Jump to content

Cum se lasa jos masina?


razvanT
 Share

Postare recomandată

Un caz concret : GT-ul meu e mai inalt cu 3 cm , respectiv 2 cm - masurat de la sol la marginea aripii - fata de CL-ul familiei. CL-ul are cu 100k km mai putin decat GT si e mai usoara....putin probabil sa fie de la uzura....

Unii zic ca pe GT, suspensia ar fi cu putin mai tare (decat la CL, de ex.)....dar personal, nu mi se pare.... Toate amortizoarele imi sunt pe ulei : cele pe fata au fost schimbate in Germania iar cele pe spate le-am pus eu (Sachs). In viraje si la viteze mai mari e vizibil mai stabila decat un golf obisnuit, dar asta nu stiu daca se datoreaza suspensiei ci mai degraba as zice ansamblului suspensie + bari stabilizatoare (fata-spate) + anvelope sport (195/50r15).

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTI_85

    7

  • ByZ

    7

  • _seby_

    6

  • hunior

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si atunci sa inteleg ca suspensia la gt e mai inalta decat cea de la un cl sau gl???

Mai inalta ma gandesc ca inseamna si mai instabila in viraje, dar ma gandesc ca ai gresit si cl'ul familiei e mai inalt de cat gt'ul tau cu 2-3cm...,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am generalizat. Am dat un singur exemplu si nu am gresit in ceea ce-am scris mai sus. Chiar e o ciudatenie pe care nu o inteleg... gt-ul e totusi mult mai stabil la viteze mari si in viraje. Mi-as dori sa am gt-ul mai coborat si am inceput sa analizez si cealalta masina.....asa am ajuns sa compar prin masuratori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe AFT-ul meu am avut suspensii sport.Imagine ireprosabila a masinii,dar confort...doar pe asfalt,unde 180Km/h era o joaca.Am decis sa schimb suspensiile cu altele stock.A crescut garda la sol,dar ce nu imi place e senzatia de ''barcuta'',la viteza de croaziera cand trec peste vreo denivelare in asfalt simt ca ma misc stanga-dreapta,parca imi fuge volanul din mana.La ce senzatie superba aveam cu arcurile sport pe asfalt,acum e exact invers.Mentionez ca suspensia stock nu e noua,a apartinut unui GTD (conteaza?),deci e posibil ca si telescoapele sa nu fie in cea mai buna stare.As vrea ca suspensia sa fie mai rigida un pic,poate sa mai scad garda la sol (nu foarte mult,dar nu asta e prioritar) si sa scap de senzatia asta de nesiguranta in trafic,mai ales in curbe si la trecerea peste denivelari (nu neaparat gropi).Ce solutii as avea?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu dieselurile sunt putin mai grele,e posibil ca garda la sol sa fie un pic mai mare ca la un gt normal iar balansul apare de la amortizoare.Asa facea si a mea,avea amortizoarele curse iar dupa ce i-am pus altele noi a disparut senzatia de "barcuta".Pentru o si mai buna stabilitatea colegii de pe forum recomanda amortizoarele pe gaz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista la noi meserias care comprima arcuri? am pe masina arcuri de corrado, is multumit, numai ca fata nu s-a lasat ,numai spatele(am 1.6 si corrado a avut 1.8 g60> diferentza de greutate), as vrea sa steie fata mai jos cu 4 cm. nu vreau arcuri ultra sport care merg numai cu amortizoare sport si au o cursa de 0 cm:)) im trebuie ori 2 arcuri pe fata de -40 mm, ori sa le comprim pe ale mele. cineva un sfat, poate un schimb fiindca arcurile ar merge perfect pt masinile cu motor de 1.8 in sus. (sau am arcuri stock in schimbul unui set pe fata;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am si eu un golf3 cu suspensie sport si as vrea sa o schimb cu una normala, daca e cineva interesat sa-mi lase un mesaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am generalizat. Am dat un singur exemplu si nu am gresit in ceea ce-am scris mai sus. Chiar e o ciudatenie pe care nu o inteleg... gt-ul e totusi mult mai stabil la viteze mari si in viraje. Mi-as dori sa am gt-ul mai coborat si am inceput sa analizez si cealalta masina.....asa am ajuns sa compar prin masuratori.

Nu am zis ca ai gresit...doar ca nu stiam ce sa mai inteleg...

Gt'ul poate e mai stabil si de la dimensiunea rotilor...ma gandesc ca au alta marime fata de masina parintilor...si conteaza foarte mult si asta...eu am avut jante pe 17" si stiu cat de mult conteaza...

Poate mai vine cineva cu pareri si ne lamurim si noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca stabilitatea la GT e avantajata si de talonul mai mic la anvelope + un pic mai late (circumferinta rotii e aceeasi la cele 2 masini) si de barile stabilizatoare (zilele astea am schimbat bucsele de prindere la bara de pe fata si masina e mult mai stabila).

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Bun,hai sa o luam asa:

asta e masina mea:P1070706.JPG

Se poate vedea din poza ca sta destul de ridicata de fata.(sau,poate asa e normal :icon_thumright: )Avantajul e ca nu am treaba cu urcatul si coboratul bordurilor.Asa a fost de cand am cumparat-o,Nu am informatii daca in trecut au fost sau nu schimbate arcurile pe fata.Amortizoarele sunt schimbate,atat pe fata cat si pe spate.Acum au cam 4000 de km.Pe fata am bilstein si pe spate unele no-name,unguresti.

Ideea e ca nu imi place asa,si vreau sa gasesc o solutie cum sa stea mai lasata pe fata...Si sa fie o solutie care sa nu necesite prea multe resurse financiare...

Nu vreau suspensie sport,vreau doar sa fie mai joasa de fata,cam jumatate cat e acum.

De exemplu asa cum e in poza:

P1070708.JPG

seb.jpg

Ce imi recomandati?

Modificat de _seby_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah_: daca aveai syncro pe ea era perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce zici asta?hahahahah....io vreau sa o las jos de fata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune arcuri de pe alt golf cu un motor mai usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai are nimeni alte variante la ultimul post de pe pagina anterioara?

asta cu alte arcuri nu prea ma incanta...din cate am inteles nu ar fi prea bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai domne` spuneti-mi si mie cum pot lasa masina jos de fata?ce arcuri tre sa pun?pot sa pastrez amortizoarele originale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata si a mea inainte...ca o caruta,foarte ridicata de fata.Am gasit la cineva niste arcuri SH cu tot cu amortizoare la un pret de nimic si acum e mult mai lasata de bot.Nu stiu exact de pe ce motor is luate dar pot sa ma uit ce cod de culori au pe ele.Cred ca nu tre sa mai schimbi amortizoarele...doar arcurile :P

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uai ce fain!daca zici,te cred...

Imi zici si mie codu de culori pls?

Ca vad ca tot 1.8/90 ai.Probabil ca sunt de pe 1.6 sau 1.4.Daca te uiti la culori,sa ma anunti te rog.

Numa` bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.

M-am uitat la arcuri si se pare ca nu au nici un cod de buline pe ele .Stiu sigur ca alea vechi aveau dar se pare ca astea nu au :) . Scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uofff...ce rau imi pare...Cum se comporta masina cu alte arcuri decat cele originale ale masinii?Nu fac balans?Nu ai o poza?Sa vad cum se aseaza pe drum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai joasa si trebuie sa fiu atent la borduri,damburi...parca merg cu lamborghini.Nu stiu cum merg altii cu suspensii sport...post-31559-1249380080_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io am taiat o spira din arc pe fata si arata asa(am arcuri de corrado)

post-33376-1249382998_thumb.jpg

post-33376-1249383020_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ByZ: si eu trebuie sa fiu foarte atent la borduri si altele, mai ales la denivelari. E mai ceva ca un lamborghini :sick: .

picture005bqg.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...tocmai mi-am cumparat 2 amortizoare fata......firma e AL-KO...a auzit cineca de aceasta firma cica e spaniola....intrebarea mea e ca golfuletzul meu e 1.8 GT ...are suspensie normala..????..cum imi dau seama daca se potrivesc adica sa stea masina la fel k inainte.....??!!! l-am intrebat p ala de la magazin....si a zis ca toate sunt la fel......multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 2 feluri de flanse la golf 3, indiferent de model : unul pana in 8/95 si altul dupa..... Sa ma corecteze cineva daca am gresit data.. Faptul ca e GT nu face sa fie vreo diferenta la amortizoare fata de celelalte cu motor 1.8 (sa zicem un CL, GL ,etc...)

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GTI_85: Asa stiu si eu cum ai zis tu, depinde anul de fabricatie nu varianta de echipare.

@bobbycvi: E mai joasa ca a mea...ai suspensie sport? :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!