Jump to content

Montare Duze incalzite


ionutzsk
 Share

Postare recomandată

Salut.

Masina mea nu a fost prevazuta cu duze de parbriz incalzite din fabrica. Cum trebuie sa vina frigul, m-am gandit sa montez duze incalzite.

Am achizitionat duzele incalzite si m-am gandit sa le leg la un comutator (cum este cel de dezghetare luneta) dar la un comutator de dezaburire parbriz. Am achizitionat si un switch de dezaburire parbriz cu timer original, dar am o problema, nu stiu cum sa le montez pe switchul asta.

Switchul are 6 contacte in spate. Stie cineva cum leg alimentarea, si cablurile de la duze la acest switch? Conectorii sunt numerotati de la 1 la 7, dar numarul 6 e gol.

Mai trebuie legat si la un releu? sau leg direct pe switch?.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se incalzeste apa asa de tare sa crape parbrizul, eu vreau sa nu mai inghete apa in capatul duzelor de stropire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ma amuzati voi doi... :lol:

Nu trebuie nici o temporizare si nici un buton in plus. Alea se leaga pe contact.

Au rezistenta destul de mare astfel incat nu consuma inutil si nici nu se ard vara daca merg cat timp merge motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti trebuie si parbriz special sa nu crape?

Nu cred ca se incalzeste apa asa de tare sa crape parbrizul, eu vreau sa nu mai inghete apa in capatul duzelor de stropire.

Nu e nevoie de nici un parbriz special.

Apa nu se incalzeste !!!

Sunt incalzite DOAR duzele (pulverizatoarele) care sunt expuse frigului si pot ingheta cand sunt acoperite cu apa din intemperii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-as conecta pe dezaburirea lunetei......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e rostul? Cosmin a explicat destul de clar mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....ca sa nu le am alimentate tot timpul si sa le prelungesc durata de viata. Ce rost are sa le am alimentate permanent, chiar si vara la 40 de grade? Circuitul original asa e - alimentare pe contact, prin siguranta nr 1 de 5A, dar eu zic ca e loc de mai bine....

De ce la unele masini - generatia mai noua, incalzirea in oglinzi merge doar cand e frig si la B5 merge tot timpul ? Deoarece sunt mai "destepte" si pot face acest lucru, prelungind viata rezistentelor.....nu ca la B5.....

La mine mi-am montat buton de dezaburire luneta, cu temporizare. Am alimentat si incalzirea oglizilor din el. Butonul de oglinzi sta tot timpul pe pozitia dezaburire. Apas butonul de dezaburire luneta, si in 10 minute se opresc toate.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai... imbunatatiri intotdeauna se pot face.

Instalatia OEM e asa cum am spus eu. Daca doreste cineva imbunatatiri se pot pune duzele si pe telecomanda. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, instalatia e asa cum ai zis tu, perfect adevarat - plus din S1 (5A) si masa. Oricum, era doar o idee....... tare asta cu telecomanda, nu m-am gandit la ea... :lol:

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca afara sunt -20 grade, in masina am 25 grade, de ce sa pornesc dezaburirea luneta care consuma 10-12 A pentru cateva sute de mA care ii consuma duzele. Sa le prelungesti durata de viata? cu cat? am gasit duze functionale si pe G3 din 1995. Nu tine masina cat tin duzele.

Cum sa mearga incalzirea in oglinzi la b5 tot timpul ?

merge doar cand e trecut butonul de reglaj oglinzi pe dezaburire sau cand e cuplata dezaburirea in luneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vreau sa le leg la butonul de dezghetare parbriz (care nu era pe masina) l-am cumparat eu, sa activez incalzirea duzelor cand vreau eu. Stie cineva cum se leaga ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul ala, legat la instalatia OEM a masinii, nu functioneaza decat dupa pornirea motorului si sta cuplat doar 3 minute. Rolul incalzirii din duze e sa nun inghete in mers, asa ca legati-le cum au gandit inginerii de la Vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!