Jump to content

Am o mica problema...


C.T.C.
 Share

Postare recomandată

dau sa plec dimineata si la pornire o ia din prima, dar dupa 2 sec scade turatia brusc si trebuie sa o tin din acceleratie k altfel "moare"...daca o tin 1 min. la 1200 rot/min isi revine si nu mai am probleme.Dar asta se intampla numai cand este rece si tin minte k si anul trecut mi-a facut de cateva ori aceeasi faza.Ce poate fii?? :) faza este de tot r#@%...pt. k nu mi-a facut niciodata probleme motorul asta,intotdeuna a mers perfect si acum... :)

10x

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit asa ceva la un motor pe benzina si fenomenul a disparut dupa curatarea injectoarelor. Nu-s 100% sigur dar asa mi s-a spus ...

Ce motor ai ?

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi si despre ce motor e vorba, disel/benzin daca e carburatzie/injectie...etc etc sa ne facem o parere in comparatie cu ce sa mai intamplat pe la a noastre masinutze....??

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorry...motorul este carburatie 1.6 8v benzina :)

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorry...motorul este carburatie 1.6 8v benzina :)

<{POST_SNAPBACK}>

Depinde ce carburator ai la masina.de obicei are soc automat,care actioneaza acceleratia cind motorul este rece si revine dupa ce se incalzeste.

La carburator 2E2 este un fel de termostat,la care iese tija cind motorul este rece si tine acceleratia la 1200rpm si revine cind se incalzeste.Daca tija este intepenita,socul nu se armeaza la prima pedala,sau se armeaza intirziat.

Scrie ce carburator ai,poate te ajut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce carburator ai la masina.de obicei are soc automat,care actioneaza acceleratia cind motorul este rece si revine dupa ce se incalzeste.

La carburator 2E2 este un fel de termostat,la care iese tija cind motorul este rece si tine acceleratia la 1200rpm si revine cind se incalzeste.Daca tija este intepenita,socul nu se armeaza la prima pedala,sau se armeaza intirziat.

Scrie ce carburator ai,poate te ajut.

<{POST_SNAPBACK}>

pierburg 2 E...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema. cateodata socul automat functioneaza si cand e frig sta la 1200 rpm o vreme, dar de multe ori mi s-a intamplat in trafic sa ma trezesc cu motorul oprit... pur si simplu scade turatia sub 300 si moare. si cum de obicei ascult muzica nici nu aud :o abia dupa ce vad becurile aprinse in bord ma "loveste" realitatea...

cred ca am acelasi tip de carburator. ma interesez si revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ agent smith

mie nu mi se opreste in mers ...faza este doar dimineata cand mai plec eu sau fratimiu (in general vreme rece) si isi revine daca o accelerez cca 1 min pe la 1200...asta este singura prb... :o nu ma deranjeaza asa tare dar park nu-i sta bine :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu la 1.3 i cu Digijet, cand este foarte rece. Dau la cheie, pleaca si dupa 2-3 sec se ofileste. Mai pornesc inca o data si apoi merge de zici ce e aia! NU stiu de ce?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bizonul

Aceiasi problema am avut-o si eu si am rezolvat-o prin schimbarea furtunaselor vacumstice si schimbat filtru de aer. Uitate daca rasufle sau a iesit furtunasiul din spatele carburatorului (sant 2). La a mea sta turometrul cand se incalzeste, la 1000 -1100 dar nu ma deranjeaza... vezi ce benzina bagi, conteaza. Bagi de 100 sta la 1200, bagi de 98 sta la 1000, bagi de 95 sta la 900. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bizonul

Aceiasi problema am avut-o si eu si am rezolvat-o prin schimbarea furtunaselor vacumstice si schimbat filtru de aer. Uitate daca rasufle sau a iesit furtunasiul din spatele carburatorului (sant 2). La a mea sta turometrul cand se incalzeste, la 1000 -1100 dar nu ma deranjeaza... vezi ce benzina bagi, conteaza. Bagi de 100 sta la 1200, bagi de 98 sta la 1000, bagi de 95 sta la 900. :P

<{POST_SNAPBACK}>

ms ,cred k o sa dau pe la tine sa-mi arati........ :P te sun sa stabilim :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma sunteti de acord cu teoria lui Marian?? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca este de la socul automat. Daca problema ar fi fost de la furtunele de vacuum ar fi trebuit sa faca la fel si pe vreme calda. Oricum toate furtunele trebuie inspectate periodic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut si eu pe vremea cand aveam MK2 1.3, carburatie (pierburg) si intradevar e de la socul automat - optureaza complet admisia.

Imediat dupa ce porneam masina scadea turatia si mergea scuturat-innecat; deschideam capacul de la filtru de aer acceleram usor si in timpul asta fortzam clapeta de soc 1/4 spre pozitia deschis si motorul revenea la turatia normala.

Spuneau unii ca exista posibilitatea unui reglaj tip iarna/vara la carburator, acum nu stiu eu nu am rezolvat nicidata problema asta. Ar fi bine de stiut daca exista o rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte multi mecanici dar prea putini stiu cu adevarat sa regleze (reconditzioneze) un carburator...asta e adevarul...parca e o treaba aparte. Si eu am problema la masinutza mea...nu se trage de fel socul si o tin eu din pedala la rece pe la 1200 rpm...e o solutzie de compromis - asta in ideea in care in TM s-au uitat multzi la ea, putin au pus mana...si nici unul nu a reusit! Ba chiar am observat ca fiecare "mecanic" cand vedea "jucaria" o studia de parca nu mai vazuze alta....asa pot si eu...o privesc pana ma prind ;) si daca mai am si un manual sau o schema cu explicatzii si specificatzii...poate chiar o fac ;)

Bafta fratzilor....sau hai sa gasim niste scheme de carburatzie...injectzie, specificatzii etc etc...poate le facem noi sa mearga "unse"..;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema. Motor 1,3 carburator Pierburg 2 E. Pana acum cateva saptamani totul mergea perfect. Cum a dat frigul au inceput problemele. Tare sunt curios daca cineva a rezolvat problema asta. :D

==Cxxc==

Modificat de cxxc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: :lol: :lol: hi hi hi....se pare k suntem mai multi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai ieftin ies sa cumpar un carburator nou decat sa il reglez in fiecare saptamana, este atat de incarcat cu o gramada de vacumuri si tije autoreglabile incat la fiecare interventie apare altceva si de multe ori mult mai rau ca inainte.

Acum porneste la sfert dar sta (fie cald, fie rece) la 1200 trm ca si cum asi avea socul intredeschis permanent, mai rau... cand o accelerez brusc imi da in nas si in urmatoarea secunda ma baga in scaun iar daca opresc motorul cand este cald si vreau sa-l repornesc dau la automat cam 7/8 ture si abia porneste.

Cineva mi-a spus ca treb sa-l desfac din toate surubaraiele, sa-l curat, sa-i schimb niste garnituri, sa verific accesoriile (vacumuri, soc, tijele reglabile, etc) dar eu nu ma pricep si nici nu am ce imi trebuie.

Asa ca nu stiu ce sa fac :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai ieftin ies sa cumpar un carburator nou decat sa il reglez in fiecare saptamana, este atat de incarcat cu o gramada de vacumuri si tije autoreglabile incat la fiecare interventie apare altceva si de multe ori mult mai rau ca inainte.

Acum porneste la sfert dar sta (fie cald, fie rece) la 1200 trm ca si cum asi avea socul intredeschis permanent, mai rau... cand o accelerez brusc imi da in nas si in urmatoarea secunda ma baga in scaun iar daca opresc motorul cand este cald si vreau sa-l repornesc dau la automat  cam 7/8 ture si abia porneste.

Cineva mi-a spus ca treb sa-l desfac din toate surubaraiele, sa-l curat, sa-i schimb niste garnituri, sa verific accesoriile (vacumuri, soc, tijele reglabile, etc) dar eu nu ma pricep si nici nu am ce imi trebuie.

Asa ca nu stiu ce sa fac  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Eu mi-am curata carburatorul la Competrol pe Vergului. Am luat de la AlPadrino setul de garnituri si m-am dus acolo cu carburatorul in mina (l-am scos din alte motive de pe masina) si cind l-am luat arata ca nou. Inca nu l-am pus pe masina dar sper sa fie brici. Oricum tipul mi-a zis ca daca ma probleme sa merg cu masina si il mai regleaza. Au carbotester si mi l-a reglat pe el.

Avind in vedere ca am dat 500k pe spalare si reglare si 500k pe setul de garnituri zic ca nu merita munca.

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreim..ai fost cumva la d-nul Toni??... :D

@bmarianm6...tu ai probleme serioase...si nu stiu daca tin numai de carburatie :D

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreim..ai fost cumva la d-nul Toni??... ;)

@bmarianm6...tu ai probleme serioase...si nu stiu daca tin numai de carburatie ;)

<{POST_SNAPBACK}>

De la carburator este problema si putin din partea electrica ;)

CRED CA O VAND SI IMI IAU ALTA... ;)

Modificat de bmarianm6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

dezgropam mortii.. ati mai aflat de vre-un service unde putem regla carburatoarele??

pe mine m-a innebunit carb meu :) dimineata pe frig porneste foarte bine, sta la relanti la 1000 si dupa 2 - 3 min de functionare urca la 1500 ajungand in 10 - 15 min la 1800. dupa 30 min de mers prin trafic aglomerat (se incalzeste puternic), turatia scade sub 800, si ajunge chiar la linia de 0 :)

ce pot face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mda... aceeasi problema am si eu... am inlocuit carbul 2E-E cu un Solex cu soc automat... a mers superbine pana cand a inceput sa se raceasca afara... acum cand o pornesc pe frig merge ok... motorul se incalzeste... socul se inchide... iar in momentul in care socul s-a inchis de tot... scade turatia pana moare motorul.... ma nerveaza rau in trafic treaba asta...

si culmea e ca face asa doar cand e rece afara....

pe langa relanti... cand apas pedala de acceleratie brusc motorul mai sa moara... tre sa-l iau incetisor daca vreau sa accelerez... asta ca sa nu mai zic ca nu mai am demaraj aproape deloc.... iar la fel cand iau piciorul de pe acceleratie, parca vrea motorul sa o ia razna de sub capota, merge neregulat rau pana scade turatia...

furtunase ? aer fals ?.... grhh...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!