Jump to content

2012 Volkswagen Golf R - Candy White


JUG

Postare recomandată

Azi am avut zi plina in service. Am montat urmatoarele:

- admisia EvoMS;

- valva FPR de RS4;

- placutele de frana Carbotech XP8;

- furtunase de frana HEL;

- lichid de frana Motul RBF660;

Mai de facut urmatoarele pana la plecarea de sambata: schimbat antigel si adaugat Motul MoCool, montat roti vara + echilibrat si geometrie si facut niste loguri cu ultimele modificari.

Impresii pana acum:

- admisia EvoMS a imbunatatit sensibil raspunsul acceleratiei; motorul e acum mult mai dispus sa urce in ture si inteleg de ce se spune ca "respira mai bine. Cat despre sunet, nu e atat de zgomotoasa pe cat credeam, se aude binisor cu geamul deschis, dar cu el inchis nu se aude mare lucru, ceea ce e bine.

- placutele Carbotech se anunta a fi best-buy-ul de pana acum; am facut un soi de break-in(3-4 frane de la 70-20 si vreo 3 de la 100-30) si intervine ABS-ul de la 50km/h. Sunt foarte bune d.p.d.v. al modulatiei si nu pot decat sa cred ca vor deveni si mai reusite peste vreo 200km. Acum am incredere sa o calc la maxim in siguranta.

- valva de RS4 nu se simte din scaunul soferului, dar voi vedea daca si cum lucreaza atunci cand fac log-urile;

Cea mai mare bataie de cap a fost cu furtunele HEL. Nu au venit cu suruburile corecte, nu intrau cum trebuie in lacasuri si au trebuie polizate putin pe doua laturi si stau cam tensionate cand rotile sunt virate maxim, dar pan' la urma am scos-o la capat.

Link către comentariu

Ceva ciudat dupa montajul elementelor de franare: in mers, se aude un "schelalait" la roti, la viteza mica. Nu e ceva foarte puternic, dar se aude cu geamul deschis. Cand calc pedala de frana usor, dispare.

Sa vedem daca e temporar si daca va fi eliminat dupa ce se rodeaza complet placutele.

Link către comentariu
Master_Blaster

Din cate stiu placutele mai profi nu sunt silentioase ca cele normale. Dar inca sunt f noi placutele, trebuie sa mai mergi ceva cu ele pana se rodeaza cum trebuie si se mai duce scartaitul.

Link către comentariu

Stiu ce zici, e normal sa scartaie la franare, dar la mine in mers se aude ca un catel care schelalaie incet. E ca si cum ar atinge un element pe altul si produce un whining noise, in lipsa de o exprimare mai buna.

Link către comentariu

Probabil au lovit discul, cu janta, cand au dat-o jos, daca e vorba de zgomotul venind de la o singura roata. Mi s-a intamplat si mie, si se auzea un sunet ingrozitor. Indoisera (?) putin discul - au urcat masina pe rampa, mi-au spus s-o pornesc, si au vazut care era buba. Au reparat-o imediat si mi-am vazut de drum, dar sincer, nu pot sa pun degetul exact pe piesa care producea sunetul. De-asta am spus ca indoisera (?) discul. Si, ca sa vezi - erau aceleasi simptome: la franat nu se auzea nimic, la mers normal se auzea un scrasnet.

Oricum, succes. Sper sa nu fie nimic.

Modificat de Araym
Link către comentariu

Din cate stiu placutele mai profi nu sunt silentioase ca cele normale. Dar inca sunt f noi placutele, trebuie sa mai mergi ceva cu ele pana se rodeaza cum trebuie si se mai duce scartaitul.

Placutele de track, performante, sunt mult mai zgomotoase decat cele de strada. Sa vezi cum fac RP2-urile.

Carbotech spune: "Carbotech™ does NOT recommended XP8™ as a daily driven street pad due to elevated levels of dust and noise".

In alta ordine de idei, felicitari pentru pentru upgrade-uri, te misti super bine. Cu siguranta masina trage mult mai bine cu EVO-MS-ul si s-a imbunatatit raspunsul acceleratiei. O sa vezi cel mai bine sambata la drum intins. :icon_thumleft: :icon_thumleft:

Datorita faptului ca placuta e groasa si discul nou, nu se indeparteaza suficient de mult de disc incat sa nu-l mai atinga foarte putin, de aceea apare acel schelalait. La o noua apasare a pedalei si revenire, se reaseaza si posibil sa nu mai faca asa.

Datorita faptului ca si eu am discuri noi + placute Carbotech RP2 noi, se intampla exact la fel la mers linistit. Ieri, am ridicat masina pentru niste mici sertari ale suspensiei si am observat ca rotile fata nu se mai invart asa lejer, semn ca placuta atinge discul usor. Dupa 800 km pana la Budapesta, nu vom mai avea nici o problema.

Am discutat cu Mike Puskar de la Carbotech despre ce placute pentru strada sa folosesc pentru a scapa de zgomot si mi-a spus ca dupa trackday zgomotul s-ar putea atenua foarte mult, posibil la XP8 sa nu mai fie deranjant. Daca e asa si astept un review de la tine despre aceasta imi iau XP8 pentru strada. :)

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Foarte bune upgrade-urile :)

Legat de scheunat, ai grija sa nu fie ceva mai grav :D

post-3765-0-07145000-1331714310_thumb.jp

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

M-am gandit la ce zici tu Bebe, dar am garda la sol prea mica acum cu rotile de iarna.:))

Link către comentariu

Ati uitat ca Jug e DSG si difera un pic de toate manualele la viteza mica cel putin, din punct de vedere frana.

Teo, pt strada, cel mai slab compound cred ca e ideal, sau chiar un pic mai sus... dar fiecare cu cel doare :)

Bravo, Jug-ule, felicitari, distractie placuta, drumuri bune si toate cele bune!

Link către comentariu

Cea mai mare bataie de cap a fost cu furtunele HEL. Nu au venit cu suruburile corecte, nu intrau cum trebuie in lacasuri si au trebuie polizate putin pe doua laturi si stau cam tensionate cand rotile sunt virate maxim, dar pan' la urma am scos-o la capat.

Aproape toti de aici de pe forum am avut probleme cu furtunele aste la montaj. Si la mine au fost polizate. La altii nu s-a potrivit banjo bolt-ul pe filet...

Link către comentariu

Unele guri spun ca HEL ar fi mai bune. Acum na, vor fi mereu pareri pro si contra.

P.S.: Vezi ca nici cu Goodridge nu e totul lapte si miere. Sunt foarte multe cazurile in care nici la ei nu se potrivesc asa cum trebuie furtunele.

Link către comentariu

Dragi colegi cu 2l TFSI, spuneti-mi, va rog, ce tip de ulei folositi si la ce temperatura ajunge acesta dupa, sa zicem, 4-6 sesiuni de accelaratie puternica/ maxim.

Eu aseara am atins 97Celsius dupa vreo 15 minute de mers sportiv. E cea mai mare temperatura atinsa pana acum si imi pare un pic cam inalta pentru temperatura ambientala de 3-4Celsius.

Astept cu interes raspunsurile!

Link către comentariu

Salve

Eu pot sa iti spun de RS4 ca imi sta uleiul daca merg sportiv pe la 100-102 grade parca am vazut si 107 dar vara

Asa ca nu e mult 97 zic eu

Link către comentariu

Asa imi inchipuiam si eu. Nu eram ingrijorat, doar ca imi doream sa vad ce temperaturi ating si altii.

Link către comentariu

Orice modificare adusa unui furtun fata de fabrica este periculoasa...goodridge in cazul franelor de S3\cupra\R si a modelelor GTI 312\288 merge plug & play...nu merita riscuri in plus....in afara de scris compozitia furtunelor sunt aproape identica....

In legatura cu temperatura uleiului la 2.0 tfsi --> poate sa sara de valoarea de 97 grade chiar si cu 10 grade in functie de stilul de mers si ulei. In cazul Motul fata de orice alt ulei iti tine temperatura uleiului cu 7-10 grade mai jos :)

Link către comentariu

pe 2.0TFSI pe GTI modificat cu K04 am vazut constant si 115 grade cu Motul 300v. mers tare, mult timp, cu >250km/h in germania.

la mine cand o alerg pe curbe, vad constant 110-115.

dar ma bate gandu la un oil cooler.

Link către comentariu

Aseara, pe drumul de intoarcere de la Hungaroring, "eRika" a implinit 10.000km. Am sarbatorit cu niste Red Bull si sandwich-uri :D.

Masina s-a comportat exemplar pe circuit, n-am ce-i reprosa."Buba" cea mai mare este sa mergi pe circuit cu anvelope de strada, mai ales cand ai diametru de 19" si talon de 35. Daca anvelopele ar fi fost semi-slick, masina ar fi fost peste cunostintele mele, cel putin pentru moment, dar si sensibil mai manevrabila.

Franele au fost de 10+. Fading aproape inexistent si modulare foarte buna, dar, bineinteles, tinute in loc de anvelope.

A fost o experienta grozava: distractiva si educativa. Am realizat ca fac unele greseli in modul de condus si le-am corectat, mai ales ca sunt deosebit de importante si pe strada,

Urmatoarea iesire pe circuit va include neaparat( fara a se limita la acestea): anvelope semi-slick(probabil Federal/ Michelin), sway-bars fata-spate, oil cooler. Numai din adaugarea acestora sunt convins ca voi putea imbunatati timpul pe tur cu 2-3 secunde. Apropo, cel mai bun timp obtinut a fost in ultima mansa, cu Chuckie in masina: 2'22".58.

In alta ordine de idei, am trait s-o vad si pe-asta: masina consuma mai putin decat indica CB. Am alimentat cu fix 80l in 3 reprize(10-20-50l) si am parcurs 870km, asadar 9.2l/100km, iar CB imi spunea 9.7l/100km. Viteza medie a fost 79km/h, iar autostrada A1 am facut-o in 40min.

Link către comentariu

Salut, referitor la iesirea pe circuit, anvelopele de strada rezista bine sau sunt tocite? Nu de tot ma refer, dar un nivel de uzura mai avansat? Si inca ceva in tara nu exista un circuit? Stiu ca exista cateva dar nu stiu mai multe detalii despre ele.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!