Jump to content

lampa bujii aprinse tot timpul,motor nu porneste


passat94
 Share

Postare recomandată

Sub bord, in compartimentul releelor, pe primul rand (parca) ar trebui sa fie un releu inscriptionat cu 109...s-a mai pomenit de el aici.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mabial

    21

  • cuiuda

    12

  • kovacs

    11

  • passat94

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

s-au ....daca nu e releul....e imobilizatorul de sub volan.....la mine asa a fost...nu a fost nici un releu....masina mergea , o opream,....si cand dadeam sa pornesc iar ....ramanea becu aprins.....si a fost imobilizatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Nu stiu daca sa mai vorbit despre asta, sunt nou :icon_cheesygrin: . Am un Passat din 1994 1.9 TDI si imi palpaie belcul la bujii, am fost cu ea la tester si nu a gasit nimic la ea, o fi un scurt circuit, ceva?

Motorul merge normal, care o fi cauza?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca functioneaza normal stop frana spate, becuri, intrerupator pedala frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate passat19tdi... vezi ca ai un scurt pe undeva... cel mai probabil la stopuri... ia un amic si apuca-te de uiat pe la becuri:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema .Am pornit ieri masina mi-am facut drumul am venit inapoi iar dupa 30 min sa plec iar ,martorul bujii aprins ,nu se mai stinge ,dau automat,invarte dar nu porneste.Am verificat bujiile sunt ok ,am pus si eu un fir pe + la baterie si pe papucul de pe pompa de motorina,deconectandu-l pe cel care era ,dar tot nimic ,nu porneste.Am dat jos imobilizatorul ,la fel nu are nici o problema,acum ma duc sa-l montez la loc.Releul 109 la fel ,functioneaza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa-i fac o diagnoza ,dar nu ma lasa ,imi trece prin toate etapele scurt ,le sare mai exact .Inca un lucru ce l-am observat e ca daca o vreme ii dau pace ,o ora de exemplu ,cand ii dau cheie ,senzorul se stinge dupa 1 sec si porneste.Deci ar porni la rece dar la cald nu mai vrea.Sa fie senzorul de temperatura (G62) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul de bujii l-ai verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 109-le

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca m-ai inteles...

post-12725-0-82112800-1332353832_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ala l-am verificat ,l-am desfacut si era intact aurit nici o urma de uzura arcul era acolo .Am sa-l mai verifica odata maine desfacut sa vad daca actioneaza ,l-am verificat punand mana pe el si-l simteam ca ticaie .Am reusit sa o pornesc si m-am dus iar la un coleg pentru diagnoza .Ghinionul meu a fost ca am apucat sa-i facem o scanare si pe la jumate i-a dat o eroare laptopul si nu am mai reusit sa-i facem .Am apucat sa vad prima eroare care era pe senzorul g72 ceva cu scurt pe plus ala fiind senzorul de temperatura aer .Am unul de rezerva am sa vad daca o sa functioneze cu cel nou ,ma duc chiar acuma jos !

Modificat de mabial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am curatat si l-am pus la loc si s-a stins senzorul.Azi toata ziua nu am avut nici o problema.Acuma seara am avut un drum si cand sa ma intorc ,din nou senzorul aprins.Noroc ca eram la un amic la atelier si am pus vag com-ul dar nici o eroare nu mai dadea.Am inlocuit releul de bujii care mentionez ca l-am desfacut sa vad daca cupleaza si o facea.L-am schimbat cu releul de pe pozitia 4 care e la fel la pini si ce scrie pe el cu cel de bujii si s-a stins iar.Le-am pus pe fiecare la locul lui si am venit acasa.Maine ma duc sa caut un releu de bujii bun sa fac testul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul de pe pozitia 4 nu era la fel la pini ,fiind intuneric nu prea am observat,oricum a fost o coincidenta ca a pornit cu acel releu ...Nu am reusit sa-i dau de capat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sus intrebai de o siguranta pentru bujii? S-a raspuns ca e in spatele tabloului de sigurante ?Am inteles bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de modelul masinii. Posibil la tine sa fie sub bord deasupra tabloului de sigurante. Cauta o sig. mare de vreo 60A.

Daca nu ai acolo, cauta in compartimentul motor intr-o cutie de plastic. O localizezi dupa cablurile groase (rosu/alb) care intra in cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi este in spatele panoului de sigurante,trebuie sa scoti panoul din suportul metalic si o sa vezi o siguranta portocalie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul meu este in compartimentul motorului sub stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai tu sub stergatoare este releul si siguranta pentru bujiile(3buc)ce incalzesc antigelul din motor cind este foarte frig(in 3trepte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok si siguranta aia ! Chiar nu mai stiu ce sa mai verific!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai tu sub stergatoare este releul si siguranta pentru bujiile(3buc)ce incalzesc antigelul din motor cind este foarte frig(in 3trepte).

La modelul meu acolo exista sig. pe circuitul de alimentare a bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu resuesc sa fac logari deloc ! Sa fie ECU marele vinovat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Vag-Com poti intra in Ecu?Sau in alte module?Incearca un test,vezi ce iese.Sa nu ai cumva firul K pus la masa sau la plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot intra nicaieri ,in nici un modul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mufa de diagnoza(cel cu 16 pini)pe pinul 4si5:ai masa,pinul 16:ai +12V,pe pinul7:ai liniaK(trebuie sa ai in jur de 9-10V).Verifica cu un instrument de masura pe fiecare.Daca nu ai tensiunea pe firul K corect,trebuie sa elimini modulele de Airbag,ABS,radio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!