Jump to content

Probleme regulator presiune Golf GTI 2E


a_smith
 Share

Postare recomandată

Din cand in cand mai fac cate o inspectie pe sub capota si am gasit ceva destul de anormal : niste furtune umezite (pare a fi apa/condens) care duc sus pe capacul motorului (capac culbutori) la o cutie neagra -din cate am inteles asta ar fi rugulatorul de presiune.Nu m-ar fi deranjat prea mult doar ca de la o vreme parca nu mai trage masina cum tragea si nici consumul nu mai corespunde 11-12% la mers normal (inainte era pe la 8-9%).Nu sunt convins ca regulatorul de presiune este principalul vinovat care a dus la consumul ridicat dar daca cineva ma poate lamuri cu rolul acestuia i-as fi recunoscator.

post-77696-0-15586200-1318512192_thumb.j

post-77696-0-82493200-1318512224_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine pe talon apare an de fabricarie 1991?Modifica anul de fabricatie 1992 :lol: .Sa ai grija cu regulatorul respectiv...e in jur de 50 euro nou pe original.Iti asista introducerea gazelor provenite din motor in circuitul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,asa scrie pe talon '91 desi pe carte parca scrie '92.Si deci regulatorul ala sa fie o cauza pt care nu mai trage motorul? Daca baga gaze provenite din motor in circuitul de aer ,e clar de la ce e umezeala.Pe toba imi da mult condens ,curge ca la izvor mai ales cand o turez puternic.Ma gandeam sa merg la un tester poate apare ceva.

Sper sa nu fie si garnitura de la chiulasa arsa...e o cauza pt care iese apa pe toba dar am urmarit nivelul din vasul de expansiune si nu a scazut decat 1 cm in 2-3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai treaba cu condensul,e ceva normal..si la mine asta vara ..o galeata scoteam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si epuratorul de gaze sa nu aiba fisuri pe undeva sa traga aer fals..si eu am patito cu el.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lamurit acum,se numeste defapt epurator de gaze si am gasit functia lui.

Am dat peste zeci de pareri dar dupa ce am studiat mai bine cred ca asta e cea castigatoare deoarece un furtun din cutiuta asta neagra se duce fix la filtru de aer.

Epuratorul ajuta la extragerea vaporilor de apa(nu de benzina) si a altor gaze din motor si introducerea lor in admisie, inainte de filtrul de aer.

Cum mergea masina cand acest epurator tragea aer fals? Avea ceva simtome asemanatoare cu a mea? Lipsa putere,consum ceva mai ridicat? Vreau sa stiu pe ce sa dau vina si ce trebuie schimbat.

Modificat de a_smith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca merge sters topicul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vad ca tot nu l-a sters nimeni o sa postez lamuririle suplimentare pecare mi le-a dat domnul GABIVVX -in eventualitatea in care ar mai fi posesori de masini vw cu motor de 2.0 benzina cu probleme asemanatoare.(pt restu nu e de folos)

incearca mai intai sa cureti epuratorul,il desfaci si il cureti cu benzina dupa ce scoti garniturile de cauciuc ale lui.Sa desfaci si valva aia regularoare de care ai pomenit.E posibil sa nu mai lucreze si cantitatea de vapori de ulei introdusa in admisie sa fie mare si de aici fumul de pe toba.Ai o poza cu epuratorul de ulei,ai grija la scoaterea lui sa nu il spargi si sa nu rupi garniturile.

http://www.krautwage...72CBreather.htm

Trage un ochi si la furtunele de vid de pe acolo prin care circula aerul ,sa nu fie sparte.

O sa va anunt si ce am rezolvat dupa ce ma ocup de putina mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine era crapat acest regulator , la fel tragea aer fals si motorul mergea ca naiba , l-am anulat ,infundat calea spre admisie ,am lasat libera evacuarea gazelor de carter ca altfel nu scoate condensul si face spuma uleiul, de atunci ( cam 2 ani ) motorul merge perfect nu am mai curatat clapeta de acceleratie ( nu a mai murdarit-o nimeni :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie redenumit topicul "Probleme epurator gaze "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut s-o pun pe tester sa vedem ce zice dar nu am gasit pe nimeni cu mufa /adaptor 2+2 pt golfu meu- cele mai vechi de 96 folosesc tipul asta de mufa din cate am inteles.Am gasit pe un site si am dat comanda de adaptor -a costat 30 de lei.Astept sa soseasca si in functie de diagnoza o sa ma apuc de reparatii daca o sa fie cazul.Problema cu epuratorul ramane insa,nu mi-am facut curaj sa ma bag sa-l desfac.... momentan :D. Sper sa fie aia singura problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la tester am aflat ca sonda lambda e ca si cum n-ar fi...deci in mare parte asta rezolva problema.Ce se intampla cu epuratorul de gaze in continuare ramane o enigma-nu cred sa fie atat de important (poate poluez mai mult).Toate la timpul lor,acum trebuie ori sa incerc sa curat sonda ori sa o schimb.E bine ca e ieftina.

Modificat de a_smith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nici sonda Lambda nu e cauza.Consumul s-a rezolvat oarecum dupa ce am decuplat o chestie care mareste turatia/relanti-ul la pornire-e folositoare pe timp de iarna.Credeam ca e debitmetrul de vina dar am masurat aproape orice e posibil ,conexiunea intre fire,calculatorul,tot.In mod bizar motorul nu se oprea cand scoteam mufa de la debitmetru-nu schita nici un gest.Deci pe undeva, prin alta parte ,tragea aer-pe la Idle Sensor(parca asa se num) ala de l-am decuplat eu.Acum trage aer pe la filtru,debitmetru lucreaza.Inca nu i-am dat de cap..acum ma gandesc sa nu cumva sa fie catalizatorul infundat (ca prea nu mai are vlaga pe care o avea si recunosc ca am turnat un pic cam mult ulei la schimb).O sa schimb si filtrul de aer sa vad daca se modifica ceva.Cam vorbesc singur pe topicul asta dar speranta moare ultima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai decuplat?

mufa de la motorasul care tine relanty?

Oricum.. epuratorul tau arata asa..am specificat piesa respectiva e un regulator de presiune.smile.png

post-64586-0-61598800-1322764967_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am decuplat mufa de la motorasul de la relanti.Era ceva dubios acolo daca masina tot mergea cu mufa de la debitmetru scoasa.Mecanicul mi-a zis ca epuratorul de gaze nu are nici o treaba si nici o influenta majora asupra functionarii motorului.

Am verificat si compresia motorului si e buna.Deci partea electrica functioneaza,motorul are compresie,ce-l impiedica sa mearga ca un GTI? Astept sa ajung iar la mecanic sa verific catalizatorul.Tare mi-e ca e infundat.

A mai zis cineva ca epuratorul de gaze merge anulat si chiar exista avantaje-nu mai trebuie curatata clapeta de acc prea des.Inca nu mi-e clara importanta acestei piese si ce se intampla daca trage aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu eu personal am venit cu ideea de a decupla mufa ci un mecanic.Am avut de ales intre a studia problema de unul singur sau sa gasesc un mecanic priceput.Am revenit la batranul "manual" pt cele mai bune raspunsuri.Dupa ce am citit cateva ore bune,am luat in calcul simtomele si am ajuns la o concluzie.Daca epuratorul de gaze sau orice altceva trage aer fals se verifica prin pulverizarea cu spray in zonele suspecte.Dar dupa ce mi-am adus aminte de o mai veche eroare data pe tester am un alte motive sa-mi fac griji.(ceva legat de senzorul de temp a aerului)

Motivul 1-Injectorul de pornire la rece injecteaza

combustibil suplimentar in timpul actionarii demarorului

cu motorul rece. Un injector de pornire la rece defect

cauzeaza dificultati de pornire (Ia rece si la card),

neregularitati la regimurile tranzitorii si un consum mare

de combustibil.

Mentionez faptul ca de multe ori pornesc cu acceleratia calcata,altfel o ia cam greu,nicidecum la prima cheie.

Motivul nr 2- Sistemul de preincalzire a aerului aspirat este reglat in

functie de temperatura prin clapeta de aer. In cazul unui

sistem de preincalzire a aerului aspirat defect pot aparea

urmatoarele disfunctionalitati:

. Ralanti neregulat in faza de incalzire.

. Neregularitati la regimurile tranzitorii.

. Putere redusa, nu este atinsa viteza maxima.- Bifat

. Consum marit de combustibil. Bifat

Daca poluez un pic mai mult nu-i problema,poate doar la ITP dar sa speram ca ma descurc.

Modificat de a_smith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea e ok sa poluezi mai mult decat trebuie, poti pune inapoi furtunasul de la epurator ca nu este de acolo problema. Eu zic sa incerci altceva : scoate pe rand mufa din sonda lambda si cea din senzorul de temperatura si porneste, vezi daca mai pleaca asa greu. Daca in una din situatii, cu mufa scoasa pleaca mai repede atunci schimba acea piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu deviez prea tare de la subiect.Deci pot sa merg si asa cu el cum este acest epurator de gaze.Merita sa-mi bat capu sa-l schimb? Se gaseste? Sau e vb de niste garnituri/furtune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, epuratorul se scoate de acolo si se poate curata cu niste benzina, ai grija la garniturile dintre el si blocul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema la mine se datorezeaza in mare parte de la un anumit "IAC" idle air control valve.Se pare ca tine motorul turat tot timpul si nu numai la pornire,cand este rece si deci consumul marit.O sa-l curat si sper sa functioneze cum si cand trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cum desfac "supapa de reglare a presiunii pentru ventilarea carterului motorului" ???? Nu am reusit sa o curat cum trebuie si vreau sa o dau jos/desfac.E prinsa cumva de capacul de la culbutori.

post-77696-0-36478600-1331143379_thumb.j

post-77696-0-97823100-1331143398_thumb.j

Modificat de a_smith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa dau jos acea "supapa de reglare a presiunii pentru ventilarea carterului motorului".O sa desfac capacul de la culbutori ca sa ma lamuresc ,poate pun si niste poze cu tot ansamblul de recirculare a gazelor si curatarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am desfacut tot pana la urma -am inceput cu epuratorul de gaze-se tine in 4 suruburi pe imbus,l-am curatat (era plin de mizerie:ulei si praf amestecate si intarite)pe urma am mers mai departe pe acest circuit ,am curatat si furtunule -unul era fisurat si capata consistenta gumei de mestecat cu motorul pornit.Am vrut sa-l iau de la dezmembrari acel furtun dar mi s-a spus ca de la gazele de evacuare mai toate sunt in ac stare in care se afla cel pe care il am eu,deci sa il iau nou.Nou am gasit la volksman cu 75 de lei.Am desfacut chiar si capacul de la culbutori,era ceva mizerie si acolo -e un fel de protectie dintr-un material plastic acolo pe care se depune mizeria si nu aj direct la culbutori.Am curat si ISV-ul,chestia responsabila pt relanti si clapeta de acceleratie -cu spray de curatat carburatorul .Dupa ce am curatat tot am trecut la ansamblare,am schimbat cateva coliere,am pus la loc epuratorul dar garnitura veche nu mai etansa cum trebuie asa ca am folosit silicon negru rezistent la temp -pana la 300 de grade scrie pe el -VIctor Reinz se numeste,il recomand.

Datorita faptului ca mecanicul mi-a deconectat ISV-ul,mi-a marit si relanti-ul,aveam acum un relanti de 1700 de ture :)) .L-am dat f frumos la 850 acolo si am acum un relanti de invidiat.Recomand procedura la toti care au un relanti "balbait",care fluctueaza.

Modificat de a_smith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!