Jump to content

clawfinger86
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor !

Am o problema cu polo-ul meu 6N1 si anume:

1. Nu baga caldura ( extrem de putin spre deloc ).

2. Cateodata ( extrem de rar ) creste temperatura apei in trafic ( peste 90 ) si scade daca o turez.

3. Pe furtunasul mic de la vasul de expansiune nu baga lichid de racire.

Specfic ca am schimbat termostat, capac vas expansiune, termocupla functioneaza, am dat jos tot bordul si totul e ok ( clapetele care dirijeaza aerul, buretele de pe ele, radiatorul de incalzire nu este infundat si nu este murdar nici pe dinafara ), nu pierde lichid de racire, nu am ulei in apa sau altele, furtunele nu sunt tari, am suflat prin ele si nu sunt infundate.

Mentionez ca am mers de multe ori pe caldura extrem de mare, in trafic intens si apa NU trecea de 90 grade, desi mi s-a intamplat sa creasca temperatura in mod "inexplicabil" de cateva ori ( vreo 4 ori in 5 luni ).

Caldura nu da de cand o am ( are o tenta foarte foarte slaba, aproape insesizabil ) iar cand o las sa stea cu motorul oprit cateva minute bune ( dupa ce a fost incalzit ) si pornesc motorul din nou, da caldura aprox 30 sec.

De asemenea cand pornesc motorul se incalzeste prima data furtunul ( de la radiatorul de incalzire din bord ) stang iar cel din dreapta se incalzeste mai intai in partea de jos iar in partea de sus e rece. Cu timpul se incalzesc ambele probabil de la transferul termic. Banuiesc ca circula apa prin el dar foarte incet.

Sa fie pompa de apa??? Sa incerc sa-i schimb altceva ?? Sa-i dau foc?? :))

Orice sfat e binevenit. Va multumesc ca ati avut rabdarea sa citit postul dar am incercat sa fiu cat mai explicit.

Va multumesc :)

Am uitat sa mentionez

Vw Polo 6n1 1995

1,3 ADX benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca temeperatura apei spui ca creste... atunci e posibil ca apa sa nu faca turul mic ci doar turul mare...adica apa sa nu treaca si prin radiatorul din interiorul masini decat foarte putin si sa mearga doar prin radiatorul din fata masini..acest lucru se datoreaza din cauza unei fisuri la chiulasa sau din cauza ca garnitura de chiulasa este arsa si un piston pierde compresie si o baga pe langa garnitura de chiulasa direct in apa...atunci nu se mai efectueaza si turul mic (cel de incalzire in masina), nu pot sa spun ca si la tine e aceasta problema insa nu prea are altceva ce fi... porneste motorul cand e rece si verifica cu capacul de la vasul de expansiune dat jos daca nu apar bulbuci vas...apoi fa aceasi opreatiune si cu motorul cald...daca cumva apar bulbuci atunci aceasta este problema...

Modificat de blind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact cum e circuitul de racire la motorul tau, dar faptul ca pe furtunul subtire nu curge lichid in vasul de expansiune denota ca e o problema. Ori pompa nu mai baga (rotor slabit/sarit de pe ax ), ori e infundat acel circuit undeva si nu aeriseste radiatorul si caloriferul. Scoate toate segmentele de furtun subtire vezi sa nu fie infundate, probabil ai si un T-eu unde se furtunul subtire de la radiator si cel de la calorifer, verifica si teul si stuturile de la calorifer si radiator sa nu fie infundate.

Sa nu pui lichid de racire peste nivelul maxim si la umplere porneste motorul cu vasul de expansiune deschis(fara capac) pana se aeriseste si vine lichid continuu (fara bule de aer) pe furtunul subtire. La aerisire incalzirea sa fie pornita.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Va multumesc pentru raspunsul prompt.

Deci problema cu incalzirea ei se datora de la termostat. Acum lucreaza normal. Ea avea mici fluctuatii pe indicator dar cum o turam putin temp scadea la 90 ( linia din mijlocul indicatorului de temperatura ). Merg cu ea de cateva zile si nu mai fluctueaza.

De asemenea daca ii scot capacul la vasul de expansiune cand este cald motorul da apa afara si scoate aburi.

Pe furtunul mic NU curge apa deloc. Nu este infundat. Daca il scot tasneste apa si aer cu presiune.

Am fost la mecanic si acesta a zis ca este garnitura si pierde compresie intre cilindrii 2 si 3. Daca ar fi asa nu ar trebui sa am ulei in apa sau invers ??

Specific ca merg asa cu ea de vreo 5 luni de cand o am si la fel facea. Adica functioneaza normal ( zic eu ) doar ca nu vrea sub nici o forma sa dea caldura.

Orice sfat e binevenit. Va multumesc. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

S-a rezolvat problema.

Pompa de apa avea elicea sarita de pe ax, desi nu imi dau seama cum isi facea racirea ca am mers vreo juma de an asa ( de cand o am ).

Multumesc pentru sfaturi colegilor.

Se poate inchide acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Buna ziua! Am si eu un polo 1.4 16v motor AUA din  2000 luna ocotombrie. In iarna nu baga caldura mai deloc, se simtea mai tare cand mergeam cu ea , dar si asa nu facea fata frigului. Cand stateam la semafor aproape ca nu da caldura. Am schimbat antigelul pentru ca era ca si rugina la culoare. Acum mai e doar tulbure ( maroniu). Am observat ca de sub capacul de la cureaua de distributie in partea de sus se aude un sunet ciudat. Ca de rurment care nu are ungere sau cam cum se aude o masina care merge cu spatele cu ceva viteza. Sa fie pompa de apa dusa si sa nu bage debit de apa destul? La radiatorul din fata furtunul de sus se incalzeste ( este fierbinte) si cel de jos si radiatorul se incalzesc foarte tarziu. Trebuie sa mergi mult cu masina si se infierbinta amadoua. Este normal sa friga asa tare? Apa sta tot la 90 de grade ventilatorul porneste sa raceasca. Eu ma gandesc tot la pompa de apa. Voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!