Jump to content

2012 Volkswagen Golf R - Candy White


JUG

Postare recomandată

  • Administrator

73% ala inseamna 27% negru ... asa cred ca era R32ul meu (dar eu nu aveam geamuri privacy pe el)

Link către comentariu
Cristian Tanase

Eu am 50% toata masina si e super ok mai ales cand e soare... Probleme apar noaptea cand ploua si tre sa dau cu spatele in rest e ok :)

Link către comentariu

Sa pui si tu poze dupa ce o faci te rog!

Eu vreau sa gasesc pe cineva sa vina sa imi monteze folia la birou ca nu am timp sa merg cu ea.

Link către comentariu

De ce nu trimiti pe cineva cu masina sa-i puna folie? Eu cand mi-am pus folia mi-a bagat geamurile intr-un cuptor cateva minute sa se prinda ca lumea.E pacat sa faci un compromis d.p.d.v al calitatii ca sa salvezi cateva ore.

Link către comentariu

Ma ofer eu sa merg cu masina la pus folia pe geamuri :king:

Link către comentariu

Cand se linisteste treaba la 1.2 tsi cu saibele si lanturile de distributie am sa te caut sa facem o [cenzurat].Apropo.. nu te-au sunat sa-ti schimbe vreo saiba? :biggrin:

Link către comentariu
  • 1 month later...

Sa mai stergem putin praful depus pe aici...

Saptamana trecuta am avut destul de multa treaba(mai multa Gabitza decat mine :D ) intrucat am montat urmatoarele:

- intercooler THS;

- brate fata aluminiu de Audi TT;

- swaybars H&R fata-spate 24-26mm; in realitate sunt 25-27mm :)

- distantiere fata H&R 15mm;

- tampon inferior motor VW Racing;

- aripi fata evazate 25mm Kerscher.

Impresii:

1. Bratele de Audi se simt foarte, foarte bine. Directia e mai usoara si sensibil mai responsiva, mai ales dupa 80-100km/h. In plus, confortul a crescut surprinzator, dar stiam asta deja de la Fusco. Pot doar sa imi inchipui ca greutatea redusa permite amortizoarelor sa lucreze mai eficient.

Impreuna cu ecartamentul fata care a crescut foarte mult( circa 44mm) e aproape imposibil sa destabilizezi botul masinii acum, indiferent ce faci.

2. Barele stabilizatoare sunt un alt upgrade ce isi merita banii pe deplin. Ruliul e ca si inexistent si simt in sfarsit cum supravirarea isi face loc, ceea ce ma bucura. Limitele masinii au crescut considerabil, iar ceea ce inainte mi se parea limita acum mi se pare aproape lejer, asadar trebuie sa reinvat ce si cum poate sasiul.

3. Tamponul de motor a fost un mic soc la prima cheie si primii 500m, multe vibratii noi, destul de puternice la prima vedere. A doua zi deja ma obisnuisem si apreciam cum impreuna cu barele stabilizatoare fac in asa fel incat masina sa se simta un tot unitar, fara aplecari, destabilizari si miscari necontrolate ale sasiului.

4. Efectul intercooler-ului nu se poate descrie decat prin cifre, acestea fiind dupa cum urmeaza: BUC-MOECIU pe DN1 la 26grd, mers foarte alert ->temp. uleiului 102grd.

Inainte, prin martie, pe drumul spre Hungaroring, pe portiunea DT Severin - Caransebes, la 22-23grd uleiul atinsese 108grd, in conditiile in care drumul era drept sau oricum cu inclinare mult mai mica decat Valea Prahovei.

In concluzie: money well spent!

Cu aceasta ocazie am reusit sa descarc puntea fata de niste balast, dupa cum urmeaza:

- aripi Kerscher: - 4,2 kg

- brate fata : - 3.4kg

Saptamana aceasta vin si noile frane, frane in privinta carora am cele mai mari "emotii". Sper sa fie cum trebuie ca modularitate, feeling si eficienta.

Urmatoarele modificari vor fi: anvelope(Michelin PSS) si suspensie(Bilstein B14/B16), dar asta mai tarziu, prin toamna, daca nu chiar primavara viitoare.

Setul de poze mai pe seara ca mai tre' sa si muncesc :D.

P.S.: Toate piesele OEM sunt de vanzare, in caz ca e cineva interesat.

Link către comentariu

Ca un fost posesor de AP Racing, Brembo, iti pot spune ca Alcon au o modularitate superba, si iti lasa impresia de frane pe care poti sa le batjocoresti cum vrei si nu au probleme

Link către comentariu

Ce dimensiune iei PSS-urile? Am vazut ca nu-s prea prietenosi cu genul asta de masini cand vine vorba de dimensiuni.

Link către comentariu

Intercoolerul vezi ca are alt scop decat... a reduce temperatura uleiului ;) Din ce stiu eu, raceste aerul ce trece de turbina si intra in motor... :D

In rest, spor la toate! Felicitari pentru modificari... Nu prea o lasi sa respire observ :)

Modificat de Zyx
Link către comentariu

asta ma pregateam si eu sa intreb. de ce nu masori temperatura aerului...? ca temperatura uleiului nu e concludenta.

Link către comentariu

Ce dimensiune iei PSS-urile? Am vazut ca nu-s prea prietenosi cu genul asta de masini cand vine vorba de dimensiuni.

235/35/19 Noroc ca asta e dimensiunea rotilor fata ale Porsche 911 Turbo/GT3RS, respectiv 458 Italia, parca :D

Ce upgrade-uri frumoasa :)

Multam! :D

Link către comentariu

Masuratoarea concludenta se face la IAT (intake air temperature).

Pentru temperatura ulei e bun kit-ul de il am eu. INA Engineering OIL Cooler Kit

Link către comentariu

Rolul principal al intercooler-ului este, de fapt, de a permite ca turbina sa bage aer mai dens in motor(aerul fiind mai rece), dar :

"As well as allowing a greater mass of air to be admitted to an engine, intercoolers have a key role in controlling the internal temperatures in a turbocharged engine. When fitted with a turbo (as with any form of supercharging), the engine's specific power is increased, leading to higher combustion and exhaust temperatures. The exhaust gases passing through the turbine section of the turbocharger are usually around 450 °C (840 °F), but can be as high as 1000 °C (1830 °F) under extreme conditions. This heat passes through the turbocharger unit and contributes to the heating of the air being compressed in the compressor section of the turbo. If left uncooled this hot air enters the engine, further increasing internal.

temperatures.

Interpretarea per-a-contrario este aer mai rece(implicit mai dens) in motor => ardere mai eficienta/ putere mentinuta sau crescuta/ temperaturi mai mici de exploatare

P.S.: Nici nu am avut ocazia sa masor temperatura aerului din admisia, iar mai mult decat atat eu nu urmaream cresterea puterii, cat racirea motorului si mentinerea fiabilitatii.

Link către comentariu

Am si spus "parca". Oricum, 235/35/19 e dimensiunea Porsche-ului 911 si a McLaren MP4-12C :wub:

Modificat de JUG
Link către comentariu

undeva....un procent ajuta..si ce spui tu in copy-paste este f adevarat....dar asta e un scop secundar (ca sa nu zic tert) al intercoolerului. dar ma indoiesc ca gradele alea (6-7 in cazul unor temparturi exteioare mai mari si a stilului de condus mai sportiv) sunt atinse DOAR din intercooler.

eu am observat o diferenta f mare a aerului de la intake prin FMIC, dar nicio diferenta la temperatura uleiului. nici macar nu am urmarit atent..pt ca nu am citit nicaieri de o legatura asa stransa intre FMIC si temp uleiului.

Link către comentariu

De acord cu tine ca scopul IC este cel pe care l-ati mentionat si care apare si in citatul meu, insa eu spuneam ce am apucat sa observ si ce ma interesa pe mine in mod deosebit.

Link către comentariu

Pai daca pui si un oil cooler sigur castigi mult in plus fata de intercooler :)

Link către comentariu

Exact... un oil cooler era ceea ce "cautai" tu (racirea motorului si mentinerea fiabilitatii)

Intercoolerul este pentru a asigura o racire mai buna a aerului din admisie, deci de a fructifica modificarile ce duc la cresterea puterii si implicit de a nu simti - ca si putere, daca temperatura ambientala creste mai mult decat trebuie. Sau sa nu se ajunga la acele numite "heat soak"

Modificat de Zyx
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!