Jump to content

lampa bujii aprinse tot timpul,motor nu porneste


passat94
 Share

Postare recomandată

m am uitat ptin prin forum si nu am vazut nimic la fel,va rog sa ma ajutati!

am masina din semnatura cu motor 1Z si facea faze ininte..se aprindea lampa bujii in mers si se opre motorul,

acum mai nou parcata acasa, lampa bujii aprinsa tot timpul chiar daca iau contactul, ceasurile electronice nu mai afiseaza nimic sunt moarte...si nu vrea sa porneasca...

releu bujii verificat si schimbat, sigurantele par a fi bune tot ok..nush ce sa mai caut....a mai patit cineva asa ceva?

aveti ceva idei..va rog sa ma ajutati!

multumesc pt ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mabial

    21

  • cuiuda

    12

  • kovacs

    11

  • passat94

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

mentionez ca nici VCDS ul nu lmai pot conecta la el, nu mai comunica cu nici un modul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit problema ta pe mai multe topic-uri. Daca vroiai sa-ti raspunda cineva pe noul topic era bine sa spui tot ce ai verificat/incercat. Eu ma gandesc deja la ECU sau la un scurt.

Ai verificat toate sigurantele?

Mda...cred ca ai facut un coteil pe masina aia. Undeva spui ca ai instalat un mp3 player si nu stiu ce s-a intamplat. Mai spui ca pe VCDS iti aparea o pompa...

Odata vcds-ul nu se conecta decat la motor, si la instruments nu, ma face sa te intreb daca macar interfata era buna.

Ai facut o varza din intrebari si acum o iei de la 0 fara sa ne spui toata istoria defectului. Nu stiu cine o sa te poata ajuta.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificst toate sigurantele,vrf rele,schimbat releu bujii,ininte putea sa pornesc masina cu un fir de la +baterie direct pe valva de siguranta a pompei diesel dar acum nu mai vrea delok, deasemena lampa bujii sta aprinsa acum chir daca scot cheia din contact

ECU l am dat jos...si desfacut...nu am vazut nimik deosebit. nush cum sa l vrf altfel ,altceva ...am vrf panglica din interior care face contact intre cele 2 placi din ECU..cu ohmetru toate corespund...si contact ok

Modificat de passat94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mamaaa...dar si limba romana sufera de grave defectiuni la tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze pt ca am scris mai rapid...si ti-a fost `greu` sa intelegi, data viitoare am sa incerc sa scriu si fara prescurtari.

Acum revenind la ceea ce am intrebat ...poti sa ma ajuti si cu o idee la ce sa mai incerc ...probabil din cauza faptului ca nu ai inteles ce am scris nu ai putut sa ma ajuti cu o idee...nu..???

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit problema ta pe mai multe topic-uri. Daca vroiai sa-ti raspunda cineva pe noul topic era bine sa spui tot ce ai verificat/incercat. Eu ma gandesc deja la ECU sau la un scurt.

Ai verificat toate sigurantele?

Mda...cred ca ai facut un coteil pe masina aia. Undeva spui ca ai instalat un mp3 player si nu stiu ce s-a intamplat. Mai spui ca pe VCDS iti aparea o pompa...

Odata vcds-ul nu se conecta decat la motor, si la instruments nu, ma face sa te intreb daca macar interfata era buna.

Ai facut o varza din intrebari si acum o iei de la 0 fara sa ne spui toata istoria defectului. Nu stiu cine o sa te poata ajuta.

-problema cu MP3 ul s a rezolvat ....era contactul..partea electrica!

-se pare ca la `vechiutele` astea de masinute..nu te poti conecta la Instrument Cluster...nu l are nici in autosearch,deci acolo nu pot face nimic

-acum am dat jos si releul 109 al 3 lea din partea stanga si (contactele cositorite se pare ca este o slabicune a lor..) si le am cositorit din nou

-in leg cu scurtul de la pompa de injectie am deconectat firul si am unul conectat de la + baterie pana descoper unde este problema

!!! dar cea mai mare problema este acum lampa de bujii care sta tot timpul aprinsa si..chiar daca iau contactul nu dispare, si nici macar cu VCDS ul nu ma mai pot conecta la masina!

Modificat de passat94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti s-a mai spus.....sa cauti imobilizatoru sub bord....ai acolo o lipsa de curent....ce e asa greu..de aia nu ai minus la ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Vasi, IMMO l am dat jos,desfacut ,ma m uitat in el...totul arata ff bine..nici un contact deslipit,imbatranit etc...cand ii pun mufele releele din el functioneaza, cum pot sa l masor altfel sau la ce sa ma uit, la inspectia vizuala cel ptin arata ok!

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum sa il masori ca nu l-am reparat eu...am fost la cineva si el mi-a facut....si la mine arata ok.....cert e ca lipseau 12 V de pe ea....si de aia nu imi pornea.....a facut el acolo contactele nu stiu cum si s-a rezolvat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna ziua! am si eu 2 intrebari:

1. la baza primului injector am gasit umezeala de la motorina. de la ce este? ideea e ca ac 2 saptamani am schimbat filtrul de motorina (passat 1994 1.9 tdi) si at a curs putina motorina pe bloc motor dar nu am bagat de seama. e posibil sa fie de la asta sau e nevoie sa schimb vreo garnitura ceva la injector? mentionez ca sapt trecuta am schimbat si bujiile, iar motorul merge perfect.

2. mi se aude un zgomot la relanti de la ambreiaj sau cutia de viteze (zgomotul se aude de parca s-ar lovi 2 tevi). cand apas ambreiajul, zgomotul nu se mai aude. nu e de la esapament, l.am verificat. de la ce ar putea fi?

va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Pun si eu o intrebare aici...cred ca sunt :offtopic:

Nu gasesc siguranta pentru bujii la un 1.9 TDI 1Z din 95. Nu are siguranta in zona pompei de frana (cum au altele). O fi in zona panoului de sigurante din interiorul masinii?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este sub bord,in spatele panoului de sigurante.Trebuie sa dai jos plasticul de sub volan sa ajungi acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. am un b4 motor 1.8 benzina 55kw acum ceva timp mi s-a ars bobina de inductie... am cumparat alta, am fost la mecanic mi-a schimbato. toate bune si frumoase aproximativ 1 luna... cand s-a oprit masina in mers am aduso acasa am chemat un mecanic sa se uite la ea si mi-a spus ca s-a ars iar bobina de inductie si ca senzorul cititor de impulsuri de la delcou trebuie schimbat... am cumparat alta bobina de inductie delcou cu totul ca nu am gasit senzorul le-am montat si nimic:-| nu porneste nu da scanteie deloc! Aveti cumva idee ce ar putea fi???

Multumesc anticipat!!!

Modificat de alexph
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aceeasi problema care este prezentata la inceputul topicului o am si eu la b4 1,9 tdi 1z 90 cai, mai exact dau sa pun contactul si martorul de bujii se aprinde si ramane aprins, dau la automat degeaba, invarte dar nu da deloc motorina. Cu ajutorul unui fir pus pe firul electrovalvei de la pompa de injectie dau la automat si porneste masina.(la mine in rest merg toate pe masina, inclusiv bordul, si ce mai e pe acolo, lumini, etc-nu e ca la colegul de mai sus)

Problema la mine cred ca este de la releul 109, l-am dat jos si l-am desfacut si inauntru pare ok, parca miroase un pic a incins, i-am dat cu spray din ala lubrifiant w4d inauntru, dupa l-am suflat un pic si sters si pus iarasi contactul, se aude cum releul face clic si lucreaza si martorul de bujii se stinge, masina porneste fara probleme( asta am patit-o azi), ca ieri a pornit dupa 2 zile de stat nepornita la prima cheie, dar a mers din prima releul si a stins martorul de bujii.

Zilele care urmeaza o sa schimb pompa de motorina ca imi cam galopeaza, si da putin in nas la treptele mici de viteza, am fost la un nene meserias in pompe si a incercat un mic reglaj si nimic, nu are ce sa ii faca , ca mi-a zis ca ceva pe partea electronica-electrica de pe pompa e defect.( intrebare acum-se poate ca sa fie din defectul pompei si sa nu poata sa cupleze releul ala cum trebuie si de aici sa fie problema pornirii?)

Faza cu releul am mai patit-o cand am luat masina, dar luni o sa merg sa comand un releu pe original nou, sa vedem daca mai avem problema asta(costa in jur de 70 lei si e cel care scrie mare pe el 109), dar ma gandesc ca la mine sa nu fie si vreo problema prin spatele panoului de sigurante(sigurantele sunt toate ok) sau sa nu faca contact calumea, dar in orice caz e deranjanta treaba asta, ca imi e sa nu raman cand mi-o fi lumea mai draga cu masina in drum si sa nu vrea sa mai porneasca.

Daca mai are cineva o recomandare la ce sa verific sau unde sa umblu i-as fi recunoscator.

Modificat de Auras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi releul, nu ar mai cupla deloc si nu s-ar aprinde deloc spira de bujii. deci cauta defectul in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic d-le Al Bundy ca stiu ca esti printre cei mai priceputi de pe forum, dar de ce atunci ieri daca am dat jos releul, l-am dat cu spray de lubrifiat w4d, l-am suflat de unsoare si l-am stres si l-am pus la loc si dupa aceea stingea becul de la bujii si dupa a pornit si masina?

In dimineata asta releul a lucrat corect releul(a stat aprins martorul de bujii pana a incalzit bujiile si dupa s-a stins, cu toate ca era destul de frig, dar de pornit a luat-o un pic mai greu datorita faptului ca la mine e problema cu pompa de motorina(sapt care vine schimb pompa si fac o revizie calumea masinii cu tot cu distributie daca tot se umbla acolo)

Se poate ca la mine defectul cu ramasul martorului aprins de bujii(motorul nu porneste atunci) sa fie datorita faptului ca pompa de injectie are defect pe partea electronica?(asa mi-a spus un meserias care a incercat un mic reglaj la pompa), si oricum luni dau comanda si de un releu 109 ca e undeva la 70 lei si ca sa imi iasa din griji.

Saptamana care vine cand schimb pompa o sa va tin la curent despre cum merge masinuta si ce i-am mai facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Al Bundy face referire la releul 109 care alimenteaza ECU. Releul de bujii este altul (ultimul din dreapta - jos)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, defactiunea releului 109 duce la neaprinderea lampii de bujii, asta se traduce prin nealimentarea ECU. Faptul ca ramane in permanenta aprinsa , eu cred ca e un alt defect si nu stiu acum ce ar putea fi. In momentul cand nu pornea puteai sa-i faci diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite asta nu am incercat daca merge sa fac diagnoza cand nu pornea. Azi iar mi-a facut figuri, iar am dat jos releul Ecu, iar bagat la loc, pus de mai multe ori contactul si se aude releul cum face clic (releul 109) dar daca nu imi stinge martorul de bujii nu o ia, am vazut ca daca insist cu pus-ul si luat-ul contactul la un momentat se stinge ala si o ia si masina.

In seara asta plec cu masina la Bg sa o inscriu si sper sa nu am probleme pe drum sa nu mai vrea sa se stinga martorul de bujii si sa nu porneasca, intrebarea este acum daca trag fir pe direct de la pompa(cel care comanda electrovalva) pe plusul bateriei pot sa merg cu ea asa, se poate sa produc mai multe daune? Sau mai stiu eu sa iau foc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reveit cu noutati, aseara nu am mai plecat in Bulgaria, ca nu a vrut deloc sa porneasca masina. Dimineata citind pe forum, am gasit o problema la cineva oarecum asemanatoare cu a mea, si in care vinovat era imobilizatorul. M-am dus la masina, am dat jos cutiuta imobilizatorului(este sit in spatele comutatorului de lumini si cam greu accesibil), am desfacut-o si am mers cu placa la un nene sa imi refaca un pic lipiturile ca vreo 2 din ele aratau mai urat(mai incinse), a pus nenea ala cu un pistol de lipit pe placa cate un pic de fludor, dupa care m-am dus la masina si am incercat sa o pornesc, dar tot degeaba lampa bujii aprinsa si tot nu vroia. Cu un fir de curent am tras de la + bateriei pana pe papucul de pe pompa de motorina care comanda electrovalva, am tinut asa apasat, iar cineva a dat la automat, masina a pornit un pic mai greu(cred ca din cauza ca merge galopant pompa), dupa care am dat jos firul respectiv si m-am dus la un nene electrician sa se uite un pic pe acolo. Pana sa ajung la el am facut cateva opriri dar de fiecare data a pornit fara probleme, martorul de bujii stingandu-se imediat.

A masurat electricianul cu un fel de lampa de control cu un fir cu clema pus pe -bateriei parca releele si mai multe chestii pe acolo, raspunsul a fost ca nu poate sa isi dea seama si ca masina merge fara probleme pe instalatia electrica acum, si in caz ca mai am probleme si nu porneste si imi aprinde martorul de bujii sa il sun sa vina sa masoare la fata locului ca asa o sa isi dea seama care e problema. Am plecat un pic dezamagit ca nu a gasit problema, dar pe de alta parte bucuros ca masina porneste la orice cheie data. Azi am mers toata ziua cu masina si a pornit de fiecare data fara probleme.

Acum ma gandesc la chestia cu imobilizatorul, in caz ca erau de la lipiturile alea problemele de aia sa isi fi revenit, dar curios este de ce nu a pornit imediat dupa ce am montat la loc imobilizatorul si a trebuit sa dau + pe electrovalva pompei (am facut si cateva poze cu placa imobilizatorului, cam slabe calitativ dar ca sa va dati seama cum arata)

Alta chestie ciudata care nu imi place, dar electricianul a zis ca nu ar trebui sa fie probleme cu pornirea din cauza aia, este o chestie ca un fel de releu de plastic, bagat intr0o carcasa metalica si cu prindere ca de fluture, in care intra o mufa si care de asemenea mai intra in ea 3 furtunele subtiri(am inteles ca este un fel de electrovalva), si care este situata cam in dreptul volanului, in compartimentul motor imediat pe marginea dinspre parbriz(o sa revin cu poza si a ei) , care continuu face clic clic(tacane continuu parca), electricianul mi-a zis ca e ceva pe sistemul vacumatic si ca ar trebui in caz ca nu functioneaza sa nu traga masina sau sa mearga turbo(care la mine e exact invers, in afara de faptul ca da putin in nas asa cand nu ii dau talpa, masina trage foarte bine si turbo nu se plafoneaza).

Daca stie cineva sau a mai patit asa ceva il rog sa ma mai ajute cu cate un sfat

post-11369-0-30629200-1322494416_thumb.j

post-11369-0-78636700-1322494426_thumb.j

Modificat de Auras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cand va palpaie ledul galben de la bujii inseamna ca vi s-a ars siguranta de la releul de bujii. Am patit-o eu.......asta pentru cine nu stie. Daca s-a mai precizat pe acest forum imi cer scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ledu de buji la Diesel tine loc si de led de service(in caz ca avem ceva eroare la calculatorul motorului se aprinde )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,sunt incepator pe acest site si pe aceasta masina (B4 an 1995,1,9 TDI, 1Z),asa ca va rog sa ma scuzati pentru eventuale stangacii si greseli.

Am cumparat aceasta masina acum 6 luni si ma confrunt cu aceeasi problema la pornire(ledul galben aprins permanent, fara sa cupleze acel releu de care se tot aminteste in acest topic ) daca sunteti buni sa il identificati printr-o poza pe acest topic va raman recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!