Jump to content

2012 Volkswagen Golf R - Candy White


JUG

Postare recomandată

si aici sunt de acord...mai exista foarte putine dynouri independente sa spun asa, si din pacate unele nu sunt cele mai performante

Link către comentariu

In setarea anterioare la cati cai se estima masina? Ma refer inainte de 2+.

Modificat de ionutzzzz
Link către comentariu

Daca ar fi masina mea si as avea modificarile de pana acuma (+ cele ce urmeaza), la jante as merge pe OZ Ultraleggera Gunmetal (pe 18). :) Dar nu este masina mea. :(

Modificat de volvol
Link către comentariu

offtopic - Andrei dar nu mai bine ca sa eviti toate discutiile stabilesti ca ai intre 300 si 330 de cai?

Toti cei care am luat softul de la REVO stim ca sunt printe cei mai slabi si mint in ceea ce priveste puterile dezvoltate, dar ne-am gandit ca trebuie sa ii ajutam nu?

Modificat de dan i
Link către comentariu

La Metrotehnica exista un dyno pe care l-am testat personal prin 2010 si a fost ok.

Dan, discutia despre Revo se poarta la nivelul rasei cailor, rautaciosii zic ca cifrele ar fi in ponei putere sau cel mult "aproape cai" dar na.. invidia :-)

Link către comentariu

Haideti sa ramanem on-topic, va rog.

Razboiul tuner-ilor si al cailor e vechi si dificil. Maine poimaine o sa vina careva cu 450-500CP din K04 in ritmul in care merg lucrurile. Habar n-au cei de la Borg-Warner ce capodopera tehnologica au creat.:)

Link către comentariu

Asta pt ca faimoasele B-W folosesc un amestec special pt antrenare rezultat din arderea benzinei si uleiului in cantitati aproape egale :))

Link către comentariu

Câți cai ai pe dyno e fix pix. Nu știu de ce nu măsurați utilizarea pe stradă. Oricum aia contează. În plus datele pot fi comparate în timp mult mai ușor, fără să fi legat de un dyno și reglajele sale.

Oricum poți avea o creștere relativ modestă de putere în cifre, dar să câștigi 2-3s pe palierul 100-200 de exemplu. Nu pare mult, dar în realitate e foarte bine.

Eu aș nota și presiunea în pneuri, temperatura, combustibilul etc.

Link către comentariu

Ramaneti on-topic va rog! Exista arie tehnica si versus!

Multumesc

Link către comentariu

Cam asa arata o comparatie a timpilor de accelerare intre Stage 2 si Stage 2+.

 

post-1691-0-06923000-1365526944_thumb.jp

 

E adevarat ca aplicatia de iPhone nu e ceva de necontestat, dar review-urile spun ca Dynolicious e destul de precisa. Oricum, e suficient cat sa fac niste comparatii.

Timpii de la Stage 2+ pot fi imbunatatiti intrucat masuratoarea de la Stage 2 a fost la o temperatura exterioara de circa 12-14 grade, in timp ce aseara erau doar 6, implicit anvelopele erau cam reci si cu aderenta slabuta.

 

 

Link către comentariu

E OK, dar pune Stock vs. stadiul actual, în condiții cât de cât similare și atunci se observă cel mai bine saltul serios. Și repet, poate 1-2s nu par mult, dar în realitate. Și eu tind să cred că diferența va fi una ceva mai mare :)

Link către comentariu

Timpii stock nu ii mai am pe telefonul asta, insa 0-100 a fost 5.8 masurat cu aceeasi aplicatie. Restul nu ii mai stiu.

@cristi_407: Multumesc!

Link către comentariu

Am gasit timpii obtinuti de o masina stock, tot cu DSG. Cu siguranta ei au testat in conditii de temperatura favorabile, asadar ma astept si eu la ceva mai bine cand se mai incalzeste.

post-1691-0-86869500-1365540599_thumb.jp

Modificat de JUG
Link către comentariu

cred ca diferenta cea mai notabila o vei simti in intervalul 100-200. era super daca masurai inainte cu stage 2 si acum.

Link către comentariu

Asa este, dar e prea tarziu. Ce voi face in curand sunt masuratori intre setarile de S2+ si setarile "stock", adica softul pus la valori minime, astfel incat doar modificarile hardware sa fie cele care cresc puterea. Sunt curios ce iese.

Link către comentariu

Ce putere estimeaza dynolicious, ce pierderi ai setate si ce greutate?Am masurat multe masini stock cu dynolicious si este f precis...leon cupra 2.0 tfsi stock 225hp, golf gti 30 edition stock 220hp cu benzina de 95 ambele.

Link către comentariu

Dynolicious spune 363 sau 372(asta pt incercarea din poza).

Greutatea am pus-o 1615kg si pierderea 20%.

Ce valoare ai pus la G trigger?

Modificat de JUG
Link către comentariu

La G trigger e pus 0.12G.Eu cu pierderea asta de 20% am masurat tractiunea fata si au dat rezultatele alea,deci tu ai putea sa pui un pic mai mult ..24-25%.Daca dynoliciou spune asa ,acolo esti 360-370hp.Golf R ce greutate are in talon?folosesti si un suport de iphone?

Link către comentariu

Eu am pus trigger-ul la 0.16G. O sa incerc si cu pierdere de 25% sa vad ce iese.

Masina are 1540kg in talon, iar eu am dat jos vreo 20-25kg de pe ea, la care am adaugat cele 90kg ale mele. E adevarat ca mai am diverse prostii prin masina care adunate mai au vreo 10-15kg, dar mnah.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!