Jump to content

Passat b5.5 Highline 2.0 131 cp ALT

Passat_A S L

Postare recomandată

Buna ziua.Ma numesc Adrian,am 21 de ani,sunt student in anul 3,pasionat de masini de cand ma stiu.De nici 2 luni sunt posesorul unui vw passat b5.5,highline,motor benzina 2.0 131 cp.Bineinteles ca orice incepator am avut si eu dacie,dupa care am avut un logan 1.6 :icon_cheesygrin: ,un golf iv 1.8 T 150cp si acum trebuia sa imi indeplinesc visul de a avea un ,,cocosat".Tatal meu mai are un passat din 2003 1.9 tdi luat de nou are 80.000 km e bijuteria lui,bineinteles ca eu nu am avut acces la ea si de aceea trebuia sa aiba si el concurenta.Imediat dupa sarbatorile de iarna am inceput sa caut masina,dar m-am lamurit repede cu samsarii din piete si cu tot felul de masini ,,tzipla sefu'' si m-am hotarat sa plec in germania.Zis si facut.Am mai cautat 3 baieti si am plecat fiecare cu speranta de a aduce o bijuterie.Am gasit masina pe internet la om acasa,am sunat nu m-am inteles cu omul pentru ca era cam in varsta si nu stia engleza,dar s-a rezolvat.Am rezervat masina,in 2 zile am ajuns la ea,ce sa mai dragoste la prima vedere in 15 min i-am pus banii in mana si am plecat.Sper sa va placa.Astept pareri.Multumesc.

Link către comentariu
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Passat_A S L

20

• mihai.cezar

8

• F l o r i n

6

• DDT

3

Superba ! se vede masina adusa de afara.

Adrian, baga si tu cateva detalii legate de - pret de achizitie, taxe, taxa mediu, etc.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Colescu Sebastian

Superba masinuta,sa te plimbe sanatos,si sa te bucuri de ea.Nu ne spui pretul de achizitie,macar pe pm?

Link către comentariu

Foarte frumoasa! Si ai facut o alegere buna ca ai mers in Germania,mai ales ca masina ai luat-o direct de la proprietar,mare noroc ai avut.Ceva tuning pe viitor?

Link către comentariu