Jump to content

Passat High Line 1.9 TDI


Romm2008

Postare recomandată

Salutare. Proaspat posesor de Passat AVF. Ti-am citit topicul, pot spune ca am urmarit filmulet cu consumul, chiar eram curios ce consum are Passat-ul la drum intins. Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme.

Dar, daca se poate niste sugestii: la soft, se duce mai repede volant decat discul de ambreiaj din cauza cuplului mare si a socurilor, de asta daca se poate schimbarea sa se faca mai lent dintr-o viteza in alta este ideala. Softul nu omoara asa rau turbina pe cat ai crede, talpa in 1500 de ture o distruge. Km la diesel poti spune dupa 400k ca sunt multi, altfel la 200k este ca un motor pe benzina la 60-80k. Passat-ul nu e masina de fuga, atuul lui este stabilitatea si confortul, nu cat de repede pleaca de la semafor, ti-o zic pentru ca am avut masina care facea suta in cam 6 secunde iar pe autostrada facusem o pasiune sa alerg tdi-uri care dadeau flashuri, nu conta motorizarea sau marca.

Optiunile cu cat mai multe cu atat mai bune....insa cred ca mai degraba as prefera una cu 3 dar care sa fie fiabila decat una cu 10 si sa se strice pe rand....

Bafta multa si sper ca nu te-a deranjat opinia mea ;)

Link către comentariu

Frumoasa foc....ce-mi place si culoarea.

Merci Florin ! Noroc cu tine ca mai citesti ce postez ca altfel ajungeam sa inchid topicul.

Promit ca in week-end fac cateva poze mai reusite

Link către comentariu

Salutare. Proaspat posesor de Passat AVF. Ti-am citit topicul, pot spune ca am urmarit filmulet cu consumul, chiar eram curios ce consum are Passat-ul la drum intins. Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme.

Dar, daca se poate niste sugestii: la soft, se duce mai repede volant decat discul de ambreiaj din cauza cuplului mare si a socurilor, de asta daca se poate schimbarea sa se faca mai lent dintr-o viteza in alta este ideala. Softul nu omoara asa rau turbina pe cat ai crede, talpa in 1500 de ture o distruge. Km la diesel poti spune dupa 400k ca sunt multi, altfel la 200k este ca un motor pe benzina la 60-80k. Passat-ul nu e masina de fuga, atuul lui este stabilitatea si confortul, nu cat de repede pleaca de la semafor, ti-o zic pentru ca am avut masina care facea suta in cam 6 secunde iar pe autostrada facusem o pasiune sa alerg tdi-uri care dadeau flashuri, nu conta motorizarea sau marca.

Optiunile cu cat mai multe cu atat mai bune....insa cred ca mai degraba as prefera una cu 3 dar care sa fie fiabila decat una cu 10 si sa se strice pe rand....

Bafta multa si sper ca nu te-a deranjat opinia mea ;)

Merci mult pentru pareri ! Sincer sa-ti spun am cam renuntat la ideea cu chip..in momentul in care voi intalni pe cineva care sa-mi impartaseasca experienta proprie si eventual sa ma si intalnesc, sa-mi arate care e diferenta, dar si riscurile la care s-a expus, poate atunci imi voi schimba parerea. Poate momentul ala n-o sa vina niciodata..Am masina de aproape 2 ani si e posibil la anul sa o vand, asa ca nu prea vad sensul cu chip-ul..nu e vb de bani..ca la urma urmei sunt 200 E, dar eu sincer m-as feri sa cumpar o masina cu chip..e pur si simplu felul meu de-a fi..

La anul urmatorul care va fi interesat de masina pe care o conduc acum, nu as dori sa ma injure dupa cumparare, ci mai degraba sa ma sune sa-mi multumeasca mai tarziu.

Acelasi lucru s-a intamplat si cu Fabia pe care am avut-o inainte..primesc si acum de sarbatori mesaje de la noul proprietar al masinii..si vb aia..i-am dat-o de 2 ani :)

Referitor la optiuni, nu m-am gandit niciodata ca voi avea masina asta..aveam in cap octavia 1 de prin 2004-2005 care in momentul respectiv era destul de chioara..Intamplarea a facut sa aflu de Passatul unui vecin avea de gand sa-l vanda..Povestea am spus-o in posturile anterioare..Vazusem masina in mers, imi placea mult exteriorul, de interior n-aveam nici cea mai mica idee cum e, dar niciodata nu m-am gandit c-as putea ajunge in posesia masinii mai ales ca omul venea destul de rar in Romania.

Se pare ca referitor la ce-ai zis tu, eu am avut norocul sa fie si optiuni pe masura si sa fie si buna masina.

Nu ma deranjeaza nici o opinie atata timp cat sunt opinii..mai rau cand nu viziteaza nimeni topicul meu :(

Link către comentariu

pcmarius cu 30 RON iti schimba mecanicul uleiul in cutie cu uleiul tau. Eu l-am schimbat acum 2 luni in Zalau cu 20 RON. E drept ca nu am ramas nici cu trusa de scule, nici cu experienta excl.gif de a face schimbul by myself. Succes in cautare.

Apropo de schimbat uleiul in cutie, la 180.000KM reali uleiul era foarte curat. Vazand ca e curat, doar am verificat diferentialul, (pt ca vroiam sa-l schimb si in diferential) si era tot curat. Dupa schimbare in cutie nu am simtit nici o diferenta, buna sau rea... Intra in viteza ca-nainte, dar macar stiu ca l-am schimbat. happy.gif

edit: cu ulei original bineinteles

Salut Victorash, as vrea sa schimb si eu uleiul din cutie.. Passat 1.9 TDI 131 CP din 2002, cred ca ma stii din topicul masina mea..zi-mi ce-mi recomanzi ? Mecanicul mi-a zis Mobil...dar pe langa mobil mai sunt si Castrol, Aral , Motul..Oare Vw ce-a pus in cutia mea din fabrica ? Imi poti scrie in topicul facut de mine cu descrierea masinii, daca vrei.

Merci,

Romm.

Salut

Nu stiu de ce ai crezut ca eu te-as putea ajuta mai mult decat topicul. :lol: Raspunsul meu e ca raspunsul topicului... ulei original de la reprezentanta. Eu din ala am bagat si acuma :zzzzz: si :Driver: linistit.

Imi pare rau, dar mai mult de atata nu cunosc... :beer:

Link către comentariu

pcmarius cu 30 RON iti schimba mecanicul uleiul in cutie cu uleiul tau. Eu l-am schimbat acum 2 luni in Zalau cu 20 RON. E drept ca nu am ramas nici cu trusa de scule, nici cu experienta excl.gif de a face schimbul by myself. Succes in cautare.

Apropo de schimbat uleiul in cutie, la 180.000KM reali uleiul era foarte curat. Vazand ca e curat, doar am verificat diferentialul, (pt ca vroiam sa-l schimb si in diferential) si era tot curat. Dupa schimbare in cutie nu am simtit nici o diferenta, buna sau rea... Intra in viteza ca-nainte, dar macar stiu ca l-am schimbat. happy.gif

edit: cu ulei original bineinteles

Salut Victorash, as vrea sa schimb si eu uleiul din cutie.. Passat 1.9 TDI 131 CP din 2002, cred ca ma stii din topicul masina mea..zi-mi ce-mi recomanzi ? Mecanicul mi-a zis Mobil...dar pe langa mobil mai sunt si Castrol, Aral , Motul..Oare Vw ce-a pus in cutia mea din fabrica ? Imi poti scrie in topicul facut de mine cu descrierea masinii, daca vrei.

Merci,

Romm.

Salut

Nu stiu de ce ai crezut ca eu te-as putea ajuta mai mult decat topicul. :lol: Raspunsul meu e ca raspunsul topicului... ulei original de la reprezentanta. Eu din ala am bagat si acuma :zzzzz: si :Driver: linistit.

Imi pare rau, dar mai mult de atata nu cunosc... :beer:

Am inteles, si cel original de la reprezentanta, ce ulei e de fapt ? Ca doar nu crezi ca Vw face uleiul propriu..ca il vezi intr-o sticla pe care scrie VW ( in cazul in care e asa ) e altceva, dar uleiul e de fapt Castrol, Mobil, Aral, Motul sau care mai sunt..Asa si Bmw-ul are Ulei BMW care e de fapt castrol bagat in sticle BMW :))..

Link către comentariu

Urmeaza sa fac revizia peste 2 saptamani..As vrea sa-mi spuneti ce ulei sa iau pentru schimbul la cutie..vreau pareri de la cei care au schimbat si sunt multumiti..

Link către comentariu

Romm2008 imi pare rau, dar chiar nu cunosc subiectul cu uleiurile. Ai contat pe persoana gresita...

Link către comentariu

Eu m-am dus la un magazin de piese auto si am cerut ulei de cutie de viteze pentru Passat si mi-au dat ceva marca ulei 75w90 din care am completat in cutia de viteze cam 300-400 ml.

Ca si impresii pot spune ca vitezele se schimba un pic mai usor, in rest nimic...

Un link in care se trateaza problema uleiului cutiei de viteza la passat-uri: http://www.passat3b....pic.php?t=12650

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu

Eu m-am dus la un magazin de piese auto si am cerut ulei de cutie de viteze pentru Passat si mi-au dat ceva marca ulei 75w90 din care am completat in cutia de viteze cam 300-400 ml.

Ca si impresii pot spune ca vitezele se schimba un pic mai usor, in rest nimic...

Un link in care se trateaza problema uleiului cutiei de viteza la passat-uri: http://www.passat3b....pic.php?t=12650

Merci Liviu, asa cred ca voi face si eu..

Intre timp se pare ca primavara ne face cu ochiul si m-am gandit cu ocazia asta sa ma ocup putin de interior, ca iarna dupa cum stiti, se murdareste destul de usor..

Desi peste 4 luni masina implineste 2 ani de cand e in posesia mea, comparativ cu pozele de la inceputul postului arata cam la fel..

post-63867-0-14059600-1330328064_thumb.j

post-63867-0-13349000-1330328077_thumb.j

post-63867-0-15210800-1330328086_thumb.j

post-63867-0-28233000-1330328094_thumb.j

post-63867-0-35799600-1330328102_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Intre timp am facut si schimbul de ulei si filtre si cu ocazia asta m-am gandit sa pun si pozele cu scutul montat pe masina..

peste 2 saptamani sper sa fac si schimbul de cauciucuri de vara pentru ca deja a venit primavara, nu ? :icon_thumleft:

a facut mecanicul si-o verificare generala si se pare ca nu se vad investitii in viitorul apropiat :)

post-63867-0-02320400-1331454687_thumb.j

post-63867-0-16116900-1331454692_thumb.j

post-63867-0-78022700-1331454697_thumb.j

post-63867-0-49578300-1331454704_thumb.j

post-63867-0-08690600-1331454835_thumb.j

Modificat de Romm2008
Link către comentariu

Mini-update : aseara pe traseul pitesti-bucuresti ( A1 ) cu 130 km/h pe pilot am avut media pana in spatele blocului 5.4 %..deja se simt un pic temperaturile mai ridicate..

Link către comentariu

Recent am schimbat si eu uleiul. Cum treaba a fost facuta personal, cand am dat jos scutul mi-am adus aminte de scutul cu trapa, asta care il ai tu, ma gandeam ca ce bine ar fi sa am si eu unul. Cred ca merita banii numai pentru trapa aia, ca mie asta-mi displace cel mai mult... ia scutul... pune scutul...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Recent am schimbat si eu uleiul. Cum treaba a fost facuta personal, cand am dat jos scutul mi-am adus aminte de scutul cu trapa, asta care il ai tu, ma gandeam ca ce bine ar fi sa am si eu unul. Cred ca merita banii numai pentru trapa aia, ca mie asta-mi displace cel mai mult... ia scutul... pune scutul...

Da..e mult mai simplu daca ai usitza aia..in schimb mi-a zis mecanicul ca un tip si-a pus pe logan ca tine, dintr-o bucata si la un moment dat l-a rugat sa-i dea o gaura ca sa nu mai dea mereu jos scutul..si ca sa vezi ghinion, i-a sarit o piatra exact acolo si i-a spart baia..Deci nu prea iti recomand sa faci la fel :)

Intre timp am intampinat o problema la care as vrea sa cer detalii amanuntite..Dupa cum bine stiti, in centrul bordului sunt cele doua guri de aer..Fiecare dintre ele are cate 2 rotite si anume : una lateral pentru directionarea aerului sus-jos si alta jos pentru directionarea aerului stanga dreapta...Rotita de jos, care directioneaza aerul stanga dreapta, daca te uiti cu atentie, are jos un piciorush care se prinde de bratele ce directioneaza aerul pentru a realiza miscarea in directia dorita..Intr-o buna zi, m-am trezit cu rotitele din centru blocate..in sensul ca nu mergeau directionate, erau intepenite..desi mi s-a parut foarte ciudat, le-am lasat asa..

Sambata trecuta am incercat sa vad cum mai sunt..si rotita din dreapta se invartea in gol, fara sa sucearca bratele de directionare ale aerului care sunt pozitionate cam asa | | | | |

m-am uitat si la cealalta si era inca blocata..am incercat totusi sa o sucesc intr-o parte si s-a auzit un ''Poc''..cand m-am uitat mai atent cu lanterna, se pare ca ambele picioruse de la ambele rotite se rupsesera. Nu-mi dau seama cum s-a rupt primul pentru ca nu am tras eu de el ( probabil in lipsa mea, cineva care era in masina la un mom dat a vrut sa schimbe directia aerului insa fiind blocat a fortat ca si mie acum si s-a rupt, insa nu mi-a spus ca sa nu-mi dea motive de furie :)

Am verificat aerul conditionat si merge perfect, asta fiind singura problema. Sincer n-are nimic daca o tin asa, insa imi sta pe creier chestia asta si vreau sa o schimb..

Intrebarea este urmatoarea : cum fac sa scot masca centrala si dupaia cum ies bratele alea verticale ? presupun ca tre sa cumpar rotita cu tot cu brate la ambele guri din centru..

As vrea niste poze daca se poate..in caz ca nu e o problema pentru voi sa va scoateti masca bineinteles..Altfel, daca recomandati in Pitesti sau in Bucuresti o persoana care se relaxeaza cu astfel de mici probleme, v-as fi recunoscator.

Astept pareri !

Am pus si o poza cu zona despre care vorbesc..

post-63867-0-34263300-1332922123_thumb.j

Modificat de Romm2008
Link către comentariu

Se scoate destul de usor, cu surubelnite plate sau cutite. Le infingi in zona clemelor - cam la 2 cm de colturi, in zona superioara si cea inferioara - Ti-am atasat documentatia, cu modalitatea de demontare a tuturor grilelor.

Problema e ca nu se cumpara decat completa grila... nu se gasesc rotite sau altceva separat. Daca vrei, am eu SH.

Florin - Demontare fante aer passat.pdf

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

Se scoate destul de usor, cu surubelnite plate sau cutite. Le infingi in zona clemelor - cam la 2 cm de colturi, in zona superioara si cea inferioara - Ti-am atasat documentatia, cu modalitatea de demontare a tuturor grilelor.

Problema e ca nu se cumpara decat completa grila... nu se gasesc rotite sau altceva separat. Daca vrei, am eu SH.

Tre sa vad cat costa noi..oricum zi-mi un pret pentru astea pe care le ai si eventual in ce stare sunt..Le si pui ? daca da, cat e cu totul..

Link către comentariu

da, ti le pun, nu-ti face griji.

Pai at zi-mi cat ma costa daca le iau de la tine ( cu montaj cu tot ) si zi-mi si daca iau noi, cat ma costa sa mi le montezi tu .

Merci frumos !

Link către comentariu

Noi, sunt pe undeva pe la 180 de euro setul... banuiesc ca ies din schema.

Link către comentariu

@Florin,

Sa inteleg ca ai grila centrala disponibila? Daca da la ce pret? Doar piesa, fara manopera;)

Link către comentariu

Se scoate destul de usor, cu surubelnite plate sau cutite. Le infingi in zona clemelor - cam la 2 cm de colturi, in zona superioara si cea inferioara - Ti-am atasat documentatia, cu modalitatea de demontare a tuturor grilelor.

Problema e ca nu se cumpara decat completa grila... nu se gasesc rotite sau altceva separat. Daca vrei, am eu SH.

Prima data cand am scos grila centrala am folosit surubelnite. A doua oara am folosit cutite de masa, d-alea plate si care nu taie deloc, abia taie untul. Metoda cu cutitele este cea mai simpla, usoara si putin periculoasa pentru materialul bordului, chiar daca acesta isi revine si dupa scoaterea grilei cu surublenite.

Link către comentariu

da, isi revine.... asa e gandit, sa permita deformarea plastica.

Cel mai lejer e cu cutitele, mai ales pentru cine nu stie la fix, unde sunt clemele.

Link către comentariu

da, isi revine.... asa e gandit, sa permita deformarea plastica.

Cel mai lejer e cu cutitele, mai ales pentru cine nu stie la fix, unde sunt clemele.

Tu pastreaza-le pe alea de care am vorbit la telefon..saptamana viitoare vin sa mi le montezi..momentan sunt in pitesti

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!