Jump to content

Functionare Alarma pe Octavia


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Ati avut vre-odata probleme la montarea alarmelor (caz concret Viper 350HV) ??

Dupa o instalare "profesionist" facuta, pentru dezarmare trebuie urmati doi pasi: Dezarmare Viper apoi dezarmare alarma OEM, altminteri alarma de fabrica se declanseaza.

Marea mea nedumerire a aparut de acolo de unde amicul, despre masina caruia este vorba, dupa ce a ajuns la AVIA a aflat ca asa fac toate Octaviile si ca singura solutie este desfiintarea alarmei OEM.

Din pacate scheme de la Octavia nu am dar banuiesc ca sistemul de armare/dezarmare este acelasi ca la Golf/Bora/Passat (semnalele de armare/dezarmare au fost luate de pe contactul electric de cheie usa sofer).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL.

Imi vine sa plang.Sunt mai multe variante de a rezolva problema.

Cea mai simpla este interconectarea unui modul suplimentar care comanda alarma OEM sau invers.De preferat sa se comande alarma Viper sau whatever cu telecomanda originala a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am rapuns la problema ta, dar vin si eu cu doua intrebari:

Care este schema conectorilor de pe inchiderea centralizata Octavia (asignarea pinilor la semnale)?

De ce a trebuit sa puna alarma secundara in paralel cu cea OEM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

la mine (Golf) alarma 2 comanda alarma OEM. Cea OEM nu avea telecomanda asa ca asta a fost varianta de preferat. Pe canaulul Auxiliar a fost pusa posibilitatea de a inchide masina doar cu alarma OEM .... deci trebuie sa fie un releu ceva ce comanda alrma OEM si imediat si alarma 2. Nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine (Passat 3BG) semnalele de inchidere centralizata sunt puse in paralel cu semnalele de contact de cheie (cele incercuite din imagine). Atat timp cat cheia incuie si descuie respectiv armeaza si dezarmeaza alarma OEM, un set de semnale in paralel (clasicul contact la masa nu semnale digitale) ar trebui sa realizeze exact acelasi lucru. Din nefericire pana sa ajung sa verific logica de functionare, un burglar a fortat contactul de cheie care acum nu mai functioneaza fiind blocat intr-o pozitie "jumatate deschis".

Altfel banuiesc ca este o problema de codare software.

Am anexat alaturat si PDF-ul original (Golf/Bora) dar nu cred sa existe diferente majore intre cele doua scheme. Daca cineva dispune de schema de Octavia il rog sa-l adauge ca un input pentru elucidarea misterului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o rugaminte pentru cei care au notate datele de la modulul 46-Central Convenience. Sa postati codarea software a modulului.

Din masuratoarea facuta am obtinut urmatoarele date (imaginea 1) dar care din tabelul codarii software nu corespunde cu ceea ce ar trebui sa fie (masina are 4 geamuri electrice dar din codarea existenta - 0259 reiese ca este facuta pentru 2 geamuri electrice). Toate afirmatiile sunt facute cu mentiunea ca datele din tabel (imaginea 2) sunt pentru Bora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut modificari la mine si la chid.

La mine initial era 259, la chid la fel.

In cazul masinii mele este corect - am doar 2 geamuri electice.

Trebuie sa vedem cate el. are chid....

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL.

De preferat sa se comande alarma Viper sau whatever cu telecomanda originala a masinii.

Eu sint contra acestei idei pentru simplul motiv ca telecomanda originala a masinii nu e cu cod saritor. Prin urmare, se poate trece de ea relativ usor.

Laurentiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL.

De preferat sa se comande alarma Viper sau whatever cu telecomanda originala a masinii.

Eu sint contra acestei idei pentru simplul motiv ca telecomanda originala a masinii nu e cu cod saritor. Prin urmare, se poate trece de ea relativ usor.

Laurentiu

Si daca se trece de ea ce se va intampla???

Crezi ca va putea porni motorul??

Un geam se poate sparge chiar daca telecomanda are cod saritor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL.

De preferat sa se comande alarma Viper sau whatever cu telecomanda originala a masinii.

Eu sint contra acestei idei pentru simplul motiv ca telecomanda originala a masinii nu e cu cod saritor. Prin urmare, se poate trece de ea relativ usor.

Laurentiu

Si daca se trece de ea ce se va intampla???

Crezi ca va putea porni motorul??

Un geam se poate sparge chiar daca telecomanda are cod saritor.

Nu neaparat. Diferenta intre a trece sau nu de alarma e diferenta dintre un geam spart - la o masina la care alarma porneste, si un geam spart + casetofon/CD/etc furat - la o masina la care alarma nu porneste. Depinde de preferintele fiecaruia si de timpul pe care il are ca sa alerge dupa declaratii la politie/asigurare/etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi, va rog, daca din cheie la incuierea usii soferului se armeaza alarma OEM si la descuiere se dezarmeaza ? La mine la Passat asa lucreaza cheia dar la Skoda, la incuierea usii alarma se armeaza dar la descuiere nu se mai dezarmeaza.

Asa se intampla la toate Skodele sau este un bug ?!

P.S. La Skoda in cauza cu ambele alarme cuplate si sunand in disperare, au spart si geamul si au furat si casetofonul fara fata. Probabil ca hotul nu stia diferenta intre cod saritor sau plain coding-ul OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se cheama ghinion, si -din pacate- atata timp cat in Romania vor exista amatori de 'chilipiruri' (a se citi lucruri de furat) o sa se tot intample.

In ceea ce priveste intrebarea ta, daca prin alarma OEM intelegi cea optionala (cod PD1) eu n-am asa ceva, prin urmare nu pot sa dau un raspuns competent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!