Jump to content

Vibratii intre 2000-2500 turatii la 2.0 TDI 4Motion (B6 Variant, serie 2007)


alex_puiulet
 Share

Postare recomandată

PCR, asta au verificat si baietii de acolo. Dar..au verificat-o de jocuri(si nu are), nu pot sa spun nimic de flexibilitatea ei..

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu stiu cu ce se mananca Haldex-ul mecanicii de pe la noi. Unii isi dau repede cu parerea ca ar fi sitele din toba...sau altele . Trebuie testata in mers .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ AMW

Nu am schimbat nimic. Din decembrie 2010 ... Sunt la 2400 Km de casa si ol andejii astia ma poarta cu vorba de la un posibil defect la altul ... Nu se pricep la 4Motion. Cred ca nici la 2.0 TDI nu prea ...

De-aia acum am ajuns la un particular turc, care vrea sambata viitoare sa investigheze din nou, sa decupleze mecanic cardanul.

Deaca as sti care siguranta sa scot ca sa decuplez electric ... ah, ce bine ar fi! - Rog frumos pentru schema/tabloul de sigurante, ca n-am cartela de plastic cu schema.

Volant ... inca il mai banuiesc. Nu bocane, nu troncane, in schimb de vreo 3 saptamani aud un scartait/patinat la accelerare-hotarata in a 2-a ... Ma gandesc la ambreiaj, oare ?! - sau la Turbina ?! ...

volant se invarte proportional cu rot/min sau cu viteza ? ... Bass-ul este fix intre 1900-2500 inct mi-e frica si sa mai accelerez in plaja asta.

Iarna trecuta nu-mi amintesc sa fi troncanit-bocanit. Acum, diminetile sunt cam 12 grade pe-aici, e suficient de rece ? ...

La amortizorul de vibratii m-am gandit la inceput, dar acela se invarte proportional cu viteza ... Insa ai dreptate, pe cruise la 2200 rot/min ar trebui sa verific daca la deal vibreaza mai tare decat "normal".

Mi se pare ca bazaie mai tare cand creste sarcina, pe cruise la deal, la fel ca si la o accelerare in plaja cu pricina 1900-2500.

Asta am pus-o pe seama cresterii sarcinii motorului (poate problema de motor) si mai putin pe seama cresterii sarcinii pe flansa de cauciuc de la Haldex.

Multam pt raspuns, AMW.

@ Andrei_Tdi

Cu draga inima iti dau adresa, chiar cu recomandare calduroasa si sincera, insa nu stiu daca am voie sa fac "reclama in direct" pe topic-ul asta.

Daca da, confirmati-mi va rog. Daca nu, spune-mi cum iti trimit mesaj privat.

As merge cu masina la Dumy-Gica, in Colentina ... dar sunt la mare distanta, cum ziceam, si n-as veni cu masina in tara pana la vara.

@ PCR

Cum verificam flansa de cauciuc daca e "coapta" ?? ... Si la mine s-au uitat, au vazut ca nu este joc si ... vezi-bine, "OK".

Masina e din 10.2006, are 4 ierni rulate pe undeva prin Austria, iar acum are 220K la bord. Ar putea fi multe cauciucuri "coapte", dar care, ca sunt prea multe la modelul asta de Passat.

Ar mai fi niscaiva tampoane-mici de cauciuc (inele vizibile dedesubt, fara sa scoti scutul) care au ceva crapaturi fine in ele, dar n-as crede sa fie de-acolo pentru ca sunt destul de "carnoase".

Ar mai fi o chestie ... Am scut metalic la ea - acum ma gandesc - dar l-au scos si l-au pus la loc baietii de N-ori ...

Ideea e ca vibreaza si oblinda retrovizoare de se "intuneca" imaginea din spate :-) ... Asta era "haz de necaz"!

Altminteri, si eu m-am gandit la "sitele din toba", dar parca nici n-avea putere daca o calcam intre 1900-2500. Acum nici nu mai am curaj s-o calc, merg pe "fara violenta", profilactic :-) ...

Tare greu ! - Passat B5 avea mai putine tampoane de cauciuc ! ...

CUM indendific oare CARE tampon de cauciuc de la motor (sau de la CUTIE) ar fi de vina ?? - DACA asta ar fi sa fie ...

@ Florica Adrian

Te rog, daca ai schema panoului de sigurante ... Ii scot siguranta de la Haldex in seara asta !

Merci !

Multe-multe multumiri !!

Daca-i dau de capat va spun, DESIGUR !

Cu prietenie,

Alexandru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ AMW - iti raspund in continuare

Nu troncane, nu cloncane nimic, DAR ... CATEODATA, in a 2-a, cand se ridica de bot la accelerare-hotarata, "scapata" de cateva ori, cateva sferturi-de secunda, apoi mananca asfaltul.

Tot legat de asta, mai face "hâââr-hâââr" si cand merg pe o sosea cu valuri usoare, taman cand se ridica botul ...

Asta sper/cred ca e alt defect ... poate planetarele dinspre cutie ??

Credeti ca ar putea avea legatura cu vibratiile ? - Bass-ul din sarcina se manifesta constant, pe drum f.f. drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele+schema, dar nu stiu daca la passat este la fel. Cea pentru comanda Haldex, este la poz. 31(I=5 A).

post-65216-0-94997700-1349325502_thumb.j

post-65216-0-99997500-1349325503_thumb.j

post-65216-0-94698100-1349325504_thumb.j

post-65216-0-94883200-1349325505_thumb.j

Modificat de florica adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Adrian Florica

Multumesc foarte mult !

Zici ca nu are nimic daca scot siguranta ? - Nu se strica nimic, nica daca merg 50 Km ?! ...

Cardanul continua sa se invarteasca, insa nu mai antreneaza Haldex-ul ??!! - este cuplaj comandat electric acolo ?!

Sa stii ca mi-ai dat o idee foarte buna - am verificat pe net si am gasit si pentru Passat 4Motion.

La Passat 4M este Pozitia 9 (10 A).

Poza este in Caietul 3.3 "Rat und Tat". Pana ajung la masina am luat-o de pe net.

Incerc sa pun poza aici, pentru cine mai este interesat (poate si tu Andrei_Tdi).

Nu stiu cum se ataseaza - mai mare rusinea :sly: ... incerc Link si apoi Image.

sicherungsbelegung-28649.jpg&w=1121&h=834&ei=tMJtUKjrJaX80QW4l4G4CA&zoom=1&iact=hc&vpx=199&vpy=167&dur=1627&hovh=194&hovw=260&tx=184&ty=127&sig=100687054993020646292&page=1&tbnh=161&tbnw=217&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:0,s:0,i:70

In seara asta fac testul. Doamne ajuta !

Multe multumiri pentru idee.

Alex

sicherungsbelegung-28649.jpg&w=1121&h=834&ei=tMJtUKjrJaX80QW4l4G4CA&zoom=1&iact=hc&vpx=199&vpy=167&dur=1627&hovh=194&hovw=260&tx=184&ty=127&sig=100687054993020646292&page=1&tbnh=161&tbnw=217&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:0,s:0,i:70

http://www.google.com/imgres?q=sicherung+passat+3c&hl=en&client=firefox-a&sa=X&rls=org.mozilla:en-GB:official&biw=1376&bih=726&tbm=isch&prmd=imvnsfd&tbnid=RZ7D4Fd6vJtsnM:&imgrefurl=http://www.motor-talk.de/forum/sicherungsbelegung-im-sicherungskasten-der-im-motorraum-ist-t2949435.html&docid=gDToRWs3nTSfcM&imgurl=http://data.motor-talk.de/data/galleries/1227004/3978486/sicherungsbelegung-28649.jpg&w=1121&h=834&ei=tMJtUKjrJaX80QW4l4G4CA&zoom=1&iact=hc&vpx=199&vpy=167&dur=1627&hovh=194&hovw=260&tx=184&ty=127&sig=100687054993020646292&page=1&tbnh=161&tbnw=217&start=0&ndsp=17&ved=1t:429,r:0,s:0,i:70

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos siguranta de la 4Motion.

Nu mai am nici o vibratie ! - Uraaa !!

Sa traiesti Adrian ! - ideea ta e geniala.

Acum trebuie gasit care e defectul, o fi flansa aia de cauciuc sau o fi rulmentul care tine cardanul de mijloc ??

SAU ... o fi un tampon de cauciuc care tine Haldex-ul de sasiu sau altceva ???

La tine Adrian a fost doar flansa de cauciuc ?

Oare daca merg mult asa, are vreo chestie ?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inlocuit doar flansa, deoarece nu am mers mult timp cu acea vibratie prezenta. La tine se poate sa se fi uzat si rulmentul deoarece ai mers cam mult. Inlocuieste prima data flansa si vezi ce se intimpla(sau poti gasi un cardan s.h. complet-dar sa cauti cu km putini).

Pentru idee trebuie sa-i multumim lui Cosmin(PCR).

Modificat de florica adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac si eu schema cu siguranta in weekend. O intrebare am. E ok sa mergi cu siguranta scoasa? Nu se intampla nimic? Ma gansesc daca e asa nici sa n-o mai pun kt timp e vara si merg numa-n oras..pt a proteja din mom ce pana si astea se belesc asa repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos siguranta si, surpriza, nu mai face nici la mine acel huruit.. acum sa vedem ce o fi de vina, flansa ori rulment. Sa vedem si Alex ce ne spune. Funny este ca fuge mai bine masina asa :))

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa este. Si la mine merge f.f. silentios fara siguranta, fuge mai bine asa si este mai economica. Plus ca acum ii aud si motorul, inainte auzeam doar un bazait ... :-)

Acum consuma vreo 6-6.2 la 100Km la drum intins, iar inainte consuma vreo 6.87 la 100Km. Ma bate gandul sa ii scot siguranta 3 anotimpuri si sa i-o pun la loc doar iarna :-)

Eu caut sa gasesc un cardan SH, cu totul, cum imi sugera mai sus Adrian. Daca il gasesc, trebuie re-echilibrat pe masina ??

Alternativ, am dat de codul piesei (flansa de interfata Cardan - Haldex):

Codul si denumirea nemteasca este asa:

1K0 521 307 A

Gelenk Längswelle

Gelenk Kardanwelle

Preturi f.f. diferite. Va spun si voua ce am gasit pana acum, poate va foloseste.

La VW reprezentanta am gasit piesa originala (cu codul de mai sus) la vreo 340 Euro, daca nu mai mult.

Vad ca o mai fabrica si Febi-Bilstein, si Lemfoerder, etc. ...

Sunt putin in dubiu daca Febi-Bilstein si Lemfoerder fac chiar aceeasi piesa si (cam) aceeasi calitate:

Va trimit link-urile brute, sa va faceti o idee:

http://www.teilehaber.de/gelenk.-laengswelle-audi-a3-sportback-8pa-id15763738.html

http://www.guenstiger.de/Katalog/Suche/Kardanwelle_VW.html

http://www.teilesuche24.de/search?q=Gelenk+L%C3%A4ngswelle+Passat

http://www.discounter-deutschland.de/shop/index.php

Daca gasesc un cardan cu totul, la SH, ar fi cel mai bine cred ...

Cu stima,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam PCR ! Un sincer multumesc pentru ca ne-ai dat ideea cu scosul sigurantei, si nu numai !

Sa stii ca sunt pe urma unui cardan cu totul, de pe ebay.de (l-am licitat si "castigat"), dar sa stiti ca nu e chiar simplu ... Se gaseste greu si rar asa ceva, sunt atatea coduri si atatea modele ... si mai este si vanzatorul cu fitze, ca vezi bine unii nu vor sa trimita prin posta decat in interiorul Germaniei ...

Ziceam ca am pus ochii pe asta:

http://www.ebay.nl/itm/251159909302?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

- doar ca este la fel de "batran" ca si masina mea (09.06) iar de la vanzatorul acru n-am reusit sa storc o boaba de info de unde il are, in ce stare este ? ... Ma gandesc la cauciuc ca ar putea fi la fel de "copt".

Nici nu stiu daca merita ... ca nu mi-a spus nimic daca ar avea flansa de cauciuc in regula, daca ar avea rulmentul inclus ... daca nu cumva nu l-au marcat la demontarea lui ... nu mi-a raspuns la nimic.

Tu ce zici, inteleg ca esti mai experimentat, sa-l iau totusi asa, la risc ?

Multam! - si poate ne intalnim prin Constanta in vacanta de Craciun (sunt "jumate" constantean).

O sa va tin la curent pe toti interesati de problema asta (dupa ce mai descurc itele).

Cu prietenie,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut 09.05. Depinde de km zic eu, nu de vechime ca ani. Eu zic sa cauti doar flansa ca am vazut ca se gasesc si separat. Eventual noua sau cat mai noua ca sa fi sigur. Dar in paralel cauta si asa la dezmembrari din DE. ansamblu complet .

Sent from my iPhone4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam PCR.

Cel cu cardanul e tare ciudat, cred ca o sa-l refuz politicos. Nu mi-a spus nici de unde-l are, nici cati Km avea masina, mi-a zis ca-l are tot de pe eBay ... ba chiar mi-a spus ca daca se supara arunca la gunoi cardanu' ... Si cum nu vreau sa-l supar, il tin in stand-by :-)

Am gasit si flanse "originale", noi dar f. scumpe (cam asa cum zicea si Adrian Florica) dar si flanse la vreo 60-80 de Euro (Febi-Bilstein sau Lemfoerder sau ... ).

Le zice in fel si chip. Pentru cine e interesat, am gasit asa:

1K0 521 307 A (codul pentru Passat 4Motion si inca ... probabil Skoda, Seat, etc.)

Gelenk Längswelle

Gelenkscheibe

Hardyscheibe

Gewebescheibe

- toate astea pentru ... für Kardanwelle

Sunt atatea modele incat ma tem ca o sa nimeresc una pe fata (cutie de viteze) in loc de cea pe spate (Haldex).

Spre exemplu:

http://www.guenstiger.de/Katalog/Suche/Gelenk_L%C3%A4ngswelle_VW.html

sau

http://www.autoteile-meile.de/cgi-bin/atm_shop.pl?dsco=0&language=de&ansicht=autoteile&suche=autoteile100703&FZGNR=19960

Doar ca mi se pare cam usoara Febi-Bilstein (0,74 Kg) ... O fi cea de pe spate, de la Haldex ? - Aia stiu ca trebuie sa aiba vreo 3 Kg.

Multam pentru ponturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul piesei este bun, dar toate link-urile puse de tine arata flansa din fata. Flansa din spate se gaseste doar ca piesa de origine, nu si A.M.(stiu de la reprezentanta). Asa trebuie sa arate (este flansa cea noua montata la mine):

post-65216-0-03157500-1350358270_thumb.j

post-65216-0-14472800-1350358284_thumb.j

Modificat de florica adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam Adrian! Acum am priceput. Inseamna ca NUMAI piesa originala !

Apare pe internet si fabricata de LEMFÖRDER si de Febi sau altii ... dar f. greu de gasit disponibila !! - cand intrebi n-o mai au.

Caut originalul ... e numai vreo 340-350 la magazinul de piese VW (aici - poate ca o fi pana-n 300 in Germania ... ).

Nu-mi vine sa cred ca n-o face nimeni in 2012 mai ieftina ... ca doar e un cauciuc cu insertii ... NU E LAPTOT sau iPhone ! ...

Ma rog ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru cei care au aceeasi problema, legata de flansa de cauciuc (de legatura cardan-diferential spate, sau "Haldex" - cum ii zice VW).

Am gasit pret bun la AutoA magazin (prezent aici pe Forum).

Flansa originala VW este vreo 300 EUR iar versiunea Lemfoerder (cred ca este identica ...) este vreo 200 EUR.

Se pare ca intre timp au aparut si versiuni "after market" - A.M. cum ziceti voi (daca Lemfoerder se poate numi "after market").

Copiez aici oferta A.M., nu pentru reclama ci pentru cine vrea sa faca o economie la buzunar. Si asa mi se par f.f. scumpe, (exagerat de scumpe !!) pentru niste flanse de cauciuc. Ma rog ...

CUPLAJ ELASTIC CARDAN SPRE SPATE VW 1372.00 LEI

CUPLAJ ELASTIC CARDAN SPRE SPATE LEMFORDER COD CLIENT 35771 01 LEMFORDER 934.00 LEI

Multam mult lui Adrian Florica si lui PCR !

Alexandru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Gentlemans,

Am reusit sa schimb flansa Cardan-Haldex ... in sfarsit !

Vibratiile au disparut.

"Hardyscheibe" era buna inca (flansa, miezul de cauciuc, nu era "copt") insa ultimul inel exterior de cauciuc era crapat si cam dezlipit de ultimul inel de metal. Acolo de fapt sunt doua fasii de cauciuc imbinate, care formeaza cumva un "amortizor de vibratii".

Se pare ca le-a daunat zapada+sarea ramase acolo dintr-o iarna ... sau mai multe ierni. Sau poate asa se intampla dupa cativa ani, cauciucul exterior incepe sa se crape si sa nu mai amortizeze ci chiar sa provoace vibratii.

Recomand si altor colegi care au probleme similare sa schimbe intai flansa. Exista si pe Lemfoerder, la vreo 200 de Euro ... inca nu sunt impacat DE CE asa de scumpa o flansa de cauciuc ?! ... dar, ma rog.

Multe multumiri lui Adrian Florica, inca o data, si lui PCR!

Alexandru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari si pentru putin !!! Ma bucur ca am scutit pe altii de nervii si cautari la nesfarsit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Dupa ce am citit foarte interesat cele 3 pagini de aici - si pot sa ma consider norocos, ca nu au fost 1000 :), stiu ce am de facut si eu la Passat-ul meu care face la fel - trepidatii la 2500 turatii.

Eu ma lasasem pagubas dupa ce am intrebat in stanga si in dreapta la toti mesterii posibili si imposibili si la vreo 3 service-uri. Am fost si la service la reprezentanta si aia au fost si mai "doctori", spunandu-mi ca e o problema la motor.

Saptamana viitoare o sa ma interesez la un magazin de piese la care am reducere (prin intermediul unui prieten) sa vad cat ma costa piesa si revin cu un "scor".

Multumesc pentru postare - pe mine m-a ajutat foarte mult.

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Razvan,

Da, si pe mine m-au "plimbat" cu diagnostice prezumptive, ca poate e de la motor, tampoane de cauciuc, axe planetare fata sau spate, tampoane de cauciuc spate (vezi bine la Haldex ...) desi le-am sugerat ce-mi spusese Adrian Florica ca s-ar putea sa fie flansa spate ... Mi-au spus toti ca "Nuuuu ... n-are cum, arata bine, n-are joc!"

Fa si tu testul cu siguranta, adica scoate siguranta de la comanda Haldex. Vezi ca este indicata in caietul 3.3 parca, "Tat und Rat" - daca asa e si la tine. Daca dispare bazaitul, flansa este 99%.

Cred ca ai un fel de bazait, o vibratie gen bass, desi spui de trepidatii. Ma rog, poate e cam acelasi lucru.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

O sa fac in weekend testul cu siguranta si revin cu informatii.

Eu le-am numit trepidatii pentru ca masina incepe sa vibreze destul de puternic. Probabil ca vorbim de acelasi lucru.

Thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!