Jump to content

Polo 9n2 vs Peugeot 207, tdi ambele


emiltofan
 Share

Postare recomandată

Salutari ! Prin martie, anul viitor, o sa incep sa imi caut unul din aceste modele. Am auzit ca peugeot are motor foarte bun, dar partea electrica e varza. Totusi, 207 arata excelent. Astept pareri :D

P.S. Avand in vedere ca sunt la VW pe forum, va rog sa fiti cat de obiectivi puteti fata de cele 2 modele.

Multumesc anticipat !!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ce buget ai? Eu as merge pe Polo sau un Golf 4 benzina, Peugeot-ul e departe, poate concureaza doar cu look-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bugetul e de 6000 euro, poate 6500. Multumesc. Ma intereseaza motorizarea aceea ~ 80 de cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce vrei Polo 9n2 si nu 9n3? Poti sa iei un 1.4 de 80cai lejer chiar si pe un Golf 5. De asemenea mai poti lua un Seat, Skoda acum depinde daca te-ai orientat strict spre clasa mica. De ce iti spun benzinar? Pentru ca in 5-6ani un diesel are foarte multi km si pe urma o sa mai bagi bani in reparatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut candva masina frantuzeasca(acu vreo 10 ani) chiar peugeot 306 si m am jurat ca nu o sa mai cumpar vreo marca care nu e facuta de nemti! Am vandut o la 140000 sincer la motor si cutie nu am avut ce sa i reprosez dar in rest a dracu' parca era facuta sa nu mearga!Plus de asta in ce service mergeam cu ea cand auzeau ca e frantuzeasca ma cam expediau politicos.In plus piesele erau scumpe fara a fi o marca cu pretentii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din punct de vedere al motorizarii ds HDI Peugeot e peste Vag la fiabilitate.HDI sunt exceptionale,si dupa cum stiti echipeaza Ford si Saab dar cu alta titulatura nu hdi. ;) In rest VAG bate Peugeot la restul capitolelor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alegerea e destul de simpla:

Vrei design? Ia-ti peugeot, dar ai grija ca te alegi cu destule probleme: piese scumpe, service-uri foarte slabe, mecanici slabi, si in general problemele tipice cu care se confrunta masinile frantuzesti

Vrei fiabilitate, materiale de calitate, tinuta de drum buna, motor PD, piese mai ieftine, mecanici mult mai buni si mult mai multi, service-uri mult mai bune, consum foarte foarte foarte mic? Ia-ti Polo. Ca si minusuri as trece designul mai banal, sobru, poate putin plictisitor

Repet si eu, ia-ti 9n3

Modificat de PTDA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, nu ai de ales intre o masina germana si una franceza: ambele sunt asamblate in Spania (207 la Madrid, Polo la Pamplona) cu piese fabricate in toate colturile lumii.

Incearca sa dai o tura cu fiecare din ele si vezi care ti se potriveste. Numai asa poti alege. Oricum "calitate" este un cuvant din ce in ce mai relativ atunci cand vine vorba de autoturisme.

Intr-adevar motoarele Diesel de la Peugeot sunt reusite (din ceea ce am auzit la unele emisiuni TV).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conteaza mai putin locul unde e ansamblata, mai importante sunt standardele la care se lucreaza si tehnologia care se foloseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin :offtopic: , cultura generala VW :)

Pai de ce vrei Polo 9n2 si nu 9n3?

Polo 9n2 nu exista.

ambele sunt asamblate in Spania (207 la Madrid, Polo la Pamplona) cu piese fabricate in toate colturile lumii.

Polo 9n3 nu a fost niciodata fabricat la Pamplona, doar la Navarra, Bratislava si Bruxelles (pentru variantele normale, destinate pietei europene; varianta Cross a fost fabricata, la fel cum e acum si la 6R, la Uitenhage in Africa de Sud).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te contrazic pentru amandoua posturile de mai sus daca imi permiti:

1. Nemtii sa stii ca nu prea sar nimic, uite un exemplu din 2005 pe finalul productiei -> http://www.teccentra...-1935-4572.html 9N, 9N2 exemplul si 9N3.

2. Nu vreau sa iti spun mai mult decat ca iti pot oferi si o serie de sasiu sa o verifici mai bine unde este fabricata(Y) http://en.wikipedia.org/wiki/Pamplona , poate si a ta este ansamblata tot acolo ->

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult de feedback. As vrea un Polo 9N3, imi place foarte mult designul ( parca are body kit ) dar nu cred ca bugetul imi permite. La anul o sa cutreier targurile sa vad daca ma pot intinde la un 9N3, Ar fi cel mai fain cadou de ziua mea :)) Daca nu, raman la 9n2 de prin 2007-2008 sau Opel Corsa tot de prin anii aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo Mark IV Facelift (Typ 9N3, 2005–2009)

Volkswagen Polo Mark IV Facelift 250px-2005-2010_Volkswagen_Polo_%289N3%29_GTI_3-door_hatchback_01.jpg

250px-VW_Polo_IV_Facelift_Silver_Edition_20090620_rear.JPG Production 2005-2009

In 2005, the Mark IV was face-lifted with new Volkswagen Passat-style one piece headlights and tail lights, and a different hatch. This facelifted model is officially known as the Mark IV Phase II[3] or Typ 9N3, and sometimes erroneously to as the Mark IVF or "Mark 7". Designed by Walter de'Silva, in the UK, the Mark IVF is available in seven different trim levels, ranging from the basic Polo E model to the Polo GTI. The engine range is as for the Mark IV, with the addition of the following engines:

  • 1598 cc, straight-4, 16-valve petrol, 77 kW (105 PS; 103 hp)
  • 1598 cc, straight-4, 8 valve flexfuel, 101 PS (petrol) / 103 PS (ethanol), cast iron block, very short manual gearbox (Brazilian market)
  • 1781 cc, turbocharged straight-4, 20V petrol, 150 PS 150 PS (110 kW; 148 hp) (Polo GTI models only) - special GTI Cup Editionwith 180 PS (132 kW; 178 hp)
  • 1422 cc, straight-3, 70 and 80 PS (51 and 59 kW) TDI
  • 1896 cc, straight-4, 100 and 130 PS (74 and 96 kW) TDI
  • 1984 cc, straight-4, 8 valve petrol, 116 PS (85 kW) (South African and Brazilian market)(very short manual gearbox in Brazilian market)

Dimension:

  • Length: 3,926 mm (154.6 in)
  • Width: 1,650 mm (65.0 in)
  • Height: 1,465 mm (57.7 in)
  • Wheelbase: 2,460 mm (96.9 in)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La "6000 euro, poate 6500" poti sa alegi motorizarea peugeot de 80kw (1,6 hdi 109 cai)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te contrazic pentru amandoua posturile de mai sus daca imi permiti:

Sigur ca "iti permit", :) dar sa stii ca gresesti.

1) Polo are urmatoarele modele: (incepem cu Polo III):

  • 6N (Iulie '94 - Octombrie '99) si 6N2 (Octombrie '99 - Noiembrie '01). Sursa: CLICK.
  • 9N (Noiembrie '01 - Aprilie '05) si 9N3 (Aprilie '05 - Mai '09). Sursa: CLICK.
  • 6R (Mai '09 - prezent). Sursa: CLICK.

Polo 9N2, dupa cum bine vezi, nu exista. Poate te gandeai la 6N2 si le-ai incurcat :) e de inteles.

2) Referitor la seria de sasiu, iar faci o confuzie. Fabrica de la Pamplona produce Polo 6R (modelul actual), insa nu a produs niciun singur model de 9N3, iar de 9N2 nici atat, fiindca nu a existat niciun model de Polo cu acest cod ;) Modelul 9N (si facelift-ul 9N3) au fost produse doar la (vezi foto).

post-16418-0-15717500-1319678714_thumb.j

Ma bucur daca te-am putut ajuta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1. ti-am spus ca exista, 9n, 9n2 un model intermediar/berlina respetiva si 9n3.

La 2. Daca ai sti putina geografie ti-ai da seama ca este vorba de aceiasi zona din Spania!

Nu inteleg de ce nu vreti sa ajutam oamenii si sa ne contrazicem aiurea? Cauta 9N2 la fel si de Pamplona care producea si Seat-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze de offtopic,insa la 6000-6500 poti sa te uiti si la Ford Focus dupa 2007. Alta clasa fata de polo/207. Intradevar, intretinerea la ford e scumpa, insa nu de speriat. Eu am mers cu un focus de 1.6 tdci 90 cai si pot sa spun ca se comporta f bine. si de asemenea am si un Ford Fiesta di n2006 1.4 tdci care la fel, nu dezamageste. La cea din urma interiorul nu se compara cu polo, insa nici pretul de achizitie(am fost in postura de a alege intre un polo din 2003 si fiesta din 2006, mult mai dotata si cu pret mai mic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am observat si eu, alternativa mai ieftina (si mai noua) la vw este ford. La fiabilitate cred ca sunt pe acelasi loc, vw si ford. In 2007 am dat 7000 de euro pe golful din semnatura la 108.000km. Cu 7500e imi puteam lua ford focus 2 din 2005 cu 70.000km, fara trapa si climatronic insa.

Numai bine.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am avut candva masina frantuzeasca(acu vreo 10 ani) chiar peugeot 306 si m am jurat ca nu o sa mai cumpar vreo marca care nu e facuta de nemti! Am vandut o la 140000 sincer la motor si cutie nu am avut ce sa i reprosez dar in rest a dracu' parca era facuta sa nu mearga!Plus de asta in ce service mergeam cu ea cand auzeau ca e frantuzeasca ma cam expediau politicos.In plus piesele erau scumpe fara a fi o marca cu pretentii.

Sa nu ne imbatam totusi cu apa rece....oricat am fi noi de fani vw, omul a cerut o parere obiectiva. Peugeot a evoluat mult fata de acum 10 ani si la capitolul motoare diesel este mult peste vw. Pe 207 exista motorizarile 1.4 hdi 70 cp, 1.6 hdi 90 cp si 1.6 hdi 110. Toate cele trei sunt deja consacrate pe modelele de 206 si 307. La interior, peugeot cam bate in general la dotari polo. (la o simpla cautare pe mobile ai sa vezi ca majoritatea vin cu volan de piele, tempomat, climatronic+full electric). Personal eu ti-as recomanda motorul de 1.6 110 diesel care consuma si putin (4.1 extra/ 6 urban) si are si vana in el.(masina are undeva la 1250 kg).

Iar asta cu peugeot are piese mai scumpe depinde cu ce o compari (normal ca nu vor fi la fel de ieftine ca pe un golf 4, dar depinde si ce piesa iei).

Multa bafta in alegerea ta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posesor de Peugeot 407,af.2006,1.6hdi,80kw,109 cai din vara lui 2009,cu FAP(celebrul DPF),dublu climatronic,navigatie.

Va marturisesc ca prima mea "alegere" a fost VW Pasat ,tot modelul 2006.

Dar socoteala de acasa mi-a dovedit ca pasat-ul cu motor de 2L avea un pret de achizitie cu 50% mai mare decit "pejoul"+ taxa de prima inmatriculare mult mai mare pentru VW din cauza motorului de 2L.

Anul trecut in vara am schimbat vechiul Polo de 1L(4 pistoane),af.1996 tot cu un Polo,af.2003,1.4,16 valve,75 cai,climatic,discuri pe spate,4 geamuri electrice.....Frumoasa masinuta si dotari multe pentru un polo.

Pentru ca am "prostul obicei" sa schimb distributia la toate masinile achizitionate SH am pus o intrebare la Skoda,singura reprezentanta VAG din oras.Am primit un deviz ,pentru polo,de aproximativ 1800 lei(kit distributie+pompa de apa+manopera).De ce la reprezentanta?Pentru ca,la pejo, pentru 1.6 hdi am platit la reprezentanta 950 de lei toata distractia(kit distributie+pompa de apa+manopera)!Preturile au mai crescut putin de cind am schimbat eu distributia,dar tot sub 999 de lei ajung prin programul Peugeot 4+(adica o reducere de 20% pentru masinile mai vechi de 4 ani)

Postez si preturile de la reprezentanta Peugeot din localitatea de domiciliu (ultima data am fost in decembrie 2011 cind mi-au facut un deviz pentru schimbare de distributie la polo de 260 de lei!) pentru o ora de manopera: 88 lei fara tva doar pentru peugeot-uri iar pentru "altele" este de 70 de lei fara tva!

Pot continua cu exemplele,insa nu vreau sa se considere reclama mascata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cate 9N2 (ca in poza) ai vazut tu in Romania ?

Eu sincer am vazut doar unul prin Bucuresti. Nu sunt facute ptr piata europeana asa ca nu prea intra in discutie.

Daca e important, pozitia la condus si tinuta de drum sunt mult mai bune la Polo fata de 207. Si cred ca si caroseria e mai inchegata si mai durabila la Polo

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut nici unul... ca locuiesc in Franta. Dar nici aici nu am vazut desi sunt cam 3 ore pe zi in trafic.

Intentia mea era de a demonstra existenta modelului Polo 9N2... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Zalau e in Franta ? :D

Normal ca in Franta nu o sa vezi sedanuri... Nici macar Clio Symbol nu exista. Sedanurile sunt in USA, Rusia si Estul Europei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ia incearca tu si pune Paris, New York sau alt oras decat cele presetate in modificarea profilului... :icon_cheesygrin:

Si dupa ce reusesti arata-mi si mie cum se face :rules:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!