Jump to content

Vibratii intre 2000-2500 turatii la 2.0 TDI 4Motion (B6 Variant, serie 2007)


alex_puiulet
 Share

Postare recomandată

Bielete antiruliu facute zdrente. Verifica toate bratele de pe puntea fata. Sunt chestii ieftine. Asa am patit si eu anul trecut. Vibratii peste 120 la ora. Tot asa, roti verificate, flansele abia schimbate, etc. Bieletele antiruliu erau duse. Dupa ce le-ams chimbat, masina mergea ca noua. Costuri: sub 50E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au treaba bieletele antiruliu cu vibratiile la viteza. Poti sa le scoti de tot si nu vei simti nimic de acest gen. Nici planetarele.

Cel mai frecvent este o problema de roti - cauciucuri si jante. Daca iti bat discurile se uzeaza inegal si cauciucurile... 

De asemenea, cardanul si articulatiile lui sunt o sursa inepuizabila de vibratii, dar pariez pe roti.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa zici? 

Oi fi eu nebun daca, prezentand masina aceleasi siptome si totodata, verificand anvelope, jante, flanse schimbate, etc, totul s-a rezolvat prin inlocuirea rahaturilor de bielete. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ansamblu bara stabilizatoare si bielete nu au legatura cu defectul prezentat. Ele au strict rolul de arc intre cele doua roti, pentru a reduce inclinatiile in viraje si a creste stabilitatea masinii in curbe. In plan drept nu au nici un rol si nu sunt tensiuni in acest subansamblu. 

Vibratiile la viteza sunt  cauzate de  dezechilibre ale partilor in miscare. Planetarele pot cauza vibratiile doar daca sunt deformate vizibil - nu si daca au joc in articulatii. Cardanul e alta poveste. 

Inca o data, problema in 99,9 procente este la roti - jante si anvelope.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoria o stiu si eu Vali. Dar uite ca in practica, cel putin in cazul meu, asa a fost. Si colegul cu problema a spus la fel, ca jantele si anvelopele au fost verificate. 

Mie pur si simplu imi tremura si volanul in mana la viteze de autostrada. 

Iti povestesc. Am plecat din Buc la C-ta. Pe drum, mers numa 100 ca dupa vibra de toti sfintii. In C-ta, ma duc la o vulcanizare profi, echilibrez din nou toate rotile, verific anvelopele(erau ca si noi, aveau sub 2000km). Am zis ca e ok. Ghici ce? La intorcere, aceeasi branza. Ma duc la service, schimb bieletele, problema a disparut. Masina mergea ca noua. 

Ca sa faca cum imi facea mie, trebuie sa ai rotile praf sau mai rau, o janta-2 strambe sau vreo anvelopa ovalizata. Pe puntea fata. Am patit-o si pe asta si pot sa fac diferenta. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gheorghe Florin Sotoc

sa stii Andrei ca am sa le schimb,recent am schimbat discuri fata+spate am cumparat flansa din spate si am sa schimb si bieletele anti ruliu poate se rezolva recent am venit in tara si pe germania am simtit trepidatii dupa 140 la ora si am simtit putin in volan si in scaun

 

Modificat de Gheorghe Florin Sotoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Gheorghe Florin Sotoc

am aflat de ce trepida la mine,era de la discurile de frana.am pus noi si e ok acum nu trepideaza nici la 220 km pe ora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am un golf V 1.9 TDI 2006 - cod motor BXE - 4 Motion - cumparat din romania. NU gasesc siguranta pentru Haldex - ma puteti ajuta? Am citit tot si as dori sa probez daca este aceasta problema si la mine, ca imi vibreaza si imi infunda urechile peste 2000. Multumec

Fuse Golf 5 1.9 BXE 4motion.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat prin logica am scos siguranța 8 si gata cu sunetul înfundat. Sunt convins ca este Flansa însă acum am un zgomot mai puternic a motorului si la relanti, înainte nu era așa. Am pus siguranța înapoi după doar 2km sa m-a conving si se pare ca M-a convin ea de tot. Mecanici in BV pricepuți Cunoaște-ți sa m-a duc sa îmi rezolve problemele Astea?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara , din nefericire am si eu o problema cu al meu passat b7 4motion, automatic DSG6. De vreo doua luni, a aparut un zgomot, timid la inceput ,de genul "vum-vum-vum"  in regimul de rulare cuprins intre 100 si 125 km/h. Zgomotul apare dupa cativa km rulati. Nu sunt vibratii ,cum au aratat alti colegi de pe forum in cazul lor ,de fapt se simte foarte putin in schimbatorul de viteze . Am verificat cardan =>o placuta de echilibrare din spate (spre grup) a cazut. Flansele nu prezinta fisuri ,crapaturi sau exfolieri. Anvelopele sunt ok, jantele perfecte. O singura anvelopa prezinta o mica deformare pe banda de rulare. In momentul de fata ,zgomotul devine prezent de pe la 95 km/h si ramane prezent pana pe la 125 km/h , insa sunt si momente in acest interval cand dispare sau se reduce . Uleiul la haldex a fost schimbat la 160000km . Acum am 220000km. As incerca si eu sa decuplez Haldexul din siguranta in ideea ca elimin una din cauze ,respectiv haldex defect sau obosit .Nu stiu insa care este siguranta . Daca ati intalnit acest fenomen si ati reusit sa rezolvati  va rog sa postati.

multumesc !

Modificat de crismed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

  Salutare,

Vă povestesc variata de vibraţii care o întampin pe passat-ul meu. În viteza a 5-a respectiv a 6-a pe autostrada, si în ușoară rampă, încep vibraţii asemănătoare unei roţi neechilibtarate. Fiind exclus acest lucru m-am tot gandit și am tot testat variante de răspuns pentru a descoperi cauza. Am ajuns la concluzia ca racordul pe flanşe la cardan nefiind simetric montate coduc la un cuplu de rotaţie inegal. Astfel la rotații/min mari generează vibraţii. Voi merge să reaşez pe simetrie si apoi mai vedem. Pentru a lamurii variantele care le-am luat in calcul până să ajung la această concluzie, vă spun că am eliminat cauzele unui volant neechilibrat, rulmenți uzați, flanșe uzate etc.

  Aceste vibrații se fac simțite doar la accelerare ușoară în mers constant pe autostradă nu la o turație anume ci la o viteza anume - 110km/h-130km/h. Repet doar în acelerație ușoară, la acea viteză. Sper ca această variantă să fie una cât se poate de reală și simplă. Puțini cei din service știu ca aceste cardane care nu sunt aliniate la racord simetric conduc la vibrații. 

Modificat de Bogdan4M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Electric V8

Salut! Si eu am probleme cu vibratile la un Passat CC 4motion din 2011 140 cai diesel. In sfarsit am gasit acest topic ca pana acuma nici un mechanic nu a gasit problema. Daca mai este cineva activ pe acest topic imi poate sa ma ajute care este siguranta penrtu haldex. Multumesc!

Screenshot_20170520-152826.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa scoti siguranta de la ESP ca sa dezactivezi intreg sistemul de haldex.

Poti incerca sa te uiti la schema din manual pentru a identifica siguranta. Pozitionarea ei stiu ca variaza in functie de echipare, an de fabricatie, optionale etc.

Parca si pe spatele capacului gasesti o schema insa nu mai stiu sigur ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Randul 2 de sus in jos, siguranta de 10A din mijloc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

kayss are dreptate al nouale slot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
andrei.toledo

Salutare tuturor ! In primul rand sper sa nu imi fie sters si acest post , asa cum mi-a fost sters si cel legat de schimbarea unei pompe de ABS in urma unei conversii  la 4Motion.

Mai exact , la masina personala , Seat Leon Cupra 2008 i-am facut conversie la 4motion , de pe Audi A3 8P quattro.

S-au schimbat asa : cutie de viteze + cutie de transfer + planetare fata + bara de torsiune fata de pe A3 . In spate am schimbat puntea cu totul , neumbland la grup , haldex , planetare. Pur si simplu s-a demontat de pe A3 si s-a montat pe Leon.Am montat cardanul , am sudat pe caroserie suportii de prindere pentru rulmentul intermediar in aceeasi pozitie in care erau prezenti pe A3.

Dupa montaj , codari , trase fire etc totul este ca de fabrica , nu am erori in bord de niciun fel etc.

Problema este in deplasare , la trepte de viteze mai mari , gen 4 sau 5 si accelerari usoare de undeva de sub 2000 ture apare o vibratie a transmisiei , cardanului cam pana in 2500-2600 . Daca accelerez mai hotarat nu se simte aceasta vibratie. Ea apare la loc in frana de motor tot undeva sub 3000 ture.

I-am scos mufa de la Haldex si nu mai simt aceasta vibratie. Asadar , i-am schimbat ambele flanse , atat fata cat si spatele , s-au redus f mult vibratiile dar tot le mai simt. Ideea este ca la mine cardanul pare tensionat la imbinarea unde vine situata prinderea rulmentului intermediar , la acea cupla. Nu am reusit sa ma uit la alta masina sa vad cum arata acea imbinare , daca sta mai "relaxat" cardanul . Ma gandesc sa nu trebuiasca sa umblu iar la acei suporti ( care sunt comandati la magazin de piese auto dupa cod ) si sa incerc sa ridic cardanul mai sus. Are cumva cineva vreo poza cu acea cupla homocinetica sa vad inclinarea ei ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Am si eu aceeasi problema cu vibratiile in accelerare intre 2000-2400 rpm la un B7 2011 4M. Vibratiile se simt mai mult in spate si sunt insotite de un sunet infundat atunci cand este in sarcina. Din cate observ in acest topic, problema in mare masura se datoreaza acelei flanse spate Hardyscheibe.

Am atasat o poza a cardanului. Imi puteti spune daca este normal sau lipseste ceva de acolo?(Contragreutate)

daca totul pare normal probabil voi merge pe schimbarea acelei flanse. 
Merci

 

5C1527F9-F966-4D01-92B2-38FF8E9FA862.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

La mine ( Octavia Scout 2.0 TDI, 184 CP, DSG + 4x4 ) s-a rezolvat cu înlocuirea ambelor planetare. Deși schimbasem tripodele ( capetele de planetară de la CV) cu 6 luni în urmă am găsit burdufurile sparte la amândouă. Capetele au fost SKF. Vibrațiile apăreau după 2000 rpm când acceleram puternic ( și tractez, ceea ce accentua și mai tare vibrația).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Fantozzi
Publicat (modificat)
On 14.06.2016 at 22:51, valioglu a scris:

...

Inca o data, problema in 99,9 procente este la roti - jante si anvelope.

@valioglu

Ambele roti pe partea dreapta(fata-spate) erau"pătrate". Inainte de a scoate siguranta de la ESP am mers la un service de roti. Rezultatul se poate vedea in poza.

Jante si anvelope cumparate noi din magazin , nu au nicio luna de zile. Asta inseamna jante after market puse pe o masina de peste 1.600 KG(Passat CC 4 motion), masina condusa de un pusti de18 ani in Romania...

P.S. nu-l invinovatesc cu nimic, se poate intampla oricui

 

1.jpg

Modificat de Fantozzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acidone77

Ce jante ai pus? Producator/Model?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!