Jump to content

2012 Volkswagen Golf R - Candy White


JUG

Postare recomandată

Bravo. Ai redus ceva greutate pe fata cu toate upgrade-urile. Jantele cred ca sunt OZ Ultraleggera negre pe 18?

 

Spor in continuare la modificari, ai o masina foarte tare. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Opticoat 2(si 1 cam la fel) e foarte bun, doar ca trebuie pregatita exemplar suprafata inainte si sunt o mana de detaileri de la noi care stiu sa faca asta.

Din aceeasi categorie, Gtechnik EXO e cel mai bun si am vazut rezultate de-a dreptul fabuloase cu el, atat din punct de vedere al luciului, cat si d.p.d.v. al durabilitatii.

 

De asta întreb, dacă a încercat cineva, unde și cum a ieșit treaba. În principiu merită efortul, dar practic la noi am oarece rețineri.

Link către comentariu

Multumesc tuturor pentru aprecieri!

 

Opticoat 2(si 1 cam la fel) e foarte bun, doar ca trebuie pregatita exemplar suprafata inainte si sunt o mana de detaileri de la noi care stiu sa faca asta.

Din aceeasi categorie, Gtechnik EXO e cel mai bun si am vazut rezultate de-a dreptul fabuloase cu el, atat din punct de vedere al luciului, cat si d.p.d.v. al durabilitatii.

 

 

De asta întreb, dacă a încercat cineva, unde și cum a ieșit treaba. În principiu merită efortul, dar practic la noi am oarece rețineri.

 

@c6t9: Au incercat niste cunostinte si a iesit bine. In Bucuresti stiu un detailer care sigur are cunostintele necesare si ar mai fi cativa si pe la Cluj sau Sibiu.

Ar aparea mai multi profesionisti, atat ca in Romania lumea e foarte, foarte zgarcita cand vine vorba de detailing si ma refer aici in principal la oamenii cu posibilitati care nu inteleg ca e vorba de pretul a doua plinuri, nu mai mult.

Modificat de JUG
Link către comentariu

Daca nu astept si eu dupa niste arcuri... zici ca sunt hand made.

Sa stapanesti sanatos noile incaltari. As fi ales o nuanta de gri...

Link către comentariu

Da, alea sunt.

Haideti ca nu va mai tin in sah, astea sunt :) :

 

attachicon.gifuntitled3.JPG

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, :icon_thumleft: ,ce frumos vor scoate jantele in evidenta acum

Link către comentariu

Daca nu astept si eu dupa niste arcuri... zici ca sunt hand made.

 

Poate sunt :))) 

Link către comentariu

Cateva poze pe fuga:

post-1691-0-65890200-1367522506_thumb.jp

post-1691-0-66462400-1367522514_thumb.jp

post-1691-0-83469200-1367522520_thumb.jp

 

Rotile vor trebui re-echilibrate intrucat la viteza provoaca vibratii in volan.

Anvelopele pot spune ca sunt grozave. Am facut ieri vreo 550km pana la Mamaia, apoi intre statiuni si inapoi acasa si s-au comportat exemplar: directia e mai rapida, peretele lateral mai dur, iar aderenta e notabil mai mare. Urmeaza un drum in Austria si Germania si ma lamuresc pe parcurs.

 

Maine, schimb de ulei si filtre.

Link către comentariu

Misto jucaria, te-am vazut ieri dupa-amiaza prin Mamaia  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Unde ai echilibrat rotile? Eu le-am echilibrat de 3 ori pana am ajuns la un final fericit. In Comuna Catelu sunt doua vulcanizari una langa alta si chiar stiu meserie baietii, nu pun guma pe janta si daca cere 60g plumb o lasa asa, o v-a scoate din noi si o repozitiona.

 

http://www.autoagusta.ro/contact

Send from my Sony Xperia S

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

Știu toți, dar la Autosoft era o coadă zilele astea... N-au cum să stea să bibilească. Când am fost eu să pun pe Golf, au lucrat fără presiune și foarte bine.

Să nu vibreze din alte motive însă. Mă gândesc la centrare mai mult.

Link către comentariu

Da, iau in considerare o problema de centrare, dat fiind ca acum clopotul BBK-ului e mai lat si janta nu sta perfect pe butuc.

O sa fac precum TEFF niste inele de centrare metalice la strung.

Echilibrarea am facut-o la Primat Gold pe Barbu Vacarescu. E un tip foarte atent acolo.

Oricum echilibrarea initiala(jante si cauciucuri noi) trebuie refacuta de obicei pentru ca anvelopa se reasaza pe janta in primii km.

Link către comentariu

Pai nu ai primit inele de centrare cu jantele?

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

Ba da, dar butucul rotii e acoperit partial de clopotul discului de frana si, implicit, inelul de centrare si janta stau pe o portiune mai mica din butuc.

Noile inele de centrare vor "intra" pe tot butucul, pe sub clopot, iar apoi janta va sta pe un pseudo-butuc(al noului inel de centrare) de lungime egala cu butucul, astfel asezandu-se mai bine.

Link către comentariu

Ai plecat in Germania?  :dry:

Link către comentariu

Cred ca mai aproape, in Austria la Worthersee :D

Link către comentariu

pacat ca masinile tari au cam plecat de la Worthersee :)

Link către comentariu

tare masina ! 

Modificat de bosseby
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Am plecat, da! De ieri sunt in Klagenfurt, langa Worthersee. Au plecat, intr-adevar multe masini, dar tot sunt o groaza.

Audi si VW au super standuri, voi reveni cu poze la intoarcere. Joi continui spre Salzburg si Munchen.

Despre masina, mai tot e ok. Am facut si o revizie inainte cu schimb de filtru de benzina cu tot si rezultatul a fost interesant, anticipabil pt. mine, dar interesant.

Modificat de JUG
Link către comentariu

anticipabil pt. mine

:D . Sper ca ai glumit.

 

Cum ai rezolvat cu rotile? Unde le-ai echilibrat?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!