Jump to content

Dat in nas la rece


vladoiui
 Share

Postare recomandată

Sautare la toata lumea.Hai sa vedem daca gasim raspuns la problema mea.Dimineata dupa ce pornesc ,in momentul cand acul la temperatura ajunge fix la a 2 [cenzurat], motorul incepe sa scoata un zgomot mai accentuat(rontaitul clasic de diesel se aude mai tare) si cand accelerez imi da in nas ca si cand as face frana de motor.Asa face pana cand acul ajunge la 90 dupa care toata ziua no problem.Mentionez ca nu in fiecare zi face asa ci numai cand are ea chef(cam la 2-3 zile) Cam de 1 luna bag motorina din cea scumpa de la Mol (evo) si nu am mai avut probleme dupa care m-a pus gaia sa bag Max Motion de la OMV si problema a aparut din nou.Cam ce ar putea fi?Va multumesc anticipat.

Aaaa scuze am uitat sa mentionez masina.Este noul Touran de 1.6 TDI Decembrie 2010.Am luat masina de la welt auto cu 6000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si verifica debitmetrul de aer...e posibil de la el sa-ti faca toate necazurile astea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum se verifica debimetrul pe test?adica da o eroare sau exista si o metoda "manuala"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea face la fel.

- nu conteaza daca e cald sau frig afara.

- intotdeauna la prima pornire din ziua respectiva

- acele zmucituri apar dupa ce parcurg 400-600m

- totul dureaza maxim 30s

- daca las masina pornita putin [si 1min. e suficient] NU mai am probleme.

- am pus si softul nou, dar tot degeaba !

Am observat ca se plang destui care au 1.6TDI CR de aceasta ''problema'' care pana la urma nu e enervanta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca nu avem aceeasi problema.....la mine nu simt nici o zmucitura ,zgomotul motorului se accentueaza(acel rontait specific diesel) si nu trage masina.La test nu a iesit nimic dar cred ca nu au vrut sa iasa ceva pentru ca dupa mine e vorba de un injector care e o piesa scumpa la vw.Dar cred ca iau toate service-urile la rand. :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica???Lamureste-ne tu fii mai explicit te rog in comentariul tau :icon_redface: Spain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladoiu : ''cand accelerez imi da in nas ca si cand as face frana de motor''

si

vladoiu : ''...la mine nu simt nici o zmucitura''

acum intelegi ?

Modificat de spain
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde se afla senzorul de ambreiaj la un touran 07

Cum depășesc 3 mii de turatii se opreste turbo.scot cheia si repornesc si e ok.am schimbat debimetru si cred k trebuie sa scimb senzorul de ambreiaj.nu-l găsesc la pedala,știe cineva unde se afla?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce inteleg eu e ca ai probleme cu limp mode generat de diferenta de presiune pe turbina. Cauza probabila este blocarea vanelor turbinei ori a actuatorului acestora. Sunt multe discutii despre aceasta problema - eu insumi am avut-o, s-a terminat cu ruperea axului turbinei si inlocuirea cu una noua. Ambreiajul nu genereaza din cate stiu eu astfel de probleme. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai drepate m-am exprimat cam ambigu....Sa repetam ....dimineata dupa ce pornesc dupa ce fac cam 4 stradute de cartier catre gradinita in treapa 1 sau 2 in momentul cand debreiez se aude zgomotul acela de rontait diesel mult mai tare si masina o simt ca nu trage, simt ca parca ar intrerupe partial alimentarea smucind masina usor in accelerare treaba dureaza ff putin in momentul ala, se repeta daca merg cu viteza mica (1 si a 2) pana ajunge indicatorul de liclid la 90 grade,apoi toata ziua nici o problema.Mentionez ca si pornirea nu e tocmai ca la carte eu insistand pe demaror un pic mai mult(nu exagerat) parca se chinuie sa porneasca.Mai mult nu prea stiu cum sa explic oricum multumesc ptr interes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde se afla senzorul de ambreiaj la un touran 07

Cum depășesc 3 mii de turatii se opreste turbo.scot cheia si repornesc si e ok.am schimbat debimetru si cred k trebuie sa scimb senzorul de ambreiaj.nu-l găsesc la pedala,știe cineva unde se afla?merci

La 3000 rpm nu cred ca se opreste turbo (de fapt nici la 1000 nu se opreste).

Ce treaba are "senzorul de ambreiaj" cu turbina?

Din ce spui tu, simptomul seamana mai mult cu un Limp mode.

In primul rand ar trebui sa faci un scan total si apoi poate un test in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!