Jump to content

Probleme ciudate la servo-directie Polo 1.9tdi


cta
 Share

Postare recomandată

Am un Polo din 1999 1.9tdi de 90cp si indiferent cand merg cu ea sau e la relanti merge servodirectia in etape adica misc de volan stanga sau dreapta si cand merge usor cand foarte greu dar cand zic greu ma refer lipsa toatala de servo e ca si cum motorul e oprit asta face mereu la viraj dreapta sau stanga cum scap de hopul lipsei de servo revine la normal invart greu iar usor 5cm e ok 5cm greu si tot asa, uleiul a fost schimbat dar cu unul rosu in loc de verde totul e la nivel si nu scade cureaua pare sa fie ok si nu patineaza ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este din cauza rulmentilor de la flasile telescoapelor...probabil sunt gripati si se invart in bucsa de acolo apare acele hopuri.... incearca sa suspenzi masina de fata si sa vezi cum iti merge apoi directia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc ce ai spus tu, orcum servo intampina rezistenta intr-un punct singur si la viraj stanga si la dreapta cam in acelasi punct, si eu m-am gandit ca poate fi ceva de la bucsarae.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte pareri, ca si ideea fostul propietar al masini a pus in loc de ulei verde ulei rosu, capacul la rezervorul de servo-directie e verde, poate fi si asta o cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am problema cand este rece afara si iau volan maxim stanga sau dreapta vibreaza totul si huruie tare. Nu stiu ce poate fi. Cand este cald afara nu face nici un zgomot suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@cta Cand merge greu dintr-un anumit punct al virarii poate fi si din cauza pompei de servo...am vazut o problema similara la un passat (problema aparand imediat dupa ce a schimbat uleiul de servo) si dupa ce am schimbat pompa de servodirectie a mers excelent si merge si in ziua de azi...pompa de servo o cumparase proprietarul de la dezmembrari..a fost 300RON (passat B5 din 98).

@anka99 Problema ta cred ca se datoreaza faptului ca atunci cand e frig si virezi la capat (indiferent de directie) turatia motorului scade mai mult decat in mod normal pt ca uleiul din instalatia de servodirectie este mai gros si pompa de servo de forteaza mai tare...eu zic ca nu ai motive de ingrijorare si oricum..indicat e sa nu virezi si sa o tii virata la capat indiferent de temperatura :) ca sa vezi daca am dreptate, atunci cand virezi la capat si vibreaza masina tare incearca sa turezi putin motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!