Jump to content

2012 Volkswagen Golf R - Candy White


JUG

Postare recomandată

Pot sa va spun clar la momentul respectiv RS6 avea doar soft iar Ducu era proaspat rodat si gata de lupta deci pratic puteri similare (iau in considerare puterea declarata pt Ducu ca fisa dyno nu am zarit pe undeva ) iar RS6 cu handicap serios de greutate. Distanta a fost un 400m stabilit de comun acord. In concluzie e buna si garsoniera mobila RS6 asa ca o trec pe lista de utilaje de iarna. :lol:

Link către comentariu
  • Administrator

insa sunt zile si zile, iar masina din pacate nu merge la fel de bine mereu.

Ce-mi plac mie masinile ce ajung in astfel de situatii. Oare Ducu sau alte persoane ce sunt in asa situatii se declara multumiti ? (ca eu la ale mele personale ori le las cu stage 1 ori cand merg mai sus aleg ceva ce-mi garanteaza ca in orice zi o pornesc o sa am aceleasi performante.

Link către comentariu

Voinea in cazul de fata adica Ducu e un long story in care cred ca nu vrea sa intre nimeni si care pe alocuri aduce a telenovela insa iti poti da seama si singur de gradul de multumire avand in vedere ca imediat dupa ce a fost "gata" proiectul (ceea ce a durat destul de mult )masina a intrat la vanzare ulterior fiind retrasa de la mezat. Pe de alta parte cand treci de un anumit nivel de modificari nimeni nu iti poate garanta absolut nimic, dupa cum probabil cunosti produsele de tuning si motorsport nu beneficiaza de garantie prin urmare nu poti cere ceea ce nici producatorul nu risca sa ofere.

Link către comentariu
  • Administrator

Nu-mi plac telenovele si nici masinile ce dupa modificari nu mai sunt decat masini de hobby si weekend ... prefer sa am un stage 1, 1+ sau 2 si atat pe oricare din masinile mele. Dar e parerea mea proprie si oricine are dreptul sa investeasca intr-o singura masina cat fac alte 3-4 masini si la final sa priveasca o masina de sute de cai , iar altul (ca mine) sa detina aceiasi cai din 2-3-4 masini si fiecare utila si apreciata in felul ei. My 2 cents.

On topic: ieri i-am vazut masina lui Jug cu roti de iarna :D Sper sa o vad si pe circuit anul asta daca vremea tine cu noi ( )

Link către comentariu

Dragos da-mi voie sa te contrazic, si eu pot folosi R-ul zi de zi, fara probleme, cu revizii la 6-7000 km. Toata idea e sa investesti bani, dar cu cap ;)

Link către comentariu
  • Administrator

Si revizii la 6-7000km ti se pare eficient ? Astept cu interes daca proiecte (cum e si al tau) au cu adevarat fiabilitate atunci cand vor fi daily car (din alea care stau dimineata bara la bara 30-40 minute) si sa te tina si sa mergi in turul europei fara probleme (maacar un 3000km dus intors). Ne vedem la Hungarorirng in martie daca vremea e buna ? (JUG mi-a spus ca sigur e prezent)

Link către comentariu

Am fost vara asta pana in Anglia si inapoi (5200km), si am stat si in aglomeratie in Londa, bara la bara, si am stat in aglomeratie si pe Valea Oltului, si cand am ajuns in Bucuresti am plimbat cativa prieteni. 0 Probleme :D. Si am avut consum de 10%. Atunci cand ai la dispozitie 550+ cp, o revizie la 6-7000km mi e se pare o nimica toata.

Legat de H-Ring, din pacate nu e masina gata la interior si nu pot pleca cu ea dezmembrata.

Si cu DSG-ul facut la HGP + DSG ECU remap, masina in trafic se comporta excelent. Eu sunt multumit de rezultat, si cum multi stiu, sunt genul care atunci cand nu-i convine ceva sau are o problema la masina, o recunoaste ;)

Modificat de TEFF
Link către comentariu

Update:

Sunt cam suparat de cateva zile din cauza consumului de ulei. Am completat cu 500ml la 6300km, apoi cu inca 350 pe la 7300, iar astazi s-a aprins din nou Check Oil(la doar 7800km). Incep sa intru rau la banuieli, motiv pentru care imi pun baza in revizia de saptamana viitoare. Sa vedem ce parere are si service-ul despre situatie.

Sper sa fie totul ok pana la urma si sa se regleze dupa primul schimb de ulei, apoi montez admisia, placute Carbotech XP8, furtunasele HEL si lichid de frana Motul pentru Hungaroring-ul ce se apropie.

Link către comentariu

Consumul de ulei este in functie de cata blana si-a luat.

A mea in general consuma putin ulei, dar dupa o forja grava pe Dealul Negru, am primit direct becul rosu "Engine Stop".

Nu mai aveam presiune, ramasesem fara ulei.

Asa ca daca ai imblanit-o rau este posibil sa-ti consume 1l la 2000km.

Link către comentariu

Pai inainte de primul Check Oil tocmai facusem 4 "imblaniri" la log-uri. De atuci i-am dat vreo 3-4 WOT, ce-i drept...

Asadar, tu zici ca nu e ceva iesit din comun?

Link către comentariu

GTI-ul meu a papat constant pana acum 1L/5000 KM. Ce-i drept s-a mai atenuat dupa ce am schimbat PCV-ul.

Link către comentariu

Mai e ceva ce mi se pare ciudat: uleiul miroase puternic a benzina.

Link către comentariu

Poate ajuta si sa schimbi marca de ulei..

Cupra mea a consumat max. 500 ml intre revizii.. In general cam 350ml la 7500 km-8000 km

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Nu ar trebui sa cunsume chiar asa. Eu atunci am mers vreo 20 km inte 5000 si 7000 si tocmai veneam dupa un drum pana in Turcia si nu verificasem uleiul deloc in conditiile in care Cupra nu are bec galben. Se aprinde direct rosu cand nu mai ai presiune. Nu are senzor de nivel, doar de presiune.

Nu cred ca ar trebui sa te ingrijorezi, motorul tau va consuma mai mult pana pe la 15000, nu s-a lasat inca.

Link către comentariu

Mda, asa ma gandeam si eu.

Inca nu m-am lamurit in privinta PCV fix-urilor si a Catch Can-ului, cat de necesare imi sunt. Mi-am inchipuit ca fiind 2012 or fi revizuit si ei piesele pana acum...

Imi facea cu ochiul si DV-ul de la Forge, dar nu stiu daca sa le schimb de-acum sau sa astept sa crape?!

Link către comentariu

ai grija cu catch can :)

eu la gti dupa ce l-am montat, mi-a consumat dublu fata de cat imi consuma fara

Link către comentariu

La K04, este foarte putin probabil sa te lase DV-ul. Nu este localizat langa turbina ca la K03, unde indura diferente foarte mari de temperatura.

Pe mine nu m-a lasat DV-ul pana acum, l-am schimbat eu cu unul prost. L-am pus la loc si acum masina e perfecta.

Oricum daca ma lasa, pun ultima revizie de DV OEM, fara membrana, asta nu mai are probleme:

http://www.ecstuning...erter/ES263879/

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Asta zic si eu, ultima revizie de DV, care probabil o ai si tu pe masina, e fara probleme. Al meu merge perfect de peste 60.000 km :)

Nu are rost sa dai banii pe cel de la Forge, doar daca il iei si pentru impresie artistica :)

Link către comentariu

E bine atunci. Nu ma interesa DV-ul decat daca rezolva potentiala problema, nu pentru fasait sau aspect, caci e de ajuns EvoMS-ul.

Sa vedem dupa revizie cum se mai prezinta.

Link către comentariu

Mie nu mi-a mancat deloc ulei in cei 13.000km pana acum. Si pot spune ca a fost destul de blanata masina + ca e putin mai modificata decat media masinilor

Link către comentariu

eu initial foloseam ulei 5w30 castrol full syntetic si imi consuma destul de mult. de cand am trecut la 10w60 nu mai am nici o problema de genul asta.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!