Jump to content

2012 Volkswagen Golf R - Candy White


JUG

Postare recomandată

bravo! interesanta lista :)

si eu mi-am comandat LOBA HPFP si o sa ii pun S2 + cand vine

Cochetez cu ideea sa ii pun S3 cu LOBA LO4xx sau altceva similar si injectoare de RS4, soft la DSG etc si ce mai trebuie pe acolo dar inca nu sunt hotarat

spor la treaba! :)

Link către comentariu

bravo! interesanta lista :)

si eu mi-am comandat LOBA HPFP si o sa ii pun S2 + cand vine

Cochetez cu ideea sa ii pun S3 cu LOBA LO4xx sau altceva similar si injectoare de RS4, soft la DSG etc si ce mai trebuie pe acolo dar inca nu sunt hotarat

spor la treaba! :)

Spor la cumparaturi. Do it :D

Incluzandu-l pe al tau, 4.

2 Rising blue, al tau Graphit Pearl si al meu.

6 in total:

4 Rising Blue: TEFF, Darian, Sebi din Resita, superalfi

1 Candi White: JUG

1 Graphit Pearl: c6t9

Link către comentariu

Te-am uitat TEFF :)), iar de Sebi nu stiam ca activeaza pe forum.

Si eu vreau LO4XX, dar vreau sa o vad pe 5 masini macar ca merge bine, respectiv cum merge.

Oricum, imi trebuie suspensie si sasiu optimizat si anvelope ca lumea pt puterea aia. Deja mi se pare ca ajung la limite si am mai schimbat cate ceva...

Link către comentariu

Sunt in discutii cu Hurdy din UK, el are LO4XX pe al sau R si pot spune ca abuzeaza bine masina. Astept sa imi spuna un review concret si apoi vi-l scriu aici.

Link către comentariu

Da, TEFF, dar abia a montat-o si fiind iarna nu prea are ce si cum sa vada. Mai asteptam putin...:D

Link către comentariu

Raspuns de la Hurdy:

"To answer your questions.

1. The stock engine runs well with the L04XX. If you want to max out the turbo I would recommend rods.

2. If running Revo you can use a normal intake. If wanting to run GIAC they use the VF intake, which runs a different size MAF housing.

3. The turbo will easily run over 400 whp and if running WMI up to 430-440whp.

Additional parts that you need to run are....Uprated low pressure fuel pump, RS4 injectors and all the normal stage 2+ bolt-ons"

Link către comentariu

Mda, suna bine.

Of, alti 5000EUR si turbina asta cu cele necesare :)).

Vedem, vedem...

Link către comentariu

Imi bag picioarele :))

In ritmul asta luam un GT-R si aia era. Mai asteapta totusi turbina asta.

Link către comentariu

Si daca luai GTR-ul ce ai fi schimbat?

Pana la urma drumul este frumos, uneori chiar mai presus de frumusetea destinatiei.

Link către comentariu

Pai tocmai asta zic si eu: indiferent de materialul de baza, microbul oricum te va impinge sa faci ceva modificari. Asa ca afirmatia cu "luam nu-stiu-ce-masina de xx.xxx euro si 500 de cai si incheiam balciul" nu sta in picioare in cazul multora dintre noi.

Link către comentariu

Cu toate ca ma mananca totusi curiozitatea, voi ramane cu Golful la ~390-400CP. Mai mult decat atat nu-mi inspira incredere sasiul asta. Poate ca e doar parerea mea, dar orice i-ai face, cam tot dracul ala e :).

Cat despre GT-R, am mers cu MY2012(nu vb de 2013) si e alta mancare de peste. Eu Zic ca e peste 911 Turbo(pe "conduselea" :) ), lasam deoparte bineinteles factorul wow al oricarui Porsche. Iti inspira foarte multa incredere.

Golful va ramane la mine inca 2-3 ani pana cand adun ce imi trebuie pt altceva.

Link către comentariu

Am avut ocazia sa merg pe scaunul din stanga cu GT-R lui Theo exelixis ( scaunul din stanga este cel al pasagerului) si este cum a zis si Jugu altceva dar acel altceva are multe inconveniente, ca senzatie este Divin( fix asta este cuvantu) am fost plecat anu trecut in germania cu un prieten care dorea sa cumpere un porsche gt3 am mers l- am vazut , l-am pornit stat 10 min mers "blana" fara probleme senzatie Divin-1 si asa am ajuns la concluzia ca este mult mai practic un porsche (parerea mea) ! Exemplu nu poti face drumuri foarte lungi cu GT-r si gata trebuie aliniat ambreiaju trebuie numai stiu eu ce ,prea mare bataie de cap!

Link către comentariu

Exemplu nu poti face drumuri foarte lungi cu GT-r si gata trebuie aliniat ambreiaju trebuie numai stiu eu ce ,prea mare bataie de cap!

Sincer imi e greu sa cred asa ceva

Link către comentariu

Probabil ca se refera la un GT-R cu modificari substantiale la motor, ca altfel nu-mi explic...

Link către comentariu

Si chiar daca ii faci upgrade la cutie, tot mi se pare ciudat si cer. Cum am zis, imi e greu sa cred asa ceva

Link către comentariu

Daca incalzesti uleiul din cutie si diferentiale mai mult de 120 de grade (ceea ce se intampla la 4 urcari in forja pe rasnov, lucru testat) trebuie facuta revizia la cutie si la dif la 3500 km, asta recomanda fabricantul .. Plus ca daca prinzi de exemplu aglomeratie spre mare, trebuie sa tragi pe dreapta sa se raceasca :) (lucru din nou testat de mine si un prieten posesor)

Link către comentariu

Alex presupun ca te referi la gt-r lu bogdan!? Teff aici nu vb de un r20 modificat radical care ajunge la puterea unui gt-r de fabrica, gt-r lu theo este modficat hardcore si aici nu mai este cazu sa spun de CRZ ...

Link către comentariu

Ce simplu e totul, atunci cand ai bani, nu?

Si cu toate astea, nu vad legatura cu masina lui JUG....

Link către comentariu

Ce simplu e totul, atunci cand ai bani, nu?

Si cu toate astea, nu vad legatura cu masina lui JUG....

Mi-ai luat-o inainte.:)

Link către comentariu

Alex presupun ca te referi la gt-r lu bogdan!? Teff aici nu vb de un r20 modificat radical care ajunge la puterea unui gt-r de fabrica, gt-r lu theo este modficat hardcore si aici nu mai este cazu sa spun de CRZ ...

Stiu ca nu te referi la R20, ci la GTR. Stiu despre GTR lui Theo sau al lui Cezar, intamplarea face ca masina mea sa fie la Exelixis, iar Theo fiind un prieten apropiat, vorbim zilnic despre GTR si alte masini. Pana acum nu am auzit de problema expusa de tine si tot imi e putin greu sa cred. Dar cine stie...o sa il intreb maine de curiozitate

Imi cer scuze Andrei.

Ce simplu e totul, atunci cand ai bani, nu?

Banuiesc ca vorbesti in cunostiinta de cauza si nu vorbesti in numele nostru (al participantilor la aceasta mica discutie), nu?

Modificat de xht20
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!