Jump to content

2012 Volkswagen Golf R - Candy White


JUG

Postare recomandată

Daca te tine buzunarul de ce nu ? :king: In momentul asta eu mi-as pune banii pe un Evo X sau Range Rover chestie de gust si dimensiuni dar sa nu divagam ca e forum VAG si se supara conducerea. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

Las' ca vine primavara curand. Cristi, asculta-ma bine, pe 25 Febr.- 1 Martie cel tarziu mergem la Zoo. Baga animale noi, ca sa zic asa. :D

@G60: Evo X e o masina fooarte potenta, pe care eram la un pas s-o cumpar, insa rigiditatea si nervozitatea ei, combinata cu interiorul de Logan nu puteam sa le suport zi de zi. Despre Range Rover te rog sa nu mai vorbesti aici pe topic :). Nu suport SUV-urile neam!

Link către comentariu

Am vorbit cu un proprietar de Evo X, si spunea ca are probleme la cutia de viteze (echivalentul lor la DSG) si a fost mevoit sa isi cumpere un kit de racire aditional pt cutie ca ori de cate ori se ducea pe cheia, se incingea cutia si ii intra in modulul de protectie. De adesemena LC nu tine mai mult de 2 secunde.

Iar varianta manuala are doar 5 trepte, si la drum lung sta turata si te rupe.

Eu mi-as lua un Evo IX, manual 6+1 :D

Daca in vara va duceti la Zoo vin si eu ca iese ursul de la hibernat

Link către comentariu

Toate au leac Teff .......oricum sa zica mersi ca nu a prajit ambreiajele ca brusc coolerul de cutie ar fi devenit un mizilic financiar fata de ce urma :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

Mda, e grea povestea cu TC-SST-ul de pe Evo, dar na, nicio masina nu e perfecta. EVO IX e mai performant decat X, dar nu ma pronunt pana nu merg cu a ta TEFF, ca am mers deja cu EVO IX de 650+CP.

Mergem, mergem, da' tre' sa-ti gasim un urs de joaca si nu ma refer la BMW-ul E30... :))

Modificat de JUG
Link către comentariu

Scuze de offtopic, exista in Ro vreu Evo IX de strada cu 650cp+ ca tare as vrea sa vad minunea asta ?!?!?!?!?!

Link către comentariu

Cred ca fuge de rupe. 650+ cp cu benzina de strada?

Cred ca are GT35, sau echivalentul de la alti producatori

0-400m - 11.5s - Forged custom stroker engine, GT3040R

Link către comentariu

Nu vreau sa desumflu nici un mit dar Evo-ul lui Ducu nu are 650cp si nici nu a avut vreodata, am asistat la o intrecere disputata intre el si un Audi RS6 cu modificari minore....nu a avut nici o sansa in nici una din manse :icon_confused: . In schimb da jantele sunt extrem de usoare si spectaculoase insa stiti ce scrie in brosura producatorului care este furnizata impreuna cu ele ? "A nu se accelera, vira sau frana violent !" ---- :lol:

Link către comentariu

Inteleg ce spui si nu sustin cu tarie ca asta e neaparat puterea pe care o dezvolta motorul, insa sunt zile si zile, iar masina din pacate nu merge la fel de bine mereu. Cat despre cursa cu RS6(Catalin, presupun), nu ma surprinde, e vorba de o masina care cu turboback si soft atinge 700CP dintr-un V10 de 5000cmc, nu dintr-un "PET" de 2000. Asta ca sa nu mai vorbim de launch control vs. plecare cu manuala, respectiv S-Tronic vs. "amestecat in cutie" :)).

P.S.: discutia noastra e haioasa, dar rog totusi un moderator sa faca un pic de curatenie cand si daca are ocazia pentru ca nu ii este locul aici.

Link către comentariu

Salut JUG,

Scuze de offtopic dar am unele lucuri de mentionat:

1) RS6 NU are S-Tronic, are o cutie automata cu convertor de cuplu banal

2) RS6 cantareste aproape dublu fata de EVO IX, la gol masina are 1980KG

Link către comentariu

RS6 are tiptronic, dar chiar si asa nu poti sa compari un 2.0T cu un V10 bi turbo

La cuplul pe care il dezvolta RS6, nu iti dai seama de greutatea ei, cel putin eu nu mi-am dat seama ca are aproape 2 tone cand am condus-o ... mi s-a parut chiar un pic mai brutal decat R8 V8

Link către comentariu

S-tronic, Tiptronic, same deal! Oricum schimba mai repede decat poate un om normal. In plus, Evo IX are ~1500kg stock, fara modificari si e rapid pana pe la 180km/h, dupa care e normal sa fie depasit de un motor de Lamborghini.

Link către comentariu

Eu mi-as lua un Evo IX, manual 6+1 :D

Totusi majoritatea proprietarilor de Evo9 schimba cutia 6+1, ciudat cu cea 5+1 :) fiind mult mai rezistenta. Cutia de gr. N este de asemenea 5+1.

Modificat de spb
Link către comentariu

cutia de gr N este 5+1 pentru ca ai nevoie de o cutie cat mai scurta, niciodata la VTM / raliu nu o sa mergi in a 6-a, iar circuitele pe care reusesti sa dai a 5-a sunt foarte putine

Link către comentariu

Nu are nici o treaba cat de lunga/scurta este cutia cu nr de trepte din ea. O cutie scurta se refera la etajarea ei nu la nr de trepte. Sunt cutii atat de scurte care fac 180-200km/h viteza terminala in tr 6.

Modificat de spb
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!