Jump to content

Passat High Line 1.9 TDI


Romm2008

Postare recomandată

ideea era ca prefer s-o tin asa cum e..o voi vinde la un moment dat si vreau ca si urmatorul sa se bucure de ea asa cum ma bucur eu acum..nu sa se ''bucure'' de problemele care se vor ivi ca urmare a chip-ului..

Pentru cei suparati, la un moment dat imi veti da dreptate..tineti-va masinile asa cum sunt stock..nu le stricati din dorinta de a face din ele ceea ce n-au fost proiectate sa fie..

Voi reveni in week-end cu niste poze :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

salutare,

Intr-un final am facut niste poze si noaptea..

pe spate am led-uri la numar si pe fatza xenon-ul 8000k :icon_cheesygrin:

inca una..

post-63867-0-58280800-1321380305_thumb.j

post-63867-0-92758300-1321380310_thumb.j

post-63867-0-32106500-1321380314_thumb.j

post-63867-0-67153100-1321380546_thumb.j

Link către comentariu

intr-un final am reusit sa dau de baiatul care se ocupa cu chip-ul..Concluziile sunt urmatoarele :

- presiunea in turbo creste cu 0.10 bari

- ambreiajul va fi mai solicitat, iar in cazul in care patineaza are toate sansele sa pice mai repede

- consumul la mers normal scade cu 0.5, 0.6 L in schimb la mers sportiv creste fatza de cel obisnuit

Cam atat..raman totusi la parerea ca nu merita..:(

Link către comentariu

Ai dreptate , passatu nu e o masina 'sport', dar poti sa mergi sportiv cu ea , chiar sa ti multi in spate , dar si consumul creste si altele ..... passatul b6 ,nu au toate probleme , depinde din ce an sunt si codul motor , parca

Link către comentariu

....de volant a ( scriu volant si ''a'' cu spatiu pentru ca automat se sterge a-ul de la sfarsit nush de ce )...

Pentru ca asa e corect: VOLANT , nu volant-a :P

Referitor la resoftare, go for it!. Asa eram si eu sceptic, ca nu e bun, ca ce imi trebuie, ca se duce mai repede ambreiajul, turbo, bla bla bla. Si uite ca am ~15000km cu soft nou si nu regret nicio clipa ca l-am pus. E o alta masina! :D

Link către comentariu

probabil ai km mai putini..conteaza si asta..eu nu prea sunt increzator..n-as risca asa doar de dragul cailor si dupaia sa am probleme

Link către comentariu

ce sa zic..numai pareri pro..de parca eu as fi impotriva tuturor..ii rog pe cei care si-au facut chip si au avut probleme sa spuna ce experiente neplacute au avut..si care au fost motivele..daca au acelasi motor ca si mie ar fi si mai bine..repet ce mi-a spus persoana care face chiparea :

- 165 Cp ( de la 131 stock )

- presiunea in turbo creste cu 0.10 bari ( cat de rau e ? )

- cuplul creste la 380 Nm

- riscuri : ambreiaj ce poate pica

- de turbo n-a zis nimic, dar am inteles ca si aici creste riscul de a pica

- consumul scade cu 0.5 - 0.6 L la mers normal ( asta ar fi o veste buna )

Nu vreau sa fiu inteles gresit, mi-ar placea sa am inca 34 de cai in plus, sa simt masina mai puternica, insa nu vreau sa fie o bucurie de moment.

..prin forum-ul asta sper sa gasesc si sprijin, nu numai pareri contra :dry:

Link către comentariu

fratele meu a avut acelasi tip de masina , aceeasi motorizare si a facut resoftarea ajungand la 170 de cai

din pacate stilul lui de mers esta unul destul de agresiv , si la nici 2 luni de la resoftare , teava de esapament a prins joc si a inceput sa zornaie mai ceva decat clopoteii de craciun. asta a fost singura problema sesizabila si care era cu siguranta datorata softului nou. In rest nici o problema. exceptand fumul gros si negru la plecarea de pe loc ... sportiva :P

si eu ma gandesc la o resoftare , dar iau in calcul urmatoarele: Motor de 170 de cai ==> frane pentru 170 de cai ==> ambreiaj pentru 170 de cai

Modificat de Cera
Link către comentariu

intre timp am observat ca bujiile Bosch pe care le-am schimbat de curand au inceput sa-si faca simtita prezenta..sambata noaptea pe la 2 am pornit-o la -4 grade..se simte ca porneste mai bine si nu mai are nici acele mici intreruperi cu care ma cam obisnuisem la pornirea la rece pana se incalzea un pic..

La un moment dat chiar imi faceam griji in legatura cu asta, insa mecanicul mi-a zis ca dupa ce le schimb o sa dispara intreruperile astea si a avut dreptate..Singura problema pe care o am acum este stergatorul din dreapta, are o suprafatza de vreo 10 cm in care nu sterge deloc..probabil nu se muleaza perfect pe geam..

Link către comentariu
  • 2 months later...

Salutare la toata lumea !

Cum va descurtati cu sezonul rece ? Ceva probleme la passat ? :)

Eu am intampinat o problema la scuturile motor si cutie : saptamana trecuta dupa ce am alimentat, am observat ca scutul meu din plastic e un pic cam lasat. Cand am ajuns acasa m-am uitat sub ea sa vad care e problema si am constatat ca erau crapate ambele scuturi exact in punctul in care se imbina. Mai mult ca sigur ma asteptam ca la prima zapada sa am probleme mari.

Drept urmare, saptamana trecuta, am iesit cu masina exact dupa ce s-a oprit ninsoarea, dar n-am apucat sa parcurg nici 500m ca a inceput sa trosneasca pe jos ceva..Am oprit si m-am uitat sub ea sa vad ce se-ntampla si..surpriza ! nu mai aveam scuturi : erau la 2m in spatele masinii.

Intre timp, ma uitasem pe net si am gasit la aprox. 650 roni scut motor plastic si scut cutie ( original ). Un pret poate destul de mare tinand cont ca plasticul poate oricand sa crape de la o bucata de gheata.

Asa ca m-am orientat la un scut din tabla de otel : am gasit o firma din Craiova care se ocupa de asa ceva. Costul total a fost dupa cum urmeaza :

- Scut motor + scut cutie : 430 Ron

- Transport Fan Curier Craiova-Pitesti : 50 Roni

- Manopera : 50 Roni.

Total 530 Roni.

Scuturile vin foarte bine, singura chestie care nu mi-a placut asa mult o reprezinta mastile laterale de la scutul motor, se pot vedea in poza. Astea sunt dintr-o fibra care nu stiu cat va rezista. Probabil s-a mers pe principiul ca motorul si cutia sunt punctele mai expuse lovirii.

Din pacate aveam telefonul in masina cand a ridicat-o pe elevator si n-am apucat sa fac poze, dar in 2 mii de km trebuie sa-i fac revizia si promit ca voi face.

Inca ceva : scutul are o usitza prinsa intr-un surub pentru schimbul de ulei. Tare nu ?

Bafta tuturor si multa grija pe zapada ! :Driver:

Si poza aferenta..

post-63867-0-92974800-1327997540_thumb.j

Modificat de Romm2008
Link către comentariu

Am citit eu la amiaza dar n-am vut timp sa te intreb daca este mare diferenta de greutate... asa ca: Este mare diferenta de greutate intre ele, original si tabla?

Inca ceva : scutul are o usitza prinsa intr-un surub pentru schimbul de ulei. Tare nu ?

Tare... :icon_thumleft: pentru ca e naspa sa dai scutul jos la fiecare schimb de ulei.

Link către comentariu

Muale stiu ca esti baiat destept, dar nu era necesar sa pui degetul pe ce e evident... Mai citeste odata postul meu si poate ai sa observi/simti nuanta intrebarii... :dry:

Link către comentariu

Muale stiu ca esti baiat destept, dar nu era necesar sa pui degetul pe ce e evident... Mai citeste odata postul meu si poate ai sa observi/simti nuanta intrebarii... :dry:

Diferenta nu e foarte foarte mare..ala din plastic mai avea si un material de captuseala ca sa zic asa deasupra ceea ce-l facea un pic mai greu..probabil ca sa-l faca un pic mai rezistent.Am descoperit asta in momentul in care l-am vazut picat de tot si-am incercat sa-l ridic sa vad daca a smuls cu el vreun surub ceva....cred ca avea aprox 8-10 kg..asta din tabla de otel are in jur de 15-20 kg..cred ca e mult spus 20kg..deci diferenta intre ele e de maxim 10kg..in caz ca faceti liniutze si fiecare sutime conteaza pentru voi scoateti scutul cu totul ca poate n-aveti ghinionul sa se sparga baia de ulei :D

Eu sunt foarte relaxat de cand l-am montat si chiar sunt multumit de alegerea mea.

Modificat de Romm2008
Link către comentariu

Am observat ca la temperaturi foarte scazute chiar si lichidul de iarna pentru parbriz ingheata...Cred ca cea mai buna varianta e sa pun si niste spirt si n-o sa mai fie probleme..

Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Frumos Passat-ul, sa-l stapanesti milioane de km fara probleme! Uitandu-ma la pozele tale, am tras vreo cateva oftaturi dupa o masina si un motor ca ale tale.. Buna alegerea cu scutul de metal, si eu am pe bora mea tot scut metalic si sunt foarte linistit la volan.

Link către comentariu

Frumos Passat-ul, sa-l stapanesti milioane de km fara probleme! Uitandu-ma la pozele tale, am tras vreo cateva oftaturi dupa o masina si un motor ca ale tale.. Buna alegerea cu scutul de metal, si eu am pe bora mea tot scut metalic si sunt foarte linistit la volan.

Multumesc mult ! Am avut noroc de masina buna..Fostul proprietar e o cunostinta care din 2005 pana in 2010 a stat in Spania si asta m-a bucurat foarte mult ca sunt alte drumuri in afara. Pe langa asta, la mine drumurile sunt 75% pe autostrada si soseaua e mult mai acceptabila decat cele cu care ne-am obisnuit in Romania ( in special in Arges ). Autostrada din punctul meu de vedere e un mare avantaj pentru masina pentru ca presupune un mers la turatii mai mari, deci riscul ca turbina sa aiba probleme se diminueaza. Acelasi lucru si pentru EGR sau ma rog, ce probleme mai pot aparea din cauza mersului subturat..ii compatimesc pe cei care sunt nevoiti sa-si rupa masinile pe drumurile proaste din Romania..in fine..

Dupa scut, urmeaza schimbul de ulei peste 2 mii : Filtre Mann si ulei Castrol Edge 5w40 :)

Modificat de Romm2008
Link către comentariu
Ciprian Ciobanu

Te inteleg perfect in privinta drumurilor pe care le faci cu masina. Nici eu nu locuiesc in Romania si ce-i drept, se cam cunoaste si la masina. Soselele sunt sosele, autostrazile sunt autostrazi!

Link către comentariu

Vineri seara..Bucuresti - Pitesti am arat soseaua veche in doua ore :icon_cheesygrin:

post-63867-0-88931700-1328512225_thumb.j

Link către comentariu

Frumos..... te-ai incumetat sa pleci la drum, pe o astfel de vreme ?

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea ca ai de ce. Este o masina deosebita. Xenon-ul de 8000k cum este pe ploaie? Mai vezi ceva? Eu cu 6000k sunt aproape orb..

:offtopic: poza din paginile anterioare din spalatorie este cumva la Giulesti cu Constructorilor?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!