Jump to content

Distributie A6 3 tdi quattro si altele


DarianM
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor, poate ma ajuta si pe mine cineva cu informatii.

Tatal meu are un Audi A6 3 tdi quattro din 2005 cu cod motor BMK. A facut deja 132.000 km si ar cam trebui schimbata distributia.

Problema este ca nu stiu ce fel de distributie are: curea sau lant si ce piese trebuie inlocuite.

De asemenea mai are o problema, sau cel putin asa mi se pare mie. Daca este in D si iau piciorul din gaz turatia motorului scade cu cate sute rpm iar cand accelerez revine, si daca sunt in inferioare atunci cand accelerez iar, mai ales in a doua se simte un soc in masina.

Cutia este tiptronic.

Cine mai are asemanatoare astept si eu un sfat.

Merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Distributia cam trebuia schimbata, este pe curea iar inreg kit-ul OEM cumparat de tine costa ~900lei. Ar trebui o verificare si la cutia de viteze deoarece nu este normal acel smucit.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BMK ai o singura curea la distributie care iti actioneaza pompa de injectie.Distributia propriuzisa e pe lant. :blah: Termanul de schimbare curea de pompa injectie nu e furnizat de producator.

post-64586-0-68922200-1317196391_thumb.g

post-64586-0-09310500-1317196414_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinti 83 Latime 24 mm nu? Poti sa ne spui si intervalele de service ale acestui motor? Eu iti spun ca motorul asta echipeaza si Phaeton-ul iar kit-ul de distributie se schimba la maximum 5ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AUDI A6-3.0 TDI quattro interval fabricatie 05.04 - 05.06 kw165 cai 225 cm2967 cod motor. BMK. VW PHAETON-3.0 V6 TDI 4motion interval fabricatie 09.04 - kw 165 cai 224 cm 2967 cod motor BMK.Sunt identice motoarele numai ca pe audi sa montat decat 2 ani. Si la PHAETON motorizarile de 3 litri ds coduri de motor;CARA,CEXA,CARB,distributia e pe lant.Curea angrenare pompa injectie;CEXA 24mm-82dinti,CARB 24mm-82dinti,CARA 24mm-82 dinti,BMK 24mm-83dinti.

am senzatia ca cureaua de pompa injectie se verifica la 180.000 si apoi din 30.000 in 30.000km(se schimba doar daca prezinta urme de uzura sau intinzatorul e uzat).Nu sunt sigur 100%dar am gasit ceva in legatura cu perioada de schimbare a ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua de care discutam nu apartine de distributie si are un interval de schimb? Intrebarea era daca se schimba distributia sau nu si ce piese trebuie. 1-3curele dupa mine tot acelasi lucru este, pompa de apa, intinzator, role, corect? Iar in cazul de fata aceasta curea pompa injectie costa 90euro cat alte trei pentru alte modele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia...este pe LANT..la toate modelele enumerate mai sus,se schimba doar daca incepe sa bata lantul sau daca intinzatorul hidraulic ala lantului nu mai functioneaza corect si lantul iti bate in aparatori.Cureaua respectiva de la pompa de injectie impreuna cu intinzarorul ei;fac parte din distributie;tot ce vine curea dintata se considera ca face parte din distributie.In cazul de fata distributia motorului e pe lant si mai are o curea cu intinzator care actioneaza pompa de injectie.Pompa de apa e actionata de cureaua de auxiliare,si se schimba doar in momentul cand incepe sa piarda anticel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, poate ma ajuta si pe mine cineva cu informatii.

Tatal meu are un Audi A6 3 tdi quattro din 2005 cu cod motor BMK. A facut deja 132.000 km si ar cam trebui schimbata distributia.

Problema este ca nu stiu ce fel de distributie are: curea sau lant si ce piese trebuie inlocuite.

De asemenea mai are o problema, sau cel putin asa mi se pare mie. Daca este in D si iau piciorul din gaz turatia motorului scade cu cate sute rpm iar cand accelerez revine, si daca sunt in inferioare atunci cand accelerez iar, mai ales in a doua se simte un soc in masina.

Cutia este tiptronic.

Cine mai are asemanatoare astept si eu un sfat.

Merci mult

Imi spui te rog daca ai un tacanit la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un tacanit nimic. Decat sunetul normal de diesel. Se aude la fel si la rece si la cald. Am sesizat ca smuciturile apar dupa ce se merge mult in trafic bara la bara. Poate trebuie schimbat iar uleiul in cutie.

Dimineata nu face si de asemenea nu face daca, calc mai sanatos pe acceleratie, face atunci cand o ating doar putin.

In rest se simt schimbarile putin dar nu ma astept sa fie la fel de lina ca dsg.

Pana la urma tot nu m-am lamurit ce ar treb sa schimb. masina e cea de 225 cai? Ca eu am luato second si zicea 233 cai. Codul motor l-am gasit cautand seria de sasiu pe net. Unde altundeva gasesc codul motorului scris.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bine, inseamna ca nu ai joc, intinzatoarele isi fac treaba cum trebuie si ai km, reali! In talon gasesti seria motorului sau lateral pe motor. Carte de service nu are?

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am carte tot dar imi e lene sa cobor dupa ea. M-am uitat in talon si scrie BMK 165 kw. M-am lamurit acum e motorul de 225 CP. Intr-un fel e bine, cel de 233 stiu ca era pe curea tot.

In concluzie ce am de schimbat la el? Ca oricum vreau sa ii fac si o revizie completa, poate si ulei cutie sa vedem cum stau cu banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destul de problematice cele pe pinioane.

Schimbi curea distributie+pompa de apa, intreg kit-ul ~900lei, uleiul din cutie+revizia completa inclusiv discuri+placute(daca e cazul) si lichidul de frana(la fel, daca nu s-a schimbat).

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de ce trebuie schimbata pompa de apa la o masina ,a carui pompa de apa nu face parte din distributie?Oare de ce trebuie schimbata cureaua de la pompa de injectie cand se recomanda verificarea ei la 180.000km si daca e cazul atunci sa se schimbe?Sai imi arati si mie cum arata setul de distributie pt motorul asta BMK..si sa imi dai si mie un cod pt set curea de distributie +pompa apa.de 900lei.pt BMK,si eventual orice din care sa rezulte ca se schimba distributia la 5 ani si pompa de apa.Repet pt motorul asta BMK.Postez in continuare pompa de apa si cureaua si angrenajele care actioneaza pompa de injectie.Repet motorul din discutie este pe lant,nu pe curea.Cureaua de la pompa de injectie ,intinzatorul ei si pompa de apa sunt pe original peste 1100lei.

post-64586-0-12379200-1317216125_thumb.j

post-64586-0-35546400-1317216144_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci trebuie schimbate sau nu? Ca nu mai inteleg nimic. Daca acea curea se verifica la 180.000 ce treaba am sa umblu la ea acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta are motorul cu distributia pe lant.Nu ai treaba cu ea...se schimba doar cand apar probleme si la astfel de motorizari sunt cazuri rare.Cureaua de care pomenim..are doar rolul de a antrena pompa de injectie,deci nu e o curea care sa se uzeze repede.Pompa de apa iti vine pe cureaua de auxiliare si se schimba atunci cand incepe sa curga sau nu mai are eficienta in sistemul de racire.ROG UN COLEG DACA GRESESC CU CEVA SA MA CORECTEZE CU DATE CONCRETE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua de la pompa de injectie ,intinzatorul ei si pompa de apa sunt pe original peste 1100lei.

Sper ca nu te superi pe mine, e o discutie ok? Imi cer scuze din start ca nu am specificat ca acea curea de distributie reprezinta angrenajul la pompa de injectie, dar ce conteaza totusi?

Curea dinţată - interval de schimbare a comenzii motorului la fiecare 120.000 km Interval de schimbare a filtrului de aer la fiecare 90.000 km Interval de schimbare a filtrului de combustibil la fiecare 60.000 km Interval de schimbare a filtrului de combustibil cu Biodiesel la fiecare 30.000 km Interval de schimbare a lichidului de frână la fiecare 2 ani Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului Longlife la fiecare 30.000 km / 2 ani Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului la fiecare 15.000 km / o dată pe an Interval de schimbare a filtrului de habitaclu la fiecare 30.000 km Interval de ajustare a mesei osiei prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30000 km (la atingerea valorii limită de 60 grame înlocuiţi filtrul de particule)

Ulei de motor cu filtru 8,20 litri Specificare ulei de motor VW 505 00/505 01 Specificare ulei de motor cu filtru de particule VW 507 00 Specificare ulei de motor Longlife VW 506 01/507 00 Transmisie manuală Transmisie 0A3 3,20 litri Specificaţie ulei transmisie manuală Transmisie 0A3 G 052 911 A1 (Ulei original) Transmisie automată Transmisie 09L, Cu reumflare 9,80 litri Transmisie automată Transmisie 09L, Cantitate de schimb 8,00 litri Specificaţie ulei transmisie automată Transmisie 09L Până la cutia de viteze nr. 95253 G 055005A2 (Ulei original) Specificaţie ulei transmisie automată Până la cutia de viteze nr. 4000597 Transmisie 09L De la cutia de viteze nr. 4000001 G 055005A2 (Ulei original) Specificaţie ulei transmisie automată Transmisie 09L Până la cutia de viteze nr. 4000000 G 052162 A2 (Ulei original) Specificaţie ulei transmisie automată De la cutia de viteze nr. 4000598 Transmisie 09L G 052162 A2 (Ulei original) Diferenţial osie anterioară Transmisie 09L 1,10 litri Specificaţie ulei osie anterioară Transmisie 09L G 052 145 S2 (Ulei original) Specificaţie ulei osie anterioară Transmisie 09L, Posibilitate alternativă: G 052 145 A1 (Ulei original) Diferenţial osie spate Diferenţial 0AR 0,90 litri Diferenţial osie spate Diferenţial 01R 1,50 litri Specificaţie ulei osie spate Diferenţial 0AR G 052 145 S2 (Ulei original) Specificaţie ulei osie spate Diferenţial 01R G 052 145 S2 (Ulei original) Cutie de viteze intermediare Transmisie 09L 0,55 litri Specificaţie cutie de viteze intermediare Transmisie 09L G 055 145 A2 (Ulei original) Servodirecţie 0,90 litri Specificare ulei servodirecţie G 002 000 Lichide de răcire 12,00 litri Specificare lichid de răcire G12 Plus Lichide de frâna la schimbare 1,25 litri Specificare lichid de frână VW 501 14-B 000 750- Agent de răcire instalaţie de climatizare 510 - 550 Grame Specificaţie agent de răcire R 134a Ulei instalaţie de climatizare 120 - 140 cm³ Specificaţie ulei de răcire G 052300

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..Recunosc datele din autodata :lol: .Sunt multe date eronate si in autodata.M-am interesat mai bine si din programe si de la mecanici buni si multi mi-au spus;programele dau schimbarea curelei la 120.000 dar multi doar o verifica si daca e cazul schimba rola intinzatoare si cureaua. Acum o sa postez in topicul respectiv si o sa recomand colegului sa schimbe cureaua si rola ,sau o sa-i dau un pm.Sunt multe chestii care se bat cap in cap si in programe.Multumesc de atentionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, in carnetul de service ce scrie ?

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul in discutie (BMK) e motor clasic (cu pompa de injectie) si are distributia pe lant. Doar pompa de injectie e angrenata de curea. Cureaua si pompa de apa se schimba la 180.000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..iar.ciudat ca sunt informatii neconcludente.Din 3 mecanici mai priceputi cu care am vorbit am primit urmaroarele raspunsuri.Un mecanic mai zelos si bun,el schimba indiferent de situatie la 120.000km si cureaua si rola.Ceilalti 2..o verifica pe la 100...120.000km si daca mai merge o lasa pana cand e nevoie de schimbat.Deci in consecinta se schimba rola si cureaua la 120.000km..

Uite..drept dovada si COSMIN..a postat schimbarea la 180.000k, :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicii stiu si ei ce stiu, de la motoarele vechi... De prin 2005 la multe motoare se schimba distributia la 180.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..iar.ciudat ca sunt informatii neconcludente.Din 3 mecanici mai priceputi cu care am vorbit am primit urmaroarele raspunsuri.Un mecanic mai zelos si bun,el schimba indiferent de situatie la 120.000km si cureaua si rola.Ceilalti 2..o verifica pe la 100...120.000km si daca mai merge o lasa pana cand e nevoie de schimbat.Deci in consecinta se schimba rola si cureaua la 120.000km..

Uite..drept dovada si COSMIN..a postat schimbarea la 180.000k, :lol:

Salutare,

Nu este nici o problema ca suntem de pareri diferite, mai multi. Trebuie sa va ganditi totusi ca masina face sapte ani si are de-a face cu traficul din Romania. Daca facea in patru ani km aia, cred ca era altceva.

La Passat-ul meu se schimba conform planului de service tot la 180.000 km exact cum a-ti spus voi, dar am schimbat-o inca de la 70.000 km deoarece trecusera patru ani.

La urma urmei sunt niste bani in joc, fiecare oricum face ce vrea si cum doreste in ,,gradina'' lui!

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mai mentionez nimic..pt ca nu am date certe. :lol: Tocmai e bine sa sunt pareri diferite,poate se ajunge la final la un numitor comun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost la Nurvil la Valcea unde un baiat m-a lamurit cum sta treaba.

In cazul meu trebuie schimbate curele, intinzatoarele si rolele pt injectie si alternator plus pompa de apa. Ei cam la 120.000 le schimba ca sa fie totul safe plus masina are 6 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!