Jump to content

Martor EPC


tgrig
 Share

Postare recomandată

Din ceea ce am mai citit eu pe forum problema ta poate sa apara din cauza ca in oras mergi mai mult la uratii mici, nu ai unde sa turezi un pic motorul si se poate infunda catalizatorul. Recomandarea general valabila e sa mergi undeva si sa duci turatia motorului pina in 4000-5000 sa se mai curete catalizatorul. Daca nici asa nu se rezolva trebuie scanat si vazut de unde apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    7

  • BLiTZ

    7

  • roby_g

    5

  • Austinel

    5

Ar fi bine sa verifici sonda de temperatura, asa am patit si eu ,cand era cald motorul si afara erau 20 grade imi facea problemela pornire. EPC poti afla numai dupa o scanare la calculator.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut de vreo doua saptamani am si eu aceasi problema martor EPC aprins.Problema este ca se aprinde in timpul mersului iar daca o repornesc de 2,3 ori dispare , ce am mai observa este ca de obicei se aprinde cand merg prin oras mai mult (sa fie de la sistemul de racire sl motorului?)in rest motorul merge bine, trage ,sta la relanti dar din cand in cand nu imi porneste la prima cheie (cu motorul cald)la rece nu am probleme.Dupa ce imi curat clapeta de acceleratie o sa ma duc cu ea la un tester sa vad ce are si revin cu inf.

Mergi la Florin PPR si iti face o diagnoza apoi spune-ne ce are, sunt curios!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ar fi bine sa verifici sonda de temperatura, asa am patit si eu ,cand era cald motorul si afara erau 20 grade imi facea problemela pornire. EPC poti afla numai dupa o scanare la calculator.

O zi buna.

Poti sa-mi spui mai multe despre sonda (locatie pret) ca pe mine ma dispera cand nu porneste la prima cheie si mai este si lume in jurul meu. Tu spui ca ai avut aceasi problema , la mine daca invart electromotorul mai mult o ia si la prima cheie dar dupa aia motorul trepideaza putin(nui place).Despre martorul EPC aprins pot spune ca nu ma mai deranjat de vreo 6 zile in care am facut cam 700 km motivul nu il stiu inca ce pot sa va zic este ca am curatat clapeta de acceleratie , am alimentat de la alta benzinarie si am iesit cu ea din oras si am calcato la podea 4000-5000 rot/min o jumatate de ora de atunci nu mai am probleme si parca merge mai bine poate a fost infundat catalizatorul sau benzina de proasta calitate daca imi mai apare ma duc cu ea la tester .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Am si eu de ceva timp incoace o problema la motor.Am o Fabia 1.4 mpi 50 kW distributie pe lant cod motor AME si calculator de motor Simos 3PB.De cateva luni martorul EPC sta aprins in bord si cu VAG Com-ul nu se poate intra pe modulul motorului ca sa vad exact de ce s-a aprins EPC-ul.Cand motorul este rece mi se intampla uneori sa "moara",iar in alte situatii sa dea mici rateuri in mers mai ales in primele 3 trepte de viteza sau cand turatia este in jur de 2000 rot/min.Mentionez ca masinii i-a fost facut acum ceva timp un chip tuning dupa care a aparut eroarea cu EPC-ul in bord si nu a mai putut fi scanata,nici macar de cei de la Brady.Daca ma puteti ajuta cu un sfat,va rog nu ezitati sa o faceti:)

Multumesc anticipat!

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea este urmatoarea:

Martor EPC aprins si in acelasi timp stopurile de frana aprinse, indiferent daca este motorul pornit, oprit sau cheia scoasa din contact. Din ce am citit pe forum se pare ca este de vina intrerupatorul de la pedala de frana. Unde mai exact gasesc acest intrerupator de la pedala ca m-am uitat putin dar fiind intuneric nu am observat mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dai jos masca de sub volan, ca sa ai acces la comutatorul de frana. Cel putin asa e la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la masca de sub volan si nu se da jos doar partea din dreptul intrerupatorului, ci toata masca de sub volan inclusiv blocul de lumini. Cel putin asa am vazut. O sa incerc sa o scot sa vedem ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat prin desfacerea mastii de sub volan. Sunt cateva surubele sub volan, unul in lateral in interiorul cutiei cu sigurante si inca unul deasupra. Pentru a ajunge la cel aflat deasupra se desface plasticul care se afla sub ceasurile din bord prin ridicare, fiind prins in niste cleme. Deasupra blocului de lumini masca este prinsa in 2 cleme, dar se desface relativ usor prin tragere. Dupa ce se desprinde masca se scot firele de la blocul de lumini ca sa poata fi lasata masca in jos. Intrerupatorul se scoate prin rasucire dupa care se scoate si mufa. Montarea se face in ordine inversa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal

am o skoda fabia 2001 1.4 mpi cu o problema care ma streseaza deja de ceva timp

Cu 2 luni in urma intr-o dimineata dupa ce nu am mai pornit masina de 2 zile am dat la cheie masina a pornit dupa care in secunda urmatoare a inceput sa bipuie si sa palpaie becul de la pompa de ulei de pe bord dupa care motorul s-a oprit

Am repornit masina si totul a decurs normal dar dupa 200 de metri s-a aprins martorul EPC

Am mai circulat cu ea asa 2 luni facand cam 5000 km dupa ce m-am dus cu ea la diferiti mecanici cara nu au putut sa se conecteze la calculatorul motorului dandu-le eroare de conectare

Zilele trecute am fost la alt mecanic si omul chiar s-a chinuit sa reusesca sa se conecteze la calculator dar nu a putut decat sa se concteze pe rand la celelate calculatoare mai putin cel de la motor cand punea si firul de la calculatorul de motor intra in scurt si nu se mai putea conecta la nimic

Concluzia mecanicului a fost calculator defect motor

Tin sa mentionez ca pe seara dupa ce am venit de la mecanic mi s-a aprins si martorul de check engine adica robinetul de la bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai intampla sa nu poti comunica prin mufa de diagnoza cu calculatorul de motor atunci cand radiocd-ul (daca e model aftermarket) este legat prost la conexiunea din spatele lui. Roaga un mecanic sa demufeze rcd-ul si vezi daca se conecteaza la calc de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai intampla sa nu poti comunica prin mufa de diagnoza cu calculatorul de motor atunci cand radiocd-ul (daca e model aftermarket) este legat prost la conexiunea din spatele lui. Roaga un mecanic sa demufeze rcd-ul si vezi daca se conecteaza la calc de motor.

am incercat si asta dar degeaba

se poate repara calculatorul masinii adica daca exista vre-un mester care se pricepe sau trebuie cumparat unul nou

Iar daca ar fi sa cumpar unul de pe o masina second s-ar potrivi la masina mea?

Modificat de robert500
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Problema mea este urmatoarea:

Martor EPC aprins si in acelasi timp stopurile de frana aprinse, indiferent daca este motorul pornit, oprit sau cheia scoasa din contact. Din ce am citit pe forum se pare ca este de vina intrerupatorul de la pedala de frana. Unde mai exact gasesc acest intrerupator de la pedala ca m-am uitat putin dar fiind intuneric nu am observat mare lucru.

Am o Skoda Fabia 1.2 si astazi, dupa ce am circulat toata ziua, cand ma apropiam de casa, mi s-a aprins martorul EPC, iar stopurile si frana au ramas aprinse si dupa oprirea motorului. Am sunat la Asistenta Skoda si mi-au spus sa decuplez o borna a bateriei pana luni, iar luni sa ma prezint la service. Am citit toate postarile pe aceasta tema, dar n-am inteles cum vi s-a remediat problema. Care este cauza si cam costa reparatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laura, e un caz aparte si des intalnit: intrerupatorul pedalei de frana a ramas blocat, prin urmare stopurile au ramas permanent aprinse. Ti s-a spus sa scoti borna de la baterie pentru ca maine dimineata risti sa ai bateria complet descarcata.

Te intrebi ce-are intrerupatorul de pedala de frana cu motorul (si cu EPC-ul): semnalul din acel switch ajunge si la calculatorul de motor a.i. calculatorul de motor sa reduca cantitatea de carburant injectata atunci cand ai calcat frana, din considerente de reducere a consumului de carburant.

In principiu problema ta se rezolva relativ usor: inlocuirea intrerupatorului care costa ~50RON si cca. 0.5 ore de manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Mergi la Florin PPR si iti face o diagnoza apoi spune-ne ce are, sunt curios!

Salut am fost la florin ppr si se pare ca contactul de la pedala de frana sa defectat (problema des intalnita la fabia )in schimb cu pornirea motorului cald inca persista cateodata desi am schimbat si senzorul de temperatura sper sa rezolv si problema asta ca ma cam deranjeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Am si eu probleme cu martorul EPC, dar spre deosebire de cazurile prezentate mie mi se mai aprinde dupa cateva secunde si ESP-ul. Masina este un Golf IV. Stie cineva ce se intampla? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dodorodo, iti recomand sa arunci o privire in aria Golf IV & Bora; colegii de acolo au identificat in cateva topic-uri posibile cauze ce conduc la aprinderea martorului de avarie ESP pe bord. Un caz foarte des intalnit la GolfIV este defectarea senzorului de acceleratie laterala G200 al sistemului ESP. Bine-ar fi sa apelezi si la cineva cu un tester ca sa vezi exact ce defecte sunt stocate in calculatoarele masinii, in felul acesta vom localiza mult mai usor defectul.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

am si eu problema cu EPC si check engine.

Cand pornesc motorul(si la cald si la rece) mi se aprinde martorul Check Engine dupa care daca las motorul sa ajunga la relanti mi se intrerupe si porneste din nou si mi se aprinde martorul EPC. Am mai fost la service Skoda si mi-au spus ca e o eroare de moment :) , au sters erorile si martorii s-au oprit. Dupa cativa kilometrii s-au aprins din nou.

Am facut recent o diagnoza cu Vag si am salvat erorile:

Engine:

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

P1158 - 35-10 - - - Intermittent

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0770

1 Fault Found

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

55-00 - Adaptation Not Successful

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-B.lbl

Part No: 6Q1 937 049 B

Component: BORDNETZ-SG. 1S31

Coding: 25626

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too Low - Intermittent

ma pute-ti ajuta va rog cu erorile de mai sus?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru partea cu motorul, verifica/curata contactele de la senzorul de presiune galerie admisie, si daca nu se rezolva, inlocuieste-l.

Pentru CLIMA: un Basic Setting pe motorasele de la climatronic.

Pentru Bordnetz: bateria pare a fi pe duca, e veche? AI ramas fara baterie de curand?

Modificat de anorganix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea apare la inchiderea centralizata (Bordnetz). Am fost la un "electrician" sa imi monteze alarma. Nu a reusit , dar in schimb a reusit sa taie 3 fire din usa (sofer) , ce se duc la inchiderea centralizata. Le-a legat el inapoi dar de atunci din partea soferului , masina nu inchide toate usile, doar pe cea a soferului. De asemenea, tot de atunci nu-mi mai merge nici avertizorul sonor de lumini cand deschid usa si nici lumina din interior nu se mai aprinde la deschidera usilor.

Bateria masinii este Varta de 55Ah. Are aproximativ 1 an vechime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inchiderea centralizata = 46 Convenience

Bordnetz= 09 cent electric

Nu confunda modulele intre ele. DEsfa legaturile si vezi daca a legat corect firele intre el, adica , vezi daca a respectat culorile.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inchiderea centralizata = 46 Convenience

Bordnetz= 09 cent electric

Nu confunda modulele intre ele. DEsfa legaturile si vezi daca a legat corect firele intre el, adica , vezi daca a respectat culorile.

Intr-adevar - le-am confundat. Am desfacut usa - culorile sunt respectate si m-a uit si pe log-ul primit si nu imi da nici un fault code pe inchidere centralizata:

Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.lbl

Part No: 6Q0 959 433 A

Component: 04 Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru partea cu motorul, verifica/curata contactele de la senzorul de presiune galerie admisie, si daca nu se rezolva, inlocuieste-l.

Pentru CLIMA: un Basic Setting pe motorasele de la climatronic.

Pentru Bordnetz: bateria pare a fi pe duca, e veche? AI ramas fara baterie de curand?

Am desfacut senzorul de la galeria de admisie. Senzorul era plin de calamina, l-am curatat dar martorii tot mi se aprind. Am verificat tensiunea si pe mufa de contact (pin 1 si 3), citisem in autodata ca trebuie sa aibe o valoare de 4,5 V si la mine este 4,9 V. De fapt am mai verificat si sonda EVAP (iara-si din autodata am scos informatia asta) si acolo in loc de 4,5V aveam 4,9V.

Erorile nu le-am sters deoarece nu mai am cablul de diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat erorile. Am dat jos EGR si clapeta de acceleratie , le-am curatat am facut adaptarea pe ele si de atunci nu-mi mai da eroare nici senzorul MAP. Toate aceste informatii le-am cules din forum.

Multumesc vwforum.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Am rezolvat erorile. Am dat jos EGR si clapeta de acceleratie , le-am curatat am facut adaptarea pe ele si de atunci nu-mi mai da eroare nici senzorul MAP. Toate aceste informatii le-am cules din forum.

Multumesc vwforum.ro

Salut

am tot acelas erroare: EPC+check lamp

17566 P1158

17961 P1553

te rog frumos spuneti pe mine cum ati facut adaptarea

cu ce ati curatat?diluant?

Multumesc frumos

Cu Stima papko

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!