Jump to content

Acceleratie Golf IV


GigiKentX
 Share

Postare recomandată

Am un golf IV 1,6 16v. Azi am lasat masina pornita ca eram la padure si aveam casetofonul pornit. Cand am plecat am constatat ca am becul de "Evacuare" aprins pe bord. Ba nu mi se accelera ba dadea sa moara. Am mai avut probleme d`astea sporadice si la service si la scanare mi-au zis ca nu are nimic. Altcineva mi-a zis ca ar fi sonda lamba. Pana acum bagam benzina N95. De vreo saptamana am zis sa bag N98. sa fie asta o problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa fie o problema. Ba, din contra, ar trebui sa mearga mai bine cu benzina de 98. :icon_thumleft:

Sonda lambda, daca ar fi defecta, ar trebui sa-ti apara la scanare de obicei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare si pune logul aici. E posibil sa fie catalizatorul pe duca si mai bine afli mai repede poate il poti curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut un Opel Astra F 1.6 si pateam mereu asta cand bagam benzina 98 sau 99+ de la Petrom.Nu s-a rezolvat problema nici dupa ce am schimbat sonda lambda.

Si ca sa vin si eu cu o intrebare: Acum 2 saptamani mi-am cumparat un Golf 4, 1.6 din '98. Problema mea e ca la turatie mica,in momentul acceleratiei da in nas destul de puternic (se ineaca) si din cand in cand imi mai da si rateuri.Fratimiu a avut o problema asemanatoare la un golf 4 de 1.4 si i-a curatat clapeta de acceleratie dupa care a fost ok.A curatat-o si la mine numai ca nu a fost nici o schimbare.Aveti idee ce as mai putea incerca?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate datul in nas sau trepidatia la relanti este un efect al multor cauze. Poate sa fie absolut orice. Ar trebui sa specifici motorul si sa cauti topicurile care se refera la motorizarea respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat nimic la ea,de abia am luat-o.Ideea e ca am luat-o de la un prieten care nu avea habar de mecanica (nici eu nu am,dar macar stiu sa schimb o roata :) si el ducea masina mereu in service unde schimba tot ce i se spunea,deci foarte probabil sa fie schimbat si filtrul de benzina.

Motorul este AKL 1595 cm3, 74kw

*La relanti sta nemiscata.Doar cand plec mai tare ma da in nas.daca plec incet ca la scoala de soferi,merge bine,de asemenea dupa 2500rpm merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci fa o diagnoza si vezi daca nu ai erori la sonda lambda si daca poti verifica presiunea in rampa de alimentare. Pompa de benzina a fost verificata?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina nu.Asta vreau acum,sa fac o diagnoza,dar m-am gandit ca poate i s-a mai intamplat cuiva pe aici.

Sonda lambda a fost schimbata prin primavara,dar am vb cu cineva week-endul trecut care mi-a spus ca asta ar avea 2 sonde,una la motor si una nu stiu pe unde pe sub masina....repet,eu nu prea am treaba cu mecanica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AKL are o singura sonda lambda.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrele le-am schimbat tot. Am fost cu ea la service si mi-au pus baietii testerul... Am o probleme la bobinele de la motor sau ceva de genul , nu stiu nici eu prea multa mecanica. La mn motorul fiind 1.6 SR pt fiecare bujie am cate o bobina care se mai uzeaza asa. Acum sper sa fie doar una , nu toate 4 :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut problema asta de curand merge asa in reprize ziceai ca merge in 3 pistoane si a mai aparut si eroarea "EMISION WORKSHOP". Dupa ce am apelat la un mecanic mi-a spus direct cum am pornit motorul ca e una din bobine de inducite. Tot el mi-a si comandat pe loc bobina si in 30 min aveam bobina in fata garajului(bobina BERU parca). Am mai mers putin si mi-a dispraut si eroarea din bord> Sper sa fie util postul

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curiozitate cat ai dat pe ea? mie mi-a zis mecanicul ca cele mai ieftine pleaca de la 250 ron in sus dar imi recomanda sa iau ceva mai scump....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, eu la masina din semnatura dupa ce i am schimbat filtrul de aer, si remediat un furtun de la sistemul de racire a motorului, cand accelerez motorul gafaie de parca nu as avea filtru de aer montat pe ea. Gafaitul se aude doar cand accelerez. Motorul merge bine, rotund.

precizez ca am completat in vasul de expansiune 1l de antigel, nivelul viind 2 cm peste limita maxima. Am lasat asa pt ca stiam ca se aeriseste singura instalatia, si revine la nivelul normal. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat 145 lei adusa in fata garajului unde am avut problema la masina. Nu stiu daca e pe undeva asa scumpa cum zice mecanicul tau ca si alea bosch tot la pretu asta sunt.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut sant posesorul unui golf 4 1.6 16v aus si intampin urmatoarea problema legata de accelerare,in mers daca merg cu masina putin subturata si vreau sa accelerez brusc se accelereaza in suturi si se zgaltaie toata masina ,e daca plec normal si nu o accelerez brusc nu e nici un fel de problema,tin sa precizez ca are ambreiaj nou,filtru benzina nou,clapeta acceleratie curatata asta vara,filtru aer schimbat la timp,bujii ok,(o sa mai cutat clapeta de accelerare)astept idei din partea voastra.stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ai injectoarele infundate. Cand ii dai blana si e nevoie de mai multa benzina ele nu-ti pot da si atunci merge in suturi. Incearca niste solutii de curatare de pe la benzinarii poate ai noroc si ti le desfunda. Eu mai fac asta din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Azi am fost sa-mi schimb filtrele uleiul antigel si la sfarsit il intreb pe mecanic daca e necesar si clapeta de acceleratie ca de cand am masina de 1 an si 5 luni nu am umblat. El zice o curat !. Nu mare lucru facut asa formal searsa cu ea sus nu demontata !. porneste masina parca era tractor zici ca merge in 2-3 pistoane toata vibra. Eu VAG-com ai el NU !. Scoate mufa de la debitmetru frumos rotund dar statea la 1000 rpm. Eu ii spun ai stricat-o el nu ca am debitmetru defect... nu ajung la nici un sens de conversatie plec. Pe drum golfu meu ia tupeu la semafoare numa in 2000 rpm sta. Sun pe fostul meu mecanic care Vcds dar e mutat din oras. Merg la el da jos clapeta curatata ca era numa jeg in ea adaptata dar sta la 900 rpm. rezultat dupa 10 km nu mai vrea mai jos de 1200 de rpm deloc fara nici o oscilatie. Il sun pe mecanic rezultat masina doarme la noapte cu borna scoasa. Motorul este 1.6 AKL an 98 cu acceleratie pe cablu. Erori am avut gramada le-a sters nici una nu a aparut. Imi cer scuze de post lung dar azi am inebunit. Vreo idee daca aveti pana maine cand revin la vcds, daca mai face iara pe turatu motoru. multumesc mult

Modificat de jvu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un feedback asupra problemei de mai sus !. Borna scoasa am asteptat 2 minute cu contactu pus fara sa apas pedala de acceleratie porneste merge bine nu trepideaza dar sub 1200 nu vrea sa stea :sly: . M-am uitat cablu nu este intins e liber pedala are putin joc pana sa se tureze. Am am avut de umblat 6 ore in oras bara la bara prin minuata noastra Timisoara infernal si nu am mai ajuns azi la mecanic. As mai avea o intrebare se poate regla cumva sa stea ralantiul la 800 rpm sau sau ma pregatesc sa cumpar alta :( ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Craciun fericit la toata lumea. Am revenit cu solutia la problema care am rezolvat-o joi, alta corp clapeta acceleratie cu 50 de euro de la un audi a 3. Acum toarce frumos fara nici o problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!