Jump to content

Vw Derby - Povestea merge mai departe


colin

Postare recomandată

Ramane originalul. Dar cu modific.

Interne usurate. motorul comprimat. Carb de moto sau doua carb mari.

Mai multe nu imi vin in minte acum

Link către comentariu
  • 1 year later...

salut ami si eu un derby din 80 si as vrea sa intreb daca nu ai sau nu sti cine are o grilla fata cu faruri patrate cum ai si tu la aia verde mersi

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Si iata ca soarta nu ma lasa. E boala curata, va spun!

 

Cateva poze cu recentele achizitii in atasament.

 

Am inceput prin a debloca tamburii de pe spate. Erau blocati complet.

 

Am folosit Degripant Spray Liqui Moly, apoi ciocanit energic cu ciocanul din cauciuc. Am constatat ca cilindrul era blocat total. Prin urmare am purces la comandarea a doua bucati. Pret undeva la 45 lei ambele (Delphi).

Daca tot era pe schema masinii nu m-am putut abtine si am comandat doua capace pentru rulmenti. Erau o culoare mata la achizitie. Insa nu m-am putut abtine si asa cum se vede din poza acum par a fi cromati. Multumesc Autosol Metal Polish! :)

 

Urmeaza astazi sau maine sa folosesc Solutie Curatare Radiator Liqui Moly pentru a curata radiatorul, avand in vedere ca la inspectia vizuala s-au detectat urme de maro in vasul de la antigel :(.

 

Voi inlocui asa cum zice la carte cu antigel norma vw albastru. Fara fosfati.

 

Va tin la curent pe masura ce am timp sa mai repar la ea.

 

P.S: Am renuntat la orice fel de modificari constructive din varii motive. Masina se face 100% stock!

P.S2: Am primit cadou de la "Mos Craciun" aceasta trusa de scule de la KS Tools!

post-24246-0-13511900-1427285314_thumb.j

post-24246-0-69773900-1427285410_thumb.j

Modificat de colin
Link către comentariu

Ma bucur ca nu ai renuntat o sa urmaresc topicul, derby-urile sunt rare de tot si merita sa ii dai o sansa, multi or sa te intrebe pe sosea ce model este.

Link către comentariu

Sunt in plin proces de refacere a franelor. Am aerisit o singura roata a iesit o groaza de aer :). Mai raman 3....

 

Pana una alta am apelat la Solutie de Curatat Radiator de la Liqui Moly pentru a fugari rugina si depunerile din sistemul de racire. Am lasat motorul sa mearga aproximativ 30 minute, acum astept sa se raceasca dupa care voi scurge antigelul din instalatie, si voi completa cu antigel HEPU Albastru.

 

Wish me luck!

 

P.S: Stiati ca Sprayul de Egr curata foarte bine carburatorul?

post-24246-0-27113500-1427359728_thumb.j

post-24246-0-21506500-1427359733_thumb.j

Link către comentariu

Dupa ce am incercat sa fac aerisirea la radiator, mi-am dat seama ca imi fierbe motorul. Deoarece aerisirea nu era completa, precum si sensorul de temperatura de pe radiator, care este pa!

 

Prin urmare, cumparat inca una bucata sticla de antigel hepu+una bucata senzor de temperatura radiator (20 lei pt curiosi).

 

Urmeaza montajul plus aerisirea.

 

Iar din ciclul filme de groaza, cam asta era in vasul pentru antigel :(. Vedeti atasamentul. Asta chiar si dupa tratamentul cu liqui moly. Am spalat cu apa rece din belsug pana a ajuns sa arate cat de cat decent

post-24246-0-53985500-1427375780_thumb.j

Modificat de colin
Link către comentariu

wow, aia e mazga/rugina?

incearca sa bagi un furtun in motor/radiator sa speli cat mai mult.

vasul presupun ca se da jos usor si il faci luna.

Link către comentariu

Cica mazga/rugina adunata de ani de zile.

 

L-am dat usor jos, si l-am facut luna, deocamdata nu am avut acces la furtun insa am tot carat sticle de 5 litri de apa pe care le-am trecut prin sistemul de racire pana ce am vazut ca apa iese cat de cat curata

Link către comentariu

Intre timp am reusit sa aerisesc franele la un nivel acceptabil. Pentru moment sunt multumit cu asta.

 

Astazi am reusit sa fac schimbul de ulei, ocazie cu care am schimbat si garnitura de la capacul culbutorilor? Nu m-am putut abtine si am bagat si degetul pe acolo, am vazut ca vreo 3 din astia(culbutorii) au un joc mic. Oare se ajusteaza jocul?

 

In fine. Dupa schimbul de ulei am constatat ca masina desi porneste relativ usor, tot merge un pic balbaieta desi uleiul este acum la nivel, antigelul este proaspat etc.

 

M-am gandit sa desfac de curiozitate o bujie, moment in care soc :). Vedeti voi poza din atasament

 

Astfel ca am comandat 4 bucati bujii denso. Si daca tot eram pus pe comenzi, am comandat si una bucata curea distributie(accesorii?). Ca parea cam uzata cand am controlat-o astazi.

 

Va tin la curent.........

 

 

post-24246-0-78221700-1427813560_thumb.j

post-24246-0-95012900-1427813561_thumb.j

post-24246-0-02605600-1427813563_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!