Jump to content

Ajutor interpretare vag-com


danielpolo
 Share

Postare recomandată

Salut.

Cer ajutor in urmatoare aproblema:

VW golf3 1994, motor ABD 1.4i

Mers la ITP, respins pt.. noxe(la ralanti CO 0.3 iar la 3000rpm CO 0.6)

Primesc si indicatii: lambda sau toba catalitica....

Am studiat forumul si mi-am facut singur o interfata cu optocuploare, m-am conectat cu un laptop(se pare ca la acest an de fabricatie, interfata nu este OBDII ci OBD simplu)

In fine am rulat un anume VAGCOM si am reusit sa citesc niste date:

ID 030 906 026 R

1.4i R4 MONO 1.2.3 D7B

PMC1

Lambda factor oscileaza in jurul valorii de 1 adica 0.89-1.1

In dreapta acestui camp mai este o fereastra :Lambda 3.4%---4%

Va rog daca poate cineva sa ma lamureasca cum este cu datele astea,si daca am scanat corect;poate trebuie un anumit soft .Eu am folosit unul de pe CD-ul Soft Diagnose ce contine o multime dar trebuie inregistrate si nu stiu cum(pe site-ul din SUA??!!)

Daca e toba , e nasol ca nu-mi da mana sa o schimb!

De cand am luat masina (5luni) se aude un sunet metalic (zornait) in toba catalitica.

Poate ca e defecta.

Poate aveti o sugestie.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din datele postate nu prea reiese mare lucru. trebuie mai multe informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Cer ajutor in urmatoare aproblema:

VW golf3 1994, motor ABD 1.4i

Mers la ITP, respins pt.. noxe(la ralanti CO 0.3 iar la 3000rpm CO 0.6)

Primesc si indicatii: lambda sau toba catalitica....

Am studiat forumul si mi-am facut singur o interfata cu optocuploare, m-am conectat cu un laptop(se pare ca la acest an de fabricatie, interfata nu este OBDII ci OBD simplu)

In fine am rulat un anume VAGCOM si am reusit sa citesc niste date:

ID 030 906 026 R

1.4i R4 MONO 1.2.3 D7B

PMC1

ACtivarea programului se face pe 2 faze : Odata din montajul interfetei daca e deja activata interfata(unele vin deja activate) si daca ai serial de bagat in dreptul unde scrie about/activare. Probabil ca nu ai avut toata documentatia cand ai facut interfata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai fost respins la ITP ai primit si doua listinguri al analizorului de gaze ( unul la mers in gol si unul la mers in gol accelerat ).

Scrie-ne toate datele de pe ele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danielpolo, nu asa se verifica sonda lambda.

Intra la engine, grupul 00

in campul 5, valoarea trebuie sa fluctueze in intervalul 106-150 de cel putin 30 ori pe minut.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!