Jump to content

Martor EPC


tgrig
 Share

Postare recomandată

pur si simplu nu se poate.conecta....unul dintre ei mi-a spus ca ar fi bine sa-mi cumpar un alt computer........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    7

  • BLiTZ

    7

  • roby_g

    5

  • Austinel

    5

Salut, in leg cu problema mea: mi sa demontat motorul si ce a constatat? Tachetii blocati la 2 pistoane si in rest foarte frumos, curat fara calamina.

Acum astept ca dupa sarbatori sa-mi dea comanda de tacheti si sa inceapa sa-l monteze.

Stie cineva vreun magazin care aduce piese ieftine ( germane ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve,am si eu aceasta probleme cu check engine de mai mult timp problema care nu tare m-a deranjat, intelegand ca s-ar putea sa fie de la combustibil,dar de cateva zile a aparut si martorul EPC si consumul a crescut undeva la 15%.

Am cautat pe forum si am gasit ceva de switch pedala frana, am verificat lampile de la frana si intradevar cea de sus nu mai merge(lampa este buna).

Ce ziceti s-ar putea sa fie acest switch?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea ar putea fi intr-adevar de la lampa de frana care nu functioneaza, dar nicidecum de la switch. Daca era dus switchul nu se mai aprindea nici un stop de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum 15% in oras eu am de cateva luni bune......alin daca rezolvi ceva sa-mi spui si mie te rog...culmea e ca in oras imi consuma ca inaintepardon in afara orasului am acelasi consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Salut!

Problema: martorul EPC aprins! Ba se aprindea si ramanea aprins toata ziua, opream motorul si se stingea, pana nu a mai vrut sa se stinga!

Salutare tuturor,

am o Fabia de 1,4 Ambiente 16V 75 cp la care

mi se aprind si mie in bord martorul Check Engine si imediat EPCul.Am fost la dealerul Skoda din Sibiu,am pus-o pe tester si mi-a dat urmatoarea eroare:

- senzor presiune galerie admisie G 71 -defect sporadic : Denumirea operatiei Test VAS Bec motor aprins/Bec EPC aprins.

Mi-au sters eroarea si cand am pornit motorul ,martorul Check Engine era inca aprins iar pusa a doua oara pe tester nu a mai dat nicio eroare.

Au incercat ei sa o descarce electrostatic si tot degeaba:martorul Check Engine aprins dar testerul nu mai detecta nicio eroare.

Dupa vreo 2 sapt. nu mi s-a mai aprins niciun bec.Si asa am mers vreo luna pana cand au inceput iar sa mi se aprinda cele doua becuri.

Azi dimineata am pornit motorul si nu mi s-a aprins niciun bec ,dar cand a plecat masina imediat s-au aprins cele doua.Curios este faptul ca nu aud niciun zgomot ciudat la masina si totodata masina se comporta bine:cupleaza si trage bine,consum bun.Ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate va ajuta putin:

probleme cu EPC si Check Engine am patit eu de destule ori cand din necesitata am pus benzina de la lukoil si fugeam incolo incoace prin orash fortand destul de tare masina ... la fel si la iesirea tg-Ms-> Sighisoara este un deal pe care de obicei il urc destul de tare ... daca am benzina lukoi e clar ca pe la mijlocul dealului , cam pe atunci cand intra motorul tare in sarciana (se termina inertia ) se va aprinde unul (de obicei EPC) sau ambele semnale. Oricum nu merge asa de "rotund" motorul cu benzina lor.

In rest nu pun decat OMV/PetromV Carrera 95.... nici un fel de probleme nu am avut cu benzia asta.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu la benzina dar nu stiu daca aceasta e cauza.Benzina bag de la PetromV(Carrera95) si de la Petrom fara PB 95.Cand nu am mai bagat Carrera 95 intr-un timp nu mi s-au mai aprins becurile.Oricum mie imi merge bine masina-nu se aude vreun zgomot la motor si trage bine(am demaraj bun).Poate o sa incerc benzina cu cifra octanica mai mare.Azi o sa o duc la o a doua diagnoza la altcineva pentru ca "expertii" de la Skoda Sb nu au gasit defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu masina la altcineva pentru o noua diagnoza : defect P1185 - senzor presiune admisie.

Stie careva cat timp ia pentru a da jos acest senzor pentru a-l masura?Unde se afla el?

Si cam cat ar costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din cate am citit mai sus problema de l amasina mea a mai aprut. Doar ca solutiile date nu au fost la fel.

Sa descriu putin ce mi se intampla: de vreo 3-4 saptamani mi se parindea sporadic martorul de motor si uneori si EPC.

De vreo 2 saptamani se aprinde la pornire martorul de motor si nu se mai stinge. Si la scurt timp se mai aprinde si EPC. Nu am sesizat daca se aprinde cand fac o anumita manevra sa nu.

Pentru ca nu am schimbat niciodata filtrele de cand am masina(11000 km) si nu stiu cand a schimbat neamtul dinaintea mea m-am dus sa schimb si filtrele si uleiul ca scazuse si nu mai gaseam uleiul de completare(aveam vreo 9000 km cu uleiul).

Pe cand schimb filtrele am vazut ca acolo era un tip care facea teste cu un laptop si am comandat si eu un test.

Au aparut 3 erori pe care nu le-am inteles eu prea bine, si care a zis tipul ca sunt din cauza supapei EGR. Ca trebuie curatata si resetata la valorile din fabrica.

A zis ca el poate face asta, asa ca l-am lasat sa-si faca treaba(85 ron toata manopera). Dupa terminare cand sa plec mi se aprind in bord martorul de motor, EPC si martorul de ASR. MA opresc il chem, se uita si a zis sa il las sa faca un test cu ea. A luat-o s-a dus cu ea , a venit a zis ca ia dat 170 si ca nu se mai aprinde nimic. Bun. Plec. Cand sa demarez, o dacie in spate m-a claxonat si nu m-a lasat sa ies, asa ca am pus frana. Apoi motorul parac s-a innecat, si nu a mai avut putere. Calcam acceleratia si nu mai tura. A venit iar cu latopul. A mesterit el pe acolo, a zis ca reseteaza dinnou valorile. A zis ca daca se mai aprind becurile sa ma intorc. M-am dus sa alimentez, si bucuros ca nu se mai aprindea nimic m-am intors spre casa. Cand colo, cand sa ies din oras iar cele 3 becuri aprinse (motor,EPC,ASR). El mi-a zis sa-i dau talpa cateva zile peste 3000 de ture ca sa se curete canalul de evacuare. Tot imi explica ca este aer fals si sonda lamba nu receptioneaza bine comenzile. Nu am prea inteles eu multe ca nu ma pricep.

De cand am ajuns acasa am mai mers vreo 5 km prin oras si am constatat urmatoarele: martotul motor se aprinde de fiecare data la pornire si nu se mai stinge. Uneori se mai aprinde si EPC. O data s-a mai aprins si ASR. Mentionez ca am pornit masina de vreo 4 ori.

Aveti vreo idee?

Sa mai fac o testare si la altcineva?

precizare:tipul nu avea tester VAG-COM ci unul de la bosch. A zis ca e mai usor de utilizat si permite sa lucreze la mai multe tipuri de masini.

Astept sa-mi relatati experiente asemanatoare, si eventual solutii.

Mutlumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci o diagnoza in alta parte. Cea mai bizara chestie este, cum naiba s-ar putea remedia ASR-ul cu talpa cateva zile. :Driver:

Dupa diagnoza, roaga sa-ti fie notate/copiate codurile de eroare, asa cum le da Vag-Com/VAS dupa care le postezi pe forum IN ACEST TOPIC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci o diagnoza in alta parte. Cea mai bizara chestie este, cum naiba s-ar putea remedia ASR-ul cu talpa cateva zile. :lol:

Dupa diagnoza, roaga sa-ti fie notate/copiate codurile de eroare, asa cum le da Vag-Com/VAS dupa care le postezi pe forum IN ACEST TOPIC.

Nu cred ca ai inteles ceea ce am zis. Martorul ASR a aparut cand sa plec de pe loc. Nu ca partea cu talpa era indicatia pentru a rezolva problema.

Partea cu talpa era pentru curatatul supapei EGR. Faza cu ASR era ca s-a aprins si el pe urma.

Dar sa lasam asta. Surpriza. Azi cand am plecat cu masina a aparut doar martorul de motor.

Si putin mai tarziu(vreo 2 ore) am luat iar masina la un drum nimic. Si asa a tinut-o pana am parcat-o seara.

Sper sa nu zic intr-un ceas rau, dar sper sa ramana asa.

Poate chiar era cum zicea tipul si s-a eliminat aerul fals. Faza ce nu am spus-o era ca dupa ce apareau erorile si punea laptopul nu gasea nimic.

Sper sa fie bine. Anunt daca se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu "inteleg" ceea ce scrii : "Cand colo, cand sa ies din oras iar cele 3 becuri aprinse (motor,EPC,ASR). El mi-a zis sa-i dau talpa cateva zile peste 3000 de ture ca sa se curete canalul de evacuare."

Tot asa inteleg si cum "s-a eliminat aerul fals"?! :wub: Aerul fals nu este ceva ce se acumuleaza undeva si dupa aia dispare. A trage aer fals, inseamna a avea probleme pe circuitul de admisie (racorduri sparte/crapate, neetanseitati, etc.).

Supapa EGR nu se curata cu TALPA. In plus, depinde foarte mult si ce eroare/erori ai avut legat de EGR, deoarece EGR-ul are (in mare) 2 parti : valva propriuzisa care permite (sau nu) trecerea gazelor din evacuare in admisie si un potentiometru care "informeaza" ECU despre pozitia valvei. Dupa curatarea valvei EGR, se face adaptarea/setarea de baza. Oricum, asta cu "resetata la valorile din fabrica" este o chestiune de exprimare care da bine in ochii clientului si il face pe acesta sa bage mana mai adanc in buzunar (daca aceasta a fost exprimarea lui) :) . Fara suparare, daca ai asa mare incredere in diagnosticarea facuta de el, chiar nu inteleg de ce ne mai intrebi pe noi?! Vrei si niste solutii sau doar presupuneri?

Bafta! :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat despre stingerea martorului... daca sursa unei erori dispare, dupa un anumit timp martorul se stinge de la sine. Eroarea ramane insa stocata in computerul de bord si ar fi frumos sa o "documentezi" ca sa vezi ce a avut si sa stii ce sa faci in caz ca mai apare (sa nu dai bani cine stie pe unde sa reia altcineva diagnosticarea de la 0). :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.am inteles la ce te refereai(xxxnelu).

nu e vorba de a avea incredere, caci nic pe el nu l-am cunoscut si nici pe voi. incercam doar sa vad daca ceea ce spunea el ar avea acoperire, ascultand si parerile voastre.

legat de setarea de baza sau setarea din fabrica, intr-adevar tipul a zis si una si alta. adica a reiesit ceva de genul ca setarea de baza este setarea din fabrica.

deocamdata nu s-a mai aprins becul, dar intr-adevar am mai facut o chestie la indicatiile lui. Am alimentat cu benzina 98 de la MOL. pana acum am pus tot de la MOL dar 95. se simte si la motor. inainte daca nu calcam bine acceleratia in a-ntaia mi se ineca motorul si zmucea de numa'. acum merge fain. iar la acceleratia peste 3000 de ture se simte bine puterea motorului.

nu stiu daca s-a stocat sau nu eroarea in computer, cert este ca masina merge foarte fain. si sunt si eu mai linistit datorita faptului ca eroarea a disparut.

a si inca o chestie ce eu nu am stiut-o si mi-a zis-o el: inainte sa pornesc motorul sa pun contactul si sa astept sa se stinga martorii, abia apoi sa pornesc. eu inainte dadeam direct. faza cu martorii mi-a zis-o ca e bine ca computerul sa-si faca setarile inainte de a porni.

ce sa zic, sunt si incepator in condus(1 an jumate) si nici la masini nu ma prea pricep.

de acceea am si apelat la forum pentru a primi pareri de la oameni de buna credinta si neimplicati.

multumesc, si bafta la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare.

Pentru ca nu sunt sigur de ceva, si nu am pe cineva in apropiere cu o fabia, va intreb pe voi.

In momentul cand pun contactul, si las sa ses tinga martorii, mai ramana aprinsi martorul de motor, EPC si baterie.

Intrebarea e daca asa trebuie sa ramana. Pentru ca in momentul in care pornesc motorul se sting toti.

Nu ma luati in ras, caci chiar nu stiu.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bine asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. merci.

sunt si eu mai linistit acum.mai ales ca mi-am rezolvat si lichidul pentru luneta.

bafta la condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[q

- senzor presiune galerie admisie G 71 -defect sporadic : Denumirea operatiei Test VAS Bec motor aprins/Bec EPC aprins.

fii atent:masina merge bine dar.... aceasi problema cu becurile,aceasi eroare data de VAG,senzorul asta costa 707 RON :vaidecapulmeu: .dupa ce au verificat EPC-ul sa stins dar a ramas in continuare check engine aprins......deci ori cauti pe cineva sa-ti aduca de dincolo piesa mai ieftin ori le dai la astia banii ori il lasi asa si mergi cu el aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor presiune galerie admisie G 71 -defect sporadic : Denumirea operatiei Test VAS Bec motor aprins/Bec EPC aprins.

A trebuit sa merg de 4 ori la Skoda ca sa se rezolve. Am schimbat senzorul dar dupa 10 min, in drum spre casa s-au aprins check engine si EPC;a doua zi m-am dus au resetat calcu,au sters erorile si au zis ca e ok dar spre seara s-au aprins din nou. Si in sfarsit cand nu mai aveam nici o speranta au resetat iar calcu,au curatat si recalibrat acceleratia (tremura destul de tare la relantii) si....gata. Am mers azi toata ziua si tare si incet si turat si subturat si nu sau mai aprins.Doamne ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Azi m-a lovit si pe mine beleaua cu EPC-ul. aveam de mai multa vreme check engine aprins, probabil de la sonda lambda ca ma cam ajungea la 12% consum in oras si 7 - 7,5% in afara (daca mergeam cu maxim 80 Km/h consumul scadea la 5%).

Ce am remarcat este ca nu se mai aprind becurile de frana, le-am verificat si sunt ok, probabit ca e contactul de la pedala si de acolo si EPC-ul aprins.

Voi verifica maine acel contact si voi posta rezultatul.

Sincer sa fiu, este cel mai putin fiabila masina din cate am avut, pana acum am schimbat sonda lambda insa consumul a ramas la "cote inalte", am aflat cu stupoare ca termostatul cumparat de la paneuro care era indicat si in E T O S si alte 2-3 cataloage nu se potrivea iar originalul care am inteles ca nu prea e original costa undeva la 300 ron plus manopera, bucsele de la bara stabilizatoare vin cu...tot cu bara :coffee_lol: iar cele no name dupa cateva sute de Km bat ca surdu-n toba, cele de la bascula sunt prost proiectate si la franare sau accelerare ai senzatia ca motorul o ia inainte si masina sta pe loc, la fiecare ploaie mocheta este imbibata cu apa, si lista ar putea continua dar deja sunt off topic.

Modificat de avramar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut de vreo doua saptamani am si eu aceasi problema martor EPC aprins.Problema este ca se aprinde in timpul mersului iar daca o repornesc de 2,3 ori dispare , ce am mai observa este ca de obicei se aprinde cand merg prin oras mai mult (sa fie de la sistemul de racire sl motorului?)in rest motorul merge bine, trage ,sta la relanti dar din cand in cand nu imi porneste la prima cheie (cu motorul cald)la rece nu am probleme.Dupa ce imi curat clapeta de acceleratie o sa ma duc cu ea la un tester sa vad ce are si revin cu inf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!