Jump to content

Passat B7: intervale variabile de schimb ulei?


Geisterfahrer
 Share

Postare recomandată

Masinile VAG vin prin mai toata Europa setate pentru interval variabil de schimb ulei/inspectie (LongLife). In Romania masinile sunt setate sa tzipe la intervale fixe, din diverse motive ce tin de Porsche Romania.

Poate fi un Passat destinat pietei din Romania "resetat" pentru intervale variabile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu cred eu am intrebat la Cluj am un passat b7 s inu am nici meniu in limba Romana deci nu cred ca ii fabricat pentru piata din Romania locuiesc in Italia a spus dealerul ca vine echipat cu ulei long life si pot sa fac revizia la 30.000 mii daca o sa o fac in Italia si este valabila pentru garantie caci in Ro se face la 15.000 . :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu locuiesc in Germania, asa ca o sa fac toate reviziile aici. Da, masina vine cu ulei LongLife din fabrica (toate Passaturile B7 se fabrica actualmente numai la Emden in Germania pentru toata Europa). Porsche Romania (sau dealerul?!) insa modifica intervalele de schimb la 15000, cica din motive ce tin de drumurile din RO, calitatea carburantilor etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Da, folosind vag-com.

Din pacate raspunsul este: Nu, folosind VAG-COM (ci doar VAS). Ma chinui de vreo 6 luni sa sa schimb intervalul in flexibil la masina din semnatura si n-am reusit. Recent si ce de la Ross-Tech au lamurit oarecum problema spunand ca nu pot reseta intervalul flexibil. Sau poate inca nu am gasit eu ce trebuie modificat si unde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nimerisem peste o pagina undeva la Ross-tech pe pagina unde era descrisa o procedura automata de resetare a intervalului (variabil sau fix). Adica VCDS stia sa reseteze toti parametrii necesari singur, sa usureze resetarea manuala. Ce sa zic, singur n-am incercat si nici n-o sa incerc prea curand, oricum schimburile le fac la VW...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile VAG vin prin mai toata Europa setate pentru interval variabil de schimb ulei/inspectie (LongLife). In Romania masinile sunt setate sa tzipe la intervale fixe, din diverse motive ce tin de Porsche Romania.

Poate fi un Passat destinat pietei din Romania "resetat" pentru intervale variabile?

In sensul celor intrebate de tine nu stiu concret. Ceea ce iti pot spune este ca a mea a venit din fabrica cu evidenta/avertizare pt intervalele longlife. La cerea mea, la PBN s-a setat pentru 15.000 km/un an.

Ca o concluzie: merge invers fata de cee ce te intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nimerisem peste o pagina undeva la Ross-tech pe pagina unde era descrisa o procedura automata de resetare a intervalului (variabil sau fix). Adica VCDS stia sa reseteze toti parametrii necesari singur, sa usureze resetarea manuala. Ce sa zic, singur n-am incercat si nici n-o sa incerc prea curand, oricum schimburile le fac la VW...

procedura respectiva merge bine mersi, dar nu la a mea (ceasuri albe) si, aproape sigur, nici la a ta. Daca incerci zice ca foloseste un nou protocol si trebuie setat manual un anumit camp. Acel camp schimba doar intervalul fix si nu cel flexibil. Din flexibil in fix merge foarte usor, nici n-ai nevoie de VCDS, se poate face direct din MFD, invers insa e un cosmar. Cred ca doar cu VAS-ul merge. Am sa sap prin fisierele VAS-ului, poate-i dau de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit de curand ca masina mea:

- are din fabrica ulei LongLife (cod PR: QG1), cu toate ca dealerul m-a asigurat ca are ulei normal ;)

- MFD zice ca ma am vreo 27500 km sau vreo 700 zile pana la schimb

Din aceste 2 informatii pot trage concluzia ca masina este setata pe interval variabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul este acelasi. De unde ai cumparat masina, sunt 99% sigur ca din Germania. Da, masina este setata pe variabil.

P.S. Fa un pustiu de bine si, pana la urm revizie din tara, salveaza toate campurile din adaptarile modulului 17 (instruments). Ai nevoie de un VCDS pt asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul este acelasi. De unde ai cumparat masina, sunt 99% sigur ca din Germania. Da, masina este setata pe variabil.

P.S. Fa un pustiu de bine si, pana la urm revizie din tara, salveaza toate campurile din adaptarile modulului 17 (instruments). Ai nevoie de un VCDS pt asta

Uleiul NU este acelasi :lol:

Masina am luat-o din Romania, am adus-o insa in Germania. Aici o sa-mi fac si reviziile, cu masina nu vin oricum in tara...asa ca va fi setata oricum pe variabil de acum inainte.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul NU este acelasi :lol:

Nu ai filtru de particule? Am presupus ca ai, nu-mi inchipuiam ca sunt B7 fara filtre de particule. In acest caz ai dreptate. Daca insa ai filtru de particule uleiul recomandat trebuie sa respecte norma VW 507 00, indiferent daca ai sau nu LongLife.

Tie in manual iti scrie altfel? Nu ma intereseaza ce spun mecanicii, doar ce scrie in manual.

Este o mare surpriza pentru mine ca o masina cumparata din Romania este setata pentru LongLife, mai ales ca Porsche a trimis in retea o scrisoare ridicola in care vorbeste despre efectele nocive ale mediului ambient asupra capodoperelor pe care le comerciaza ei. Cica iarna e frig, iar vara cald si asta afecteaza bijuteriile lor, asa ca trebuie sa ajungi mai des in service sa-ti schimbe uleiul si filtrele.

Le-ai spus ca o duci in Germania?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, se poate ca de aia sa nu-mi fi setat pe interval variabil de la Porsche romania, evident ca le-am spus ca o export, ca sa nu platesc TVA-ul. Oricum, dealerul nu stia nimic de asa ceva, cum am scris mai sus, el crede si acum ca masina are ulei normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta intre interval variabil (lipsa senzor nivel(nu volum respectiv presiune) ulei, senzor placute frana) si fara interval le are !!! Eu am constatat la skoda lipsa acestor senzori si le-am solicitat raspuns la porsche, avia si skoda cehia; cei din cehia mi-au dat cel mai complet raspuns, ca la comanda masini am fost intrebat daca vreau interval variabil de service sau fix (parca QG1) si eu nestiind ce implica aceasta si nici consultantul de la avia am cerut interval fix de service asa ca nu am acesti senzori !

Modificat de ecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. La Skoda se poate ca senzorii sa lipseasca, la B7 nu lipsesc, functia de interval variabil / fix este setata cu VAS-ul (sau VCDS ;)). Mai trebuie evident pus uleiul care trebuie, adica LongLife ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Skoda se poate seta intervalul variabil/fix, dar nu stiu daca la Passat lipsesc sau nu respectivi senzori ... din spirit de economie !! La modelul anterior de Passat, am auzit ca era la fel ca la Skoda, dar nu stiu sigur doar din auzite !

Modificat de ecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie, prin faptul ca POTI schimba intervalul de service din fix in flexibil nu inseamna ca masina ta si are acei senzori, in special cel de calitate a uleiului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La B7 meu primul service se face la 25.000km. Am deja 22.000 si a inceput sa ma avertizeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Huh? Ai luat masina din Romania? Au uitat ai s-o modifice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Interesant subiect cu schimbul de ulei... Si eu ma aflu printre cei care nu mai stiu la cati km tre a schimbe uleiul, caci platind aproape dublu pe un ulei asazis longlife (cel pe care-l recomanda si VW) , in bord intervalul servis mi-l arata tot la 15000 km :( . Pe de o parte sunt constient ca 30000 km cu un ulei ... e oleak exagerat, mai ales daca masina are undeva peste 150000 km si te mai gandesti oleak si la ea, k odata cu km are nevoie si ea de oleak mai multa atentie...  dar un 20 chiar 25 mii km as vrea sa-i fac. Ma gandeam la faza sa-i resetez din nou intervalul service dupa acesti 15000 km si sa-i mai fac alti 8-10 mii km. Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Daca mai ai garantie, atunci trebuie sa mergi la schimb ulei cand iti spune masina, altfel o cam pierzi. Daca au uitat la ultimul schim sa iti seteze pe interval variabil, si au trecut muuulti km, asta e...data viitoare cand schimbi sa le atragi atentia.

Daca nu mai ai garantie, atunci faci, evident, cum crezi tu ca e mai bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul schimb uleiul si filtrele la 10.000 km, sau un an (daca fac mai putin de 10.000 km/an). Avand in vedere conditiile de trafic si ca, jumatate din km ii fac in oras, praful si mizeria extrema de la noi, calitatea motorinei... la fiecare 10.000 km schimb uleiul si filtrele. Acum fiecare face cum vrea...  Una peste alta, la o masina ca Passat B7, efortul de a face un schimb de ulei si filtre mai des, nu mi se pare o risipa de bani. Din contra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Cum resetez intervalul de service? Interval variabil. Am facut revizia si cred k dobitocii au stricat ceva pe acolo. acum imi par numa linii si la km si la zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa iti apara intervalul de service dupa ce mergi ceva cu masina. Nu apare imediat dupa resetare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok... am mers vreo 6 km si nu s-a schimbat nimic

Modificat de Cr3ativ3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!