Jump to content

tot respectul......!


pacala_pm
 Share

Postare recomandată

am o ''bucurie'', tre' sa umblu pe la cutie sa schimb simeringurile.problema care o am e ca imi trebuie codul de cutie si nu stiu de unde sa fac rost de el.de uitat m-am uitat in portbaj la acel abtipild dar sa ales praful de el.eu am g2,td cod motor sb de 80c.p.daca stiti ceva spuneti-mi si mie va rog frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te bagi sub masina si citesti de pe cutie codul insemnat in poza de mai jos cu un chenar galben......

Bafta....... :icon_thumleft: ....... :icon_bounce:

126_2686.JPG

Modificat de Cristi_XXZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acceasi procedura trebuie sa o fac si eu,sa schimb semeringuri si ce se mai poate prin ea.

am achizitionat curand o cutie 4T(tot asa am si pe masina acum),si vreau sa o pun la punct si pe urma sa o urc sus.

daca te apuci de desfacut arata-ne/explica-ne si noua cum si ce ai facut :D

Bafta multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de toate va multumesc foarte mult pt.sfaturi.de apucat o sa incep sambata la un prieten care e mecanic.inca o intrebare daca tot ma apuc de desfacut....cat ulei intra in cutie?

apropo......codul l-am gasit,dar pe unde se baga ulei......e cumva desenat si un reper din acelea in poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul se introduce pe la primul cerculet de langa mana lui nenea din poza. Din cate mai stiu ... intra pana in 3litri. Cert e ca nivelul uleiului in cutie trebuie sa fie pana la inaltimea gurii de umplere. Adica, mai explicit.... pui ulei in cutie pana incepe sa curga prin gura de umplere. Asta oricum trebuie sa o faci cu cutia montata inapoi pe motor, masina sa fie pe un teren drept (nu inclinata sau saltata de bot...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru mine ca sa umblu la cutie.........cat m-am chinuit sa desfac planetarele......noroc cu elevatorul.ce mai e de munca,dar dupa aceea ai satifactie ca ai facut ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu grija, ca sunt 2 tipuri de cutii de vitezi, cel pre septembrie '87, si dupa septembrie '87, cel vechi inghite 2 litrii, si cel mai usor bagi uleiul pe la cablul de km, pana ce curge la gaura de la cercul rosu. Daca e dupa, bagi pana ce curge, infiletezi surubul de acolo, si mai adaugi 500ml, asta pentru ca gaura acea, la cele noi s-a mutat mai sus cu 7 mm.

http://www.brokevw.com/020oil.html

post-69484-0-53427100-1317585698_thumb.j

Modificat de GVP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare......daca aveti vreo idee......azi am trecut la mecanic,sa-mi schim antigelul,nu ca nu as fii putut eu dar are elevator,si mi-e mai usor,dar in fine.....care e problema!cand la-m schimbat cam negru la culoare,iar mecanicul mi-a spus ca am ulei in el din cauza racitorului de ulei.intradevar in vasul de expansiune am la partea superioara pe interior un strat de ulei.acum ideea daca stiti ceva sfaturi inainte de a ma apuca sa cumpar racitorul de ulei.va multumesc ....!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa te cam indoaie de bani..unul acceptabil e in jur de 200lei.Grija mare cine il schimba..nu te baga singur.

post-64586-0-12863200-1318687431_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa te cam indoaie de bani..unul acceptabil e in jur de 200lei.Grija mare cine il schimba..nu te baga singur.

directore...nelamurirea mea e urmatoarea....pe saracia asta se prinde filtrul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dom inginer..iti asasez o schema cu dispunerea elementelor.Te uiti numai la zona din chenar negru..

post-64586-0-57413400-1318692778_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

varu' esti meserie......merci mult......uite asa mai invat cateceva si gratis.....inca o data multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare......inca o bucurie.....sa va explic!masina mea o am cadou de la nasul meu,baiat bun.....nu sunt multumit de tirajul de aer care il baga aeroterma.m-am apucat sa desfac toata instalatia.....am presupus ca e caloriferul,oricum trebuia schimbat ca imi curgea.nimic dubios pana acum,numai ca ieri in timp ce mesteream la masina ma vede nasu!ce faci?intrebarea lui......explic cum sta treaba la aeroterma.....nu baga aer cum trebuie....la care el .....acum ceva ani nu ia mai mers si sa dus cu ea la un meserias care ia bobinat-o.intrebarea e ca daca ala nu ia dat numarul necesar de spire e posibil sa scada viteza ei in treptele necesare? va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal,orice motor/stator bobinat cu un numar mai mare/mic de spire sau alta grosime a litei fata de original, nu va mai merge la fel.

Sunt patit cu alte scule electrice/electrocasnice.... :sly:

Modificat de Cristi_XXZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba motorul de la aeroterma :D unul din dezmembrari e ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pt.sfaturi.....dragi colegi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor/stator

.......................adica rotor.... :icon_redface:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!