cu autoleveling si semnalizare mijloc, acelea sunt din plastic si nu se prea gaseste sticla, pe modelul care il ai tu normal se gaseste, cei de la Depo vindeau parca oricum ebay e mare si gasesti de toate dar mai ieftin iesi cu polishatul si cumperi un produs de polishare faruri si din el iei numai solutia de dupa polish care protejeaza sticla. Turtle Wax http://compare.ebay.fr/like/290969176730?var=lv&ltyp=AllFixedPriceItemTypes&var=sbar si dai cu spry si cu lingetele si cel putin un an nu ai probleme.

Eu am dat pe fostul golf si cel putin 3 ani si vreo 150 mi km nu am avut probleme.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Salutare,

 

M-am hotarat sa-mi schimb becurile la masina. Momentan am de 8000k si nu prea sunt multumit de ele mai ales pe ploaie..

 

Ce-mi recomandati ? Ma bate gandul sa pun 6000 ca are un prieten si bat mult mai bine..

 

4300 mi se par cam galbene si nu prea ma incanta. Am vazut masini fara xenon OEM, dar care dadeau impresia ca sunt OEM.

 

Cele pe care le am au fost la pachet cu instalatia, acum sunt cam 50 ron bucata.

 

multumesc anticipat !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!