Jump to content

Martor EPC


tgrig
 Share

Postare recomandată

Intr-adevar - le-am confundat. Am desfacut usa - culorile sunt respectate si m-a uit si pe log-ul primit si nu imi da nici un fault code pe inchidere centralizata:

Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.lbl

Part No: 6Q0 959 433 A

Component: 04 Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    7

  • BLiTZ

    7

  • roby_g

    5

  • Austinel

    5

Salut baieti! Am si eu o mica problema ... azi cand am iesit prin oras am observat k mi s-a aprins EPC-ul. Am venit acasa am dat un search pe vwforum si am gasit buba... switcu de la pedala de frana fiind sambata si magazinele inchise.. l-am "reparat eu" adik l-am facut sa mearga cat sa pot sa merg pana imi comand unu, nou dar am o problema. Acum imi merg stopurile pe frana dar martoru EPC a ramas aprins; Intrebarea mea este daca se poate stinge martorul EPC prin alta metoda decat o scanare VAG com pt k este cam scumpa pe aici si ...criza se simte :) Multumesc anticipat !! Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te costa doua scanari, cumperi o interfata. 80-90 RON gasesti deja.

Si apoi nu te doare costul scanarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal daca eroarea nu mai este in sistem, dupa cateva porniri (cate nu stiu exact) se va sterge singura si implicit si martorul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Am si eu o mica problema ... azi cand am iesit prin oras am observat k mi s-a aprins EPC-ul. Am venit acasa am dat un search pe vwforum si am gasit buba... switcu de la pedala de frana fiind sambata si magazinele inchise.. l-am "reparat eu" adik l-am facut sa mearga cat sa pot sa merg pana imi comand unu, nou dar am o problema. Acum imi merg stopurile pe frana dar martoru EPC a ramas aprins; Intrebarea mea este daca se poate stinge martorul EPC prin alta metoda decat o scanare VAG com pt k este cam scumpa pe aici si ...criza se simte :) Multumesc anticipat !! Seara buna!

Reparatia nu poate garanta reaprinderea martorul EPC. Becul din bord se poate stinge prin scoaterea unei borne de la baterie cca. 10-15 minute. Cel mai bine scoate mufa de la intrerupator sa nu risti descarcarea bateriei. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

de cand am cumparat-o, eu am o mai veche problema cu martorul motor, i-am dat o scanare si mi-a spus ceva legat de aer,

m-am uitat la motor si am vazut ca are un furtun mic fisurat (c-am cat degetul mic, nu stiu exact de la ce e, undeva in spate pe sub plasticul ala de pe motor), iesea putin fum. Am vorbit cu seful de parc auto de la serv si mi-a spus sa prind niste banda izolatoare pana schimb furtunul (provizoriu)

el este si acum in aceasi stare (dupa vreo 2 luni), martorul motor la fel (sper ca doar asta sa fie problema) ... dar nu ma deranja prea tare pt ca masina mergea normal, aveam un consum undeva in jur de 6,5% in afara si 8,5% in oras

astazi, am pus sa se incalzeasca oblinzile si la un moment dat, din senin, mi s-a aprins si EPC-ul :)

am ajuns acasa, am oprit masina si am pornit-o iar. surpriza: doar martorul motor aprins

este prima mea masina si nu sunt specialist, din acest motiv intreb:

Este posibil sa fie vreo legatura intre toate acestea?

Este o problema grava?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fara o diagnoza cam greu sa ne dam seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

SALutare am si eu o problema la un VW Lupo motor de 1.4 16V care nu se tureaza mai mult de 3000 rmp in gol si ramene aprins martorul EPC.Am facut o diagnoza si am avut urmatoarele coduri de eroare

Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.LBL

Control Module Part Number: 036 906 034 F

Component and/or Version: MARELLI 4LV 2965

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 01236

VCID: 152AC30A03DB80B4

4 Faults Found

17989 - Throttle Actuator (J338): Basic Setting Not Performed

P1581 - 35-00 - -

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 35-00 - -

17962 - Throttle Actuator (J338): Conditions for Basic Settings not Met

P1554 - 35-10 - - - Intermittent

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 35-00 - - .

Am schimbat clapeta de acceleratie si pedala de acceleratie crezand ca ele sunt problema dar defectiunea persista.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine bine, ai schimbat clapeta DAR i-ai facut adaptarea? sau basic setting-ul? Avem procedura descrisa in topicul de "clapeta de acceleratie" desi pentru clapeta noua s-ar putea sa trebuiasca facuta doar cu vag-com sau cu testerul de uzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa ii fac adaptare dar imi dadea eroare daca te uiti acolo in codurile de erori zice ca nu sunt indeplinite conditile pentru adaptare.sti cumva care sunt aceste conditii?

am ag com 10.6 am intrat in blocul 060 si am dat basic setings.Clapeta care este pusa acum nu este noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa ii fac basic setings imi da eroare.

am pus-o pe test la masuratori si unghiul de la clapeta nu se modifica deloc cand accelerez.clapeta este buna am incercat-o pe bora mea si pedala functioneaza bine potentiometru verificat cu vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te-am inteles bine, corpul de clapeta l-ai luat ptr. ww lupo 1.4 16v, atunci cum iti merge pe bora 1.6 16v? ceva nu pusca(ma gandesc la corpul de clapeta cumparat dupa ureche), sau pune corpul tau de clapeta de pe bora pe lupo si vezi, eu raman la ideea ca nu ai cumparat ceea ce trebuie. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am puso aia de pe lupo pe bora si mergea problema a fost rezolvata.Cauza defectiunii a fost o siguranta. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pffff mai omule, mi-ai dat emotii. Deja ma gandeam ca ceva nu-i in regula pe la calculatorul de motor.

No bine c-ai rezolvat!

P.S. nici n-ai idee cate probleme sunt de zeci d eori amplificate din cauza unei nennorocite de sigurante NEVERIFICATE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am facut o scanare si mi-a aparut:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

am cumparat senzorul de pe frana si cand sa-l pun ... surpriza luminile pe frana ramaneau aprinse chiar daca scoteam cheile din contact

dupa o zi de stat cu capul pe pedala de frana am pus inapoi senzorul vechi dar nu mai vine fix in suportul lui; i-am pus un pic de banda izolatoare pe tija si acum e ok dar asta e o solutie temporara

e posibil ca senzorul nou sa fie stricat sau trebuie sa fac ceva, vreo adaptare?

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna. Am si eu martorul EPC aprins, dar mai de mult timp, cam un an. Am schimbat switch-ul de la pedala de frana, dar nimic, tot ii aprins. Poate trebuie stearsa eroarea? N-ar trebui totusi sa se stinga de la sine daca defectiunea dispare? In fine, poate ca-i alta problema, oare sa scot sonda de temperatura si sa vad daca face contact cum trebuie? Ca motorul se incalzeste normal, baga aer cald, dar acul nu se misca de pe bord, si motorul fluctueaza, am citit lmai inainte la cineva ca poate si de asta apare EPC. Msi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur, scaneaza cu VAG-COM...si da, eroarea pt contactul de la frana dispare numai stearsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

epc aprins am avut si eu astazi.....senzorul pe pedala de frana a fost,schimbat la skoda pitesti 120 ron totul...numai bine

Modificat de pancu.boss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm mare manopera, stiind ca switchul e in jur de 40 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam 50 lei switch-ul, 50 tester-ul, 20 UT manopera... aia sunt 120 lei 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut singur testerul dar ei au zis ca trebuie sa faca si ei tester,de asta am dat atat.e bn ca am rezolvat pentru ca ma speriasem,acceleram pana la fund si nu crestea turometru deloc...apoi a a parut eroare epc..probabil nu ma lasa calculatoru sa accelerez,nu stiu...am cablu diagnoza am scanat,am citit eroarea si am vazut ca trebuie schimbat senzorul...va multumesc tuturor ca imediat intrasem pe forum aici sa citesc despre asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut am si eu aceeasi problema cu fabia 1.4 16 v 101 cp ramane  EPC aprins  .am fost ieri si am pus-o pe tester si mia dar erroarea16955 contact frana Acircuit defect bara pilot auto  (asa ceva)  cred ca este switch-ul  ,dar aseara check engen si   martorul de la servo directie    poate sa fie de la switch???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul servodirectiei nu are nicio legatura cu problema pe care ai mentionat-o.

 

Sent from my SAMSUNG-SGH-I337 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!