Jump to content

Probleme pornire dupa ploaie (mediu umed) Golf IV TDI AJM


RTR
 Share

Postare recomandată

Tocmai asta este si problema mea adica cea cu pornirea cand ploua afara sau spălătorie...cod motor:AJM  85 kw PD

Dvs spuneti ca se rezolva problema in service de obicei...am aceasta problema din 2010 si nici un in service sau reprezentanta nu a deslușit misterul cu pornitul..era ok daca se continua subiectul aici poate cineva avea o idee sau era pățit...

Un raspuns se asteapta oricand ..eu il astept de 7 ani de chin cu masina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dny87 ti-am editat postul sa fie "politically corect", in mod normal nu trebuia sa-ti aprob postul. 
Nimeni nu descurajeaza pe nimeni atata timp cat se respecta regulamentul. Te rog sa-l citesti pentru ca din discutia de mai sus ai sarit niste paragrafe si nu ai inteles de ce s-a "descurajat" totul.

Sa revenim la oile noastre. Un post mai sus de postul pe care l-ai scris zicea colegul marianu ceva. Ai incercat sa vezi daca cumva e de acolo problema? O scanare a masinii ce spune? Chiar imediat dupa ce ai problema nu dupa ce se usuca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am incercat si varianta cu mufele de la ecu sub grila de la stergatoare de care spune marianu in acel post dar fara rezultat.am pus silicon la imbinarile mufelor am izolat cu banda si o sa incerc sa pun si ceva in acea zona a mufelor

Am făcut si scanare cu Vcds si câteodată imi da eroarea cu acel senzor de turatii g 28 de mai jos pe care l am schimbat de 3 ori si degeaba,iar câteodată nu da nimic chiar dacă nu porneste...un lucru foarte ciudat ..

când am nevoia cea mai mare de masina nu pornește...
Aceasta este eroarea: 16705 Engine speed senzor G 28 intermitent implausible signal 
Din cate am inteles e normal sa înregistreze aceasta eroare cand motorul încearcă sa pornească si nu reuseste. 
Orice alte ideii m ar ajuta!

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/24/2017 at 10:19 PM, Dny87 said:

Da am incercat si varianta cu mufele de la ecu sub grila de la stergatoare de care spune marianu in acel post dar fara rezultat.am pus silicon la imbinarile mufelor am izolat cu banda si o sa incerc sa pun si ceva in acea zona a mufelor

Am făcut si scanare cu Vcds si câteodată imi da eroarea cu acel senzor de turatii g 28 de mai jos pe care l am schimbat de 3 ori si degeaba,iar câteodată nu da nimic chiar dacă nu porneste...un lucru foarte ciudat ..

când am nevoia cea mai mare de masina nu pornește...
Aceasta este eroarea: 16705 Engine speed senzor G 28 intermitent implausible signal 
Din cate am inteles e normal sa înregistreze aceasta eroare cand motorul încearcă sa pornească si nu reuseste. 
Orice alte ideii m ar ajuta!

Multumesc! 

refa cablajul dintre senzor si ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,chiar asta o să fac.daca gasesc pe cineva in stare sa l refacă macar,ca de identificat nu au fost in stare... revin cu detalii,sper si cu rezolvarea problemei.

Am măsurat si tensiunea de la mufa senzorului g 28 si am 3 valori identice in jur de 2.33 volți pe fiecare pin asta cand pornește si este uscat afara ...cred că sunt bune valorile.

O sa măsor si cand nu pornește sau mai bine zis cand ploua afara sau e umiditate pentru ca atunci am probleme.

Oricum un lucru cred e cert bruiaza/intrerupe semnalul la' senzorul turatie motor ' g28 cand e vremea urâtă.

Multumesc pentru idei si ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu contactul pus trebuie sa ai 2.4 v , 1.9v cu motor pornit  ~450-550 Ω la senzor pe maro cu alb pin 1 si 2

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit nu am verificat cu contactul pus nu e o tensiune chiar de 2.4v depinde la ce treapta masori probabil ...e o informatie scurtă totuși ..

Cu motorul pornit fara senzor sau cum..  scos din mufa sau de unde faci măsurători?..

Rezistenta masurata pe traseul de cablaj g28 e o idee..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La component (mufa decuplata) , verifica si voltajul la mufa care pleaca spre ecu intre T3/3 (masa) si borna de minus a bateriei daca ai sub 1V sau peste

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am măsurat cu aparat de masura pe borna de minus a baterie si tensiunea la cei trei pini ai mufei la g 28 si am trei valori identice in jur de 2.33-2.35 volti la fiecare pin separat. am mai spus odată.nu pornește doar cand plouă mai mult sau la spălătorie am observat, dar nu tot timpul,altfel nu am probleme cu pornirea. 

Normal cablu sau mufa ecu sunt posibile defecte trebuie inlocuit sau refăcut separat traseul cu cele trei fire care pleaca din ecu la senzorul g28 acest traseu e posibil să întrerupă sau facă scurt cand plouă sau e umiditate.

Pentru service-uri in general aceasta problema cu pornirea sau macar inlocuirea de cablaj este de domeniul S.F

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce numai firul negru si nu toate 3?

Detaliază daca ai informații si cunosti problema...mai ales daca problema se rezumă la un simplu fir cum ai spus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe scurt, firul 3 trebuie separat de firul 2 si legat la masa caroseriei. in cablajul de la ECu trebuie sa desfaci izolatia si sa cauti firele 2 si 3 si sa le separi. air firul 3 il legi la un surub de masa de langa ECU. Asa am inteles eu TPI 2007067

Capture.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 si 2 le lasi in pace. Doar izolezi firul 2 de unde se ramifica cu 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci firul 3 adica cel negru sa inteleg eu e masa care este legata de pinul din mijloc in schemă,Iar celelalte 2 rămase trebuie refacut traseu de fire din mufa ecu direct la mufa de alimentare a senzorului g 28

Ms pentru detalii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut ,

ai rezolvat problema la masina dupa modificarea cablajului? Am intalnit o problema asemanatoare la un Bora 1.9TDI AJM....o sa masor si eu tensiunea la mufa pe fiecare fir in parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!