Jump to content

Probleme accelerare treapa 1 si 2 la rece


Laurentiu Utiu
 Share

Postare recomandată

Va descriu problema mea in speranta ca ma lamuriti ce se intampla...

La rece, la plecarea de pe loc in treapta 1 si 2 prcatic nu pot accelera mai mult de 1500 rpm. Apas dar "imi da in nas" si are niste smucituri rapide. Schimb a 2-a si tot asa face. De abia in treapta a 3-a ma lasa sa accelerez normal. La cald nu face absolut deloc,accelerarea e lina si rapida. Ce poate fi? Pe vag-com nu am nici o eroare stocata. Logurile in mers sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate descrii si ce masina ai si ce cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e in semnatura si cutia e manuala, sa se stie :))

Laurentiu verifica putin sa vezi cantitatea injectata la rece, ce valoare are? incearca sa scoti mufa la senzorul de temperatura , vezi ce se intampla raspunde mai bine sau la fel, in ultimul rand verifica valorile la injectoare, vezi in acelerare nu scoate fum albicios?

Bafta si imi pare rau de problema ta se pare ca nu te lasa in pace mai nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul e AVF de 96 kw si cutia e FRK in 6+1 trepte. Ceea ce am mai observat e ca la basic setting in engine in grupul 003 se opreste motorul cand incepe sa actioneze egr-ul. Oare sa nu il inchida calumea si de aceea nu pot accelera la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei ? e un punct de plecare, il poti deconecta, mufa vacum sau ceva dimineata inainte de pornire sa vezi cum merge chiar dc se va aprinde in bord ( nu stiu dc la tine iti semnalizeaza eroarea)

Egr iti poate da multe batai de cap si multe simptome care nu iti trec vreodata prin cap ca pot fi de la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi semnalizeaza. Voi infunda furtunul de la egr,sa vad ce face.Senzorul de temperatura e bun( am comparat cele 2 valori si sunt la fel).Insa unul din injectoare are valoare de 2.99(la rece e de 0,ceva si apoi incet incet urca pana la 2,99) dar nu imi da eroare pe vag.

Daca o accelerez dintr-o data pe la 900 rpm dau capul de tetiera ,asa trage...dar de la 1500 rpm nu mai urca,parca ceva o trage in spate.Schimb a 2-a la fel...apoi a 3-a si fuge de sub mine.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca valoarea aceea la injector nu este buna , nu va semnaliza pe vag, vei observa numai schimbari in functionarea motorului ba la cald , ba la rece,la aceea valoare practic ar fi blocat , zic eu dc nu zic bine cineva sa ma contrazica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa stiam si eu ,ca la valoarea asta e blocat. Insa masina porneste bine,rece+cald, consum de 0.7 fara consumatori. Practic nu de semne ca ar fi blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu si eu am avut un injector cu aceleasi valori 2,99 si motorul se auzea de parca era un tractor care merge in 3 pistoane, nu se auzea deloc a un motor diesel care merge rotund, consumul relanti fara consumatori 0.6 iar in mers masina merge destul de bine! Am facut rost de un injector de la un coleg de forum(injectorul are valoare de 0.25 e aproape nou) si l-am schimbat. Diferentele se vad in: consum 0.4 la relanti fara consumatori si in mers am reusit un 4.2% pe 60 de km,sunetul motorului este si el normal acum si parca are si mai multa putere! Eu zic sa incerci sa schimbi injectorul si poate scapi de problema pentru ca orice ai face ala tot trebuie schimbat! bafta iti urez!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu rezolvarea problemei. Era din cauza egr-ului. Chiar daca membrana nu e sparta, si pe vag-com avea valori bune (specified,actual) din cauza lui la rece nu puteam accelera mai mult de 1400 rpm. Am infundat furtunul cu un surub si acum raspunde liniar la acceleratie. Mentionez ca primul lucru care l-am facut a fost sa infund furtunul si abia apoi am pornit masina la rece. Probabil e n18 problema, nu deschide bine supapa,sau nu stiu ce o fi, pentru ca egr-ul e curat (chiar eu il curatasem si supapa aia calca bine pe talpa ei).E interesant totusi .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Asadar problema a revenit chiar si cu egr anulat.

Ceea ce am observat e ca la relanti daca ii dau kick down turatia nu urca mai mult de 2500-3000 rpm si motorul merge in suturi de cateva ori, dupa care urca pana la 5000. Daca accelerez liniar urca frumos pana 5000 prm . Asa e si in mers. Daca ii dau kick down imi da in nas si scoate fum negru mult. Daca accelerez incet si liniar merge fara probleme. Logurile in mers ies bine, erori stocate nu am. Am mai observat la relanti cand acceleram cu kick down se facea o pata mare de negreala pe jos de la esapament.

Ce poate fi? Debitmetrul? sau n75-ul sa agate? Ce as putea verifica cu vag-com (la valori ma refer) sa ma ajute sa identific problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si uitat de topicul asta. Problema s-a rezolvat prin curatarea turbinei.Agata chiar la inceput,de aceea nu puteam tura motorul.

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!